AnonymBruker Skrevet 21. april #81 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 0.14): Hvorfor sover du i string? Selvfølgelig bør du kle på deg noe annet enn seksualiserende undertøy når du ligger med barn. Anonymkode: aa6b1...ea5 Herregud😩 Anonymkode: d6aaf...57a
AnonymBruker Skrevet 21. april #82 Skrevet 21. april piggrokken skrev (43 minutter siden): Har ikke barn, men ne øer og nieser som ofte er over siden søsknene mine bor i nabohusene. Tenker tilbake på min egen barndom, kan ikke huske å ha sett foreldrene mine i undertøy, eller sagt på en annen måte, selvsagt har jeg det, men husker ikke noe av det. Den ene gangen jeg så moren min som jeg husker var da jeg var 15 år. Tenkte ikke noe særlig på det. Det var... helt vanlig. Uansett barn i barnehagen prater vel mer om at pappaen min er sterkere enn pappaen din, tenker jeg. Off topic, jeg sover naken mesteparten av året bortsett da det er så kaldt at jeg må ta på meg noe for å ikke fryse ihjel. Vi snakker om -10 eller mindre Sover du ute om vinteren? Hvis du har det så kaldt inne vil jeg anbefale å kontakte en kyndig håndverker og få etterisolert boligen din før vannrørene fryser.... 🙂 Anonymkode: 537be...2f1
piggrokken Skrevet 21. april #83 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sover du ute om vinteren? Hvis du har det så kaldt inne vil jeg anbefale å kontakte en kyndig håndverker og få etterisolert boligen din før vannrørene fryser.... 🙂 Anonymkode: 537be...2f1 Om det er -10 ute, da. Selvsagt sover jeg inne, men liker at det er litt kaldt. Huset er gammelt. 1896 tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. april #84 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir kun brukt av en grunn, se digg ut. Og hvorfor vil man se digg ut? Ergo, et seksualiserende plagg. Anonymkode: aa6b1...ea5 Jeg bruker string fordi jeg syns det er mest behagelig. Det er ingen som får se hvor digg jeg ser ut. Anonymkode: e47f6...48e 1
Snok1 Skrevet 21. april #85 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.14): Hvorfor sover du i string? Selvfølgelig bør du kle på deg noe annet enn seksualiserende undertøy når du ligger med barn. Anonymkode: aa6b1...ea5 Det er vel ingen som sover i tøy. Nakenhet er i seg selv ikke seksualiserende, og barn trenger rollemodeller med tanke på naturlige kropper og nakenhet. 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april #86 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 12.19): Seriøst?? 😅 Hvem i all verden er det som sover fullt påkledd. Anonymkode: 04b8e...45d Jeg . Bomullsbukse eller sånn "silkebukse", fleece på vinteren. Og t skjorte eller bomullsgenser. Har sluttet å sove med sokker da. Det er veldig deilig å ha på klær men sikkert fordi jeg ikke er vant til å sove med mindre. Anonymkode: be326...67f
Chlypa Skrevet 21. april #87 Skrevet 21. april (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir kun brukt av en grunn, se digg ut. Og hvorfor vil man se digg ut? Ergo, et seksualiserende plagg. Anonymkode: aa6b1...ea5 Jeg bruker string fordi det er behagelig. Jeg har brukt det i 30 år og har ikke tenkt å slutte med det. Her i huset er det ett vanlig plagg. Det er ikke for å se digg ut. Det er særdeles få som ser meg i string Endret 21. april av Chlypa 2
Snok1 Skrevet 21. april #88 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jo det gir mening for hen siterer en som skrev "ligger med barn", som jo ikke er lovlig. Vil tro hen som siteres derimot mente "sover med barn". Anonymkode: e0ba3...ee6 Det er ikke lov å tolke «ligger med barn» så vrangvillig. Det er overhodet ikke innenfor trådens tema. Skjerpings! 2
Kratos Skrevet 21. april #89 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.14): Hvorfor sover du i string? Selvfølgelig bør du kle på deg noe annet enn seksualiserende undertøy når du ligger med barn. Anonymkode: aa6b1...ea5 «Seksualiserende undertøy»😂Slapp av du a. Du kom ut av mora di kliss naken. 2 1
Snok1 Skrevet 21. april #90 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som sover nakne vasker dere sengetøy hele tiden? Ellers høres det ekkelt ut. Vi sover med hvert vårt barn/baby og har på bukse og t skjorte. Anonymkode: e9744...ff8 Hvor og hvordan har dere unnfanget disse barna? 2 1
narutoleed Skrevet 21. april #91 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.43): Tviler på at barn sier sånt ekkelt Anonymkode: 25ea9...798 Har du barn? for det tviler jeg litt på når du skriver sånn. (Og du bør gjerne ikke kommentere på ett innlegg hvis du ikke har erfaring/kunnskap om temaet) For jo barn sier sånt. Barn sier det som ramler ned i hodet på di. Jeg har blitt spurt om alt fra vill du se basjen min til hvorfor har du hår på tissen til ungen brøler så hele bussen hører mamma du har hår under albuen (armen) Og jenta har hatt lignende uttalelser. Barn er nysgjerrige og utforskende og når du funderer på noe så spør di eller forteller di. Og en naturlig arena for det å forundre seg er jo da selfølgelig i barnehagen. Men jeg har ennå ikke fått kommentarer på det fra bhg så går ut i fra at alt er bra 😊 👍 Men til deg ta jeg sover og som oftest med bare truse og har aldri tenkt at jeg skal kle på meg mens Di er små. Jeg gjør det på di 2 eldste. Med di er begge over 10. Det er ikke som at jeg skiller meg om di skulle komme inn mens eg er i dusjen eller på do, men eg flashe di ikkje heller om du skjønner va jeg mener 😊
Mezzosoprena Skrevet 21. april #92 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det blir for meg veldig unaturlig, og bortimot kvalmende - 5 og 8 år. Du vet at mange 3-åringer driver med selvtilfredsstillelse - både gutter og jenter? Gutter koser med seg selv, og jenter gnir seg mot stolseter eller noe annet. Spesielt ei jente gjorde dette ved alle måltider. Og hvis vi ikke fikk avledet henne med f.eks. å prate eller vise fram noe, så ble hun mer og mer rød, laget høyere lyder (stønnet) til hun tilslutt kom. Har sett det gjentatte gang i barnehage. Man skal ikke gjøre det til en "styggedom", men etterhvert som barna blir eldre så kan slikt få uheldige utfall. Så å ligge tett sammen med de i senga nakne, er for meg både unaturlig og kvalmende 🫣🥵 Anonymkode: 41c1d...3c3 Og mamma og pappa har hemningsløs og vill sex! Det har virkelig INGENTING med saken å gjøre! Ingen av de tingene har å gjøre med at barna kommer til mammas og pappas seng om natten, og det er nesten bare mer kvalmende at du sidestiller det! 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #93 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det blir for meg veldig unaturlig, og bortimot kvalmende - 5 og 8 år. Du vet at mange 3-åringer driver med selvtilfredsstillelse - både gutter og jenter? Gutter koser med seg selv, og jenter gnir seg mot stolseter eller noe annet. Spesielt ei jente gjorde dette ved alle måltider. Og hvis vi ikke fikk avledet henne med f.eks. å prate eller vise fram noe, så ble hun mer og mer rød, laget høyere lyder (stønnet) til hun tilslutt kom. Har sett det gjentatte gang i barnehage. Man skal ikke gjøre det til en "styggedom", men etterhvert som barna blir eldre så kan slikt få uheldige utfall. Så å ligge tett sammen med de i senga nakne, er for meg både unaturlig og kvalmende 🫣🥵 Anonymkode: 41c1d...3c3 Det kvalmende er at en som seksualiserer samsoving med barn, har jobbet i barnehage. Veldig skremmende AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det blir kun brukt av en grunn, se digg ut. Og hvorfor vil man se digg ut? Ergo, et seksualiserende plagg. Anonymkode: aa6b1...ea5 Jeg synes string er det eneste behagelige, og eier ikke andre truser. Ingen ser trusene mine. Anonymkode: 5ad88...169 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #94 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.37): Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . Anonymkode: be326...67f Whaaaat Anonymkode: 15d88...9e5
AnonymBruker Skrevet 22. april #95 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dere som sover nakne vasker dere sengetøy hele tiden? Ellers høres det ekkelt ut. Vi sover med hvert vårt barn/baby og har på bukse og t skjorte. Anonymkode: e9744...ff8 Da håper jeg du bruker ny bukse og t-skjorte hver kveld/natt. Samme med ungene. Anonymkode: 15d88...9e5
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. april #96 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 23.37): Det er jo ganske spesielt å sove med kropp direkte på lakenet. I det minste bruk bukse og t skjorte . Anonymkode: be326...67f Det er ikke spesielt, nei. Helt vanlig. Skift sengetøy ofte nok så går det helt fint.
AnonymBruker Skrevet 22. april #97 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Håper virkelig dere også vasker sengetøyet regelmessig? Anonymkode: 43f3a...32c Ja vasker 1 gang i uka. Om jeg sov naken ville jeg gjort det daglig? Samme med truse. En truse skifter man som regel daglig. Ellers er det ekkelt. Anonymkode: e9744...ff8
AnonymBruker Skrevet 22. april #98 Skrevet 22. april CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden): Det er ikke spesielt, nei. Helt vanlig. Skift sengetøy ofte nok så går det helt fint. Ofte, ja hver dag. Så mye pes for å sove naken hadde jeg ikke giddet😅 Anonymkode: e9744...ff8
AnonymBruker Skrevet 22. april #99 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da håper jeg du bruker ny bukse og t-skjorte hver kveld/natt. Samme med ungene. Anonymkode: 15d88...9e5 Jeg bruker truse innenfor (ikke string) og den byttes daglig. T skjorte nesten daglig. Ungene har også truser på. De sover ikke nakne. Og har bleie forsåvidt😅 De ekle penissaftene, vaginasaftene lekker ikke direkte på lakenet og dyna. Og om det hadde gjort det så går det rett i vaskemaskina. Anonymkode: e9744...ff8
Larissa 2 Skrevet 22. april #100 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er SÅ deilig når bæsjebakteriene gnukker med tråden på tissekråka Anonymkode: f65bd...c77 Tissekråka faktisk 😂😂Ler høyt her nå 😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå