Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer nok an på gjengen. Både mine mannlige kollegaer på 30-50 år med høye stillinger og venner av samboer i 40 åra er innom ymse slikt på guttetur, det er derfor det er guttetur ble jrg fortalt, for at de kunne gjøre ting damene deres ikke ville godtatt. 

Anonymkode: 9ef12...f23

Selvsagt fubbes det, men det er langt ifra normalen. 

I et normalt og sundt forhold, så er det greit å dra på tur med kompiser eller venninner

Anonymkode: e2914...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt fubbes det, men det er langt ifra normalen. 

I et normalt og sundt forhold, så er det greit å dra på tur med kompiser eller venninner

Selvsagt greit å dra på tur, men IKKE greit å ligge rundt,strippeklubber(der mye mer enn stripping skjer og det vet vi alle..) eller andre ekle ting! 

Anonymkode: 30442...47f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt greit å dra på tur, men IKKE greit å ligge rundt,strippeklubber(der mye mer enn stripping skjer og det vet vi alle..) eller andre ekle ting! 

Anonymkode: 30442...47f

Selvsagt ikke, og dette er også langt ifra vanlig. De fleste kvinner og menn klarer dra på tur med venner uten at de holder på slik 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du prøver å manipulere han til å ikke reise? Du hadde vært et rødt flagg for meg.

Anonymkode: 4c620...1e7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Spørs hvor han skal- er det guttetur med single kompiser til horestrøket i Thailand, eller tur til England med fotballkamper, turer på diverse puber osv? Han har vel sagt hvilket land han skal reise til? Og snakket litt om hva de skal gjøre i det landet i en måned?

Anonymkode: b8ba9...b94

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har selvfølgelig rett. Fascinerende å se hvor lite kunnskap kvinner på KG har om menn 

Ja.

Jeg har forståelse for at kvinner blir helvetes provosert over at gamle menn som ikke kan en dritt om kvinners anatomi skal lage alskens (til tider til og med religiøst funderte) regler om kvinners helse. Jeg kan knapt forestille meg hvor frustrerende det må være.

At enkelte kvinner kategorisk fastslår at gutteturer er noe helt annet enn det gutter som har vært på gutteturer opplever, og at kvinner vet bedre hva menn gjør uten kvinner til stede enn de menn gjør, fremstår fjernt på samme måte. En ren bagatell, for all del, det er ikke skadelig for annet enn en del forhold og åpenbart et uendelig mye mindre problem. Bare omtrent like misforstått. 

Anonymkode: 1bf6a...018

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at du er klar for forhold? Mye drama er drepen.

Vært gift i 25 år, og vi har alltid kunne dra på turer hver for oss. Aldri drama og sjalusi.

Anonymkode: 8d6a7...d93

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Til de som lurer så har jeg en oppdatering… Vi har hatt lange dype samtaler om dette temaet nå hvor han fortalte han var inne på tanken om at han var villig til å droppe dette. Jeg sa jeg ønsker at han skal reise og at vi må finne en løsning sammen rundt kommunikasjon. Vi har drøftet rundt mine diagnoser (blant annet ptsd), og ble enige om hvordan vi løser dette sammen.

Han blir usikker over hvor usikker jeg har vært i det siste og søkte selv bekreftelse rundt hans utseende. Jeg ga han alt jeg kunne for å bekrefte han. Han selv sa jeg er den vakreste han har sett osv, som selvfølgelig er hyggelig og jeg følte meg trygg i at han skulle reise. Så sier han at han synes jeg var så utrolig vakker fra første sekund han så meg. Da kom vi dessverre inn på tema om han hadde møtt noen andre siden meg (noe han har sagt nei til tidligere). 
Jeg siktet til en spesifikk kveld hvor jeg har vært skeptisk. En fest hvor han selv tilbød å være edru for å hente meg siden jeg var syk. Jeg synes selvsagt det var hyggelig, men ila kvelden brukte han lenger og lenger tid på å svare. Viste seg at han drakk likevel og sa han kunne fikse meg taxi. Jeg sa nei fordi jeg ble skuffet og fjernet han fordi jeg ble lei meg. Han ringte og sendte melding, men jeg svarte ikke før dagen etterpå ettersom jeg også var veldig forkjøla.

Har spurt han om kvelden i ettertid og han sa han var så opprørt over at jeg fjerna han at han dro hjem fra byen fordi det ikke var noe gøy. Nå nylig fikk jeg vite at han lå med noen andre den kvelden. Han sa han ikke hadde hatt sex med noen på en måned etter vi ble kjent. Men viste seg at vi møttes to ganger (uten sex) og han møtte noen uten å fortelle meg om det før nå. Han inviterte meg med ut etter styret hans rundt edru kveld og fest. Jeg ble med på middag etter hvert, men nå fikk jeg bekreftet min frykt på et vis.

Nei, vi var ikke sammen etter å ha møttes to ganger. Kall meg gammeldags, men jeg er lojal selv om jeg bare prater med noen. Dette brøt ut i stor krangel og nå kan jeg forespeile denne gutteturen på en måned… Er så utrolig knust og vet ikke hva jeg skal gjøre…

Skrevet
kakkamini skrev (5 minutter siden):

Til de som lurer så har jeg en oppdatering… Vi har hatt lange dype samtaler om dette temaet nå hvor han fortalte han var inne på tanken om at han var villig til å droppe dette. Jeg sa jeg ønsker at han skal reise og at vi må finne en løsning sammen rundt kommunikasjon. Vi har drøftet rundt mine diagnoser (blant annet ptsd), og ble enige om hvordan vi løser dette sammen.

Han blir usikker over hvor usikker jeg har vært i det siste og søkte selv bekreftelse rundt hans utseende. Jeg ga han alt jeg kunne for å bekrefte han. Han selv sa jeg er den vakreste han har sett osv, som selvfølgelig er hyggelig og jeg følte meg trygg i at han skulle reise. Så sier han at han synes jeg var så utrolig vakker fra første sekund han så meg. Da kom vi dessverre inn på tema om han hadde møtt noen andre siden meg (noe han har sagt nei til tidligere). 
Jeg siktet til en spesifikk kveld hvor jeg har vært skeptisk. En fest hvor han selv tilbød å være edru for å hente meg siden jeg var syk. Jeg synes selvsagt det var hyggelig, men ila kvelden brukte han lenger og lenger tid på å svare. Viste seg at han drakk likevel og sa han kunne fikse meg taxi. Jeg sa nei fordi jeg ble skuffet og fjernet han fordi jeg ble lei meg. Han ringte og sendte melding, men jeg svarte ikke før dagen etterpå ettersom jeg også var veldig forkjøla.

Har spurt han om kvelden i ettertid og han sa han var så opprørt over at jeg fjerna han at han dro hjem fra byen fordi det ikke var noe gøy. Nå nylig fikk jeg vite at han lå med noen andre den kvelden. Han sa han ikke hadde hatt sex med noen på en måned etter vi ble kjent. Men viste seg at vi møttes to ganger (uten sex) og han møtte noen uten å fortelle meg om det før nå. Han inviterte meg med ut etter styret hans rundt edru kveld og fest. Jeg ble med på middag etter hvert, men nå fikk jeg bekreftet min frykt på et vis.

Nei, vi var ikke sammen etter å ha møttes to ganger. Kall meg gammeldags, men jeg er lojal selv om jeg bare prater med noen. Dette brøt ut i stor krangel og nå kan jeg forespeile denne gutteturen på en måned… Er så utrolig knust og vet ikke hva jeg skal gjøre…

Hvor gammel er ca denne mannen da? 

Anonymkode: 9abc4...059

Skrevet
kakkamini skrev (5 minutter siden):

Har han vært på ferier mens dere har vært sammen før? Hvordan gikk dette? Hvor gammel er han? Føler du han er moden til alderen? Alder har mye å si på hvordan en mann oppfører seg. Pass på en del menn legger seg flat i starten så gir de mer blanke f…. Til slutt. 

Skrevet
kakkamini skrev (På 9.6.2026 den 14.28):

Hei dere,

Vil bare starte med å si at jeg vet min nåværende kjæreste ikke skal lide for mine tidligere traumer fra tidligere relasjoner. Dette handler kun om meg psykisk sett og ønsker derfor tips (ville bare avklare dette).

Jeg og typen ble akkurat sammen (1 måned), men vi har holdt på i totalt 3-4 måneder. Jeg sliter med mye usikkerhet, sjalusi og redsel pga tidligere utroskap, manipulering og vold i tidligere relasjoner. I mitt nåværende forhold har vi hatt det veldig fint sammen. Har selvfølgelig vært usikkerhet rundt noe her og der, men vi har løst det fint med kommunikasjon.

Nå nettopp fikk jeg vite at han skal reise bort en måned og at ene delen av turen er guttetur med flere single kompiser. Jeg kjenner angsten trigges og jeg føler meg alene. Selvfølgelig vet jeg at han må dra uansett osv osv, men jeg kjenner alt knyter seg i kroppen og får panikkangst av tanken. Er så forferdelig og utrolig slitsomt for begge. Han reiser om 2-3 uker og jeg klarer helt ærlig ikke å stå i det selv om jeg vil…!

en annen faktor er at et nært familiemedlem har fått uhelbredelig kreft i fjor sommer. Derfor er det vanskelig med denne sommeren. Fortalte han nettopp om dette samt mer i dybden om tidligere relasjoner. Han viser forståelse og er veldig snill med meg, men reagerte veldig på at han ikke har gitt et klart svar. Jeg spurte om et klart svar på hva han skal og da svarte han at han skal reise uansett.

har dere vær så snill tips? Går i samtale med psykolog, men synes dette er veldig trist 

Hvis du ikke kan være sammen med denne mannen uten å prøve å gi han dårlig samvittighet for at han vil leve er normalt liv så tenker jeg at du skal gjøre det slutt og heller jobber med deg selv.

Å pule rundt kan man gjøre overalt og de fleste reiser ikke på tur og er utro, er de typen til det så må de har tilgang nærmere hjemmet.

Anonymkode: 0bbbb...9bd

• Liker 5
Skrevet

Hvis alder har så mye betydning så er han 26. Poenget nå er bare at han løy om at han ikke har hatt sex med andre etter han møtte meg. Vi kom inn på tema fordi han selv sa han ønsket å bli sammen med meg fra første sekund. Så brøyt han avtalen en kveld, jeg ble skuffa og trakk meg unna og han lå med noen andre samme kveld. Dagen etter inviterte han meg på middag? Jeg føler meg så utrolig ekkel og helt håpløs. Vet ikke hva jeg skal. Kasta han ut og ropte til han

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har han vært på ferier mens dere har vært sammen før? Hvordan gikk dette? Hvor gammel er han? Føler du han er moden til alderen? Alder har mye å si på hvordan en mann oppfører seg. Pass på en del menn legger seg flat i starten så gir de mer blanke f…. Til slutt. 

De har vært sammen i én måned 😒 

Anonymkode: 4dd18...f0b

Skrevet
kakkamini skrev (1 minutt siden):

Hvis alder har så mye betydning så er han 26. Poenget nå er bare at han løy om at han ikke har hatt sex med andre etter han møtte meg. Vi kom inn på tema fordi han selv sa han ønsket å bli sammen med meg fra første sekund. Så brøyt han avtalen en kveld, jeg ble skuffa og trakk meg unna og han lå med noen andre samme kveld. Dagen etter inviterte han meg på middag? Jeg føler meg så utrolig ekkel og helt håpløs. Vet ikke hva jeg skal. Kasta han ut og ropte til han

Gjør det slutt og hold deg singel. Dette høres ufattelig slitsomt for dere begge. Så mye drama! Da jeg var 25 var jeg gift og hadde vært sammen med mannen min i syv år. Det overrasker meg derfor veldig at han er 26. Jeg ville anslått 19.

Anonymkode: 4dd18...f0b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
kakkamini skrev (1 minutt siden):

Skal jeg være helt ærlig med deg. Mange kan gjøre feil. Han er ung. Nå spiller det på om hva dere vil. Hvis han hadde vært 30+ og holdt på slik, hadde jeg avfeid denne mannen, for en godt voksen mann burde vite bedre, selv man ikke kan stole blindt på at en mann oppfører seg. Har vært borti unge folk som gjør ting men de lærer av det. Har også vært borti eldre som gjør mye snuskete ting, men en eldre mann som holder på sånn vil aldri forandre seg. Din mann er ganske ung, så du får sikkert satt han på plass. 

Skrevet

Hva er du redd han skal gjøre ts? Strippeklubb? Horehus? ONS eller Hooke opp med noen? 

Anonymkode: abe0f...644

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare redd for at han løy om at han ikke har møtt noen siden vi møttes for første gang. Han lå med noen samme natt han brøyt avtalen vår om at han skulle hente meg og inviterte meg på middag dagen etter han lå med den andre jenta…

Tenker ikke så mye på turen nå. Er bare helt fortvilt fordi det bekreftet på et vis det jeg var redd for

Skrevet

Fin mulighet til å jobbe med deg selv👍

Anonymkode: 1d4cc...214

Skrevet
kakkamini skrev (8 minutter siden):

Akkurat nå er jeg bare redd for at han løy om at han ikke har møtt noen siden vi møttes for første gang. Han lå med noen samme natt han brøyt avtalen vår om at han skulle hente meg og inviterte meg på middag dagen etter han lå med den andre jenta…

Tenker ikke så mye på turen nå. Er bare helt fortvilt fordi det bekreftet på et vis det jeg var redd for

Jeg tror du har det bedre uten ham. Du kan jo ikke stole på ham, det har han bevist, og det virker som om det siste du trenger er en som gjør deg enda mer utrygg. Ønsker deg masse lykke til videre, håper du kommer deg sterkere ut av dette ❤️ 

Skrevet

Virker som mange her legger til grunn at alle som reiser på ferie uten partneren sin gjør det kun for å være utro. Veldig rar holdning. 

Anonymkode: d8399...f96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...