Pia1976 Skrevet 20. september #81 Skrevet 20. september CrazyCatLady2500 skrev (På 14.9.2026 den 13.01): Jeg er ikke så redd for å innrømme at jeg har tatt feil. Marti har vokst på meg! Gjør innsatsen, lager god tv og lar det stå til ned bakkene. Imponerer. Sindre, Jennie og Henrik er kjedelige. Dag Inge og egentlig. MEN jeg forstår jo også at det er produksjonen som velger å vise lite av dem. Vel, vel, han blir bare verre og verre.. Bare sutring og klaging, blir for dumt. Likte han først jeg og men nå.. Stusselige saker. Altså når Iselin- ikke noe vondt om henne- blir sterk i forhold.. 2
Pia1976 Skrevet 20. september #82 Skrevet 20. september NedOpp skrev (På 11.9.2026 den 9.52): Synes Henrik overrasker positivt så langt. Vetle er jo helt på tur… velge burger i stedet for å slippe vekt?! Digger Henrik! ❤️ 3
Pia1976 Skrevet 20. september #83 Skrevet 20. september Hånki skrev (På 14.9.2026 den 13.56): Håper Ingebrigtsen blir med en stund. Potensiale for drama i laget når de blir virkelig slitne og han fremdeles har tunnelsyn mot mål. Likte hun skiskytter-damen som går med Kai Thomas, virker sympatisk. Kai Thomas derimot blir litt masete. Så ham i Charterfeber i fjor og måtte etterhvert spole forbi segmentene han var i. Håper han overrasker og vokser på meg utover sesongen. Fikk litt vondt av Iselin når hun hulkegråt, samtidig var det litt tidlig i sesongen å bli så nedbrutt..? Liker Christina, håper hun når langt. Liker forsåvidt Jennie også. KRF-politikeren håper jeg ryker først, men frykter han blir en faderlig figur for de yngre som sliter utover sesongen. Vetle har jeg ikke noe i mot, litt brautende, men mener godt. Fikk en stjerne i margen da han omtalte Marti som hun. Vil tippe enten Marti eller Iselin trekker seg og sparer en av kapteinene for å ryke ut. Nja, Ingebrigtsen har jo innsett sin største svakhet, som han sier, det at han tror alle gir like mye gass som han, så det er en kjempestyrke. Skikkelig positivt. Men du har nok rett, han kommer til å få tunnelsyn etterhvert, er jo selvsagt derfor han er castet. Men digger han! Ja han Krf-fyren kan bli litt mye til tider.. not my cup of tea, for å si det sånn 1
Pia1976 Skrevet 20. september #84 Skrevet 20. september Anonym90059005 skrev (10 timer siden): Skjul innhold Etter dagens episode kan du vel bare stryke avsnittet ditt om "Marti litt bedre"... Ligger uti vannet der og surver og gir f... i at resten av laget seff er keen på å komme seg i mål og få mat og slått opp leir osv. 😅😅 hehe, ja fy f.. Blir for dumt. 2
Moira26 Skrevet 20. september #85 Skrevet 20. september Pia1976 skrev (1 time siden): Vel, vel, han blir bare verre og verre.. Bare sutring og klaging, blir for dumt. Likte han først jeg og men nå.. Stusselige saker. Altså når Iselin- ikke noe vondt om henne- blir sterk i forhold.. *hun Men ja hun var ganske frustrerende i dagens episode. Bryr meg ikke om at det er med folk som ikke er så flink etc men når de ikke gidder å prøve en gang blir det irriterende. 3
_Maddie_ Skrevet 20. september #86 Skrevet 20. september Moira26 skrev (1 time siden): *hun Men ja hun var ganske frustrerende i dagens episode. Bryr meg ikke om at det er med folk som ikke er så flink etc men når de ikke gidder å prøve en gang blir det irriterende. Nå ligner det mer på sutrende sabotasje enn noe annet. Patetisk å bli med med så lite vilje (og ferdigheter) 3
MiniMjau Skrevet 21. september #87 Skrevet 21. september punkyB skrev (19 timer siden): Blir litt lei av de som stort sett er influensere som er veldig dårlige rent fysisk - men som også da bare klager og klager og ikke bare prøve å stå på og gjøre så godt de kan uten å klage. Skjønner litt at det er slitsomt bokstavlig talt når man alltid er på etterskudd og ikke fikser noe som helst av det praktiske MEN hvorfor bli med da. Tror de må få godt betalt - og forh. ikke skjønne helt hva de faktisk sier ja til å være med på . Nå er jo Marti litt bedre enn Iselin - tror Marti blir peppet litt av Henrik slik at hun klarer å yte maks - mens Iselin får hjelp men peppen fra de andre fungerer ikke helt - OG hun er jo 0 motivert virker det som Nå er det jo det laget som er minst dårlig som vinner...... hvis man også en gang får avsluttet etappen Synes det er mye bedre når det er ukjente som deltar i reality. Og en pengepremie i mål. (Og samtidig "fødes" minst én ny person med fornavnet til reality serien😅 71Nord-<navn>. Marti må jo spille en karakter, eller ER hxn sånn(beklager har ikke fått med meg foretrukket pronomen)? Og Iselin vil jo bare hjem. Ingen av dem har jo årene i vannet en gang når de skal ro/padle. Nei nå må vi få et par utslagskonkurranser så vi kan komme ordenrlig igang. 3
Jens.heh18282 Skrevet 22. september #90 Skrevet 22. september Kalkula skrev (41 minutter siden): Marti er vel en mann? De sier vel hun for en grunn 3 2 1
_Maddie_ Skrevet 22. september #91 Skrevet 22. september Jens.heh18282 skrev (53 minutter siden): De sier vel hun for en grunn Om Marti har bedt om å bli omtalt som hun så får Marti være hun. Så hvilket kjønn Marti var fødsel og hvilket kjønn i folkeregistrert nå trenger heller ikke være det samme. Er bare å sende søknad til Skatteetaten om endring av juridisk kjønn fra ene til det andre. 1 2
Moira26 Skrevet 22. september #92 Skrevet 22. september Heier på laget til Sindre, tror det er Nordkapp? Syns de jobber bedre sammen. Helt utrolig at det andre laget klarte å bruke feil kart en gang til, pga det fortjente de å komme sist, men med Henrik og Ingrid tilbake med de så vil det nok gå litt bedre framover. Skikkelig lei Marti, det er faktisk bare klaging eller prat om hvor fantastisk Henrik I er. 6 1
Natriumclorid Skrevet 23. september #93 Skrevet 23. september Moira26 skrev (6 timer siden): Heier på laget til Sindre, tror det er Nordkapp? Syns de jobber bedre sammen. Helt utrolig at det andre laget klarte å bruke feil kart en gang til, pga det fortjente de å komme sist, men med Henrik og Ingrid tilbake med de så vil det nok gå litt bedre framover. Skikkelig lei Marti, det er faktisk bare klaging eller prat om hvor fantastisk Henrik I er. Jeg er også lei. Av den infantile baby-snakkingen. Hun er et voksent menneske men gjør seg til som en treåring. 7
MiniMjau Skrevet 23. september #94 Skrevet 23. september Iselin også...hun gjorde vel ikke så mye ut av seg i gårsdagens episode, men å ikke klare å bære en nesten tom sekk, det blir for svakt. Skjønner etappene er tøffe altså, men de andre som heller IKKE er idrettsutøvere bærer sekken sin. Fint at frikortet endte der det endte , fortjent. 2
Mollebolle Skrevet 23. september #95 Skrevet 23. september Kalkula skrev (13 timer siden): Marti er vel en mann? Jens.heh18282 skrev (12 timer siden): De sier vel hun for en grunn Marti har utført juridisk kjønnskifte, å skal selvfølgelig kalles hun. 3
Moira26 Skrevet 23. september #96 Skrevet 23. september Syns forsåvidt det var greit at Henrik fikk frikort men at han ikke vurderte Ingrid som et alternativ en gang når hun har stått på masse hun også syns jeg viser hvor egoistisk han er. Men laget var jo enig Jeg likte ikke at laget fikk hjelp av Henrik og Ingrid når de kom i bilen, det burde ikke ha vært lov. Hvis de ikke hadde gjort det ville de stått der enda lengre å sett på feil kart og laget hadde aldri hatt sjans til å tatt igjen de andre oppover fjellet. 5 1
Kalkula Skrevet 23. september #97 Skrevet 23. september (endret) Mollebolle skrev (1 time siden): Marti har utført juridisk kjønnskifte, å skal selvfølgelig kalles hun. Er en mann fant jeg ut. Så er opp til hver enkelt hva man ønsker å kalle han da. Endret 23. september av Kalkula 5
Kalkula Skrevet 23. september #98 Skrevet 23. september _Maddie_ skrev (13 timer siden): Om Marti har bedt om å bli omtalt som hun så får Marti være hun. Så hvilket kjønn Marti var fødsel og hvilket kjønn i folkeregistrert nå trenger heller ikke være det samme. Er bare å sende søknad til Skatteetaten om endring av juridisk kjønn fra ene til det andre. For en galskap! 5 2
MiniMjau Skrevet 23. september #99 Skrevet 23. september Kalkula skrev (34 minutter siden): Er en mann fant jeg ut. Så er opp til hver enkelt hva man ønsker å kalle han da. Vi skal respektere Marti for det hun er. Det trenger ikke være noe tema. Men synes det er rart med noen av "disse influenserne" hvor fort de begynner å sutre om det bare er LITT tungt og inconvenient for dem. Virker ikke som hverken Marti eller Iselin er vant til å bruke kroppen sin til noe fysisk arbeid/trening ? 5 1
Mollebolle Skrevet 23. september #100 Skrevet 23. september Kalkula skrev (57 minutter siden): Er en mann fant jeg ut. Så er opp til hver enkelt hva man ønsker å kalle han da. Jada, for all del ikke respekter hva vedkommende ønsker selv. 2 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå