Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*

Mm, får da enda håpe at han får ræva i gir nå :sur:

HALLO, når noen gjør noe sånt som dette for å få kontakt med en - da tar man seg ikke goood tid liksom :forvirret:

Nå har jeg mast igjen og, og hun sa hun skulle mase videre på han - så igjen:

Vi, :ler: (jeg skriver automatisk "vi" og ikke "jeg" nå) venter kun på kompisen nå!!

Fantasiene løper løpsk med meg om dagen fra :kline: til litt :humpe::sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Jeg fikk navnet hans fra den jenta ikke sant. Og hun skrev jo også at han for tiden bor i København..

Jeg googlet ham :ler: og der finner jeg en annonse på en båt til salgs med mailadresse og tlfnummer..

Så søkte jeg i tillegg etter navnet hans på danmarks "gule sider". Og det resultatet jeg fikk opp der matcher med det i annonsen.

Det er kun EN i København som heter det han gjør..

Hm..hva gjør jeg?

Kan eventuelt ta en råsjangs, men så føler jeg at jeg kanskje må vente på denne kompisen og :forvirret:

Bare sånn viss han tar kontakt med ham ETTER jeg tar kontakt direkte. Ville ikke det blitt litt "feil" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Nå har jeg fulgt ivrig med i denne tråden, og nå MÅ jeg bare si noe.

Du SKAL vente på svar fra denne kompisen, ellers får du et forklaringsproblem.

Husk, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hehe, så spennende! Men ikke ta konktakt før du får svar fra jenta. Om hun mot formodning ikke finner adressen - da kan du benytte deg av denne nye informasjonen.

(Huff, føler at jeg har sagt masse "ikke gjør det her", men man tjener på å vente litt altså - det tror jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
LOL, hva skrev jeg over i "brukernavn"?? joda, ikke trådstarter, men trådsvarer :ler:

En liten freudiansk glipp her kanskje?? *fnis*

Fantastisk humor! :ler:

Lykke til - hele familien min er orientert om saken din, og vi følger alle spent med. Du har engasjert hele Norge du nå. Dette må være tidenes mest romantiske historie. Han BØR ikke være dust nå altså, da skuffer han mange.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, vet du jeg tenkte på akkurat det - at du vet navnet og da må det være mulig å finne mailadressen! :sjarmor: Men det er nok lurest å vente på svar likevel, for det er på en måte et "klarsignal"om at det er ok å ta kontakt. Jeg er ganske sikker på at Dansken er/blir informert om hva som foregår nemlig. ;)

...........vente vente vente vente vente........... :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også spent med fra sidelinjen her... :sjenert:

Ellers anbefaler jeg også at du tar det rooolig nå... Gutter skravler også og, som noen andre her nevnte, han blir sikkert informert. Da kan det være greit å ikke foregripe begivenhetenes gang som det så fint heter...

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... koblet meg på denne tråden lovlig sent - og har nå kommet meg gjennom 17 sider :overrasket:.

Gjett om jeg skal følget med!!!!

Lykke til TS -

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...