Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #221 Del Skrevet 2. mai 2006 LG: Vi er en smule nedstemt serru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 2. mai 2006 #222 Del Skrevet 2. mai 2006 JOOOO du maser hvis du sender en til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #223 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror du har gjort nok jeg nå, ta det litt med ro og vent et par dager i alle fall! Har du ikke hørt noe torsdag formiddag så stemmer jeg også på å sende en liten "purring" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 2. mai 2006 #224 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror du har gjort nok jeg nå, ta det litt med ro og vent et par dager i alle fall! Har du ikke hørt noe torsdag formiddag så stemmer jeg også på å sende en liten "purring" ← VENTE ET PAR DAGER!!!??????? Det er jo kjempe-lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2006 #225 Del Skrevet 2. mai 2006 Nå har jeg ikke lest denne tråden siden før helgen. Så mye som har skjedd! Synes du er kjempetøff!! Lykke til!! Krysser fingre for deg! Dette er SÅ spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 2. mai 2006 #226 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er noe i det: Menn og Damer reagerer forskjellig... Det kan godt være at de står ved siden av hverandre og opplever den samme hendelsen, men vil alikevel klare å beskrive det ganske forskjellig. Finn all roen du kan oppdrive,- og VENT ! Alt er satt i bevegelse og det tar den tiden det tar... *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #227 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja ha IS i magen og vent. Akkurat nå er det det eneste du kan gjøre. Så finn på noe annet og bruke tankene på. Kilingene i magen kommer saktens tilbake når du endelig får svar.. Hun er nok bare opptatt hun dama med jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #228 Del Skrevet 2. mai 2006 Me too, Me too! ← Hehe.. har du sett Dirty (slurp) Dancing i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. mai 2006 #229 Del Skrevet 2. mai 2006 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #230 Del Skrevet 2. mai 2006 JOOOO du maser hvis du sender en til!!!! ← Kult, en mann som svarer og! :-D Du kan ikke komme med flere synspunkter og da er du snill, som hva jeg skal skrive i mailen?? Kjekt med litt mannlig input for oss jenter, vi har våre egne teorier vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #231 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja ha IS i magen og vent. Akkurat nå er det det eneste du kan gjøre. Så finn på noe annet og bruke tankene på. Kilingene i magen kommer saktens tilbake når du endelig får svar.. Hun er nok bare opptatt hun dama med jobben sin. ← Mm, tenkte det samme selv. Kilingen og alt som hører med - kommer nok til å komme for fullt når jeg får svaret uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 2. mai 2006 #232 Del Skrevet 2. mai 2006 Ville absolutt ventet med å sende en mail til. Det kan lett gi litt feil inntrykk, og du vil vel ikke virke desperat. Hvem vet, kanskje hun også leser denne tråden...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #233 Del Skrevet 2. mai 2006 Vel.. Jeg har IKKE fått mail enda..jeg har heller ikke sendt henne en ny mail. Om jeg ikke har fått en innen i morgen ettermiddag vel og merke, da tror jeg nok jeg sender litt purring ja Jeg er jo SÅ spent på det hele nå, jeg kan da ikke vente sååå lenge MEN! Dette skjedde tidligere i dag: jeg var veldig travel, hadde det noe hektisk pga manglende konsentrasjon tidligere på dagen så der er jeg, stresser i vei gjennom noen ganger. I det jeg skal åpne en dør, blir den åpnet fra den andre siden og hvem kommer fykende gjennom der? JO - kompisen til denne jenta jeg har mailet med, han som var på kafe med Dansken den dagen!! Det er jo HAN som har formidlet hvem han er etc vet dere. Og jeg bare....ok... For saken er, at jeg kjenner jo ikke denne mannen, men jeg vet jo hvem han er - ergo jeg fikk tak i den jenta. But any hoo, vi sier av og til litt sånn hei til hverandre når vi dumper på hverandre, men ikke noe mer. Enten så er det jeg som er TOTALT paranoid, eller så innbiller jeg meg at han ikke bare sa vanlig "hei" i dag, men han var litt mer sånn "hehe" liksom Men jeg vet IKKE om han vet navnet mitt. Fordi..jeg sendte jo mailene til den jenta, og glemte å endre visning av navnet mitt i mailen så det har hun jo Aner ikke jeg, om det er bare innbilt eller ikke, men jeg sa "hei!" som om det er den største selvfølglighetn og skyndte meg videre ÅÅÅ, hvordan få tiden til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 2. mai 2006 #234 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) ...og hun viser denne siden lattermildt til HAM ?!? Endret 2. mai 2006 av Elmaand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #235 Del Skrevet 2. mai 2006 Ville absolutt ventet med å sende en mail til. Det kan lett gi litt feil inntrykk, og du vil vel ikke virke desperat. Hvem vet, kanskje hun også leser denne tråden...? ...og viser den lattermildt til HAM ?!? ← Å gud ikke SI det engang Man kan jo fint si at det spiller liten rolle hva jeg sender til henne da, TROR kanskje de har skjønt "desperasjonen" min da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 2. mai 2006 #236 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser for meg innlegg og oppslag i Dansk nær-avis/tv: "Hvad gør man ikke for kærligheden".... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #237 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser for meg innlegg og oppslag i Dansk nær-avis/tv: "Hvad gør man ikke for kærligheden".... :grine2: ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 2. mai 2006 #238 Del Skrevet 2. mai 2006 Synes du er kjempe tøff jeg Og føler medlitenhet for deg, for at du må gå og vente. Det er jo bare så grusomt og vente på slike ting. *krysser fingrene for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 2. mai 2006 #239 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg har faktisk vondt i magen, i ren søsterlig vet-hvordan-du-har-det-sympati og innlevelse ! Like før jeg sender en mail selv, for å få slutt på pineriet !! *lete i veska si etter en valium, en helium eller noe...* Endret 2. mai 2006 av Elmaand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 2. mai 2006 #240 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har faktisk vondt i magen, i ren søsterlig vet-hvordan-du-har-det-sympati og innlevelse ! Like før jeg sender en mail selv, for å få slutt på pineriet !! *lete i veska si etter en valium, en helium eller noe...* ← Du er SÅ skjønn!! Har blitt kjempe glad i støttegjengen min jeg, føler jeg har en haug med bestevenninner som støtter meg :-D Vi skulle hatt en "diskutere Dansken-treff" Jeg har og litt vondt i magen smånervøs..og det blir ikke bedre av å IKKE vite noooe pr nå. Hva står det i mailen jeg får, må jeg purre på den, NÅR skjer det noe. Tenk på alle nervene som har samlet seg opp innen jeg sender mail til han da! Snakk om en haug akkumulerte følelser og tanker som skal få utløp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå