Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I det tilfellet er ikke undertøyet det største problemet. Det er faktisk ulovlig! Grensa er 16 år. 

Anonymkode: ba5a6...d88

Hva er ulovlig, tenker du? 

Anonymkode: 43f3a...32c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eller, det er alltid ulovlig å ha sex med egne barn, om du mente det... Det har ingen aldersgrense.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stringtruse øker sjangsen for urinveisinfeksjon og soppinfeksjon. Ville ikke sovet med det.

Anonymkode: e0196...e62

Dokumentasjon, takk? På at en stringtruse i bomull øker sjangsen for UVi og sopp.

Tvert i mot tror jeg blondeundertøy og annen syntet, og trange bukser og hyppisk vask av underlivet med såpe øker risikoen, men skal ikke påstå det 100 %

Har i hvert fall brukt stringtruse av bomull i snart 40 år  og aldri hatt sopp eller UVI

AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er åpenbart et tullesvar på den uheldige formuleringen «ligge med barn».

Anonymkode: 5ad88...169

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . 

Anonymkode: be326...67f

Prøver å se for meg hvilken prippen person av en annen verden som kan komme med en slik kommentar..

Hvordan foregår da sex hjemme hos dere? 

Anonymkode: dccd3...137

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stringtruse øker sjangsen for urinveisinfeksjon og soppinfeksjon. Ville ikke sovet med det.

Anonymkode: e0196...e62

Hvis du uansett bruker string økes ikke noe risiko for UVI nei, det er ikke verre å sove med den, det er ikke der den potensielle risikoen ligger. Og hvorfor tenker du at string ikke er bomull? Soppfare økes med kunstig fibre som ikke puster. 

Anonymkode: d2605...043

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . 

Nei, det er ikke spesielt. Det er faktisk helt vanlig å sove naken. 1 av 3 normenn sover nakne i følge undersøkelser. At det er veldig vanlig, er også tydelig i denne tråden.

Det er også gode grunner til å gjøre det. https://www.ung.no/oss/lWYPQO1hNyok4ZJhn1iQfQ

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du i feil tråd eller? Det der gir ingen mening 

Anonymkode: 04b8e...45d

Jo det gir mening for hen siterer en som skrev "ligger med barn", som jo ikke er lovlig. Vil tro hen som siteres derimot mente "sover med barn". 

Anonymkode: e0ba3...ee6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi har et barn på 1 og 3 år. Han på 3 har kommet inn på soverommet vårt om morgenen den siste tiden. Jeg sover i toppløs og i string og mannen i bokser. Til nå har jeg dratt på med t skjorte og en nattshorts når han kommer inn. Men hva tenker dere. Er barn i den alderen bevisst på foreldrenes undertøy? Eller er det bare jeg som overtenker? Vil liksom ikke ha ska fortelle om trusa mi i bhg om dere skjønner. Vi er åpne om kropp og sånt men føler det er litt annerledes når man ligger helt tett inntil hverandre i samme dyne. Ønsker noen perspektiver på det.

Anonymkode: 9f63a...c9d

Lurer i grunn mest på hvorfor du sover i string. Ta den av. Litt nakenhet skader ikke barnet. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor sover du i string? Selvfølgelig bør du kle på deg noe annet enn seksualiserende undertøy når du ligger med barn.

Anonymkode: aa6b1...ea5

Når ble en string seksualiserende? Det er ett helt vanlig undertøysplagg i dag. Faktisk badetøy i mange tilfeller. Det som er merkelig er å sove i den. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Greit å sove i undertøy tenker jeg, MEN.. hvordan klarer du å sove i string?!!?

Anonymkode: c7463...f61

Presis 🤣 

Skrevet

Ja..

Her kommer både 7 åringen og 13 åring inn på soverommet vårt og da har vi på oss truser/ meg bh innimellom. De ser jo oss på morgen fly rundt i undertøyet og meg uten/ med bh

Ser ikke noe problem med dette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her sover vi nakne hele året. Ser ikke helt problemstillingen. De ser oss nakne på badet også. Vanskelig å unngå når man bor under samme tak og bruker samme bad.

Anonymkode: 161e1...dd4

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine unger er 5 og 8 og ser også meg naken på badet og sånt, men jeg liker å ha på en tskjorte eller noe når de skal sove sammen med meg i senga. Vi har ikke så stor seng, og kan jo bli litt vel intimt å våkne mellom puppene til mor. Tenker nå jeg da!

Anonymkode: 33130...427

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mine unger er 5 og 8 og ser også meg naken på badet og sånt, men jeg liker å ha på en tskjorte eller noe når de skal sove sammen med meg i senga. Vi har ikke så stor seng, og kan jo bli litt vel intimt å våkne mellom puppene til mor. Tenker nå jeg da!

Anonymkode: 33130...427

Dere gjør det som føles riktig for dere, og det er fint. Så lenge man har respekt for hverandres grenser tenker jeg at nakenhet og nærhet innen en familie er bare fint. Man merker jo på barna om de synes ting blir litt for nært eller intimt, og da tar man hensyn til det. Men så lenge ingen er ukomfortable med det, tenker jeg at nakenhet er bare fint for både kropp og sjel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barna mine er 5 og 7 år, mannen sover naken/bokser (han har en nærme sengen som han tar på om barna kommer inn, de kommer ikke inn fast lenger) og jeg i string. Barna finner naturligvis det ikke ekkelt eller rart. Eldste er også glad i å sove i bokser, med unntak av vintertid.

De er vant til at jeg bruker string, så for de er det en vanlig mammatruse. Om jeg tar på en hipster når jeg har mensen så mener yngste at jeg har tatt pappas underbukse 😂

Som sagt kommer ingen av de inn fast lenger, men de kan i helgene komme inn på morgenen noen ganger. Så den gang de ikke finner det naturlig lenger så er jo ikke det noe vi «tvinger» på de.

Anonymkode: aada5...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.43):

Tviler på at barn sier sånt ekkelt 

Anonymkode: 25ea9...798

😂😂😂

Anonymkode: 0cbf8...dd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.37):

Sover du fullt påkledd?? Høres klamt, varmt og stramt ut. Sovet naken så lenge jeg kan huske. Og jeg er snart femti år. Sov uten klær da vi hadde små barn også. Nå har de blitt store, og jeg bryr meg fortsatt ikke om jeg møter på dem på vei fra senga til dusjen. Hva er spesielt med å sove naken på lakenet? Skifter du ikke sengetøy?? 

Anonymkode: 74994...53a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså det unger sier i barnehagen vil du ikke vite og de som jobber der har hørt "alt"

mamma har lange pupper
pappa har større pupper enn mamma
Mamma prompa i senga
Mamma bæsja i går og stinka i hele huset
osv 

De i barnehagen kunne brydd seg mindre om du sover naken, i serk eller i stringtruse.

Det de hører er at barne sier "jeg fikk ikke sove, da gikk jeg til mamma og pappa, mamma og pappa passa på meg og jeg sov godt"
Det viser at barnet er trygg hos dere og vet at hen vet at hos dere kan hen gå når hen trenger det. Det er det eneste som er relevant.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker nakenhet hjemme gir et naturlig og sunt forhold til kropp. Ikke noe galt i det. Men barn kan kommentere at «mamma bruker sånn truse som går inn i rompa» i barnehagen - men det er det heller ikke noe galt med. Da sier vi bare «ja folk liker å bruke forskjellige truser».

Anonymkode: 8a2f9...ef4

• Liker 4
Skrevet

Ha på deg hva du vil når du sover. Små unger ser ikke på hverken nakenhet eller "sexy" undertøy som noe seksuelt, og barnehage-ansatte har nok hørt det aller meste.

Jeg har sovet naken med barna mine mange ganger mens de var små, det var helt naturlig for meg.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...