Mozzarellastick Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Hvem tror dere er med i år? Har prøvd å tenke på hvem som kan være aktuelle kandidater, men kommer ikke på noen. Det eneste jeg håper på, er at finalen i år blir bedre enn fjorårets! Castingen i fjor var bra. Da offentliggjorde de deltakerne 21.mai, så vi får forhåpentligvis snart vite hvem årets deltakere er 🤩
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Er det noen som har vært med i "alle" andre reality i vinter? Syns ofte det er noen som går igjen i alt.
Mozzarellastick Skrevet 5. mai Forfatter #3 Skrevet 5. mai Grønnsaksvaffel skrev (9 minutter siden): Er det noen som har vært med i "alle" andre reality i vinter? Syns ofte det er noen som går igjen i alt. Har kun sett på én annen reality siden forrige sesong 71, nemlig Rampenissen 😆 Mange av de som var med der, har deltatt før. Men, tre stykker er ganske potensielle kandidater: Marlene Stavrum, Julie Thorsen og Espen PA Lervaag. Espen har selv sagt i et intervju at han kan vinne 71 grader nord 2025, så..et år forsinket, men kanskje han er med i år 😁 Marlene har jeg plutselig sett overalt, så holder en knapp på de to!
Grønnsaksvaffel Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Mozzarellastick skrev (Akkurat nå): Har kun sett på én annen reality siden forrige sesong 71, nemlig Rampenissen 😆 Mange av de som var med der, har deltatt før. Men, tre stykker er ganske potensielle kandidater: Marlene Stavrum, Julie Thorsen og Espen PA Lervaag. Espen har selv sagt i et intervju at han kan vinne 71 grader nord 2025, så..et år forsinket, men kanskje han er med i år 😁 Marlene har jeg plutselig sett overalt, så holder en knapp på de to! Jeg trodde Marlene var gravid, men kanskje jeg blander henne med en annen 🤔 Jeg tenke Sebastian Solberg ( hvis han ikke har vært med). Har vært med i Vokteren og Spillet i det siste.
Moira26 Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Marlene er gravid så tviler på at hun er med. Jeg kunne tenkt meg å sett Sofie Karlstad (?), digget hun i Boksen og Spillet
_Maddie_ Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Grønnsaksvaffel skrev (4 minutter siden): Jeg trodde Marlene var gravid, men kanskje jeg blander henne med en annen 🤔 Jeg tenke Sebastian Solberg ( hvis han ikke har vært med). Har vært med i Vokteren og Spillet i det siste. Jeg kan ikke se 71 grader nord med Sebastian Solberg. Taklet ikke sutringen hans på Vokteren og Spillet 7
Mozzarellastick Skrevet 5. mai Forfatter #7 Skrevet 5. mai Visste ikke at hun er gravid, men da rekker hun vel ikke det 😆 Espen, Sebastian og Julie, da!
Me for life Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Det jeg håper mest på er at de faktisk beveger seg sørfra og mot 71 grader nord. Men skulle gjerne hatt med Henrik Mestad, Jacob Schøyen, Kristoffer Olsen og Julie Moe Sandø. Da hadde det blitt gøy. 3
refill Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai Line Verndal har jo plutselig gjort Spillet og Sistemann ut nå i 2026 (25) så hun dukker kanskje opp i 71 (eller Kompani) snart. Noen Maurstad-gutter kanskje?
Moira26 Skrevet 8. mai #10 Skrevet 8. mai Me for life skrev (På 6.5.2026 den 9.30): Det jeg håper mest på er at de faktisk beveger seg sørfra og mot 71 grader nord. Men skulle gjerne hatt med Henrik Mestad, Jacob Schøyen, Kristoffer Olsen og Julie Moe Sandø. Da hadde det blitt gøy. Jeg takler ikke Kristoffer Olsen men digger kona hans. Skulle gjerne sett hun i litt mer greier!
Mozzarellastick Skrevet tirsdag kl. 07:46 Forfatter #11 Skrevet tirsdag kl. 07:46 Da var deltakerne offentliggjort! Tenk at de fikk en av Ingebrigtsene, til og med JEG har hørt om de liksom😅 ellers er det bare Skrellex og Vetle S. Christiansen jeg har hørt om! Henrik Ingebrigtsen - friidrettsutøver Cathrine Fossum Hovdan - programleder Vetle Sjåstad Christiansen - skiskytter Marti «Mcmartii» Fossum Evju - influenser Henrik Oven - influenser Jennie Sofie Lie Pickl - influenser Sindre Reinholt - programleder Iselin Michelsen - realityprofil Dag-Inge Ulstein - politiker Christina Vukicevic - tidligere fridrettsutøver Ingrid Landmark Tandrevold - skiskytter Kai Thomas «Skrellex» Ryen Larsen - realityprofil og dragartist
Djækklåsst Skrevet tirsdag kl. 08:09 #12 Skrevet tirsdag kl. 08:09 Mozzarellastick skrev (18 minutter siden): Da var deltakerne offentliggjort! Tenk at de fikk en av Ingebrigtsene, til og med JEG har hørt om de liksom😅 ellers er det bare Skrellex og Vetle S. Christiansen jeg har hørt om! Henrik Ingebrigtsen - friidrettsutøver Cathrine Fossum Hovdan - programleder Vetle Sjåstad Christiansen - skiskytter Marti «Mcmartii» Fossum Evju - influenser Henrik Oven - influenser Jennie Sofie Lie Pickl - influenser Sindre Reinholt - programleder Iselin Michelsen - realityprofil Dag-Inge Ulstein - politiker Christina Vukicevic - tidligere fridrettsutøver Ingrid Landmark Tandrevold - skiskytter Kai Thomas «Skrellex» Ryen Larsen - realityprofil og dragartist Bare hørt om tre? Jeg pleier normalt ikke å ha hørt om stort mer enn halvparten, men her hadde jeg hørt om alle, eneste jeg var usikker på var Sindre Reinholt, men jeg har hørt navnet. Her var det jo en del "vanlige "kjendiser, så mulig jeg ser på denne gangen. Du er åpenbart ikke interessert i sport, når du verken har hørt om Tiril Sjåstad Christiansens skiskytter-bror Vetle, Christina Vukicevic eller Ingrid Tandrevold. Cathrine Fossum vant for øvrig første sesong av Forræder. 1
Mozzarellastick Skrevet tirsdag kl. 08:13 Forfatter #13 Skrevet tirsdag kl. 08:13 Djækklåsst skrev (2 minutter siden): Bare hørt om tre? Jeg pleier normalt ikke å ha hørt om stort mer enn halvparten, men her hadde jeg hørt om alle, eneste jeg var usikker på var Sindre Reinholt, men jeg har hørt navnet. Her var det jo en del "vanlige "kjendiser, så mulig jeg ser på denne gangen. Du er åpenbart ikke interessert i sport, når du verken har hørt om Tiril Sjåstad Christiansens skiskytter-bror Vetle, Christina Vukicevic eller Ingrid Tandrevold. Cathrine Fossum vant for øvrig første sesong av Forræder. Nei, altså..derfor jeg skrev at tilogmed jeg har hørt om Ingebrigtsen. Trodde jeg gjorde det ganske klart at jeg ikke er sportsinteressert. 1
MiniMjau Skrevet tirsdag kl. 08:25 #14 Skrevet tirsdag kl. 08:25 (endret) Oj, her kjente jeg til kun 2 av deltagerne 😅 Christina V, fordi hun trente på samme idrettsanlegg som meg da hun var hekkeløper....og Cathrine Fossum, fordi jeg så forræder den sesongen hun vant. Endret tirsdag kl. 08:28 av MiniMjau
Diamant20 Skrevet tirsdag kl. 08:28 #15 Skrevet tirsdag kl. 08:28 Sindre Reinholt er med i skiklubben (podcast, NRK) sammen med Silje Nordnes og Anders Aukland Har ikke pleid å se på, men i år har jeg lyst. Kjente jo plutselig til flere av deltakerne og det er folk jeg liker🤩
Lulisa Skrevet tirsdag kl. 09:19 #16 Skrevet tirsdag kl. 09:19 Skrellex har vært borte fra podcasten Utro, håp og kjærlighet et par søndager, men var tilbake i studio søndag 10.mai😉 1
Djækklåsst Skrevet tirsdag kl. 11:09 #17 Skrevet tirsdag kl. 11:09 Mozzarellastick skrev (2 timer siden): Nei, altså..derfor jeg skrev at tilogmed jeg har hørt om Ingebrigtsen. Trodde jeg gjorde det ganske klart at jeg ikke er sportsinteressert. Jeg oppfattet det, bare litt merkelig at jeg som normalt langt fra kjenner til alle gjorde det denne gangen, og så visste du bare om tre.
Angelheart2 Skrevet tirsdag kl. 11:12 #18 Skrevet tirsdag kl. 11:12 Det er jo alltid slik at det er NOEN man ikke vet hvem er, men her syns jeg det var mange. Har ingen anelse om hvem disse er: Marti «Mcmartii» Fossum Evju - influenser Henrik Oven - influenser Jennie Sofie Lie Pickl - influenser Sindre Reinholt - programleder Iselin Michelsen - realityprofil De andre har jeg ganske god kontroll på. Tror kanskje det sier mest om at jeg ikke følge noe med på influensere eller slike reality-program som lager kjendiser.... 2
Moira26 Skrevet tirsdag kl. 12:55 #19 Skrevet tirsdag kl. 12:55 Henrik Oven? Er ikke det en av «Gutta» ? skuffende cast syns jeg, begynner å bli lite å ta av nå. Nå skjønner jeg hvorfor Sindre har vært borte fra Skiklubben podden hvertfall.
Mollebolle Skrevet tirsdag kl. 14:17 #20 Skrevet tirsdag kl. 14:17 Her var det mye rart i årets cast. Interessant at de har med to toppidrettsutøvere som fortsatt er aktive på høyt nivå. Nei, jeg regner ikke fjompen, Henrik Ingebrigtsen som en toppidrettsutøver. Fatter ikke at de tar med han. Ikke lenge siden han ba om fred og ro fra media....så mye holdt det. Håper han ryker først ut. Kan vel ikke heller si at Jenne Sofie er en favoriet hos meg. Hun tar seg selv så høytidelig at det er flaut å se på. Mye, negativt fra meg, sorry. Det er kun min personlige mening. Blir sikkert bra. Jeg heier på Skrellex 🫡 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå