Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå drar jeg i møte....krysser fingrene for at noe har skjedd til jeg kommer tilbake :)

:klem: La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, Trådstarter - nå syns jeg det er helt greit å sende en mail til maildama! Ihvertfall etter lunsj! :tommelsmil::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Hei hele gjengen! :klem:

La oss si det slik, jeg er like delt som dere er ang det å sende en purremail nå :forvirret:

Jeg har altså ikke sendt den enda, men jeg har veldig lyst..

"over helgen".. slik jeg kanskje ser det siden det var helligdag og alt på mandag, så faller i dag og under den definisjonen.

Men i ettermiddag, og ikke minst i morgen, da er vi jo tross alt på vei inn i neste helg.

Konklusjon? har jeg ikke fått svar innen i ettermiddag, da kan jeg sende en purring..

Ellers så er jeg enig i at hun har nok IKKE glemt historien all together :ler:

Hun er da også jente, skjønner sikkert litt hvordan det er. Tror ikke hun reagerer som en mann kanskje ville gjort på "mas"?

La oss si det slik, hadde Dansken skrevet at han skulle komme tilbake til meg "over helgen" da hadde jeg IKKE sendt purremail ;)

*jeg vil ha svar i dag!!* :sur::sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva en purremail skal oppnå jeg da...

Vi er enige om at hun slett ikke har glemt deg! Så da venter hun kanskje på tilbakemelding fra kameraten sin eller noe da? Eller har ikke hatt mulighet til å skrive.

Purring hjelper på de som har glemt eller utsatt/ikke giddet å gjøre noe, men ikke på de som ikke kan. Da blir det bare mas/desperasjon.

Jeg er altså også av de kjipe som mener at du ikke skal purre enda i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jeg vil ha svar i dag!!* :sur::sexy:

Jeg óg! :sjarmor:

Det som er så dritt er jo at det antakelig blir samme ulidelige ventinga når du faktisk har fått mailadressen til Dansken og og har sendt mailen... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg óg! :sjarmor:

Det som er så dritt er jo at det antakelig blir samme ulidelige ventinga når du faktisk har fått mailadressen til Dansken og og har sendt mailen... :eeeh:

Neeei, tror du?? :ler:

Det er jo da det blir helt ulidelig...å nei og nei, det blir ganske så vanvittig å vente på.

Var jeg den jenta han hadde snakket om? hva gjorde at han snudde seg for å se hele tiden? husker han det? :ler: hva syns om Sherlock Holms teknikkene her?

*følg med i nesten episode av..*

:lol:

Godt dere slår i hjel tiden med meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tudeliduu

IKKKKKE send purremail!!!!!! Denne jenta har garantert ikke glemt det, så la henne få tid til å snakke med kameraten din før du "maser" igjen... Skjønner at du er utålmodig, men det ville være drepen å virke desperat nå, ettersom de ikke kjenner deg eller noenting. Kanskje hun til og med trekker seg hvis du maser for mye, fordi du virker litt besatt?

Drøy den med purremailen, det er mitt beste råd og jeg håper INDERLIG du følger det!!

(Og håper like mye at du får svar på mailen i dag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt enig med de siste her, ikke send purremail!! Og for å slippe dette ventemaset så kan du velge å ringe han i stedet for å sende mail! Hvis du får tlf da :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trad! Heier pa deg her fra usa ogsa ;)

Enig med de som mener du ikke bor sende mail, hun kan ikke ha glemt deg!

Vent i sa fall et par dager til.. (egentlig vil jeg jo du skal sende da men :))

Lykke til!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lykke til!! :) har lest gjennom hele tråden nå..kjempespennende! Håper historien din får en lykkelig slutt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest camillo

Fader, hver gang jeg åpner denne og den har førti sider til siden sist, tror jeg det har skjedd noe - men neida. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest StoreSky

Spennende spennende!

Om noe trøst...jeg fikk før jul en mail fra en person jeg hadde truffet helt kort! Han sporet meg opp på internett og via fellesbekjente fikk han mail-adressen min. Nå har vi truffet hverandre flere ganger og holder kontakten enda :-)

Stå på! Ikke noe farlig som kan skje, himmelen ramler ikke i hodet på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Spennende spennende!

Om noe trøst...jeg fikk før jul en mail fra en person jeg hadde truffet helt kort! Han sporet meg opp på internett og via fellesbekjente fikk han mail-adressen min. Nå har vi truffet hverandre flere ganger og holder kontakten enda :-)

Stå på! Ikke noe farlig som kan skje, himmelen ramler ikke i hodet på deg!

Fin historie :)

Nei da, jeg er ikke redd...

Ikke på den måten ihvertfall. Om jeg var redd for "konsekvensene" av det så måtte det i såfall vært i begynnelsen når jeg skrev mailen til den jenta. Men mye redd var jeg nok ikke, for jeg sendte den så fort jeg fant adressen hennes :ler:

Om jeg er redd for noe, så er det å ikke klare å få kontakt med ham :tristbla:

Det MÅ bare skje nå på en måte. Alt annet blir bare feil :)

Hva som skjer etterpå, det vet jeg ikke. Og det tenker jeg heller ikke så mye på egentlig.

Første steg nå er bare å få sendt en mail til Dansken selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Grunnen til at hun ikke har svart enda kan jo være at hun ikke får tak i den danske vennen sin, eller at hun ikke har mailadressen hans og må få tak i den, eller noe sånt...

"Jeg skal sende deg det over helgen" betyr NÅR HELGEN ER SLUTT, som altså var i går.

Hvorfor sender hun det ikke der og da?

Kan det være fordi hun har forstått at du gjerne vil ha mobilnummeret hans, og så er det det hun prøver å få tak i?

Eller kanskje hun har hatt problemer med mailen hjemme..

Også mulig at hun faktisk har slettet mailene dine og ikke har mulighet for å sende deg noe.

Jeg ville ikke ha ventet så veldig mye lenger, faktisk, men heller skrevet en liten mail der jeg spurte om hun hadde glemt meg, eller noe om at hun ikke trengte å stresse med mobilnummeret og at jeg bare trengte mailadressen hans...

Det er nå seks dager siden fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_La Guapa_*
Grunnen til at hun ikke har svart enda kan jo være at hun ikke får tak i den danske vennen sin, eller at hun ikke har mailadressen hans og må få tak i den, eller noe sånt...

"Jeg skal sende deg det over helgen" betyr NÅR HELGEN ER SLUTT, som altså var i går.

Hvorfor sender hun det ikke der og da?

Kan det være fordi hun har forstått at du gjerne vil ha mobilnummeret hans, og så er det det hun prøver å få tak i?

Eller kanskje hun har hatt problemer med mailen hjemme..

Også mulig at hun faktisk har slettet mailene dine og ikke har mulighet for å sende deg noe.

Jeg ville ikke ha ventet så veldig mye lenger, faktisk, men heller skrevet en liten mail der jeg spurte om hun hadde glemt meg, eller noe om at hun ikke trengte å stresse med mobilnummeret og at jeg bare trengte mailadressen hans...

Det er nå seks dager siden fredag.

Enig, enig, enig, enig......

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...