shatika Skrevet 27. juli 2006 #361 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei Hei:) Jeg er nok ikke noe helt nytt fjes i dagboka di da... har nok bare nytt nick.. har vært innom deg masse tidligere Håper du får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juli 2006 #362 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei hei - her kommer en stor sommer, lykke til med prøving håper det klaffer - klem fra meg. Vi sees om tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. juli 2006 #363 Del Skrevet 27. juli 2006 hmmm, du har jo IKM mens jeg er på ferie... da får jo ikke jeg vite noe før jeg kommer hjem... ...og jeg som er SÅ nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Goooooood morgen Shatika: Hmm.. Nå må jeg tenke.. Burde kanskje vite hvem du er da.. Noen hint?? Angelou: Tuuuusen takk for klem. Du må ha en fantastisk ferie. Petra Prøvedokke: Er nok ingen fare Tror nok tanta kommer som den pleier på dag 28 +- noen få timer.. Ja nå har jeg sovet masse. Herlig å sove lenge for en gangs skyld. Skal prøve å litt her nå.. Trengs kan man si. Skal på jobb fra 15 til 1, så jeg har da noen timer på meg enda. Ha en fantastisk torsdag. stor Endret 27. juli 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. juli 2006 #365 Del Skrevet 27. juli 2006 Takk for besøk Så søt avartar du har Lykke til med prøvinga. Håper TR holder seg laaaaaangt borte denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 28. juli 2006 Tusen takk miss77 Jeg håper og tanta holder sei borte Får bare vente og se. 1 uke til IKM i dag. Ja, nå har jeg vært på farta hele dagen. Vært å tatt røntgen av skulder. Gikk greit det for så vidt. mye rare lyder i en slik mr maskin Skal å hente takplater til å ha inne i huset nå. Blir superspennende å se. Dører og vinduer er på vei hit, og kjøkken er bestillt nå ååå det skal bli så deilig å bli ferdig. Ser jo ut som en byggeplass her nå, men det er absolutt verdt det Tenkte å finne fram grillen senere. Har invitert ei venninne og mannen hit på grillings og kos senere. Blir kjempegøy. En liten minifeiring (uten alkohol, for vi skal på jobb alle sammen). Di har akkuratt fått godkjent adopsjonspapirer, og skal få adoptere fra kina. UUUUUuuuutrolig kjekt var det Di har vært igjennom 3 prøverørsforsøk, og bestemte sei for å adoptere. Jeg gleder meg sånn på deres vegne, at kan ikke få sagt det nok Jeps, nå må jeg nesten stikke. Kommer nok innom siden. stor stor solfyllt og varm fredags- og godhelg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. juli 2006 #367 Del Skrevet 28. juli 2006 ha en flott helg! jeg krysser fingre og tær for at mensen ikke dukker opp til uka!! nå drar jeg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 29. juli 2006 hei på deg, petra prøvedokke , og tusen hjertelig takk for kryssing av fingrer og tær Ha en god ferie da Nå har jeg vært på jobb. Vært oppe siden 4 i natt, så jeg er ganske så Skal prøve å hvile meg litt nå. Er invitert bort i kveld til noen venner av oss. Blir kjempekoseli, så en kan ikke sitte der å halvsove i en stol da Ååååå for ett deilig vær vi har sol i dag og, 28 i skyggen. Har vært en nyyydelig sommer iallefall. Skal sitte ute på terassen i hele morgen å bare slikke sol til det lukter brent hud her Jeg er så øm i livmoren.. Akkuratt som menssmerter, bare litt svake.. bare ikke tanta er på vei før tiden nå.... Ha en strålende helg jenter. stoooor sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 29. juli 2006 #369 Del Skrevet 29. juli 2006 Heisann! Vi har jo nesten IKM samtidig vi! Har tenkt å teste noen dager før jeg da.. Kjenner du noe av symptom ennå da?? *spennede* *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. juli 2006 #370 Del Skrevet 29. juli 2006 Festesmerter! Festesmerter! Festesmerter! :hoppe: :hoppe: Å, jeg er så spent på dine vegne til IKM! Under en uke igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Eeyore Håper du har rett... Men jeg tørr ikke håpe for mye... Ja nå er det 5 dager til jeg tar første testen... 83' så kjekt å se nye fjes. Må jo innrømme at jeg har blitt en liten symptomjeger da... * mørkere brystvorter * mensmurringer * humørsvingninger * øm og oppblåst i livmoren..... men jeg tørr ikke håpe på noe enda.. Nå må jeg iallefall snart legge meg. Har "bare" vært oppe i ca 24 timer. god natt og sov så godt. Endret 30. juli 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 30. juli 2006 #372 Del Skrevet 30. juli 2006 Åjsann, de symptomene hørtes lovende ut!! Jeg er også øm i livmoren, av og til strekker det, og andre ganger stikker det i sidene... Ellers er jeg bare litt øm, som du sier! Er så spennende dette her, at jeg gleder meg til fredag.. tror jeg tester da Tenk om vi kunne blitt gravide samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja, tenk om vi kunne blitt samtidig, 83' men som jeg skreiv tidligere, er veldig redd jeg bare kjenner litt for mye etter Akk og ve... I går kveld var vi oppe hos naboen her.. Ble ett bar bayles og kaffi for mye på liljen ja... Men som man reder så ligger man, og det kjenner jeg i dag. Men det var utrolig kjekt og da. Det er som mangen andre har skrevet så mangen ganger tidligere, en kan ikke slutte å "leve" fordi man har blitt prøver, da vil man bli smågal når det har gått ei stund. Så da dristet jeg meg til ett par drinker jeg.. tåler ikke så mye, så jeg blir fort full jeg... Skal på besøk til min gravide søster og samboeren hennes seinere. må se hvordan det går med lillesøster. Di var på sykehuset i natt, for hun var så dårlig. Di satt på venterommet på sentralsykehuset i 3 timer, til kl 3 i natt, og ble sendt hjem igjen for legen hadde ikke tid å se på henne atta jeg blir forbanna på sånn. Skulle vært med jeg, så skulle jeg fortalt hva jeg mener om sånn behandling av ei 20 år gammel gravid jente som er 28 uker på vei. Men det går bra med henne nå. Var ikke noe farlig, men alikevell, det kunne vært noe... Anyways... Lurer på om jeg skal vente med å teste til over helgen. Se om jeg får tantebesøk på lørdag som ventet... Er ganske regelmessig jeg, så... Tørr ikke teste så mye før tiden, er så redd for å bli skuffet, i tillegg er di testene dyre i lengden syns jeg.. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2006 #374 Del Skrevet 30. juli 2006 Dette ser veldig lovende ut Liljen Heier på deg Kanskje det er lurt å ikke test ja, da skal du se at alt går riktige veien :kgblunk: Har lest en del skremmende historier om behandling av gravide. Og det virker som om det særlig er legevakten som er dårlige. Hm... *må huske å ikke bli syk utenom fastlegens kontortid* Burde absolutt ikke være sånn. Min venninne som er gravid i 36 uke, var forrige uke hos jordmor som kunne fortelle at babyen var helt normal og hadde hodet ned og hadde festet seg allerede. Denne uken var hun hos en turnuskandidat kom meldte om en liten baby som lå med rumpa ned!!! Hvordan er det mulig å ta sånn feil? Da hun konfronterte han med hva jordmoren hadde sagt, ble han litt flau og måtte kjenne omigjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 31. juli 2006 Eeyore: Ja, av og til forstår jeg meg bare ikke på di legene jeg. Helt utrolig!! Kunne ikke legen kjenne forskjell på opp ned på babyen De mistenkte at min søster hadde fått bekkenbetennelse, i tillegg hadde hun litt blod i urinen.. Di tilbydde henne å komme igjen neste dag. Nå er det ett stykke å kjøre, og di hadde sittet der i 3 timer mitt på natten en lørdags natt. Utrolig spør du meg. Heia helsenorge Jeps, nok klaging Nå er det bare jobb i morgen, så har jeg fri ut uken Det skal bli fantastisk. Skal kose meg stort. Har bestillt graviditetstestere i strimleform fra billigeteste i går, så slipper jeg å bruke di dyre CB før det er nødvendig Kunne bare ikke dy meg, så.. Men kommer nok ikke til å tørre å teste noe før lørdag uansett. Ble så skuffet i pp2, da var jeg overbevist om at det ble positivt, og vil nødig bli så skuffet igjen. Farlig å sette opp forventningene for høyt også. Føler meg trett, og har stikkinger i livmoren, tett i nesen, og litt vond i hodet.. Men det kan og være at tanta er på vei, så.. Nå skal jeg sette meg litt ute i sola og kose meg. Enda en deilig dag Ha en strålende mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 31. juli 2006 ååå jeg vil så gjerne det skal være en spire i magen min nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2006 #377 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 31. juli 2006 #378 Del Skrevet 31. juli 2006 Må kose deg ute i solen idag da!! (her er det iallefall ikke sol... ) Jeg har også bestilt tester fra nett, men da CB. Nå har jeg to vanlige CL, og to digitale.. Planen er å teste fredag og lørdag med vanlig, og søndag og mandag med de digitale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 31. juli 2006 Nei nå må jeg lage en IKM liste for denne uken her. vi er mangen som enten er gravid eller får tantebesøk denne uken, og jeg vil ha med meg hva som skjer rundt forbi. Nyskjerrig av natur Liljen- IKM 4 aug. (fredag trodde 4 var lørdag..) Yamaha - IKM 4 aug. (freddan på deg og ) 83' - IKM 7 aug. (neste mandag) Pi@ - IKM 5 aug (lørdag) Iselin22 - 5 aug (lørdag, og iselins bursdag) Angelou - har vært, men ingen tantebesøk før hun dro på ferie.. Og hvis det er noen jeg ikke har fått med... så si fra.. ikke gjort med vilje altså.. Dette er bare ei liten huskeliste for meg selv. Må jo følge med i disse utrolig spennende dagene.. En av oss burde egentli være gravid akkuratt nå.. weeee blir helt gira jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei hei jenter såååå koselig med besøk jippi jippi Pi@: 83': Har en digital og 1 3 dager før CB test igjen, men har litt lyst å spare dem til jeg virkelig bør teste god plan du har, jeg gleeeeder meg til å følge med Ojojoj, nå har jeg virkelig fått tid å fordøye dette her.. Egentli hvis jeg vil kan jeg teste med 3 dager før test på onsdag om 2 dager altså, siden jeg har IKM freddan.. oooæææææ ble helt skremt no ja.. Men jeg skal ikke teste før fredag som er dagen.... hvis jeg klarer vente.... for jeg er somsagt veldig nyskjerrig... vi får se.. Nei, nå har jeg sittet her i mangen timer, og om littegrann skal jeg være hos kiropraktoren. Sååå, jeg må forlate dere nå, jenter for noen timer men slapp av, jeg kommer igjen stor til dere alle ble mye tull i dette innlegget, men er veldig overtrett etter nattevakt, og utrolig godt humør, såå.. PS!! Jeg er gift med verdens beste mann Om 3 uker, den 20 aug. har vi 1 års bryllupsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå