Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke giddet å ofte en tanke! Har selv sovet utallige netter med barna mine. Når de var så små, i barnehagenalder lå jeg ofte i bare truse og de kom krypende helt inntil og sov videre. Ingenting kan måle seg med den hud mot hud kontakten❤️ Tok også ofte med barna mine sammen med meg i dusjen på den alderen. Rett og slett fordi det gikk mye fortere å få vasket de på den måten enn å måtte fylle i badekaret. Kropp er naturlig og så små barn tenker ikke noe over det. Men at de kan fortelle om det i barnehagen, det gjør de nok helt sikkert. Og barnehagen bryr seg garantert ikke!

Nå har jeg barn i skolealder som fremdeles kan komme inn til oss om natten, men siden de nå begynner å bli såpass store tar jeg på BH eller t-skjorte hvis de ønsker å sove i vår seng. 

Anonymkode: 446ba...351

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger da ikke ta på deg t-skjorte heller. 

Jeg sover kun i truse (ikke string) og mannen i bokser. Alle 4 barna har kommet inn til oss opp gjennom årene. Ingen skade har skjedd verken med guttene eller jentene :) 

At barn sier mye rart i barnehagen, er jo naturlig. Det er jo helt unaturlig hvis et barn aldri har sett mor eller far i bar overkropp.... 

Anonymkode: fecc4...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.06):

Vi har et barn på 1 og 3 år. Han på 3 har kommet inn på soverommet vårt om morgenen den siste tiden. Jeg sover i toppløs og i string og mannen i bokser. Til nå har jeg dratt på med t skjorte og en nattshorts når han kommer inn. Men hva tenker dere. Er barn i den alderen bevisst på foreldrenes undertøy? Eller er det bare jeg som overtenker? Vil liksom ikke ha ska fortelle om trusa mi i bhg om dere skjønner. Vi er åpne om kropp og sånt men føler det er litt annerledes når man ligger helt tett inntil hverandre i samme dyne. Ønsker noen perspektiver på det.

Anonymkode: 9f63a...c9d

Ikke noe problem å ligge i string.Eller topløs når de er så liten. Litt mer på overkroppen når de blir større er greit. Er jo noen som ammer barn i den alderen og.

Anonymkode: bd422...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...