Helle83 Skrevet 23. september #101 Skrevet 23. september Marti har sånn sutrestemme hele tiden. Det irriterer meg. 11
Pås Skrevet 23. september #102 Skrevet 23. september Helle83 skrev (6 minutter siden): Marti har sånn sutrestemme hele tiden. Det irriterer meg. Helt enig! Det er utrolig irriterende med den babystemmen 11
Kalkula Skrevet 24. september #103 Skrevet 24. september Mollebolle skrev (22 timer siden): Jada, for all del ikke respekter hva vedkommende ønsker selv. Tja, enten er du mann eller kvinne. Kan ikke bestemme det selv. 3 1
makkapakka Skrevet 24. september #104 Skrevet 24. september Syns ting er litt kjedelig sitter og ser på episodene, men får det ikke med meg, utenom Iselin og Marti som gjør alt for å få TV tid, men de må da snart skjønne at det blir på feil grunnlag. Sutring og gidder ikke padle, orker ikke bære sekken, blir svimmel fordi de går så fort, å fy f... jeg hadde klikka på de etter 2 min. 9 1
Kalkula Skrevet 24. september #105 Skrevet 24. september makkapakka skrev (3 timer siden): Syns ting er litt kjedelig sitter og ser på episodene, men får det ikke med meg, utenom Iselin og Marti som gjør alt for å få TV tid, men de må da snart skjønne at det blir på feil grunnlag. Sutring og gidder ikke padle, orker ikke bære sekken, blir svimmel fordi de går så fort, å fy f... jeg hadde klikka på de etter 2 min. Får jo betalt for dette da, er derfor de deltar. 1
Anwa Skrevet 24. september #106 Skrevet 24. september Man må gå noen runder med seg selv om man ikke har utsatt seg selv for harde fysiske påkjenninger tidligere. Det er et helt annet utgangspunkt om du tidligere faktisk har kjørt deg til du faktisk er helt mentalt er utslitt og hele kroppen både verker og er nummen på samme tid. Så jeg forstår veldig godt at de som ikke har denne erfaringen ikke takler dette på samme måte som de som allerede har disse erfaringene innabords. Samtidig når det er sagt, så er det tydelig at om man har energi til å rope, syte og klage så har man energi til å gå videre også. Programmet er jo utarbeidet på underholdningsverdi. Vi sitter først og irriterer oss på at de ikke yter mer, og etterhvert ser at de dårligere stilte deltakerne blir bedre og gleder oss over endringene. Eller at de trente er for krasse med de utrente, som senere blir mer sympatisk og hjelper med å løfte de svakere opp fremfor å trekke de ned. 1 3
Moira26 Skrevet 24. september #107 Skrevet 24. september Hvor mange ganger skal de bruke samme klipp av Marti som sier at Henrik er fantastisk og får de andre til å bli bedre etc?! Syns det var digg at lag Nordkapp fikk tatt Henrik sitt frikort. 2
Jens.heh18282 Skrevet 24. september #108 Skrevet 24. september Moira26 skrev (35 minutter siden): Hvor mange ganger skal de bruke samme klipp av Marti som sier at Henrik er fantastisk og får de andre til å bli bedre etc?! Syns det var digg at lag Nordkapp fikk tatt Henrik sitt frikort. Tror ikke Nordkapp vinner ettape 3…
Diamant20 Skrevet fredag kl. 07:16 #109 Skrevet fredag kl. 07:16 Hvis Nordkapp taper og Iselin ryker ut ser det ut som Team Nordkapp vil bli sterkere. Ryker Vetle derimot ut, blir de mye svakere, for da mister de en til å bære sekken til Iselin… 2
Eplepai1 Skrevet lørdag kl. 04:52 #110 Skrevet lørdag kl. 04:52 Moira26 skrev (På 24.9.2026 den 22.20): Hvor mange ganger skal de bruke samme klipp av Marti som sier at Henrik er fantastisk og får de andre til å bli bedre etc?! Syns det var digg at lag Nordkapp fikk tatt Henrik sitt frikort. Haha! Det reagerte jeg på også! Har vel brukt det klippet de tre siste episodene nå om jeg ikke tar helt feil. Og det inni episodene - ikke som teaser/klipp til neste/forrige.. litt kleint. 2 1
Walterwhite Skrevet søndag kl. 07:19 #111 Skrevet søndag kl. 07:19 Fysøren for en mann Sindre er! Tar av meg hatten for han, virker som et nydelig menneske 5
Noldus Skrevet søndag kl. 19:35 #112 Skrevet søndag kl. 19:35 Walterwhite skrev (12 timer siden): Fysøren for en mann Sindre er! Tar av meg hatten for han, virker som et nydelig menneske Satt med samme tanke både gjennom dagens episode, men også på Reka. 2
MajaKristin Skrevet søndag kl. 20:00 #113 Skrevet søndag kl. 20:00 Helle83 skrev (På 23.9.2026 den 15.10): Marti har sånn sutrestemme hele tiden. Det irriterer meg. Syns det er værre med Jennie som ikke klarer å uttale "L" 2
Moira26 Skrevet søndag kl. 21:17 #114 Skrevet søndag kl. 21:17 Spørs om ikke Iselin trekker seg da. Men det bruker vel ikke å påvirke utstemming? Så da ryker to stk neste episode 1
FORFAR Skrevet mandag kl. 09:15 #115 Skrevet mandag kl. 09:15 Synes kanskje sesongen er litt kjedelig? Som alltid er det mange nok utfordringer, både til lands og til havs. Når det likevel er lite som fester seg kan det ha sammenheng med kjemien deltakerne imellom. Jeg savner humoren (Hulsker), samt en klart definert "villain" (noe ala mr Hvilepuls). Per nå virker disse mer opptatt av å fremstå som korrekte, enn som karakterer i reality-forstand. Det finnes riktignok et par-tre unntak: Både Kai og Marti spiller bevisst med kameraet. Henrik gjør også en innsats, ved å balansere mellom coach og innpisker. De øvrige utmerker seg ikke særlig så langt, hvilket kan forklare hvorfor jeg blander lagene til stadighet. Samt hvorfor jeg ikke er særlig tilstedeværende når de klatrer opp en taustige. Men, tidlig ennå... 5
Moira26 Skrevet mandag kl. 11:38 #116 Skrevet mandag kl. 11:38 Jeg savner ikke en villian, syns det var utrolig kjipt med Gaute og sånn som han oppførte seg. Men det er litt kjedelig, for min del er det fordi en etappe varer jo i sånn 8 episoder? Sykt at vi ikke har hatt en eneste utstemming enda. 5
NoaideBiehtar Skrevet mandag kl. 11:48 #117 Skrevet mandag kl. 11:48 Jeg har ikke sett alle episodene ennå, men syns det virker litt kaotisk. Jeg greier ikke å holde følge med hvem som leder og ikke leder, fordi det hele tiden er nye oppgaver og effekten av det man vant for 3 episoder siden blir irrelevant. Hvorfor stresse så jævlig med alle disse konkurransene når gevinsten er så lav mtp at vi ennå ikke har hatt en utslagskonkurranse?? Sykt mye stress og pes for liten uttelling? Er bare på episode 5 eller 6 men det har jo egentlig ikke skjedd noe veldig avgjørende ennå? 3
Nymphadora Skrevet mandag kl. 18:12 #118 Skrevet mandag kl. 18:12 Det drar veldig ut i tid nå, som gjør det vanskelig å følge helt med. Samtidig synes jeg det er fint, spesielt i et program som dette, at alle deltakerne får være med på opplevelsen en stund. Synes det alltid virker så kjipt for de som i andre realityprogrammer ryker før de de egentlig har kommet igang omtrent. 3
_Maddie_ Skrevet mandag kl. 18:22 #119 Skrevet mandag kl. 18:22 Nymphadora skrev (6 minutter siden): Det drar veldig ut i tid nå, som gjør det vanskelig å følge helt med. Samtidig synes jeg det er fint, spesielt i et program som dette, at alle deltakerne får være med på opplevelsen en stund. Synes det alltid virker så kjipt for de som i andre realityprogrammer ryker før de de egentlig har kommet igang omtrent. Det drar ut på tid og når gruppene er delt hele tiden glemmer jeg jo nesten hvem som tilhører hvilket lag. For meg lager ikke Iselin og Marti bra tv. Kai blir litt slitsom når så mange klipp er han som sier nøyaktig det samme. Liker ikke syte-tv når de har meldt seg på selv. 3
Jens.heh18282 Skrevet tirsdag kl. 11:44 #120 Skrevet tirsdag kl. 11:44 _Maddie_ skrev (17 timer siden): Det drar ut på tid og når gruppene er delt hele tiden glemmer jeg jo nesten hvem som tilhører hvilket lag. For meg lager ikke Iselin og Marti bra tv. Kai blir litt slitsom når så mange klipp er han som sier nøyaktig det samme. Liker ikke syte-tv når de har meldt seg på selv. De har ikke meldt seg på, men blitt castet av Tv Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå