Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Enig i at du bør vente med purremail -det lukter litt desperasjon av det. :ler:

Følger spent med!

*dødsnysgjerrig på hvem du er da* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little me

Masse lykke til!! :klem:

er sikker på at dette går din vei! :)

Titter innom senere i dag jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

:ler:

Elsker atmosfæren her inne nå jenter! :-D

Og jeg som har så sykt mye å gjøre selv i dag :ler:

Ok. Jeg venter med purremailen litt til.....så tas det opp til ny vurdering når dagen nesten er omme..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa i.i
har blitt hekta jeg og - og nå Må jeg bare blande meg litt:

Trådstarter: Du maser hvis du sender mail til hu jenta nå. Vent til dagen nærmest er over. Det handler litt om desperasjonsnivå også, noen timer fra eller til spiller ingen rolle!

Tenk litt på at det blir veldig haussa opp ved at du har "involvert" alle her inne i denne tråden. Det er ikke sånn at om du ikke får den adressen før lunsj så har hun glemt deg. Vet det er vanskelig, men det lønner seg å trekke pusten helt ned i magen og ta det med ro. Øvelse til du venter på svar fra dansken, vettu  :sjarmor: 

en annen ting: jeg hadde ikke skrevet en veldig "open ended" mail til fyren (når du får e-postadressen). Grunnen er rett og slett at det er bedre å vente på svar på et konkret spørsmål el. enn en eller annen "svevende" formulering som DU mener er et spørsmål, men som han ikke ser på som noe annet enn en kommentar.

Lykke til! syns og du er tøff  ;)

Jeg var veldig enig i dette punktet:Mannfolk er rare sånn.

Mange av mine kamerater kan finne på å ikke svare i det hele tatt på SMS hvis meldingen min flyter for mye...uten et konkret spørsmål.

Menn er veldig spesielle sånn....de kan også finne på å svare med et veldig enkelt "ja" når du har sendt DEN avhandlingen....

Jeg er SÅ spent....det gjør ikke noe om du sender mail til jenta synes nå jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp....over 5000 visninger...!

Du har virkelig engasjert kvinne-Norge! :ler:

....vanskelig å studere når slike emner ligger ute... :sur:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ventes det spent på oppdatering ja.

Men jeg er enig i at en purre-mail kan du vente med, hun har HELT SIKKERT ikke glemt deg. Det har vært langhelg, kanskje har hun, eller kameraten, eller dansken, vært bortreist i helga, og derfor ikke hatt anledning til å jobbe med denne saken og fremskaffe de opplysninger som trengs.

"Over helga" er ikke nødvendigvis klokka ni første virkedag etter helga... i løpet av dagen, eller til ogmed i morgen, er innenfor den angivelsen. Hun må jo faktsik få tak i mailadressa eller telefonnummeret hans eller noe sånn, før hun kan sende det. GLEMt er du helt sikkert ikke!

Jeg er spent på utviklingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror ikke det hadde skadet å sende mail heller, (selv om det ikke nødvendigvis hadde blitt fortgang i sakene da). Hun løper nok ikke til Dansken og forteller at hun café-dama er en desperat stalker, uansett. ;)

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å vente med purre-mail, ja...

Lurt å tenke litt på hvilke signaler det vil gi...

...kanskje synes "mail-dama" at det er morsomt å fortelle ting og tang videre til kameraten sin, og til og med dansken...? Ikke gøy å virke despo, da.. :forvirret:

...men, jeg ville tro at hun også syns dette prosjektet er litt gøy, så hun sender nok svar om ikke altfor lenge... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokka over halv ett!!!!!!!!!!!!!!

Ååååååååh, har det ikke kommet noen mail????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå har jeg lest hele tråden, og venter i spenning her å :) Heiagjengen blir bare større og større. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

I KNOW!!! Jeg får ikke gjort noe helt i dag, sitter og sjekker mailen hele tiden.

Nå er det nummeret før jeg sender av gårde en mail altså.... :sjenert:

Kan jo bare skrive at jeg er SPENT :ler:

Herregud, jeg føler jeg bare står og slurrer nå liksom - må komme i gang snart!!

Men jeg kan da sende en i ettermiddag om jeg ikke har fått svar vel? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du kan sende mail i ettermiddag...

Også for VÅR skyld som sitter på pinebenken sammen med deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kunne jo skrevet en mail der du fortalte at dataen/serveren på jobben har vært nede, og at hvis hun har sendt mail til deg, så kan det hende den har blitt slettet. :)

Noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...