Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror at dersom det blir en sesong til så blir det uten sosialt spill. Virker som responsen på det har vært dårlig. Kom over et Instagram innlegg av Kasper hvor han sa noe om at han syns det var kjipt at det var sosialt spill og at han ikke var forberedt på det, og at han visste at folk generelt ikke likte det (ikke ordrett sitat). 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erik er kjip. Har fått et dårligere inntrykk av han etter denne realityserien. Han skal liksom være så "overkul" og chill, men fremstår bare utrolig kjip som person. Sur og grinete når ting ikke går hans vei. Og jeg er stor fan av sportsklubben, men hadde klart meg helt fint uten Erik. Han er egentlig bare irriterende. Tar for mye plass. 

Emil er bra! Sympatisk og fin fyr. Morten kommer også veldig godt ut av denne serien. Kasper har blitt forsøkt sendt ut av programmet flere ganger av gutta nå, så han har jeg begynt å heie på. 

Håper for guds skyld ikke at Erik vinner, men han gjør nok det. Enkelt og greit fordi de andre har latt han vinne. Han har møtt NULL motstand. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

... en annen ting jeg tenkte på. Husker ikke helt hva som stod inni mysterieboksen som Kasper fikk, men var det ikke noe om at personen som åpner boksen sist må strekke seg lenger i neste konkurranse? Så da kunne vel de andre bare latt være å åpne den? Det var vel ikke slik at Kasper kunne bestemme hvem av dem som skulle åpne? Han skulle vel lure noen til å åpne den? Eller? 

• Liker 2
Skrevet
kikio skrev (1 time siden):

... en annen ting jeg tenkte på. Husker ikke helt hva som stod inni mysterieboksen som Kasper fikk, men var det ikke noe om at personen som åpner boksen sist må strekke seg lenger i neste konkurranse? Så da kunne vel de andre bare latt være å åpne den? Det var vel ikke slik at Kasper kunne bestemme hvem av dem som skulle åpne? Han skulle vel lure noen til å åpne den? Eller? 

Ja, skjønner ikke helt hva Emil tenkte på der. Hvis ingen hadde åpent den så hadde det vel blitt Kasper? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Moira26 skrev (2 timer siden):

Ja, skjønner ikke helt hva Emil tenkte på der. Hvis ingen hadde åpent den så hadde det vel blitt Kasper? 

Ja, det tror jeg. Så han hadde jo flaks da noen av de andre åpnet den frivillig - etter å ha fått greie på hva oppgaven var🙊 Det kunne jo blitt en morsom lek hvor han fikk en annen til å lese. Så måtte denne personen igjen funnet en annen til å lese.

Ble snytt for litt underholdning der...

Synes også Kasper er feig som ikke ga den til Erik - som han egentlig hadde lyst til. Hva hadde han å tape på det? Erik er jo ikke fan av ham uansett. Han bør prøve å få UT de som forsøker å få han ut. Men tør ikke. Synd..

Endret av kikio
  • Liker 3
Skrevet
kikio skrev (12 timer siden):

Erik er kjip. Har fått et dårligere inntrykk av han etter denne realityserien. Han skal liksom være så "overkul" og chill, men fremstår bare utrolig kjip som person. Sur og grinete når ting ikke går hans vei. Og jeg er stor fan av sportsklubben, men hadde klart meg helt fint uten Erik. Han er egentlig bare irriterende. Tar for mye plass. 

Emil er bra! Sympatisk og fin fyr. Morten kommer også veldig godt ut av denne serien. Kasper har blitt forsøkt sendt ut av programmet flere ganger av gutta nå, så han har jeg begynt å heie på. 

Håper for guds skyld ikke at Erik vinner, men han gjør nok det. Enkelt og greit fordi de andre har latt han vinne. Han har møtt NULL motstand. 

Med tanke på alt tilnærmet alle deltakere der inne har ønsket å beskytte han, ville spille med han og snakke med han, så fremstår det ikke akkurat som om han er så kjip person for de som omgås han i hvert fall.... Og det til tross for at han har vært den soleklart beste i konkurranser overall. Sånn sett burde han vært en hovedkonkurrent som alle ønsket ut, men heller tvert imot.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det virker som om Erik har full makt over gruppen, så jeg blir overrasket om han ikke vinner. 

Håper på Emil da,  men han er jo virkelig i lommen på Erik, så han ofrer seg sikkert om de to står i finalen. 🤷‍♀️

• Liker 5
Skrevet (endret)
Moira26 skrev (På 16.4.2026 den 9.56):

Må bare nevne at Tomine har gjort en podkast, den til Siri Kristiansen og legger all skyld på klippingen og at noen der ikke likte hun, derfor kommer hun så dårlig ut av det 😂

Ffs. Jeg tenker at den klippingen av henne der var ganske snill, de kunne ha fremstilt henne så mye verre sånn hun oppførte seg!

Endret av Potetjinta
  • Liker 2
Skrevet
Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Det virker som om Erik har full makt over gruppen, så jeg blir overrasket om han ikke vinner. 

Håper på Emil da,  men han er jo virkelig i lommen på Erik, så han ofrer seg sikkert om de to står i finalen. 🤷‍♀️

Emil ser så opp til Erik, at han kommer til å sikre Erik finaleplass før seg selv. Nesten for dumt å se på.

Men, ja Erik har stor makt, altfor stor, spør du meg. Håper noen snart kan gå litt i mot han. Er det noen som kan og vil gjøre det, er det Morten og Frode.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
kikio skrev (19 timer siden):

Jeg er også lei av hele fyren, og jeg som likte han før..Visste ikke at han var sånn og jeg håper ikke han vinner.

• Liker 5
Skrevet
Mollebolle skrev (7 timer siden):

Emil ser så opp til Erik, at han kommer til å sikre Erik finaleplass før seg selv. Nesten for dumt å se på.

Men, ja Erik har stor makt, altfor stor, spør du meg. Håper noen snart kan gå litt i mot han. Er det noen som kan og vil gjøre det, er det Morten og Frode.

Ja, hva er det opplegget der for noe? En helt merkelig, uforståelig greie.

Jeg tror faktisk det kan bli et helt relevant scenario. Han kommer - av samvittighets-grunner, til å ofre seg for at Erik skal kunne vinne🤣 

Jeg tipper til og med han hadde ofra dama si for å redde Erik.. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Spoiler

Endret av Babyface
Feil tråd 🤪
Skrevet
Sen ve ben skrev (7 timer siden):

Jeg er også lei av hele fyren, og jeg som likte han før..Visste ikke at han var sånn og jeg håper ikke han vinner.

What, hvordan kan du ikke ha sett det. For eksempel der han brenner klærne til Oskar Westerlin og klikker helt 😅 Syns han fremstår bedre i Boksen enn i flere av klippa 

Skrevet
Ludovica- skrev (På 17.4.2026 den 10.33):

Hvorfor har folk så imot Kasper? Har ikke noe imot han. Liker egentlig alle som er igjen så for meg er det litt det samme hvem som vinner. 

Jeg skulle kommentere det samme. Han har vært veldig streit gjennom det hele og har heller ikke vært engasjert i noe form for konspiratorisk samarbeid av noe slag. I tillegg har han vært førstemann til å knekke koden i flere konkurranser. Og til tross for at han har blitt stemt ut til være i duell flere ganger av sine romkamerater har jeg ikke sett antydning til noen furte-tendenser. Han fremstår som trygg og fri for drama.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
ElectricScum skrev (4 timer siden):

Jeg skulle kommentere det samme. Han har vært veldig streit gjennom det hele og har heller ikke vært engasjert i noe form for konspiratorisk samarbeid av noe slag. I tillegg har han vært førstemann til å knekke koden i flere konkurranser. Og til tross for at han har blitt stemt ut til være i duell flere ganger av sine romkamerater har jeg ikke sett antydning til noen furte-tendenser. Han fremstår som trygg og fri for drama.

Spot on! 

Forstår ikke at folk ønsker de andre gutta som vinnere fremfor han. 

• Liker 2
Skrevet
ElectricScum skrev (23 timer siden):

Samtidig har han blitt stemt i duell flere ganger, av flere, så kan jo være ting vi ikke ser i dynamikken mellom deltakere. At han kanskje ikke sosialt klikker så godt med alle osv. Vi får jo kun med oss "klippen". Dette med å "spille for seg selv og kun ønske om å vinne" har vel også blitt nevnt. Og måten han "ga" Emil et handicap ble vel heller ikke tatt supert i mot av de andre. 

Misforstå meg rett, jeg liker Kasper veldig godt, men alltid greit å ta med seg at vi ser ikke hele bildet. Derfor litt rart at så mange her inne mener Erik er sur/kjip/grinete/dårlig person osv, det gjenspeiler ikke bildet som de andre deltagerne som er med han døgnet rundt der inne tegner av han. 

• Liker 3
Skrevet
Anonym90059005 skrev (10 minutter siden):

Samtidig har han blitt stemt i duell flere ganger, av flere, så kan jo være ting vi ikke ser i dynamikken mellom deltakere. At han kanskje ikke sosialt klikker så godt med alle osv. Vi får jo kun med oss "klippen". Dette med å "spille for seg selv og kun ønske om å vinne" har vel også blitt nevnt. Og måten han "ga" Emil et handicap ble vel heller ikke tatt supert i mot av de andre. 

Misforstå meg rett, jeg liker Kasper veldig godt, men alltid greit å ta med seg at vi ser ikke hele bildet. Derfor litt rart at så mange her inne mener Erik er sur/kjip/grinete/dårlig person osv, det gjenspeiler ikke bildet som de andre deltagerne som er med han døgnet rundt der inne tegner av han. 

Emil ga vel strengt tatt det handicapet til seg selv i sin iver etter å skåne sine allierte. 

Nå kan vi ikke vurdere annet enn hva vi ser, så jeg ser ikke helt nytteverdien av å spekulere i hva som skjer bak kulissene. Om det faktisk er sånn at Kasper ikke "helt klikker" med de andre, så synes jeg ikke det skal holdes mot han. Tvert i mot. Da vil det hele tippe over i en popularitetskonkurranse, og det er vel nettopp det vi ser antydningen til  m.t.p. idoliseringen av Erik.

Jeg har ingen store innvendinger mot Erik, selv om jeg synes han har hatt et par barnslige og furtne reaksjoner når ting ikke har gått hans vei. Han skal iallfall ha kred for å ha manøvrert seg til den posisjonen han har, uten at han har gjort seg voldsomt upopulær blant verken deltagere eller seere. 

• Liker 2
Skrevet

Blir litt frustrert over hvor mye Emil forguder Erik, skjønner ikke greia.

Helt ok at Frode gikk ut for min del, nå håper jeg egentlig at Kasper vinner! 

• Liker 7
Skrevet

Håper også på Kasper som vinner nå. Han har fått mye motbør både med stemmer og på konkurranser. Det ble nesten litt flaut å se hvordan de andre gutta blindt følger Erik som noen tusseladder. Tviler på at Erik hadde taklet at han gang på gang hadde blitt utpekt som målskive ved en hver mulighet. Han furter fortsatt over at Kasper tillot seg å juble ved én anledning. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kasper må bare vinne nå. I mine øyne er han allerede en vinner. All den motgangen han har møtt, og så står han der med et smil hver gang og kjemper videre. Erik hadde aldri taklet samme motgangen. 

Tenk at Erik har blitt så skjermet gjennom hele greia. 

Og tenk at Frode klarte å sende seg selv hjem med den tragiske bommingen...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...