Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest hele tråden :)

Jeg er imponert over deg. Du er modig og du gjør det rette. Her må jeg bare følge med :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mm, det faktisk en trøst!

Da kan jeg gråte en skvett her inne hos dere om alt går til H..

Skulle det gå aldri så galt kan du legge deg i fanget til "tante" Annie og gråte en skvett du så klart! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skulle det gå aldri så galt kan du legge deg i fanget til "tante" Annie og gråte en skvett du så klart! :troest:

Så bra!! :):klem:

Dere..kan dere ikke skrive ned noen ideer til hva jeg skal skrive i den første mailen...

Jeg sitter her og tror jammen jeg har litt problemer med å komponere den!

Hvordan skrive nok men ikke for mye? hvordan formulere seg så han ikke får helt hetta?

Skriv ned noen forslag er dere snille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vanskelig å sette ord på den mailen. Men jeg er ganske sikker på at HAN kommer til å lese den om igjen og om igjen.. :sjarmor: Og prøve tolke den så best han kan. Så bare skriv enkelt og greit. Hva med noe:

Hei, Jeg heter xxxx og pleier normalt aldri gjøre slik ;) Men du virket som en meget intr person og kanskje vi kunne ta en kaffe en dag du er i byn? Våren er til for å ta sjanser...Mvh Jenta på cafeen (?)

( :ler::ler: uff, nei jeg er så dårlig på sånn )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så romantisk! Har lest tråden fra begynnelse til (foreløpig) slutt nå. Heder og ære for innsatsen, Trådstarter - Melder meg herved inn i Heiagjengen! :klappe:

Men guuud - så lenge til tirsdag... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vanskelig å sette ord på den mailen. Men jeg er ganske sikker på at HAN kommer til å lese den om igjen og om igjen..  :sjarmor: Og prøve tolke den så best han kan. Så bare skriv enkelt og greit. Hva med noe:

Hei, Jeg heter xxxx og pleier normalt aldri gjøre slik  ;) Men du virket som en meget intr person og kanskje vi kunne ta en kaffe en dag du er i byn? Våren er til for å ta sjanser...Mvh Jenta på cafeen (?)

:ler:  :ler: uff, nei jeg er så dårlig på sånn )

Tror du han kommer til å gjøre det??

Man kan jo håpe! ;)

Innrømmer selv, at hadde JEG fått en sånn mail og itillegg visste om ikke annet utseende på han som sendte den..da hadde man i det minste fått et smil om munnen ja :sjenert::)

Og er det ikke meg som misforstår fullstendig, så er det jo ikke bare meg som så to ganger :ler:

Syns forslaget ditt var bra jeg! tror og at det er poeng å holde den helt uforpliktende, enkel med bare hint av noe mer ;)

Men ja, det er IKKE enkelt å skrive noe sånt når man først skal :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, så romantisk! Har lest tråden fra begynnelse til (foreløpig) slutt nå. Heder og ære for innsatsen, Trådstarter - Melder meg herved inn i Heiagjengen! :klappe:

Men guuud - så lenge til tirsdag... :grine:

Så bra! vi begynner å bli endel i Støtteklubben for offer for en viss dansk sjarm :ler:

JA, det er aaaltfor lenge til tirsdag, eller "over helgen" som hun sa :forvirret:

Og den tiden trenger jeg faktisk IKKE nå, jeg tror det er poeng for meg å smi mens jernet er varmt, før jeg trekker meg av ren redsel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget tråden først i kveld, og jeg sitter og gliser fra øre til øre ! Dette var bare vidunderlig og oppløftende lesning. Jeg har vært i samme situasjon og det er bare èn ting å gjøre med det: Action ! Så vet du i ettertid at du gjorde alt som sto i din makt for å se om det førte til noe... Jeg heier fra sidelinjen, jeg også. Lykke til ! :danse: Hehehe...

*myse inn i fremtiden... :herremann::husarbeid::babygutt::babyjente: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er poeng for meg å smi mens jernet er varmt, før jeg trekker meg av ren redsel :ler:

Neida, du får garantert ny giv når den mailadressen kommer. Tenker ordene kommer av seg selv jeg. Og som du sier selv - du har jo ingenting å tape! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Det tror jeg ja. For alle liker å føle seg.. hvaskalmansi.. ettertraktet? Er i beit for ord. Gjør og skriv det som passer best for deg og i ditt tempo. Heiagjengen her inne går ingensteder.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 7 stk som leser nå!!!  Denne tråden fenger flere enn meg!!

:ler:

Hva med meg da?? jeg er ikke blitt mindre opptatt av det hele når jeg har det så gøy med "gjengen" min - morroa er jo her inne hos dere :klem:

Jeg kom til å tenke på, tenk om Dansken hadde visst om denne tråden :ler:

Herregud, snakk om å skremme fanden på flatmark :hoho:

Hm..hva annet vet jeg om han nå som jeg ikke har sagt...

jeg får summere ;) :

* Han er dansk ja :ler:

* Han er 185-190 høy

* slank/atletisk

* Mørkt hår :sjarmor: med kul sveis

* Øyne/måte å bruke dem på som bare minner om Robbie Williams :sjenert: jeg tuller ikke, han ligner faktisk litt :ler:

* Han studerer/jobber med idrett tror jeg :sjenert:

Hm, måtte bare fore fantsien litt mens vi venter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det mandag! Juhu, bare en dag igjen til du forhåpentligvis er et skritt nærmere! *trommevirvel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst:

Ja..nå er det "bare" en dag igjen til jeg BURDE ha fått en mail!!

Gud jeg er så spent.........

Tenkt masse på han i dag, må si jeg husker godt hvorfor hjertet mitt slo i hundre når jeg så ham første gangen :sjenert::)

Jeg er så utrolig nysgjerrig på hva han tenkte de gangene vi så hverandre, HVA har sa til kompisen sin..og ikke minst: hva har han tenkt nå i etterkant?

OG; har han fått vite om mine berømte mailer??? :rodme::ler:

*hvordan få tiden til å gåååååååå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroolig spennende!! Kjempegøy å lese at noen virkelig tør!!

...gleder meg til du får svar...! :)

...det blir vel en enda mer nervepirrende ventetid å vente på svaret hans!! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroolig spennende!! Kjempegøy å lese at noen virkelig tør!!

...gleder meg til du får svar...!  :)

...det blir vel en enda mer nervepirrende ventetid å vente på svaret hans!! :klø:

Ja, tenkte det samme selv i dag :ler: hva gjør jeg etter å ha sendt av gårde første mail til ham liksom?? :sjenert: blir nok en litt nervepirrende periode ja ;)

Igjen; jeg oppfordrer dere alle til å skrive ned noen linjer med forslag til hva jeg skal skrive i den første....

Det er IKKE lett!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...