Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Egentlig helt irrelevant. Han var i utgangspunket kald før dette, kald etter sex. Det er jo på en måte ganske ufin handling, mén jeg var med på at vi kun skulle holde oss til sex. Selvom håpet mitt innerst inne ville noe annet. 

🌸

Anonymkode: fb7ac...9b3

Nei dealrn var lik fra start. Du fikk følelser og likte ikke at han kun ville pule og thats it. Dette er et deg problem du har skaffet deg selv. 

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor jakter du på menn som har vært tydelig på at de ikke ser verdi i deg på romantisk vis, kun seksuelt? 

Er det godt nok for deg? Hvorfor føler du ikke at du fortjener noen som faktisk vil ha et forhold med deg? 

Denne energien du bruker på å vente og jakte på menn som kun vil ha deg seksuelt, ødelegger for at du finner en mann som vil ha deg emosjonelt og mentalt også. 

Anonymkode: 84fb1...d95

Hvorfor svarer du ikke på dette TS? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men det høres ut som det er snakk om en potensiell drømmemann, han var jo ikke det. Oppføre seg kaldt etter sex, lite kontakt, bare "ja" og "nei" i mld. Da er det ikke rart man blir forvirret og skeptisk på en gang. Vi hadde aldri blitt et par uansett. Han ville ikke rote seg inn i forhold igjen, han hadde tydeligvis dårlig erfaring med nettopp dette. Kanskje han skal lære også? 

Hva skal han lære? Han sa fra starten kun sex. Du ble intens og han begynte å bli kald sikkert for å holde litt avstand bortsett fra sexen . Nei du må lære. Å kun ha ff er helt lov det.

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg vet ikke, jeg blir forvirret av meg selv nå. Vi hadde det veldig fint, men ble brått ødelagt. Han virker litt usikker ja. Mulig han må fordøye det hele. Før dette så var han kald/varm om hverandre. Hadde han gitt meg den oppmerksomheten jeg trengte, så hadde ikke jeg vært itvil og dette hadde aldri blitt et tema 🤷‍♀️❤️

Hvorfor bil du ha en sånn fyr?

Han kødder med hodet ditt.

Løp jente.

Anonymkode: 3a844...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk suppe

Anonymkode: 8a822...39f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Løp jente.

Jeg vet ikke. Begynner å lure på om han gjør dette med vilje for å gjøre meg avhengig. For så prøve å legge det over på meg. Nå vet han godt at jeg er den svake, vi skrev litt om det igår. Han sa at han likte meg godt men at jeg brydde meg for mye om hans liv. I forkant av dette sa jeg at han var kald, sendte kun når jeg spurte han om ting. Skrev "ja", og bare helt flat i alle mld. Klart hver og en dame egentlig ville gitt opp. Så dette mønsteret med å være varm/kald etterpå gir avsmak men samtidig også en rar avhengighet. Han vil kanskje være på om han føler han mister meg, jeg vet ikke. 

Før vi hadde sex så var han ute etter forhold. Det var etter et par ganger med sex han begynte å si at han kun øsnket sex og ikke annet. Så feil ådi at han ønsket dette fra begynnelsen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Løp jente.

Han kødder jo ikke med hodet hennes når han har vært helt ærlig på hva han ønsker og hva han kan gi.

Han begynte å trekke seg unna og så har han sagt: "sorry, jeg er ikke interessert i et forhold, men vi kan være sexvenner hvis du vil?" noe TS har gått med på. 

Når TS så stiller han til veggs og beskylder han for løgn pga en status på Facebook, forstpr jo denne fyren at TS er hekta på han og han trekker seg mer unna igjen, fordi han ser at dette blir det drama av. Han ønsker ikke drama, han ønsker ikke forhold med TS eller forpliktelsene det innebærer, og naturligvis trekker han seg da helt. Han har sagt klart ifra om at han ikke ønsker et forhold med TS, men hun stiller han til veggs for å lyve om en forholdsstatus på FB. 

Hvis det er noen her som har spilt spill og vært uærlige, så er det TS mer enn mannen. Hun har sagt at det er helt greit for henne å være kun sexvenner, selv om hun egentlig vil ha et forhold med alle forpliktelser som medfører. Hun har apilt spill for å prøve å fange han gjennom jevnlig sex, men det fungerer jo dessverre ikke slik. 

Men TS, hvorfor svarer du ikke på spørsmålene? 

Ønsker du et trygt og godt og sunt forhold? Oppriktig? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke. Begynner å lure på om han gjør dette med vilje for å gjøre meg avhengig. For så prøve å legge det over på meg. Nå vet han godt at jeg er den svake, vi skrev litt om det igår. Han sa at han likte meg godt men at jeg brydde meg for mye om hans liv. I forkant av dette sa jeg at han var kald, sendte kun når jeg spurte han om ting. Skrev "ja", og bare helt flat i alle mld. Klart hver og en dame egentlig ville gitt opp. Så dette mønsteret med å være varm/kald etterpå gir avsmak men samtidig også en rar avhengighet. Han vil kanskje være på om han føler han mister meg, jeg vet ikke. 

Før vi hadde sex så var han ute etter forhold. Det var etter et par ganger med sex han begynte å si at han kun øsnket sex og ikke annet. Så feil ådi at han ønsket dette fra begynnelsen

Ok, da vet vi med sikkerhet at han søker etter en partner og et forhold - men at han fant ut at han ikke ønsker det med deg. Det er vondt, men det er lov uten at du skal gjøre han om til å være ondsinnet og manipulerende TS.

At du blir såret, er ikke ensbetydende med at han går inn for å såre deg. 

At han svarer kaldt og kjølig på ting nå når du fortsetter å pushe og prate, er selvsagt helt naturlig! Fyren har avvist deg i klartekst. Han avsluttet sexrelasjonennderes. Du fortsetter jo å prate med han og du fortsetter å håpe. Hab svarer kort og kjølig for å ikke gi deg forhåpninger om noe mer. 

Årsaken til at du blir hektet på han, ligger inni DEG. Ikke i hans oppførsel. Hans oppførsel gir mening - din gjør ikke. 

Hvorfor slutter du ikke å prate med han? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, da vet vi med sikkerhet at han søker etter en partner og et forhold - men at han fant ut at han ikke ønsker det med deg. Det er vondt, men det er lov uten at du skal gjøre han om til å være ondsinnet og manipulerende TS.

At du blir såret, er ikke ensbetydende med at han går inn for å såre deg. 

At han svarer kaldt og kjølig på ting nå når du fortsetter å pushe og prate, er selvsagt helt naturlig! Fyren har avvist deg i klartekst. Han avsluttet sexrelasjonennderes. Du fortsetter jo å prate med han og du fortsetter å håpe. Hab svarer kort og kjølig for å ikke gi deg forhåpninger om noe mer. 

Årsaken til at du blir hektet på han, ligger inni DEG. Ikke i hans oppførsel. Hans oppførsel gir mening - din gjør ikke. 

Hvorfor slutter du ikke å prate med han? 

Ok, skal fortelle alt her.

Ja, eller så var det for å få seg? Jeg hadde jo avvist han om han kun var ute etter sex. Er jo kun han som vet, å han må nesten oppleves for å vite litt mer konkret. 

Jeg vet at han egentlig bare var ute etter ligg, vil du vite hvorfor? Fordi første gangen vi traff hverandre, så ble han ganske fort kåt, merket han ville ligge i sofaen, så på kroppen min osv. Rett før han måtte dra (jeg skulle tidlig opp), så prøvde han seg etter at vi kysset. Jeg avviste og han ble litt fornærmet virket det som. Klart etter da var han jo nærmest "forelsket" i meg. 

Neste gan vi møttes så ble det til at vi lå sammen. Det er en rar elektrisk stemning mellom oss to. Rett før vi la oss i sengen sa jeg, jeg håper du står for at det er forhold du er ute etter og ikke ligg? Det er ganske mange muligheter der ute, så jeg er ikke ute det, sa jeg. Neinei, han var ikke ute etter det. 

Etter vi hadde sex da, ble han noe annerledes, men ble på igjen når han virket kåt igjen. Dette er jo en kjent sak! 

Allerede da fikk jeg en sterk følelse på at jeg igjen bommet. Det stemte, han sa han da ville kun ha sexrelatert, siden han tidligere har blitt ødelagt av damer. Visst nok utroskap. Han fikk litt medlidenhet fra meg.

Men tiltrekningen var så enorm at jeg ikke ville miste han, så det ble slik videre også. Men vi gikk inn med noen primisser, at vi holdt oss til hverandre, skulle være litt på så ikke alt døde ut, og at vi sjekket oss for kjønnssykdommer siden han rett før meg hadde ei random ei. Det sa han rett før vi skulle ha sex 🙈 så etter hver gang vi hadde hatt oss, ble han litt irritert og virket døds kjedelig, la ingenting i noe. Så denne frustrasjonen har bygget opp hos meg og tilslutt blitt sur. Jeg må jo fores med noe godt jeg også da vel! 

Merket tidlgere at han ikke helt liker tanken på at jeg skal ha andre. Idag skrev jeg bare rett og slett at jeg tester meg og at jeg nå skifter/blir en ny etter han såklart. Så om han spiller et spill. Så kan han nå iallefall kjenne på den biten at han har mistet meg nå. Det tror jeg han har godt av, fordi han utelukket ikke en ny runde. Jeg skrev igår at det kan jo være vi sees igjen, da skrev han "ja men fikk bare litt nok etter igår kveld" han likte å være med meg, det var magisk. 

Så du føler vel ikke at han gjør alt rikitg han heller, eller hva? 🤷‍♀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt litt på denne "random" dama, som kanskje ikke var så tilfeldig. Jeg føler det er noe usant i dette. Hvorfor skulle det ikke være ei han hadde rett før meg, kanskje de også hadde en samme hendelse. Han var tydeligvis lei drama av en grunn. Hvis jeg slutter å fore han med mld på ei stund nå, så vil nok det være det beste. Jeg tror han kan ha hatt to stk å switche mellom, så blir han oppdaget og sur for det. Det blir jo om man stoler på hans ord eller ikke. For to uker siden var han veldig på å vite om jeg hadde testet meg, jeg kunne ikke skjønne hvorfor det hastet så?! 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, TS. Du har stadig vekk innlegg om det samme. Alltid en eller annen mann du ligger med, som ikke vil ha forhold med deg. 
Du må rett og slett roe ned. Kan det være du har fått et visst… rykte? Kan du ikke konsentrere deg om resten av livet ditt, og heller ta det veldig sakte neste gang du treffer noen?

Anonymkode: ead7a...3ba

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men tiltrekningen var så enorm at jeg ikke ville miste han, så det ble slik videre også. Men vi gikk inn med noen primisser, at vi holdt oss til hverandre, skulle være litt på så ikke alt døde ut, og at vi sjekket oss for kjønnssykdommer siden han rett før meg hadde ei random ei. Det sa han rett før vi skulle ha sex 🙈 så etter hver gang vi hadde hatt oss, ble han litt irritert og virket døds kjedelig, la ingenting i noe. Så denne frustrasjonen har bygget opp hos meg og tilslutt blitt sur. Jeg må jo fores med noe godt jeg også da vel! 

Han ville ha Wham, bam, thank you Ma'am.

Du prøvde å gjenopplive muligheten for et forhold.

Du må gi deg nå, du utsletter deg selv, skjønner du det? 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjære deg, TS. Du har stadig vekk innlegg om det samme. Alltid en eller annen mann du ligger med, som ikke vil ha forhold med deg. 
Du må rett og slett roe ned. Kan det være du har fått et visst… rykte? Kan du ikke konsentrere deg om resten av livet ditt, og heller ta det veldig sakte neste gang du treffer noen?

Anonymkode: ead7a...3ba

Her visste jeg jo at det ville bli rot da 🙈 ikke så lett å skal si nei til en mann jeg har det så fint med. Er denne mannen helt unnskyldt og han driver ikke hot/cold greia med vilje? Jeg spør bare. Han kunne ikke se at han drev på slik. Nå vil han ha litt pause før han mest sannsynlig vil ha deg igjen. Da er det nok jeg som ikke vil. Orker ikke utsette meg mer for dette da min begeistring for han har sunket veldog lavt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan du ikke konsentrere deg om resten av livet ditt, og heller ta det veldig sakte neste gang du treffer noen?

Det skal jeg gjøre ♥️🙉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Her visste jeg jo at det ville bli rot da 🙈 ikke så lett å skal si nei til en mann jeg har det så fint med. Er denne mannen helt unnskyldt og han driver ikke hot/cold greia med vilje? Jeg spør bare. Han kunne ikke se at han drev på slik. Nå vil han ha litt pause før han mest sannsynlig vil ha deg igjen. Da er det nok jeg som ikke vil. Orker ikke utsette meg mer for dette da min begeistring for han har sunket veldog lavt. 

Saken er at det er samme hva han gjør eller hvorfor, om han gjør det med vilje eller ubevisst eller whatever, det du skal konsentrere deg om er "hvordan påvirker det meg"  

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har tenkt litt på denne "random" dama, som kanskje ikke var så tilfeldig. Jeg føler det er noe usant i dette. Hvorfor skulle det ikke være ei han hadde rett før meg, kanskje de også hadde en samme hendelse. Han var tydeligvis lei drama av en grunn. Hvis jeg slutter å fore han med mld på ei stund nå, så vil nok det være det beste. Jeg tror han kan ha hatt to stk å switche mellom, så blir han oppdaget og sur for det. Det blir jo om man stoler på hans ord eller ikke. For to uker siden var han veldig på å vite om jeg hadde testet meg, jeg kunne ikke skjønne hvorfor det hastet så?! 

Herregud som du går å kverner på ting. Har ikke opplevd maken.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men det du beskriver er jo ikke å ha det bra med en fyr! Ikke engang helt fra start. 

Hvis du tror det der er å ha det bra med en mann, så er det jo ikke rart at du klamrer deg så fast.. Men du tar helt feil, det er ikke å ha det bra, og du burde aldri engang ha hatt noen hjemmedate så tidlig med denne fyren. 

Du må endre ditt mønster. Du må endre dine handlinger i stedet for å fokusere på hva disse mennene gjør eller ikke gjør. 

Du ansvarliggjør dem for å unngå å ta ansvar for ditt eget liv! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS! PLEASE!!! Hva er det du driver med ?? At han er kåt, betyr IKKE at han vil ha et forhold til deg !! 

Du MÅÅÅÅ ta tak i livet ditt. Hvorfor finner du deg i dette? Jeg blir nesten irritert på deg! Gjør det slutt !

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette vet vi:

Du er hekta og eier ikke dømmekraft eller impulskontroll. Det virker også som du ikke helt forstår dynamikk knyttet til emosjonelt ansvar og hva som er normalt i forhold mellom voksne mennesker. (nei, ikke bare gifte seg-forhold, men alle typer)  Du vil oppdra voksne mennesker med følelser og «da kan du ha det så godt- dynamikk» uten å forstå at den dysfunksjonelle taktikken ikke fungerer da de jo prøver å komme unna deg, ikke få deg. Dette tilsier at noen har brukt denne strategien på deg og at du muligens er oppvokst med smålige og lite sosialt kompetente rollemodeller, dette er ikke din feil men dessverre din byrde å bære eller å kvitte deg med. Det betyr også at ditt verdensbilde er direkte skadelig for deg selv og helt håpløst for alle rundt deg. Du har skrevet så mye merkelig at man til tider lurer på om det er a) noen som bedriver et eksperiment og forsker på nettforum, b) noen som tuller og vil provosere/få oppmerksomhet c) et ensomt menneske som tror at sympati fra fremmede er løsningen eller iallefall brannslokking d) en person med kognitive utfordringer som genuint ikke forstår at Snap og FB ikke er noe andre tar spesielt seriøst e) Ai generert innhold for å øke forumaktivitet f) en desperat dame med tilknytningsvansker og lav emosjonell og relasjonell kompetanse. Dette er ganske ekstreme alternativ og dersom du er et voksent menneske (som jeg virkelig ikke håper er ansvarlig for andres sosiale utvikling) burde du bli litt redd. 

Dette lurer vi på:

Hva skal vi si til deg for at du skal forstå at det er BARE ditt ansvar og ikke har NOE med mannen å gjøre?  Hva vil du høre for st man skal slippe å høre de samme historien så mange ganger at man selv mister håpet for menneskeheten? Det er faktisk ikke det at du har uflaks men menn, du har et problem og driver alle potensielle partnere inn i dette, uansett hvor de var når de traff deg. Føles det bedre å leve om det andre sin skyld?  Å sitte å nedverdige disse mennene for at du skal føle deg bra er direkte kontraproduktivt da det er med på å legitimere ditt skjeve bilde av situasjonen. Det er heller ikke sunt å oppmuntre til den typen tanker, bitre og passiv aggressive mennesker er og blir tapere i livet.

Hva skal vi skrive her for å få deg til å slutte å skrive her? For det eneste stedet du burde be om råd er «Vennskap og sosiale relasjoner» for å øve på dette og få økt forståelse for hva man kan og ikke kan legge på andre mennesker eller «Kropp og helse». Det er da ETTER at du har kontaktet fastlegen din og sagt at du behøver hjelp til å snu livet ditt. Og nei, du kan ikke ha sex med noen fordi du behøver den delen av  livet, så nymfoman at du skal ødelegge fremtiden for det er du faktisk ikke, alternativt be om hjelp med det også. Og nei, det er ikke synd på deg lenger, all sympati du skulle få er på falske premisser og i beste fall feilslått godhet. Dette har mange fortalt deg 100 ganger så det kan jo ikke være en løsning du vil ha.

Altså: TS- hjelp oss! Hva skal vi si til deg? Hva skal til for at du slutter å skrive og begynner å leve?
(og nei, det teller ikke at du går til «Samliv og kjærlighetsrelasjoner» og håper at ingen kjenner deg igjen der)

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette vet vi:

Du er hekta og eier ikke dømmekraft eller impulskontroll. Det virker også som du ikke helt forstår dynamikk knyttet til emosjonelt ansvar og hva som er normalt i forhold mellom voksne mennesker. (nei, ikke bare gifte seg-forhold, men alle typer)  Du vil oppdra voksne mennesker med følelser og «da kan du ha det så godt- dynamikk» uten å forstå at den dysfunksjonelle taktikken ikke fungerer da de jo prøver å komme unna deg, ikke få deg. Dette tilsier at noen har brukt denne strategien på deg og at du muligens er oppvokst med smålige og lite sosialt kompetente rollemodeller, dette er ikke din feil men dessverre din byrde å bære eller å kvitte deg med. Det betyr også at ditt verdensbilde er direkte skadelig for deg selv og helt håpløst for alle rundt deg. Du har skrevet så mye merkelig at man til tider lurer på om det er a) noen som bedriver et eksperiment og forsker på nettforum, b) noen som tuller og vil provosere/få oppmerksomhet c) et ensomt menneske som tror at sympati fra fremmede er løsningen eller iallefall brannslokking d) en person med kognitive utfordringer som genuint ikke forstår at Snap og FB ikke er noe andre tar spesielt seriøst e) Ai generert innhold for å øke forumaktivitet f) en desperat dame med tilknytningsvansker og lav emosjonell og relasjonell kompetanse. Dette er ganske ekstreme alternativ og dersom du er et voksent menneske (som jeg virkelig ikke håper er ansvarlig for andres sosiale utvikling) burde du bli litt redd. 

Dette lurer vi på:

Hva skal vi si til deg for at du skal forstå at det er BARE ditt ansvar og ikke har NOE med mannen å gjøre?  Hva vil du høre for st man skal slippe å høre de samme historien så mange ganger at man selv mister håpet for menneskeheten? Det er faktisk ikke det at du har uflaks men menn, du har et problem og driver alle potensielle partnere inn i dette, uansett hvor de var når de traff deg. Føles det bedre å leve om det andre sin skyld?  Å sitte å nedverdige disse mennene for at du skal føle deg bra er direkte kontraproduktivt da det er med på å legitimere ditt skjeve bilde av situasjonen. Det er heller ikke sunt å oppmuntre til den typen tanker, bitre og passiv aggressive mennesker er og blir tapere i livet.

Hva skal vi skrive her for å få deg til å slutte å skrive her? For det eneste stedet du burde be om råd er «Vennskap og sosiale relasjoner» for å øve på dette og få økt forståelse for hva man kan og ikke kan legge på andre mennesker eller «Kropp og helse». Det er da ETTER at du har kontaktet fastlegen din og sagt at du behøver hjelp til å snu livet ditt. Og nei, du kan ikke ha sex med noen fordi du behøver den delen av  livet, så nymfoman at du skal ødelegge fremtiden for det er du faktisk ikke, alternativt be om hjelp med det også. Og nei, det er ikke synd på deg lenger, all sympati du skulle få er på falske premisser og i beste fall feilslått godhet. Dette har mange fortalt deg 100 ganger så det kan jo ikke være en løsning du vil ha.

Altså: TS- hjelp oss! Hva skal vi si til deg? Hva skal til for at du slutter å skrive og begynner å leve?
(og nei, det teller ikke at du går til «Samliv og kjærlighetsrelasjoner» og håper at ingen kjenner deg igjen der)

Anonymkode: d32d2...304

AMEN!

Anonymkode: 9597b...fb4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...