AnonymBruker Skrevet 22. mai #81 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Tok mot til meg og spurte mannen i går. Sa at jeg hadde truffet dama på butikken, og at jeg hadde tenkt på et par ting. Spurte rett ut om han har et forhold til henne. Han ble kjempesint, og oppfarende. Sa at de absolutt ikke hadde et forhold, og at jeg var helt på jordet som kunne tro noe sånt. Jeg angret på at jeg hadde spurt, og på måten jeg spurte på. Jeg kunne lagt det fram på en mye bedre måte. Men så sa han før han stormet ut: Men jeg hadde pult henne hvis jeg kunne! Han kom hjem igjen på natten, men la seg på sofaen. Har ikke snakket sammen siden. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre akkurat nå. Anonymkode: c29ee...229 Det var en voldsom reaksjon på et spørsmål fra deg. Du har jo sett at han hiver seg rundt når det kommer en melding fra henne og da er det ikke så rart at du tenker som du gjør. Han er garantert betatt (og muligens forelska), og det bekreftet han også da han sa "Men jeg hadde pult henne hvis jeg kunne". Jeg ville spurt ham om hva han mente med den kommentaren? Holder han igjen pga deg, eller fordi hun ikke er interessert? Og vil han da i tilfelle være utro så fort hun eller noen andre er åpne for å ligge med ham? Spør ham også om det hadde vært greit for han at du forsvant ut døra hver gang en mann tok kontakt med deg? Eller at en mann kom til deg så fort han hadde reist. Jeg hadde dessverre hatt problemer med å stole på mannen min etter noe sånt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å sette fingeren på det. Men det bunner nok mest i at hun ofte sender meldinger til mannen min. Kan hun ikke være sammen med sin egen mann? Eller egne venninner? Hun bare irriterer meg, og det handler nok mer om min egen usikkerhet. Anonymkode: c29ee...229 Hun liker nok oppmerksomheten hun får av ham, og utnytter det at han kommer så fort hun ber ham om det. Hun burde avtale turer på forhånd og ikke ta det på sparket hele tiden. Tenkt som så at det går på bekostning av de som er hjemme, når han kommet logrende med en gang hun "plystrer". Det kan jo hende at hennes mann er like usikker som deg. Anonymkode: 2a895...3aa 2 3
enhjørningfis Skrevet 22. mai #82 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 7.38): TS Vi har snakket om dette med intimitet og sex hjemme, han er inneforstått med at det blir mindre av dette. Det betyr ikke at det ikke er noe. Jeg vet det er feil, men jeg har gått gjennom meldingene de sender til hverandre. Jeg fant ikke noe annet enn turavtaler stort sett. Men reagerte på at han har sendt et par bilder til henne av seg selv hvor han spør hva hun syns om klærne han har på seg… (hvorfor kan han ikke spørre meg om det?) Hun svarte han han så fin ut. De sender også hjerter, eller setter hjerte på meldingen. Føler dette er barnslig, de er godt oppi 40-50 årene. Hater at dett gjør meg usikker. Måtte bare lufte tankene et sted, er klar over at ingen her ikke kan svare på dette. Anonymkode: c29ee...229 Jeg er nærmere 40 å sender ett 🩷 til nesten alle jeg kjenner, kvinner som menn 😂 Hjerter også mange meldinger jeg får 😂 men jeg er kanskje barnslig da! Men igjen(!!!!) Jeg er singel så jeg kan gjøre det typ! Når jeg var i ett forhold gjorde jeg kun det til mine bestevenninner, ingen menn! Og jeg sender heller IKKE 🩷 til menn jeg vet er i ett forhold! Å jeg mener IKKE noe kjærlighet i 🩷 jeg sender, det bare en måte jeg viser takknemlighet eller glede på!
AnonymBruker Skrevet 22. mai #83 Skrevet 22. mai Det ville nesten vært rart om han ikke er forelsket. Syk kone, ingen sex, blid og sprudlende turkamerat - det er nesten garantert. Derimot tipper jeg det er på flørtestadiet og at de ikke har et seksuelt forhold (ennå). Klarer du å gå, TS? Kan du ikke spontant hive deg med på en tur og kjenne litt på stemningen? Anonymkode: d63d9...47e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #84 Skrevet 22. mai Han er betatt av henne, hun vet det, og nyter oppmerksomheten. Han tror at hun er interessert. Anonymkode: cb6fd...75b 2 2
enhjørningfis Skrevet 22. mai #85 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS her. Tok mot til meg og spurte mannen i går. Sa at jeg hadde truffet dama på butikken, og at jeg hadde tenkt på et par ting. Spurte rett ut om han har et forhold til henne. Han ble kjempesint, og oppfarende. Sa at de absolutt ikke hadde et forhold, og at jeg var helt på jordet som kunne tro noe sånt. Jeg angret på at jeg hadde spurt, og på måten jeg spurte på. Jeg kunne lagt det fram på en mye bedre måte. Men så sa han før han stormet ut: Men jeg hadde pult henne hvis jeg kunne! Han kom hjem igjen på natten, men la seg på sofaen. Har ikke snakket sammen siden. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre akkurat nå. Anonymkode: c29ee...229 Hadde reagert veldig på oppførselen han fikk når du spurte han. Jeg var dønnærlig med eksen om at møter jeg Jonny Brenna eller en litt yngre versjon av Clooney å får muligheten, så ligger jeg med han, men hva er sannsynligheten for det liksom? 😂😂 han sa det samme om Kathrine Sørland og Mila Kunis 😂 men igjen.. sannsynligheten for det er typ 1:1000000000 😂 her er det snakk om ei han møter jevlig, og han slenger ut at får han mulighet så harver han over henne 😬 samt at han blir tydelig sint 😬
AnonymBruker Skrevet 22. mai #86 Skrevet 22. mai Det er garantert at det ligger noe bak når han er slik, og når han reagerer så sterkt. Det trenger ikke å være så høydramatisk, men dere har det ikke sååå godt i forholdet som duu skriver her. Anonymkode: 1eff4...c71 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #87 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for at du lærer meg opp. Det er helt topp. Hvor kan jeg sende blomstene? Anonymkode: c29ee...229 Det er viktig å kritisere innelegg når ting ikke stemmer, slik som i ditt innlegg. Hadde du vært kroniker, hadde du visst forskjell på langvarig og kronisk. Skeptisk til om dette innlegget i det hele tatt er sant. At du over hodet ikke kan være intim med mannen din pga den enestående tilstand "langvarig kronisk sykdom", det tror jeg ikke på. Det er en unnskylding til oss og/eller mannen din. Blomstene kan du sende til pasientforeningen din. Anonymkode: 5f845...1b7
AnonymBruker Skrevet 22. mai #88 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er viktig å kritisere innelegg når ting ikke stemmer, slik som i ditt innlegg. Hadde du vært kroniker, hadde du visst forskjell på langvarig og kronisk. Skeptisk til om dette innlegget i det hele tatt er sant. At du over hodet ikke kan være intim med mannen din pga den enestående tilstand "langvarig kronisk sykdom", det tror jeg ikke på. Det er en unnskylding til oss og/eller mannen din. Blomstene kan du sende til pasientforeningen din. Anonymkode: 5f845...1b7 Shit. Håper noen gir deg en klem snart ❤️ Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 22. mai #89 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Shit. Håper noen gir deg en klem snart ❤️ Anonymkode: c29ee...229 Masser av klemmer og intimitet i mitt forhold, takk Anonymkode: 5f845...1b7
AnonymBruker Skrevet 22. mai #90 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Masser av klemmer og intimitet i mitt forhold, takk Anonymkode: 5f845...1b7 Herlig - applaus 😊 Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 22. mai #91 Skrevet 22. mai TS her En ting forundrer meg virkelig. Jeg har laget en tråd for å lufte hodet mitt litt, da mine tanker kverner rundt det samme hele tiden. Mange av dere kommer med fine og konstruktive tilbakemeldinger, noen dog ærlige og direkte - men likevel med respekt og forståelse for at dette er en kjip situasjon for meg. Andre igjen synes å kun vektlegge ordlyd, så tvil om troverdighet, sier at de har hørt historien før osv. Og en har behov for å hevde seg ved å trykke meg ned. Interessant å følge med på. Takk til dere som behandler meg med respekt og anerkjennelse. Det betyr mye nå. Mest sannsynlig stor vi ovenfor en stor endring i livet vårt, og det er fryktelig vondt. Anonymkode: c29ee...229 5
blåbærpai Skrevet 22. mai #92 Skrevet 22. mai Varm klem til deg TS💜 drit i trollene. Du er i din fulle rett til å lufte det du vil anonymt på et forum. Jeg håper virkelig det ordner seg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå