Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Henrik overrasker positivt så langt. Vetle er jo helt på tur… velge burger i stedet for å slippe vekt?!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NedOpp skrev (9 minutter siden):

Synes Henrik overrasker positivt så langt. Vetle er jo helt på tur… velge burger i stedet for å slippe vekt?!

Han valgte utifra egne fysiske forutsetninger, noe som er rart ...mtp de er et helt lag. Men han er kanskje overbevist om at han klarer det da :)

Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Han valgte utifra egne fysiske forutsetninger, noe som er rart ...mtp de er et helt lag. Men han er kanskje overbevist om at han klarer det da :)

Nettopp, og det er jo liksom ikke helt poenget når du er kaptein…

At han kan ta ekstra vekt er jo fint, men hvis de hadde hatt mindre totalvekt kunne han tatt samme ekstra vekt og resten fått enda mindre. Så veldig pussig avgjørelse 

• Liker 1
Skrevet

Men problemet til teamet til Vetle er vel heller influenceren som blir så sliten at hun må sitte på kjelken? 

• Liker 1
Skrevet
Diamant20 skrev (2 timer siden):

Men problemet til teamet til Vetle er vel heller influenceren som blir så sliten at hun må sitte på kjelken? 

Må si meg uenig, problemet er at han velger dårlig for laget. 

Skrevet

Jeg  er ikke så redd for å innrømme at jeg har tatt feil. Marti har vokst på meg! Gjør innsatsen, lager god tv og lar det stå til ned bakkene. Imponerer. 

Sindre, Jennie og Henrik er kjedelige. Dag Inge og egentlig. MEN jeg forstår jo også at det er produksjonen som velger å vise lite av dem. 

Skrevet

Håper Ingebrigtsen blir med en stund. Potensiale for drama i laget når de blir virkelig slitne og han fremdeles har tunnelsyn mot mål. Likte hun skiskytter-damen som går med Kai Thomas, virker sympatisk. Kai Thomas derimot blir litt masete. Så ham i Charterfeber i fjor og måtte etterhvert spole forbi segmentene han var i. Håper han overrasker og vokser på meg utover sesongen. Fikk litt vondt av Iselin når hun hulkegråt, samtidig var det litt tidlig i sesongen å bli så nedbrutt..? Liker Christina, håper hun når langt. Liker forsåvidt Jennie også. KRF-politikeren håper jeg ryker først, men frykter han blir en faderlig figur for de yngre som sliter utover sesongen. Vetle har jeg ikke noe i mot, litt brautende, men mener godt. Fikk en stjerne i margen da han omtalte Marti som hun. 

Vil tippe enten Marti eller Iselin trekker seg og sparer en av kapteinene for å ryke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...