Mozzarellastick Skrevet 12. mai Forfatter #21 Skrevet 12. mai Djækklåsst skrev (8 timer siden): Jeg oppfattet det, bare litt merkelig at jeg som normalt langt fra kjenner til alle gjorde det denne gangen, og så visste du bare om tre. Merkelig er det ja. Og skjønte først etterpå at det var feil SSjåstad Christensen, var visst søstra jeg tenkte på. Blir nok spennende likevel! Og så håper jeg at årets finale ikke er så ræva som i fjor…
Mala_L Skrevet 15. mai #22 Skrevet 15. mai Her var det noen influencere jeg ikke har hørt om, men ellers er det jo endel ganske kjente folk. Det kan bli gøy dynamikk med flere toppidrettsutøvere da. Kommer nok til å se på. Skrellex er morsom synes jeg, liker han, så kan bli gøy å se hvordan han gjør det. 1
NedOpp Skrevet 15. mai #23 Skrevet 15. mai Mala_L skrev (48 minutter siden): Her var det noen influencere jeg ikke har hørt om, men ellers er det jo endel ganske kjente folk. Det kan bli gøy dynamikk med flere toppidrettsutøvere da. Kommer nok til å se på. Skrellex er morsom synes jeg, liker han, så kan bli gøy å se hvordan han gjør det. Har en følelse av at Skrellex er en av dem som overrasker, at forventningen er litt at han er jo en fjasete smådrama-queen. Og så viser han seg å være beintøff liksom. 😅 3
GlitrendeSjokolade Skrevet 15. mai #24 Skrevet 15. mai (endret) Jeg vet hvem Henrik Ingebrigtsen, Cathrine Fossum, Vetle Sjåstad Christiansen, Iselin Michelsen, Christina Vukicevic, Skrellex og Ingrid Landmark Tandrevold er. Kjenner ikke til influenserne. Har sett Jennie Sofie Lie Pickl før. Blir gøy å følge med på 71 grader nord. Endret 15. mai av GlitrendeSjokolade
Matas Skrevet 15. mai #25 Skrevet 15. mai Har veldig lyst til å se på pga. Henrik, men vet ikke om jeg orker pga. Marti. Håper virkelig han ryker for ut..
Millie- Skrevet 15. mai #26 Skrevet 15. mai Hvilken 71 spilles inn nå? Vet det er innspilling i Romsdal. Er det en versjon uten kjendiser? Herlig i så fall.
FORFAR Skrevet 16. mai #27 Skrevet 16. mai Ser frem til denne. Stort sett er 71 veldig godt laget. Sesongen med Nakkestad, Hulsker og Gaute var formidabel. Og årets 71 grader Team var omtrent like formidabel.
Mozzarellastick Skrevet 8. juni Forfatter #28 Skrevet 8. juni Millie- skrev (På 16.5.2026 den 1.50): Hvilken 71 spilles inn nå? Vet det er innspilling i Romsdal. Er det en versjon uten kjendiser? Herlig i så fall. Så en 71 grader nord-tilhenger i Finnmark forrige uke, så er vel kjendisversjonen som de nå er ferdig å spille inn🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå