kakkamini Skrevet 12. juni Forfatter #61 Skrevet 12. juni Glemte å legge til at jeg i tillegg måtte ta min første angrepille. Har vært så stressa i det siste at jeg har sløvet på prevensjon. Stresser meget med dette også. Er så redd for å deale med om jeg er gravid eller ikke oppå det hele. Samt at han da er bortreist så kan ikke lene meg på han da uansett. Han reiser nok uansett og spesielt nå som det er «slutt»
AnonymBruker Skrevet 12. juni #62 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (På 9.6.2026 den 14.28): Hei dere, Vil bare starte med å si at jeg vet min nåværende kjæreste ikke skal lide for mine tidligere traumer fra tidligere relasjoner. Dette handler kun om meg psykisk sett og ønsker derfor tips (ville bare avklare dette). Jeg og typen ble akkurat sammen (1 måned), men vi har holdt på i totalt 3-4 måneder. Jeg sliter med mye usikkerhet, sjalusi og redsel pga tidligere utroskap, manipulering og vold i tidligere relasjoner. I mitt nåværende forhold har vi hatt det veldig fint sammen. Har selvfølgelig vært usikkerhet rundt noe her og der, men vi har løst det fint med kommunikasjon. Nå nettopp fikk jeg vite at han skal reise bort en måned og at ene delen av turen er guttetur med flere single kompiser. Jeg kjenner angsten trigges og jeg føler meg alene. Selvfølgelig vet jeg at han må dra uansett osv osv, men jeg kjenner alt knyter seg i kroppen og får panikkangst av tanken. Er så forferdelig og utrolig slitsomt for begge. Han reiser om 2-3 uker og jeg klarer helt ærlig ikke å stå i det selv om jeg vil…! en annen faktor er at et nært familiemedlem har fått uhelbredelig kreft i fjor sommer. Derfor er det vanskelig med denne sommeren. Fortalte han nettopp om dette samt mer i dybden om tidligere relasjoner. Han viser forståelse og er veldig snill med meg, men reagerte veldig på at han ikke har gitt et klart svar. Jeg spurte om et klart svar på hva han skal og da svarte han at han skal reise uansett. har dere vær så snill tips? Går i samtale med psykolog, men synes dette er veldig trist Jeg skjønner ikke at han absolutt skal på guttetur når han er i forhold med deg. Kunne heller dratt på noe dere sammen. Han burde og ta hensyn til at du har opplevd utroskap før og. Og hvis du da ikke får det bra pga det så må han ta hensyn om han bryr seg eller invitere deg med. Anonymkode: f5f59...5ef 1 1
Katten.2.0 Skrevet 12. juni #63 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (1 time siden): Hvis alder har så mye betydning så er han 26. Poenget nå er bare at han løy om at han ikke har hatt sex med andre etter han møtte meg. Vi kom inn på tema fordi han selv sa han ønsket å bli sammen med meg fra første sekund. Så brøyt han avtalen en kveld, jeg ble skuffa og trakk meg unna og han lå med noen andre samme kveld. Dagen etter inviterte han meg på middag? Jeg føler meg så utrolig ekkel og helt håpløs. Vet ikke hva jeg skal. Kasta han ut og ropte til han Du fjernet han fra sosiale medier en kveld han var ute? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #64 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (35 minutter siden): Glemte å legge til at jeg i tillegg måtte ta min første angrepille. Har vært så stressa i det siste at jeg har sløvet på prevensjon. Stresser meget med dette også. Er så redd for å deale med om jeg er gravid eller ikke oppå det hele. Samt at han da er bortreist så kan ikke lene meg på han da uansett. Han reiser nok uansett og spesielt nå som det er «slutt» Han er allerede bortreist? Hva mener du med han er bortreist? ta også en test mot klamydia og graviditet!❤️ Anonymkode: 9abc4...059 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #65 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (42 minutter siden): Glemte å legge til at jeg i tillegg måtte ta min første angrepille. Har vært så stressa i det siste at jeg har sløvet på prevensjon. Stresser meget med dette også. Er så redd for å deale med om jeg er gravid eller ikke oppå det hele. Samt at han da er bortreist så kan ikke lene meg på han da uansett. Han reiser nok uansett og spesielt nå som det er «slutt» Vil han ikke bruke kondom for å passe på dere er beskyttet? Han burde betalt angrepillen. Anonymkode: 9abc4...059
AnonymBruker Skrevet 12. juni #66 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (2 timer siden): Til de som lurer så har jeg en oppdatering… Vi har hatt lange dype samtaler om dette temaet nå hvor han fortalte han var inne på tanken om at han var villig til å droppe dette. Jeg sa jeg ønsker at han skal reise og at vi må finne en løsning sammen rundt kommunikasjon. Vi har drøftet rundt mine diagnoser (blant annet ptsd), og ble enige om hvordan vi løser dette sammen. Han blir usikker over hvor usikker jeg har vært i det siste og søkte selv bekreftelse rundt hans utseende. Jeg ga han alt jeg kunne for å bekrefte han. Han selv sa jeg er den vakreste han har sett osv, som selvfølgelig er hyggelig og jeg følte meg trygg i at han skulle reise. Så sier han at han synes jeg var så utrolig vakker fra første sekund han så meg. Da kom vi dessverre inn på tema om han hadde møtt noen andre siden meg (noe han har sagt nei til tidligere). Jeg siktet til en spesifikk kveld hvor jeg har vært skeptisk. En fest hvor han selv tilbød å være edru for å hente meg siden jeg var syk. Jeg synes selvsagt det var hyggelig, men ila kvelden brukte han lenger og lenger tid på å svare. Viste seg at han drakk likevel og sa han kunne fikse meg taxi. Jeg sa nei fordi jeg ble skuffet og fjernet han fordi jeg ble lei meg. Han ringte og sendte melding, men jeg svarte ikke før dagen etterpå ettersom jeg også var veldig forkjøla. Har spurt han om kvelden i ettertid og han sa han var så opprørt over at jeg fjerna han at han dro hjem fra byen fordi det ikke var noe gøy. Nå nylig fikk jeg vite at han lå med noen andre den kvelden. Han sa han ikke hadde hatt sex med noen på en måned etter vi ble kjent. Men viste seg at vi møttes to ganger (uten sex) og han møtte noen uten å fortelle meg om det før nå. Han inviterte meg med ut etter styret hans rundt edru kveld og fest. Jeg ble med på middag etter hvert, men nå fikk jeg bekreftet min frykt på et vis. Nei, vi var ikke sammen etter å ha møttes to ganger. Kall meg gammeldags, men jeg er lojal selv om jeg bare prater med noen. Dette brøt ut i stor krangel og nå kan jeg forespeile denne gutteturen på en måned… Er så utrolig knust og vet ikke hva jeg skal gjøre… Ok, dette endrer jo hele premisset. 1. Han velger en annen jente framfor deg, og han velger å bryte en avtale og aktivt lyve til deg, i en fase der dere holder på å bli kjent 2. Han prøver å vri det om til at du laget dårlig stemning som slettet han den kvelden, og greit det var kanskje dramatisk av deg, men det at han løy til deg er egentlig mye verre. Han synes også det er greit å lyve, fordi sannheten sier han ikke av seg selv. Det er du som finner ut at han lå med noen andre. Du vet altså ikke når han snakker sant eller når han lyver. 3. Han har vist at han lyver (punkt 1) og han viser også at han ikke har noe skrupler rundt å prøve å gi DEG dårlig samvittighet for å reagere på dårlig oppførsel fra han ( han brøt avtalen med deg, og løy til deg om hvorfor, lot deg tro at du var viktig, mens han lå med noen andre..). Dette er en klassisk form for gaslighting. Google DARVO. Han vrir det om til at det var du som skapte drama den kvelden, mens hans dårlige atferd og svik sier han ingenting om. 4. Ts jeg ville følt at han lekte med deg. Se på hva du skriver, du skriver at du følte deg "utrolig ekkel og helt håpløs". Vil du at kjæresten skal få deg til å føle seg slik? Kroppen din prøver å fortelle deg noe her. En god kjæreste skal ikke få deg til å føle seg slik!❤️ 5. Ts jeg vil råde deg til å komme deg ut av forholdet. Slå heller opp med han. Du trenger en trygg partner du kan stole på, og hvertfall når du har den bakgrunnen du har. Han har allerede vist at han ikke kan stoles på. Du kan faktisk ikke forvente trygghet eller tillit til noen som ikke viser at de kan stoles på. Se på punkt 1 og 2 og hvor stygt gjort mot deg det egentlig er å leke med deg på en måten? Hilsen meg, Jeg er eldre enn meg men var en gang stuck i et forhold, der jeg ble utrygg, fordi typen var utrygg, søkte oppmerksomhet fra andre jenter m.m. Derimot erfaringen min er at med andre trygge solide menn blir jeg trygg og har ikke slike problemer, fordi de er gode og solide og skaper trygghet❤️. Det vil jeg også anbefale for deg. Du er verdifull Ts og har det verdifulle livet ditt foran deg❤️ Ikke kast det bort på noen som gir deg masse grubling og vonde følelser. Hadde han vært rett person for deg ville han vært til å stole på fra starten av, og dere ville funnet ut av problemene deres sammen, som et par☺️ du skal ikke måtte tenke deg i hjel alene som du gjør nå. Du er jo nesten singel på en måte når du grubler sånn alene. Anonymkode: 3cd5f...116 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #67 Skrevet 12. juni I min verden er dette ikke godt nok. Men jeg er 41 år og født i en annen tidsalder enn dere. Men hvis en mann sa han var edru, tilbyr seg å hente meg, for så å kyve, drikke, sende taxi OG knulle noen andre samme kveld... herregud... da er det virkelig ikke en MANN av det kaliberet jeg både fortjener og ser etter som livspartner. Å synes jeg er vakker holder ikke til at jeg vil inngå et forhold. Hvor er selvrespekten din kvinne??? Hva slags standard er det du har lagt deg på når det gjelder menn?? Ikke sikkert det feiler deg noen verdens ting. DU HAR BLITT LØYET TIL OG KROPPEN DIN OG INSTINKTET DITT FORTELLER DEG AT NOE ER GALT MED DENNE MANNEN. Det feiler deg ingenting. Det er sunt. Alarmbjellene SKAL ringe når du blir løyet til og holdt for narr. Flott! Da vet du radaren din funker ❤️ Ta kontroll. Si at du vil ikke innlede et forhold til en gutt som lyver og velger å ligge med en annen kvinne samtidig som han holder på med deg. Enkelt og greit. Ønsk han en fin ferie. Ikke se deg tilbake. Anonymkode: 1abc5...2fe 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #68 Skrevet 12. juni kakkamini skrev (2 timer siden): Glemte å legge til at jeg i tillegg måtte ta min første angrepille. Har vært så stressa i det siste at jeg har sløvet på prevensjon. Stresser meget med dette også. Er så redd for å deale med om jeg er gravid eller ikke oppå det hele. Samt at han da er bortreist så kan ikke lene meg på han da uansett. Han reiser nok uansett og spesielt nå som det er «slutt» Men du har tstt angrepille!! Hvorfor skulle du være grsvid da? regner med du skjerpet deg og ikke "glemte" pillene mer om du lå med han igjen etter dette?! Anonymkode: 50d9c...979
AnonymBruker Skrevet 12. juni #69 Skrevet 12. juni Jeg tror oppriktig at du hele tiden har hatt en magefølelse på hele fyren som ikke er bra, og at det er det som har gitt deg den gnagende, ekle følelsen i forbindelse med turen hans. Hadde du vært med en skikkelig ordentlig og seriøs fyr, så hadde du vært trygg, og ikke usikker, når han reiste på tur med kompiser (og det skal vi alle gjøre - det er viktig!) Bare vær obs på at han kanskje kommer krypende etter han har vært på tur for da har han fått være singel og hatt det gøy, så kommer høsten og han savner noe fast opplegg. Hold døren lukket og vær sterk. Anonymkode: 49618...ffd 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #70 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 12.27): Min mann har dratt på gutteturer hele vårt forhold. Sammen i 25 år. Og jeg drar på turer med vennene mine. Mange som gjør det. Anonymkode: 42a0d...065 Hvorfor sammen, når dere drar på "ferie" hver for dere? Jeg kjenner ingen som gjør det. Og antallet bekjente og venner vil jeg tro øker med alderen. K 60 Anonymkode: af2e3...0c1 1
kakkamini Skrevet 13. juni Forfatter #71 Skrevet 13. juni Det med at han var med en annen dame var helt i startfasen, men som dere sier så løy han om det og det er det som smerter meg. Husker da jeg spurte om smitte var han så stressa for det at han kjøpte privat-test. Noe som gir mening da han lå med noen en måned før vi lå sammen og ikke to måneder som han sa… Hvem vet om det er enda kortere tid også. Har vel kanskje hatt en dårlig magefølelse fra start derfor denne gutteturen har forverret den følelsen. Jeg mener også man bør kunne reise og dra ut på byen som man vil selv om man er i forhold. I denne relasjonen har jeg vært så stressa for at han skal ha møtt andre mens han har vært ut. Selv om vi ikke møttes den kvelden der han skulle være edru for å hente meg, men drakk likevel så tenkte jeg på han hele natta og gråt. Han visste jeg bare var hjemme og i dårlig form. Føler meg så utrolig skitten og ekkel. Hadde jeg visst han lå med noen andre så fort hadde jeg ikke ville bli kjent med han. Ja, ting har ellers vært helt fantastisk. Han har stilt opp, vært tålmodig, prøvd å forstå meg og mine traumer samt vær betryggende. Vi la til og med en plan for hvordan vi sammen skulle takle denne turen. Så får jeg vite dette og ble helt knust. Ropte til han og kasta han ut. Føles nesten ut som han har vært utro. Jeg hadde bare øynene for han i starten, noe han sa han også hadde… Nå blir plutselig alt en løgn. Han testet seg i panikk da jeg spurte om kjønnssykdommer fordi jeg fortalte han at jeg vet jeg er clean. Tenker å teste meg på nytt igjen etter dette for åpenbart kan han ha hatt sex med noen andre en annen kveld jeg ikke har hatt energi til å møte han… Føler meg virkelig som søppel. Om cirka en månedstid bør jeg vel også ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Har aldri somlet med p-piller og har gått på det i 10 år. Sier vel noe om hvor stressa han har gjort meg den siste perioden hvor vi har diskutert en del. Han sender meg meldinger for å spørre om det er slutt og om å møtes. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg holder på med lenger. Men en ting er sikkert at hvis han klarte å ligge med en annen dame, invitere meg på middag dagen etter og lyve i ettertid, så klarer han 100% å være utro i utlandet på en månedstur. Han reiser om cirka 2 uker. Må egentlig hente mine eiendeler hos han uansett, men vet ikke når eller hvordan. Aner ikke hva jeg skal tenke, føle eller gjøre. Føler meg som sagt bare sinnsykt ekkel og brukt. Selv om jeg tenker tilbake på innmari fine minner vi har bygd ila disse månedene, men det er bygd på dritt…? Eller er jeg overdramatisk…? Han skylder alt på at vi ikke var sammen da, han hadde ikke følelser for meg da, han har blitt knust av eksen og oppført seg idiotisk etter det (ble slutt med eksen februar i fjor). Han skylder også på at jeg fjerna han fra sosiale medier (var kanskje dramatisk, men jeg ble såra av at han brøyt avtalen). Da han viste meg at han angret på brutt avtale og kjempet for meg i flere dager ved meldinger og middagsinvitasjoner så tenkte jeg at han er det real deal. Hvilken gutt hadde orket det? Lite visste jeg at det mest sannsynlig var fordi han hadde dårlig samvittighet for å ha hatt sex med noen andre samme kveld vi egentlig skulle møtes og prata sammen… 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #72 Skrevet 13. juni kakkamini skrev (3 minutter siden): Det med at han var med en annen dame var helt i startfasen, men som dere sier så løy han om det og det er det som smerter meg. Husker da jeg spurte om smitte var han så stressa for det at han kjøpte privat-test. Noe som gir mening da han lå med noen en måned før vi lå sammen og ikke to måneder som han sa… Hvem vet om det er enda kortere tid også. Har vel kanskje hatt en dårlig magefølelse fra start derfor denne gutteturen har forverret den følelsen. Jeg mener også man bør kunne reise og dra ut på byen som man vil selv om man er i forhold. I denne relasjonen har jeg vært så stressa for at han skal ha møtt andre mens han har vært ut. Selv om vi ikke møttes den kvelden der han skulle være edru for å hente meg, men drakk likevel så tenkte jeg på han hele natta og gråt. Han visste jeg bare var hjemme og i dårlig form. Føler meg så utrolig skitten og ekkel. Hadde jeg visst han lå med noen andre så fort hadde jeg ikke ville bli kjent med han. Ja, ting har ellers vært helt fantastisk. Han har stilt opp, vært tålmodig, prøvd å forstå meg og mine traumer samt vær betryggende. Vi la til og med en plan for hvordan vi sammen skulle takle denne turen. Så får jeg vite dette og ble helt knust. Ropte til han og kasta han ut. Føles nesten ut som han har vært utro. Jeg hadde bare øynene for han i starten, noe han sa han også hadde… Nå blir plutselig alt en løgn. Han testet seg i panikk da jeg spurte om kjønnssykdommer fordi jeg fortalte han at jeg vet jeg er clean. Tenker å teste meg på nytt igjen etter dette for åpenbart kan han ha hatt sex med noen andre en annen kveld jeg ikke har hatt energi til å møte han… Føler meg virkelig som søppel. Om cirka en månedstid bør jeg vel også ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Har aldri somlet med p-piller og har gått på det i 10 år. Sier vel noe om hvor stressa han har gjort meg den siste perioden hvor vi har diskutert en del. Han sender meg meldinger for å spørre om det er slutt og om å møtes. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg holder på med lenger. Men en ting er sikkert at hvis han klarte å ligge med en annen dame, invitere meg på middag dagen etter og lyve i ettertid, så klarer han 100% å være utro i utlandet på en månedstur. Han reiser om cirka 2 uker. Må egentlig hente mine eiendeler hos han uansett, men vet ikke når eller hvordan. Aner ikke hva jeg skal tenke, føle eller gjøre. Føler meg som sagt bare sinnsykt ekkel og brukt. Selv om jeg tenker tilbake på innmari fine minner vi har bygd ila disse månedene, men det er bygd på dritt…? Eller er jeg overdramatisk…? Han skylder alt på at vi ikke var sammen da, han hadde ikke følelser for meg da, han har blitt knust av eksen og oppført seg idiotisk etter det (ble slutt med eksen februar i fjor). Han skylder også på at jeg fjerna han fra sosiale medier (var kanskje dramatisk, men jeg ble såra av at han brøyt avtalen). Da han viste meg at han angret på brutt avtale og kjempet for meg i flere dager ved meldinger og middagsinvitasjoner så tenkte jeg at han er det real deal. Hvilken gutt hadde orket det? Lite visste jeg at det mest sannsynlig var fordi han hadde dårlig samvittighet for å ha hatt sex med noen andre samme kveld vi egentlig skulle møtes og prata sammen… Er det andre ting han har som gjør at han er så travel da? Synes uansett man aldri skal avbryte avtaler. Hvor ofte møter du denne mannen? Anonymkode: 9abc4...059
AnonymBruker Skrevet 13. juni #73 Skrevet 13. juni kakkamini skrev (9 minutter siden): Det med at han var med en annen dame var helt i startfasen, men som dere sier så løy han om det og det er det som smerter meg. Husker da jeg spurte om smitte var han så stressa for det at han kjøpte privat-test. Noe som gir mening da han lå med noen en måned før vi lå sammen og ikke to måneder som han sa… Hvem vet om det er enda kortere tid også. Har vel kanskje hatt en dårlig magefølelse fra start derfor denne gutteturen har forverret den følelsen. Jeg mener også man bør kunne reise og dra ut på byen som man vil selv om man er i forhold. I denne relasjonen har jeg vært så stressa for at han skal ha møtt andre mens han har vært ut. Selv om vi ikke møttes den kvelden der han skulle være edru for å hente meg, men drakk likevel så tenkte jeg på han hele natta og gråt. Han visste jeg bare var hjemme og i dårlig form. Føler meg så utrolig skitten og ekkel. Hadde jeg visst han lå med noen andre så fort hadde jeg ikke ville bli kjent med han. Ja, ting har ellers vært helt fantastisk. Han har stilt opp, vært tålmodig, prøvd å forstå meg og mine traumer samt vær betryggende. Vi la til og med en plan for hvordan vi sammen skulle takle denne turen. Så får jeg vite dette og ble helt knust. Ropte til han og kasta han ut. Føles nesten ut som han har vært utro. Jeg hadde bare øynene for han i starten, noe han sa han også hadde… Nå blir plutselig alt en løgn. Han testet seg i panikk da jeg spurte om kjønnssykdommer fordi jeg fortalte han at jeg vet jeg er clean. Tenker å teste meg på nytt igjen etter dette for åpenbart kan han ha hatt sex med noen andre en annen kveld jeg ikke har hatt energi til å møte han… Føler meg virkelig som søppel. Om cirka en månedstid bør jeg vel også ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Har aldri somlet med p-piller og har gått på det i 10 år. Sier vel noe om hvor stressa han har gjort meg den siste perioden hvor vi har diskutert en del. Han sender meg meldinger for å spørre om det er slutt og om å møtes. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg holder på med lenger. Men en ting er sikkert at hvis han klarte å ligge med en annen dame, invitere meg på middag dagen etter og lyve i ettertid, så klarer han 100% å være utro i utlandet på en månedstur. Han reiser om cirka 2 uker. Må egentlig hente mine eiendeler hos han uansett, men vet ikke når eller hvordan. Aner ikke hva jeg skal tenke, føle eller gjøre. Føler meg som sagt bare sinnsykt ekkel og brukt. Selv om jeg tenker tilbake på innmari fine minner vi har bygd ila disse månedene, men det er bygd på dritt…? Eller er jeg overdramatisk…? Han skylder alt på at vi ikke var sammen da, han hadde ikke følelser for meg da, han har blitt knust av eksen og oppført seg idiotisk etter det (ble slutt med eksen februar i fjor). Han skylder også på at jeg fjerna han fra sosiale medier (var kanskje dramatisk, men jeg ble såra av at han brøyt avtalen). Da han viste meg at han angret på brutt avtale og kjempet for meg i flere dager ved meldinger og middagsinvitasjoner så tenkte jeg at han er det real deal. Hvilken gutt hadde orket det? Lite visste jeg at det mest sannsynlig var fordi han hadde dårlig samvittighet for å ha hatt sex med noen andre samme kveld vi egentlig skulle møtes og prata sammen… Hvordan traff du denne mannen her? Fikk han klamydia via dama han holdt på med eller noen andre? Anonymkode: 9abc4...059
AnonymBruker Skrevet 13. juni #74 Skrevet 13. juni Deg igjen ja. Du driver i samme tralten ser jeg. Og det var du som glemte pilla, hvorfor skal han betale da? Anonymkode: 80278...3e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #75 Skrevet 13. juni Har dere barn fra før av ts? Altså hver for dere. eller blir det første barnet ditt? Anonymkode: 9abc4...059
kakkamini Skrevet 13. juni Forfatter #76 Skrevet 13. juni Jeg er absolutt ikke gravid ennå. Avglemte pilla og kjøpte angrepille. Ingen av oss har barn. Ønsker bare å være på den sikre siden. Vi har møttes så og si hver dag i 3 mnd. Den første måneden møttes vi ikke så ofte, cirka 1-2 dater i uka uten sex. Så fikk jeg jo vite om dette etter vi hadde møttes to ganger. Fikk vite det nå nylig fordi jeg spurte selv
got2go Skrevet 13. juni #77 Skrevet 13. juni kakkamini skrev (På 9.6.2026 den 14.28): men reagerte veldig på at han ikke har gitt et klart svar. Jeg spurte om et klart svar på hva han skal og da svarte han at han skal reise uansett. Men her har han jo gitt et klart svar? Hva annet trenger du?
AnonymBruker Skrevet 13. juni #78 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 12.43): Nei. Det er bare tenåringer som driver med "jenteturer" og "gutteturer" aka fyllaturer. Anonymkode: d5a6c...ff8 For noe sabla tull🤦🏻♀️ Anonymkode: 943f0...ccd
AnonymBruker Skrevet 14. juni #79 Skrevet 14. juni Når ble denne gutteturen planlagt? Før eller etter det ble seriøst mellom dere? En måned er faktisk lenge når man akkurat har blitt sammen med noen. Syns du bør bli flinkere til å sortere og skille ut ting her. Du prater mye om diagnoser. Selv om disse er reelle kan det bli litt overveldende for andre. Bedre om du prater og viser til f.eks egne følelser for å få frem noe. Dere har også bare kjent hverandre noen måneder. Blir mye ansvar å pålegge den andre part. Han er ikke ansvarlig for dine diagnoser. Men at du blir trist og føler deg utrygg når han skal reise fra deg en hel måned blir noe annet. Det hadde nok mange blitt i en slik situasjon. Syns du legger opp til krangel over filleting ellers. Greit at du ble skuffet når han drakk i stedet for å hente deg som planlagt en gang. Han kan ha fått en spontan invitasjon. Likevel tilbød han å betale for transport til deg. Det var generøst. Du reagerte med å slette han fra telefonen. Han tolket det nok som om du ikke ville ha mere kontakt (fremstår sånn). Således var han jo fri til å gjøre hva han ville. Uansett hadde dere nettopp møttes da og hadde ikke noen forpliktelser til hverandre enda. Får inntrykk av at du har mast om denne episoden gjentatte ganger. Og dere har bare vært sammen få måneder. Hva folk gjorde i begynnelsen av datingperioden burde man la ligge. Kommer ingen ting godt ut av å grave i slike ting. Man har ingen forpliktelser til hverandre enda. Selv om det kan føles sårt og man ønsket å bare være den eneste hele veien. Folk er bare mennesker. Og litt ansvar må du ta selv også. At du har glemt p- pillene dine er ditt ansvar. Det kan du ikke legge på andre altså. Det er for mye å forvente at andre skal ta ansvar for dine diagnoser, din transport og at du har glemt p- pillene dine. I tillegg skriver du at han kunne gå med på å avlyse turen til og med siden du reagerte sånn. Men det ville du heller ikke. Hva er det dette handler om da? I stedet skulle du begynne å krangle om en gammel episode fra dere så vidt hadde begynt å treffe hverandre. Dette høres fryktelig slitsomt og unødvendig dramatisk ut for dere begge Anonymkode: 80a92...53f
AnonymBruker Skrevet 14. juni #80 Skrevet 14. juni Jeg var i et forhold der mannen var sykelig sjalu. Dette tøt ut gjennom alle kriker og kroker i forholdet og skapte problemer hele veien. Veldig raskt ble jeg så forsiktig med å fortelle ham om selv de mest uskyldige ting at han faktisk tok meg i å lyge. Det var så uskyldig at når jeg sendte en snap av min datter til barnets far så informerte jeg ikke kjæresten da det var nok til å trigge sjalusien. Som du sikkert forstår så var sjalusien årsaken til at det ble slutt. Jeg var aldri i nærheten av å være utro, og likevel klarte hans sykelige mistenksomhet å ødelegge. Jeg har lest tråden og skjønner at denne mannen nå uansett ikke var mye å samle på, men det endrer ikke det faktum at din sykelige mistenksomhet spenner bein for deg selv. Dette MÅ du jobbe med før du møter en ny mann! lykke til ❤️ Anonymkode: 538a1...f1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå