Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . 

Anonymkode: be326...67f

Hva er spesielt med det egentlig? Man trenger ikke å ha klær på seg om natten…

Anonymkode: 7d404...eb0

• Liker 9
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vi virkelig blitt så amerikanske at vi er redd for å være nakne sammen med barna våre? Jeg her små barn og vi kan fint være nakne på badet når jeg dusjer eller de ligger sammen med meg i sengen når jeg sover naken. Ser ikke noe galt med det. Du vet at barn kommer ut av underlivet til mammaen sin?? 

Anonymkode: 7e9bb...c7f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Selvfølgelig skal du ha på klær. Jeg sover i nattkjole etter jeg fikk barn. Lilleba har veldig mykt, behagelig nattøy :) 

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig skal du ha på klær. Jeg sover i nattkjole etter jeg fikk barn. Lilleba har veldig mykt, behagelig nattøy :) 

Nei, det er ikke noe selvfølgelig. Jeg sover naken! 

Anonymkode: 7e9bb...c7f

• Liker 12
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 1 og 3 åring. Både jeg og samboer sover i undertøy, 3 åringen har aldri bemerket noe. Eneste hun kan finne på å si når hun ser meg uten klær er at jeg har pupper og at lillebror har spist melk fra de liksom. Og til de som sier det er rart å ligge med kropp rett på lakenet, det er en grunn til at vi bruker sengetøy. Jeg makter ikke å sove med mer enn truse, men om barna begynner å bemerke det og opplever ubehag så kommer jeg til å ha feks en topp liggende som jeg kan ta på om de kommer inn til oss på natt. 

Anonymkode: b35af...2eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med en naken kropp?

Anonymkode: 4c10a...902

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har et barn på 1 og 3 år. Han på 3 har kommet inn på soverommet vårt om morgenen den siste tiden. Jeg sover i toppløs og i string og mannen i bokser. Til nå har jeg dratt på med t skjorte og en nattshorts når han kommer inn. Men hva tenker dere. Er barn i den alderen bevisst på foreldrenes undertøy? Eller er det bare jeg som overtenker? Vil liksom ikke ha ska fortelle om trusa mi i bhg om dere skjønner. Vi er åpne om kropp og sånt men føler det er litt annerledes når man ligger helt tett inntil hverandre i samme dyne. Ønsker noen perspektiver på det.

Anonymkode: 9f63a...c9d

String Er ikke anbefalt I det hele tatt! 

Ville sovet naken, slik jeg alltid gjør. Tar på en skjorte om de kommer inn og jeg skal reiseeg opp. Ekstra dyne er kjekt. 

Anonymkode: 44363...9ca

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . 

???

Rareste jeg har lest.

Anonymkode: c0a17...065

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

String Er ikke anbefalt I det hele tatt! 

Ville sovet naken, slik jeg alltid gjør. Tar på en skjorte om de kommer inn og jeg skal reiseeg opp. Ekstra dyne er kjekt. 

Anonymkode: 44363...9ca

Anbefalt? 

Anonymkode: d2605...043

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (54 minutter siden):

Hvorfor skal man det? Nakenhet er jo en naturlig ting, spesielt når barna er små.

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sover du i string? Selvfølgelig bør du kle på deg noe annet enn seksualiserende undertøy når du ligger med barn.

Anonymkode: aa6b1...ea5

I det tilfellet er ikke undertøyet det største problemet. Det er faktisk ulovlig! Grensa er 16 år. 

Anonymkode: ba5a6...d88

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I det tilfellet er ikke undertøyet det største problemet. Det er faktisk ulovlig! Grensa er 16 år. 

Hva er ulovlig? Å sove i string eller sove naken med barn tilstede i sengen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Wtf 😂

Anonymkode: b35af...2eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sover naken med mindre det er dødskaldt midtvinters. Står ikke opp midt på natten og kler på meg om en unge kommer krypende inn om natten altså. Det er motbydelig hvordan enkelte her seksualiserer nakenhet.

Hvis jeg faktisk legger meg sammen med ungen fra kvelden av, sover jeg i stringtruse. Jeg kjøper jo ikke inn egne truser til å ha på for å sove med ungene, og jeg bruker kun string.

Skifter sengetøy hver uke.

Anonymkode: 5ad88...169

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Sover ofte naken, jeg. Alltid gjort det etter jeg ble voksen. Har barn på 10 og 13. De har aldri reagert negativt, og har veldig fint syn på kropp. Men de er vant til å se meg naken, både om jeg går fra A til B og når jeg er i dusjen. Står opp naken, legger meg naken. De har mulighet til å skygge banen eller ikke komme inn på badet, men de bryr seg ingenting. 

I barnehagen ble jeg tegnet naken ei gang 🙂 Ikke så enkelt å skille kroppsdelene, men veldig artig. Sparte på mesterverket, det henger på gjesterommet 😂 

Anonymkode: 28ed7...490

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bukse??? Ønsker deg lykke til i overgangsalderen 😅

Anonymkode: e0196...e62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefalt? 

Anonymkode: d2605...043

Stringtruse øker sjangsen for urinveisinfeksjon og soppinfeksjon. Ville ikke sovet med det.

Anonymkode: e0196...e62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Seriøst?? 😅 Hvem i all verden er det som sover fullt påkledd. 

Anonymkode: 04b8e...45d

• Liker 5
Skrevet
Anononyma skrev (2 timer siden):

Det er selvfølgelig ikke "selvfølgelig" 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du i feil tråd eller? Det der gir ingen mening 

Anonymkode: 04b8e...45d

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...