AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg er gift med en flott mann og vi har det i utgangspunktet veldig bra sammen. Vi er riktig nok ikke intime lenger grunnet min helsetilstand, men har det fortsatt fint når vi er sammen. Mannen er utadvendt og sosial, og blir lett kjent med folk. Han tar med hunden på tur, og kjenner derfor «alle». Nå er det en dame som han har gått mye på tur med (hun har også hund). De har kjent hverandre i noen år nå, men nå har jeg merket en endring. Han snakker mye om henne hjemme, og slipper det han har i hendene hvis hun sender melding og spør om han vil være med på tur. Hun er flott og se på, morsom og smart. Hun har mann og familie selv, men likevel er hun og mannen min masse på tur sammen - flere ganger i uka. Jeg merker at jeg er usikker på denne relasjonen. Kan han være forelsket i henne? Kan det være noe mellom dem? Anonymkode: c29ee...229 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Ja, det kan det jo. Hvordan mener du noenher har forutsetninger for å svare på dette? Anonymkode: 5922f...797 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden En mann som ikke har intimitet og sex hjemme lenger ser andre steder. Du beskriver et bokollektiv desverre. Anonymkode: 32675...b3a 5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvordan er du så sikker på at dere har det bra når dere ikke har sex? For all del, grunnlaget ditt er forståelig, men det betyr ikke at det ikke skader forholdet. Anonymkode: e9674...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Ja, det er jo gode muligheter for at han er forelsket her. Særlig fordi han slipper alt han har i hendene når hun sender melding om å gå tur og snakker mye om henne. Om ikke forelsket, betyr denne dama mye for han. Dere mangler jo en viktig del av forholdet deres. Jeg skjønner at manglende intimitet handler om din helse, men det betyr ikke at han ikke har behov han trenger å få dekt likevel. Og jeg skjønner at det er vondt for deg å innse, for du kan jo ikke noe for din helse. Men å leve uten intimitet i et forhold kan være svært skadelig for forholdet, og man kan ende opp mer og mer som venner. Da vil de romantiske følelsene gå til andre mennesker. Anonymkode: 01a21...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden TS Vi har snakket om dette med intimitet og sex hjemme, han er inneforstått med at det blir mindre av dette. Det betyr ikke at det ikke er noe. Jeg vet det er feil, men jeg har gått gjennom meldingene de sender til hverandre. Jeg fant ikke noe annet enn turavtaler stort sett. Men reagerte på at han har sendt et par bilder til henne av seg selv hvor han spør hva hun syns om klærne han har på seg… (hvorfor kan han ikke spørre meg om det?) Hun svarte han han så fin ut. De sender også hjerter, eller setter hjerte på meldingen. Føler dette er barnslig, de er godt oppi 40-50 årene. Hater at dett gjør meg usikker. Måtte bare lufte tankene et sted, er klar over at ingen her ikke kan svare på dette. Anonymkode: c29ee...229 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Det er jo ikke fint mellom dere når han føler forelskelse for ei annen. Skjønner helsetilstanden din ikke er noe å gjøre med. Men om han føler forelskelse for henne så er d jo en grunn for det, og du bør reflektere i hvorfor. Og hva kan du endre på? Selvinsikt er fint. Anonymkode: 94262...4a5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Snok1 skrev (10 minutter siden): Jeg gir denne 3/10 på Troll-O-Meteret. Hvorfor? Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi er riktig nok ikke intime lenger grunnet min helsetilstand, men har det fortsatt fint når vi er sammen. Anonymkode: c29ee...229 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): TS Vi har snakket om dette med intimitet og sex hjemme, han er inneforstått med at det blir mindre av dette. Det betyr ikke at det ikke er noe. Anonymkode: c29ee...229 Her sier du jo ulike ting? Anonymkode: 7ac4a...d42
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Her sier du jo ulike ting? Anonymkode: 7ac4a...d42 Ja, jeg kunne sikkert definert mer i første innlegg. Det er jo også et definisjonsspørsmål om hva er ingen sex/ ingen intimitet/ lenge siden sex osv. I mitt tilfelle: veldig lenge siden sex, men prøver å være nær på en måte. Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er jo ikke fint mellom dere når han føler forelskelse for ei annen. Skjønner helsetilstanden din ikke er noe å gjøre med. Men om han føler forelskelse for henne så er d jo en grunn for det, og du bør reflektere i hvorfor. Og hva kan du endre på? Selvinsikt er fint. Anonymkode: 94262...4a5 Jeg vet jo ikke om han er det. Det er jo den usikkerheten som spiser meg opp akkurat nå. jeg håper jo å bli friskere etter hvert, men det vil ta tid. Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Kan jeg spørre hvilke helseutfordringer som typisk gjør at man ikke kan ha sex med partner over lengre tid? Annet enn åpenbare ting, som operasjoner eller andre inngrep i underlivet. (Jeg er åpenbart uvitende, før noen føler det for godt til å påpeke det.) Anonymkode: 9df8d...d33
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Det som gjør deg usikker er ikke at han har kontakt med en annen, det er forholdet dere har og risikoen for at det ikke er nok - snakk med han, få det frem i dagen at du sliter fordi du plager deg selv med at du ikke er nok.. Anonymkode: c215c...cf4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden ❤️ så koselig for mannen! Endelig mulighet for et virkelig romantisk forhold. Du kunne like godt vært lillesøstra hans når dere ikke har sex. Anonymkode: 39c0a...7f3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan jeg spørre hvilke helseutfordringer som typisk gjør at man ikke kan ha sex med partner over lengre tid? Annet enn åpenbare ting, som operasjoner eller andre inngrep i underlivet. (Jeg er åpenbart uvitende, før noen føler det for godt til å påpeke det.) Anonymkode: 9df8d...d33 Jeg ønsker ikke å utdype min helsetilstand mer enn jeg allerede har gjort. Men jeg kan si at det handler om langvarig kronisk sykdom. Anonymkode: c29ee...229 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Jeg går også mye tur med en mann med hund. Han er gift. Og ja vi har hatt sex, mange ganger, i mange år. Nå er det noen år siden sist, men han har begynt å spørre om å gå tur igjen. Han er ikke forelska i meg, men får dekket ett behov. Han har også sex med kona og de har det veldig fint, så det handler ikke alltid om at man har det dårlig hjemme heller Anonymkode: d3e7f...931
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det som gjør deg usikker er ikke at han har kontakt med en annen, det er forholdet dere har og risikoen for at det ikke er nok - snakk med han, få det frem i dagen at du sliter fordi du plager deg selv med at du ikke er nok.. Anonymkode: c215c...cf4 Du har nok rett i det. Takk, det var god hjelp i måten du ordla deg på. Anonymkode: c29ee...229 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Du må rett å slett spør mannen din. Når det gjelder dette med sex, så bør et forhold klare perioder med lite, eller fravær av sex. Foreks var min partner kreftsyk, og sex forsvant i nesten 2 år. Helt normalt. Anonymkode: dc17c...17d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg går også mye tur med en mann med hund. Han er gift. Og ja vi har hatt sex, mange ganger, i mange år. Nå er det noen år siden sist, men han har begynt å spørre om å gå tur igjen. Han er ikke forelska i meg, men får dekket ett behov. Han har også sex med kona og de har det veldig fint, så det handler ikke alltid om at man har det dårlig hjemme heller Anonymkode: d3e7f...931 Au. Ikke det jeg ønsket å høre. Men da regner jeg med at dere har møttes en del utenom turene også? Mannen min og hun andre møtes ikke utenom tur heldigvis. Anonymkode: c29ee...229
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå