AnonymBruker Skrevet 21. mai #41 Skrevet 21. mai Klokkeblomst_85 skrev (31 minutter siden): Ut ifra det du beskriver her, så ser jeg ikke det er utenkelig de har sex på disse faste turene dems Beklager, men fikk feelingen av det😔 Jeg kan kun snakke ut ifra egne behov, men for meg er sex et så grunnleggende behov at jeg kunne ikke vært uten i et forhold. Klokkeblomst_85 skrev (4 minutter siden): Ja! Lett å ta seg en kjappis i skogen,det. Utro folk klarer å finne steder og måter å være utro på uansett hvor eller når. Jeg synes uansett det er ufint å kommrntere dette til en menneske som har uttrykket sin usikkerhet og sårbarhet, samt skrevet at hun skal ta seg en prat med han i dag. Da er det ingen vits i å fore usikkerheten videre opp. TS, forsøk å la de kommentarene prelle litt av, selv om det helt sikkert er vanskelig. Mannens reaksjon på samtaleemnet vil uansett være det som forteller deg mest, så lenge du legger det frem på en måte som fokuserer på hvordan du føler deg og utrygghet rundt det. Altså, ikke hoppe på anklagende tone. Hvis han blir defensiv, oppfaret, forsvarsmodus, sint, så er det dessverre et dårlig tegn. Hvis han derimot møter deg med åpenhet og nysgjerrighet og ønske om å finne løsninger og skape trygghet, så vet du at du mest sannsynlig ikke har noe å uroe deg for ❤️ Håper virkelig det er sistnevnte! ☺️ Anonymkode: 7ac4a...d42 1 1 2
Klokkeblomst_85 Skrevet 21. mai #42 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utro folk klarer å finne steder og måter å være utro på uansett hvor eller når. Jeg synes uansett det er ufint å kommrntere dette til en menneske som har uttrykket sin usikkerhet og sårbarhet, samt skrevet at hun skal ta seg en prat med han i dag. Da er det ingen vits i å fore usikkerheten videre opp. TS, forsøk å la de kommentarene prelle litt av, selv om det helt sikkert er vanskelig. Mannens reaksjon på samtaleemnet vil uansett være det som forteller deg mest, så lenge du legger det frem på en måte som fokuserer på hvordan du føler deg og utrygghet rundt det. Altså, ikke hoppe på anklagende tone. Hvis han blir defensiv, oppfaret, forsvarsmodus, sint, så er det dessverre et dårlig tegn. Hvis han derimot møter deg med åpenhet og nysgjerrighet og ønske om å finne løsninger og skape trygghet, så vet du at du mest sannsynlig ikke har noe å uroe deg for ❤️ Håper virkelig det er sistnevnte! ☺️ Anonymkode: 7ac4a...d42 Jeg er ærlig om hva JEG tror. Det som blir spurt om. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #43 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg kunne sikkert definert mer i første innlegg. Det er jo også et definisjonsspørsmål om hva er ingen sex/ ingen intimitet/ lenge siden sex osv. I mitt tilfelle: veldig lenge siden sex, men prøver å være nær på en måte. Anonymkode: c29ee...229 Bj ? Anonymkode: c62b3...c19 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #44 Skrevet 21. mai Dette innlegget er ikke nytt. Anonymkode: f74b9...954 1
avent Skrevet 21. mai #45 Skrevet 21. mai Om en turvenn eller kollega eller noe i den duren sendt et bilde av seg selv å lurt på hva jeg syns om hva han hadde på seg så hadde jeg begynt å lure. En ting er om vi var ekstremt nære, men din mann og denne dama er i følge deg bare turvenner og treffes ikke utenom, men igjen er du helt sikker på at de ikke treffes utenom? Det høres ut som det er en gryende forelskelse fra din manns side, men ikke like sikkert det er gjensidig siden huner gift.. men kanskje hun liker oppmerksomheten ? spør du han så vil han nok bare nekte ivertfall om dette er kun hans følelser. Et tips er å se de sammen, hvordan er kroppsspråket hans når hun er i nærheten? Blir han stresset av det når du også er der ? 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #46 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet jo ikke om han er det. Det er jo den usikkerheten som spiser meg opp akkurat nå. jeg håper jo å bli friskere etter hvert, men det vil ta tid. Anonymkode: c29ee...229 Dersom dere kun bor sammen og det er slutt på intimiteten er det vel ikke rart han blir forelsket i en annen. Helt naturlig og menneskelig Anonymkode: be21f...c0d 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #47 Skrevet 21. mai avent skrev (6 minutter siden): Om en turvenn eller kollega eller noe i den duren sendt et bilde av seg selv å lurt på hva jeg syns om hva han hadde på seg så hadde jeg begynt å lure. En ting er om vi var ekstremt nære, men din mann og denne dama er i følge deg bare turvenner og treffes ikke utenom, men igjen er du helt sikker på at de ikke treffes utenom? Det høres ut som det er en gryende forelskelse fra din manns side, men ikke like sikkert det er gjensidig siden huner gift.. men kanskje hun liker oppmerksomheten ? spør du han så vil han nok bare nekte ivertfall om dette er kun hans følelser. Et tips er å se de sammen, hvordan er kroppsspråket hans når hun er i nærheten? Blir han stresset av det når du også er der ? De snapper sikkert og holder sms på et nivå der det ikke vekker mistanke. Det er klart de er forelsket Anonymkode: be21f...c0d 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #48 Skrevet 21. mai Jeg er overrasket over hvor mange som mener at sykdom med påfølgende mangel på sex er et påskudd for utroskap?! Så om jeg får kreft og må gjennom krevende behandling over tid (og naturlig nok ikke orker/kan ha sex), så kan mannen bare ha seg med andre stakkar? Drit i de onde dagene, sex (med andre) er et grunnleggende behov! Anonymkode: 9241d...6be 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #49 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er overrasket over hvor mange som mener at sykdom med påfølgende mangel på sex er et påskudd for utroskap?! Så om jeg får kreft og må gjennom krevende behandling over tid (og naturlig nok ikke orker/kan ha sex), så kan mannen bare ha seg med andre stakkar? Drit i de onde dagene, sex (med andre) er et grunnleggende behov! Anonymkode: 9241d...6be Og så er de for feige til å stå for det også 🙄 Anonymkode: 7ac4a...d42
Irish Skrevet 21. mai #50 Skrevet 21. mai Jeg føler det mangler litt informasjon her for å kunne ta stilling til innlegget. Da blir det litt sort/hvitt, i kjent KG stil. Først ingen intimitet, så at det er veldig lenge siden. Jeg tenker jo at intimitet er et mye bredere begrep enn sex, og inneholder nærhet, kyss og kos, kjærtegn, godord og pirring, og at man evt. "hjelpe til" med andre kropsdeler. Om jeg skal snakke for meg selv er det enormt stor forskjell på om ALL intimitet er borte, eller om man føler partner ønsker å dele "kjæresteting", og kanskje har forståelse andre veien også, og ikke bare avviser eller krever at partner skal være fratatt all intimitet og være happy med det. Om partner i tillegg til forståelse, har andre typer kjærtegn, og også bidrar til en "form for tilfredsstillelse" så ville det hatt VELDIG stor verdi for meg hvertfall. Hva er status på alle disse nyansene TS? Selv om utroskap alltid er fyfy, er det slik for oss alle at om en eller flere av disse tingene mangler synker hvertfall ikke sjansen for at det skjer noe tøys 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #51 Skrevet 21. mai Hei alle, TS her. Takk for engasjementet! Håper det er noen av dere bare er tastatur-tøffe, og ikke er utro hvis partneren deres ikke kan ha sex i en periode. Jeg møtte dama på butikken i stad. Hun stopper og slår av en prat med meg. Hun er utrolig hyggelig, og har samme energi og utstråling som mannen min. Skjønner at han liker å være med henne. Jeg begynner å lure på om alt bare foregår i hodet mitt. Men skal ta mot til meg å spørre ham på et tidspunkt, dette gnager veldig. Anonymkode: c29ee...229 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #52 Skrevet 21. mai Irish skrev (30 minutter siden): Jeg føler det mangler litt informasjon her for å kunne ta stilling til innlegget. Da blir det litt sort/hvitt, i kjent KG stil. Først ingen intimitet, så at det er veldig lenge siden. Jeg tenker jo at intimitet er et mye bredere begrep enn sex, og inneholder nærhet, kyss og kos, kjærtegn, godord og pirring, og at man evt. "hjelpe til" med andre kropsdeler. Om jeg skal snakke for meg selv er det enormt stor forskjell på om ALL intimitet er borte, eller om man føler partner ønsker å dele "kjæresteting", og kanskje har forståelse andre veien også, og ikke bare avviser eller krever at partner skal være fratatt all intimitet og være happy med det. Om partner i tillegg til forståelse, har andre typer kjærtegn, og også bidrar til en "form for tilfredsstillelse" så ville det hatt VELDIG stor verdi for meg hvertfall. Hva er status på alle disse nyansene TS? Selv om utroskap alltid er fyfy, er det slik for oss alle at om en eller flere av disse tingene mangler synker hvertfall ikke sjansen for at det skjer noe tøys Beklager at jeg ikke har beskrevet alt i detalj på et forum. Var ikke klar over at det var nødvendig - trengte i utgangspunktet bare å lufte tankene mine. Skjønner at ingen her kan gi et konkret svar uansett. Anonymkode: c29ee...229 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #53 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er riktig nok ikke intime lenger grunnet min helsetilstand Kan han være forelsket i henne? Kan det være noe mellom dem? Anonymkode: c29ee...229 Han ser i hvert fall mer mulighet i henne enn i deg. Anonymkode: a6953...332 1
Amra_ Skrevet 21. mai #54 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er gift med en flott mann og vi har det i utgangspunktet veldig bra sammen. Vi er riktig nok ikke intime lenger grunnet min helsetilstand, men har det fortsatt fint når vi er sammen. Mannen er utadvendt og sosial, og blir lett kjent med folk. Han tar med hunden på tur, og kjenner derfor «alle». Nå er det en dame som han har gått mye på tur med (hun har også hund). De har kjent hverandre i noen år nå, men nå har jeg merket en endring. Han snakker mye om henne hjemme, og slipper det han har i hendene hvis hun sender melding og spør om han vil være med på tur. Hun er flott og se på, morsom og smart. Hun har mann og familie selv, men likevel er hun og mannen min masse på tur sammen - flere ganger i uka. Jeg merker at jeg er usikker på denne relasjonen. Kan han være forelsket i henne? Kan det være noe mellom dem? Anonymkode: c29ee...229 Ja, det kan absolutt være at han er forelsket i henne, i det minste litt betatt. Det er vel ikke til å stikke under en stol at et forhold uten sex er egentlig bare et vennskap. Spesielt menn vil vel ha problemer med å leve i et sexløst forhold. Det kan hende at familien AS har det ok, men mannen i seg selv mangler nok noe. uansett, jeg tror ingen kommer igjennom et helt liv som gift, uten at man blir litt betatt av noen andre innimellom. Det trenger absolutt ikke å være farlig. At han sender noen meldinger ang klær til henne betyr lite. Noen ganger ønsker man å høre andre sine meninger, ikke bare fra ektefellen sin. Hjerter osv sender vi i vennegjengen også, vi er alt mellom 30-65 år. Barnslig? Tja, jeg synes livet er fint med å være litt barnslig av og til. Jeg/vi er voksne når vi må være voksne. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai #55 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min vet hvilken sykdom jeg har. Men er diagnosekoden relevant for å få et bilde av min problemstilling på et forum? Du heier på utroskap? Ok.. Anonymkode: c29ee...229 Jeg mener at man ikke skal forlange at partner skal leve uten sex. Dersom ene parten ikke ønsker eller kan ha sex, synes jeg man skal være raus nok til å la de ha sex med andre. Anonymkode: 6d1d1...e68 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #56 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hei alle, TS her. Takk for engasjementet! Håper det er noen av dere bare er tastatur-tøffe, og ikke er utro hvis partneren deres ikke kan ha sex i en periode. Jeg møtte dama på butikken i stad. Hun stopper og slår av en prat med meg. Hun er utrolig hyggelig, og har samme energi og utstråling som mannen min. Skjønner at han liker å være med henne. Jeg begynner å lure på om alt bare foregår i hodet mitt. Men skal ta mot til meg å spørre ham på et tidspunkt, dette gnager veldig. Anonymkode: c29ee...229 Da høres det iallfall ikke ut som at det er noe som helst fra hennes side! Det føles kanskje litt betryggende eller? Hvis han ser seg selv "speilet" i henne, så er det nok kanskje lett å føle seg høy på sosial connection når han er rundt henne - det blir litt som batteriet blir ladet opp. Hvis man ikke er selvbevisst nok, så kan kanskje det oppleves som en slags betatthet. Det betyr jo ikke at det faktisk er forelskelse i bildet, eller at han vil ha henne som noe mer enn den platoniske turvenninnen hun er. Jeg håper samtalen går godt! ❤️ Anonymkode: 7ac4a...d42 1 3
Irish Skrevet 21. mai #57 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager at jeg ikke har beskrevet alt i detalj på et forum. Var ikke klar over at det var nødvendig - trengte i utgangspunktet bare å lufte tankene mine. Skjønner at ingen her kan gi et konkret svar uansett. Anonymkode: c29ee...229 Det forstår jeg at du ikke vil TS. Jeg forsøkte faktisk også å ikke utbrodere noe særlig detaljer og heller være litt generell, slik at poenget ble forstått uten å være drøy. Dette, sammen med at du ikke gir noe omtrentlig informasjon om alder, hvor lenge dere har vært sammen osv. gjør at det er vanskelig å gi noen meningsfulle kommentarer på innlegget ditt. Men i den grad mine innspill hadde noen verdi for deg, tipper jeg du hvertfall selv vet ståa og kan gjøre deg opp noen tanker 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. mai #58 Skrevet 22. mai TS her. Tok mot til meg og spurte mannen i går. Sa at jeg hadde truffet dama på butikken, og at jeg hadde tenkt på et par ting. Spurte rett ut om han har et forhold til henne. Han ble kjempesint, og oppfarende. Sa at de absolutt ikke hadde et forhold, og at jeg var helt på jordet som kunne tro noe sånt. Jeg angret på at jeg hadde spurt, og på måten jeg spurte på. Jeg kunne lagt det fram på en mye bedre måte. Men så sa han før han stormet ut: Men jeg hadde pult henne hvis jeg kunne! Han kom hjem igjen på natten, men la seg på sofaen. Har ikke snakket sammen siden. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre akkurat nå. Anonymkode: c29ee...229 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #59 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her. Tok mot til meg og spurte mannen i går. Sa at jeg hadde truffet dama på butikken, og at jeg hadde tenkt på et par ting. Spurte rett ut om han har et forhold til henne. Han ble kjempesint, og oppfarende. Sa at de absolutt ikke hadde et forhold, og at jeg var helt på jordet som kunne tro noe sånt. Jeg angret på at jeg hadde spurt, og på måten jeg spurte på. Jeg kunne lagt det fram på en mye bedre måte. Men så sa han før han stormet ut: Men jeg hadde pult henne hvis jeg kunne! Han kom hjem igjen på natten, men la seg på sofaen. Har ikke snakket sammen siden. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre akkurat nå. Anonymkode: c29ee...229 Min magefølelse sier at han vet at hun ikke har noen seksuell/romantisk interesse av han, men at han fantaserer om henne. Han kan ha blitt veldig ubekvem av tanken på at du og henne pratet, da mister han kontroll og blir kanskje flau, skamfull etc., og reagerer deretter. Det er jo oftest slik at samvittigheten, skammen, flauheten trigger sinnereaksjoner. Han er helt tydelig i den kategorien, men hun fremstod helt normalt og hyggelig mot deg? Hvis de har noe på gang, ville det vært ekstremt kaldt og kalkulerende fra hennes side. Det ville vært mer naturlig at hun holdt det kort og knapt snakket med deg.. Så hennes reaksjon fremstår som at hun ikke har noen interesse i mannen din iallfall. Men uansett - kommentaren hans er så stygg at det ville vært nok for meg til å bryte. Han sier rett ut at han ville vært utro med henne om han hadde muligheten, og hva da med andre kvinner som han får muligheten med? Noen mennesker sier mye stygt i sinne, men den brutale sannheten er at disse stygge tingene som sies, nesten alltid har et snev av sannhet. Dessverre. Anonymkode: 7ac4a...d42 1 1 5
blåbærpai Skrevet 22. mai #60 Skrevet 22. mai Ojoj, uff. Å bli sint og oppfarende er et dårlig tegn.. det viser at han føler seg avslørt.. om det er utroskap eller bare en fantasi fra hans side.. Uansett er dårlig måte og reagere på og den kommentaren var virkelig uncalled for. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du spurte. Han burde ha dårlig samvittighet for å storme ut og for å lire av seg en så stygg kommentar. Klem❤️🩹 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå