AnonymBruker Skrevet 22. mai #61 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min magefølelse sier at han vet at hun ikke har noen seksuell/romantisk interesse av han, men at han fantaserer om henne. Han kan ha blitt veldig ubekvem av tanken på at du og henne pratet, da mister han kontroll og blir kanskje flau, skamfull etc., og reagerer deretter. Det er jo oftest slik at samvittigheten, skammen, flauheten trigger sinnereaksjoner. Han er helt tydelig i den kategorien, men hun fremstod helt normalt og hyggelig mot deg? Hvis de har noe på gang, ville det vært ekstremt kaldt og kalkulerende fra hennes side. Det ville vært mer naturlig at hun holdt det kort og knapt snakket med deg.. Så hennes reaksjon fremstår som at hun ikke har noen interesse i mannen din iallfall. Men uansett - kommentaren hans er så stygg at det ville vært nok for meg til å bryte. Han sier rett ut at han ville vært utro med henne om han hadde muligheten, og hva da med andre kvinner som han får muligheten med? Noen mennesker sier mye stygt i sinne, men den brutale sannheten er at disse stygge tingene som sies, nesten alltid har et snev av sannhet. Dessverre. Anonymkode: 7ac4a...d42 Jeg ble veldig overrasket over det sinnet, for han er ellers veldig positiv og blid. Jeg vet ikke om han mente det han sa, eller om han sa det for å såre meg tilbake fordi jeg såret han ved å spørre. Jeg opplevde at hun var hyggelig og imøtekommende mot meg, men hun er jo sånn mot alle. Stoler ikke på henne. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan gå tur med sin egen mann, og ikke min hele tiden. Anonymkode: c29ee...229 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #62 Skrevet 22. mai blåbærpai skrev (8 minutter siden): Ojoj, uff. Å bli sint og oppfarende er et dårlig tegn.. det viser at han føler seg avslørt.. om det er utroskap eller bare en fantasi fra hans side.. Uansett er dårlig måte og reagere på og den kommentaren var virkelig uncalled for. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du spurte. Han burde ha dårlig samvittighet for å storme ut og for å lire av seg en så stygg kommentar. Klem❤️🩹 Ja, det var unødvendig uansett om det er sant eller ei. Men kanskje svarte han på nettopp det jeg har lurt på da. Han ER forelsket i henne. Og han sier at han hadde gjort det hvis han kunne. Hva mener han - fordi han er gift og ikke kan? Eller fordi hun er gift og ikke kan / vil? Anonymkode: c29ee...229 3
Irish Skrevet 22. mai #63 Skrevet 22. mai Jeg tenker at han er veldig frustrert. Nei, man kan ikke kreve noe i et forhold, alle eier sin egen kropp osv. Jeg får ikke vært mer enig i dette. Men det å gå uten intimitet over lang tid, og da også kanskje mangel på kjærtegn og bekreftelse i tillegg er veldig tungt. Mange kan skrive under på dette. Om det i tillegg er for mye fokus på sykdom, stakkars den andre osv. kan det bli ekstra tungt for den "pårørende". Det gjelder i grunnen andre sykdommer også, hvor pårørende drar veldig mye av lasset. Og den som tror at dette ikke kan sammenlignes med alvorlige sykdommer..... Jo det kan det, og jeg har en mistanke om at det er akkurat det som skjer her, og det skaper kjempefrustrasjon. Ren gjetning selvsagt, men det virker som om du kanskje ikke tar dette på alvor TS, og at dette ikke har vært snakket så mye om i forholdet. Det er vel en grunn til at du har skrevet her? 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #64 Skrevet 22. mai Vil anta han er betatt og føler seg sett og føler seg bra når han er med henne. Mulig også forelsket ja. Ikke usannsynlig. i og med at dere ikke er intime lenger heller, tenker jeg at noe må bli gjort. Han er på glattisen her. Og husk at forsvart mange menn er tapet av intimitet og sex veldig, veldig stort. Sier ikke at du skal ha ufrivillig sex. Men du har et ansvar her. Anonymkode: ff5d6...877 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #65 Skrevet 22. mai Irish skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at han er veldig frustrert. Nei, man kan ikke kreve noe i et forhold, alle eier sin egen kropp osv. Jeg får ikke vært mer enig i dette. Men det å gå uten intimitet over lang tid, og da også kanskje mangel på kjærtegn og bekreftelse i tillegg er veldig tungt. Mange kan skrive under på dette. Om det i tillegg er for mye fokus på sykdom, stakkars den andre osv. kan det bli ekstra tungt for den "pårørende". Det gjelder i grunnen andre sykdommer også, hvor pårørende drar veldig mye av lasset. Og den som tror at dette ikke kan sammenlignes med alvorlige sykdommer..... Jo det kan det, og jeg har en mistanke om at det er akkurat det som skjer her, og det skaper kjempefrustrasjon. Ren gjetning selvsagt, men det virker som om du kanskje ikke tar dette på alvor TS, og at dette ikke har vært snakket så mye om i forholdet. Det er vel en grunn til at du har skrevet her? Du har nok rett i dette. Vi har snakket litt om det i perioder, men ikke så mye. Syns det er vanskelig. Jeg føler at jeg har mistet mye av meg selv -jobb, sosialt liv og helsa mi. Og nå kanskje også mannen. Anonymkode: c29ee...229 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #66 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er overrasket over hvor mange som mener at sykdom med påfølgende mangel på sex er et påskudd for utroskap?! Så om jeg får kreft og må gjennom krevende behandling over tid (og naturlig nok ikke orker/kan ha sex), så kan mannen bare ha seg med andre stakkar? Drit i de onde dagene, sex (med andre) er et grunnleggende behov! Anonymkode: 9241d...6be Jeg og, er i skrivende stund dødelig forelsket i en mann som akkurat har fått kreft diagnose, regner med pga sorten at sex kan være av kalenderen i opptil årevis, det gjør meg ikke mindre interessert overhodet! Han er det fineste jeg vet og sex med en annen for å dekke behov er bare en ubehagelig tanke🤷♀️ Anonymkode: 8a61f...3ec 4
Irish Skrevet 22. mai #67 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du har nok rett i dette. Vi har snakket litt om det i perioder, men ikke så mye. Syns det er vanskelig. Jeg føler at jeg har mistet mye av meg selv -jobb, sosialt liv og helsa mi. Og nå kanskje også mannen. Anonymkode: c29ee...229 Dette er jo en målgivende pasning TS!!! Ja, det er vanskelig å snakke om men om du forteller han akkurat det du skriver her, og er 100% ærlig er jeg ganske sikker på at du får et ærlig svar tilbake. Jeg vet hvertfall med meg selv at å bare få noen enkle bekreftelser kan hjelpe ganske mye. Om jeg hadde vært din mann hadde jeg fått en energboost om du hadde krøpet inntil meg i sengen, hold rundt meg og sagt feks "Du, kjære.... Jeg er så lei meg for at jeg er syk, og at jeg ikke har mulighet(!) til å gi deg det du ønsker akkurat nå. Det er fryktelig tungt. Men jeg elsker deg og gleder meg til å kose skikkelig med deg igjen...... Hvordan har du det i denne situasjonen? Hva føler du"? Da ville jeg hvertfall blitt mye tryggere på at du ville ha meg og at du også tenker på det 3
avent Skrevet 22. mai #68 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei alle, TS her. Takk for engasjementet! Håper det er noen av dere bare er tastatur-tøffe, og ikke er utro hvis partneren deres ikke kan ha sex i en periode. Jeg møtte dama på butikken i stad. Hun stopper og slår av en prat med meg. Hun er utrolig hyggelig, og har samme energi og utstråling som mannen min. Skjønner at han liker å være med henne. Jeg begynner å lure på om alt bare foregår i hodet mitt. Men skal ta mot til meg å spørre ham på et tidspunkt, dette gnager veldig. Anonymkode: c29ee...229 De trenger ikke ha et forhold, mest sannsynlig er det din mann som er litt betatt ivertfall slik som du beskriver situasjonen. Hun er jo selv gift og kjenner dere begge. Har denne dama litt skamvett så har hun ingen planer om å hoppe til køys med mannen din.. det er heller ikke sikkert at mannen din har planer om å ligge med henne, men at han rett og slett er betatt eller sjarmert av henne, uten at han lar det går noe lengre. det du bør være ops på er om de plutselig slutter å går tur sammen eller at han ikke lenger vil snakke om henne, da kan det tyde på at noe har skjedd eller at hun rett og slett har avist ham. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #69 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja, det var unødvendig uansett om det er sant eller ei. Men kanskje svarte han på nettopp det jeg har lurt på da. Han ER forelsket i henne. Og han sier at han hadde gjort det hvis han kunne. Hva mener han - fordi han er gift og ikke kan? Eller fordi hun er gift og ikke kan / vil? Anonymkode: c29ee...229 Lyst og forelskelse kan jo lett forveksles da. Lyst er det nok, så er forelskelse en mulighet, men ikke nødvendigvis til stede. Jeg tolker det som at han ville gjort det hvis han hadde muligheten - begge alternativer. Det er like uakseptabelt uansett hvilket av alternativene som veier tyngst. Anonymkode: 7ac4a...d42
AnonymBruker Skrevet 22. mai #70 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg ble veldig overrasket over det sinnet, for han er ellers veldig positiv og blid. Jeg vet ikke om han mente det han sa, eller om han sa det for å såre meg tilbake fordi jeg såret han ved å spørre. Jeg opplevde at hun var hyggelig og imøtekommende mot meg, men hun er jo sånn mot alle. Stoler ikke på henne. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan gå tur med sin egen mann, og ikke min hele tiden. Anonymkode: c29ee...229 Hvorfor stoler du ikke på henne? Anonymkode: 7ac4a...d42 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #71 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): I skogen i nærmiljøet? De har riktignok vært på noen badeturer også, men der er det jo masse folk. Anonymkode: c29ee...229 Ingen problem å ha sex i skogen. bare å finne en plass litt godt oppi skogen som ligger litt skjult.. Men det betyr ikke at mannen din er utro for det.. Snakk med han du:) Anonymkode: e7da3...c57 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #72 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er overrasket over hvor mange som mener at sykdom med påfølgende mangel på sex er et påskudd for utroskap?! Så om jeg får kreft og må gjennom krevende behandling over tid (og naturlig nok ikke orker/kan ha sex), så kan mannen bare ha seg med andre stakkar? Drit i de onde dagene, sex (med andre) er et grunnleggende behov! Anonymkode: 9241d...6be Det er mange nivåer av sex og hvor krevende det er. Vi kan gå helt ned til at man ligger uten klær hud mot hud og mannen tar på seg selv mens man bare koser. Hvis man ikke orker hverken hånd eller oral selv. Og så alle mulighetene mellom det og vanlig sex. Jeg var veldig syk etter en operasjon en periode. Og pga medisiner var jeg kvalm så jeg klarte heller ikke bidra med oral. Men jeg bidro med å kysse, stryke, kose, og selv om jeg ikke hadde krefter til å fullføre noe, så fullførte han med egen hånd, mens jeg selvsagt så på han med både begjær og forelskelse som jeg hadde gjort om jeg hadde deltatt aktivt. Anonymkode: 619b7...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #73 Skrevet 22. mai Han er nok betatt av henne, og det viser forsåvidt reaksjonen hans. Betatt kan man bli selv om en har regelmessig sex hjemme. Snakker av erfaring. Jeg føler med deg ts ♥️ Hans reaksjon og det han sa var ikke bra. Anonymkode: 17b87...7ea 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #74 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor stoler du ikke på henne? Anonymkode: 7ac4a...d42 Jeg klarer ikke å sette fingeren på det. Men det bunner nok mest i at hun ofte sender meldinger til mannen min. Kan hun ikke være sammen med sin egen mann? Eller egne venninner? Hun bare irriterer meg, og det handler nok mer om min egen usikkerhet. Anonymkode: c29ee...229
AnonymBruker Skrevet 22. mai #75 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 9.11): Jeg ønsker ikke å utdype min helsetilstand mer enn jeg allerede har gjort. Men jeg kan si at det handler om langvarig kronisk sykdom. Anonymkode: c29ee...229 Langvarig kronisk, er smør på flesk å skrive. Den kan kun være en av delene Anonymkode: 5f845...1b7
AnonymBruker Skrevet 22. mai #76 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Langvarig kronisk, er smør på flesk å skrive. Den kan kun være en av delene Anonymkode: 5f845...1b7 Tusen takk for at du lærer meg opp. Det er helt topp. Hvor kan jeg sende blomstene? Anonymkode: c29ee...229 3
Astilbe Skrevet 22. mai #77 Skrevet 22. mai Dere som ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn å flikke på ordlyd, kan vel la være å hamre løs på tastaturet vel. Klem til ts. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #78 Skrevet 22. mai Føler jeg har lest denne før, men skal man bry seg om hva som er påfunn, så kan man jo ikke svare på noe her.. 😅 Hypotetisk sett da: Du virker å kanskje ta litt lett på dette med manglende intimitet, det er liksom avklart, men du virker ikke å ha snakket mye om hvordan det påvirker han? Han har bare fått en beskjed, og sagt ok - hva ellers skal man gjøre? Betyrikke, at det ikke påvirker likevel, eller trenger mer prat enn bare den rent praktiske avklaringen på en måte. Og det er noe med, om ALL intimitet forsvinner.. Det trenger ikke være fysisk intimitet engang, men bare at det er der i samtalen og i forholdet fremdeles, som et tema, som et ønske, som et bånd. Han kan jo være litt betatt av denne damen da, det skjer jo.. det er ikke uvanlig, og behøver ikke bety utroskap, men det er jo også kjipt. Når det er sagt, jeg har jo noen venner jeg er ekstra glad i, hvor jeg omtrent slipper alt i hendene om de spør om vi skal finne på noe gøy. Uten at det er romantisk. Anonymkode: a0b8e...474 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #79 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mange nivåer av sex og hvor krevende det er. Vi kan gå helt ned til at man ligger uten klær hud mot hud og mannen tar på seg selv mens man bare koser. Hvis man ikke orker hverken hånd eller oral selv. Og så alle mulighetene mellom det og vanlig sex. Jeg var veldig syk etter en operasjon en periode. Og pga medisiner var jeg kvalm så jeg klarte heller ikke bidra med oral. Men jeg bidro med å kysse, stryke, kose, og selv om jeg ikke hadde krefter til å fullføre noe, så fullførte han med egen hånd, mens jeg selvsagt så på han med både begjær og forelskelse som jeg hadde gjort om jeg hadde deltatt aktivt. Anonymkode: 619b7...fcd Og det er mange nivåer av sykdom og hvor krevende dét er også. Anonymkode: 7ac4a...d42 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #80 Skrevet 22. mai Ts, hvis du er kronisk syk og ikke orker sex bør mannen kunne ha sex med andre. Hvordan kan du hevde at du elsker ham når du vil ham så vondt som et sexløst liv? Anonymkode: 39c0a...7f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå