Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gurimalla. Dette kan få forferdelige følger. Tåler du presset, min venn ? Kommer han til å få en underlig usammenhengende mail fra et menneske i stoor mental ustabilitet ? Vil mailen virke som om den er skrevet av et nervevrak som ligger under et takras og stammer på HELE linjer ???

HUH! Dette kan svinge alle veier.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo nesten FOR spennende da *puh*

Har lest hele tråden nå, og gleder meg til å lese fortsettelsen i morgen!!

You go girl!!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh nå håper jeg at du hører noe i morra ja! Hvis ikke må du sende dama en mail på torsdag og spørre forsiktig om hun har glemt det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Gurimalla. Dette kan få forferdelige følger. Tåler du presset, min venn ? Kommer han til å få en underlig usammenhengende mail fra et menneske i stoor mental ustabilitet ? Vil mailen virke som om den er skrevet av et nervevrak som ligger under et takras og stammer på HELE linjer ???

HUH! Dette kan svinge alle veier....  :forvirret:

:ler: Eeeeeh, ja det skal nok gå så fint ;)

Jeg kommer til å være iskald når jeg skriver mail jeg, det er da IKKE som om jeg er noe særlig interessert i å oppnå kontakt :ler:

Er noe annet her hvor jeg kan lufte det:-D

Hm. Jeg kommer til å være rimelig flink til å sjekke mail i morgen. Og har jeg ikke fått svar innen ettermiddagen, da sender jeg en bitteliten forsiktig purremail ;)

Forresten dette er det innlegg nr 250 og tråden har over 6000 visninger :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg kom hjem fra jobb og det var over to sider med nye svar her. Jeg regnet med at det hadde skjedd stooore forandringer, men den gang ei.

Men det kommer en ny dag i morgen - og da - da får du svar. Den som venter på noe godt venter ei forgjeves.

Så pinlig det med han kameraten forresten.. Åh, det må være en skikkelig deilig, men samtidig grusom følelse du går rundt med i magen for tida. Jeg krysser fingrene for morgendagen! Dama har helt sikkert ikke glemt deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Oi dette var spennende!! Her må jeg følge meg!

Lykke til!!

Vi satser på mail i kveld eller i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Skal si jeg ramlet over en utrolig spennende tråd en mandagskveld. :tommel:

Vil bare si at jeg syns det er kjempetøft at du har tatt tak i det ene sporet du har. Håper du får full uttelling. Ett hvert normalt menneske ville jo blitt sjarmert av å bli sporet opp på denne måten som du nå gjør.

Lykke til. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så herlig å lese altså :hjerter_rundt:

Stå på, det ordner seg for snille piker vettu.

Skjønner godt at du er utålmodig, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guddbedremeg, 3 sider ekstra siden i morges :ler: Så fikk vi ikke viljen vår til nå heller. Men i morgen... :sjarmor: Ærlig talt, blir så skuffa hvis ikke mer skjer, har kastet bort mangfoldige timer med lesing til eksamen nå... Hvis jeg får dårlig karakter så er det dansken sin feil. Hah! Er alltid så lett å forskyve skyld... Hehe, bare tuller jeg! Digger denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Dette er så herlig å lese altså :hjerter_rundt:

Stå på, det ordner seg for snille piker vettu.

Skjønner godt at du er utålmodig, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Hm.

Jeg har holdt spiriten oppe siden jeg så ham egentlig.

Alt det jeg hev meg på etterpå, var ene og alene fordi jeg bare kunne ikke la være..

Å la det jeg følte bare være det, og ikke vite nooe om hva som kunne skjedd.

Har sagt dette flere ganger nå, men det skal mye til for at jeg skal få de følelsene så fort og så spontant.

Og når det i tillegg ble "gjengjeldt", eller det skal jeg jo ikke si, siden jeg ikke vet hva han tenkte. Men at vi ble stirrende slik på hverandre så mange ganger, luften var til å ta og føle på..

Man kan jo bare ikke la det bare gå uten å gjøre det man i det minste kan for å få mer kontakt.

Men..

jeg kjenner jeg begynner å tvile jeg nå :tristbla:

Ikke på hva jeg føler og ønsker, men at det bare ikke ordner seg..

At jeg enten ikke får mail fra den jenta, at jeg ikke får kontaktinfo, at om jeg får det - får jeg ikke svar fra ham :tristbla:

Som om det hele var for godt til å være sant!

Det ble jo et rush ut av det hele når alt bare "ordnet" seg i begynnelsen, men nå vet jeg bare ikke om jeg rir lengre på den bølgen.

Og så jeg har håpet! jeg hadde ikke trukket meg nå, jeg skulle sendt en mail til ham tvert hadde jeg kunnet.

Har styret alt for mye med dette til å ikke gi ALT nå.

Er litt dårlig til mots nå jenter, føler meg litt småredd for at det hele stopper brått med dette :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings TS!!! Det er nå resten av ditt liv (med dansken) begynner. Dette ordner seg, og fanget mitt står uansett til disposisjon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Ingen svar idag...

Men TS, tro meg!! Mailen kommer!! Ingen jente som mottar en så spennende mail og som selv har vært forelsket vil glemme dette!!

Tror det er praktiske årsaker som er i veien jeg!!!

*setter meg ned og venter i spenning videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...