Sofiei Skrevet 2. april #121 Skrevet 2. april NedOpp skrev (På 1.4.2026 den 14.03): Og ikke minst den gleden han viser over ting! Jeg takla ham ikke før, men synes også han kommer godt ut av dette programmet. Han er langt smartere enn han spiller på å være. Artig fyr. 5
Babyface Skrevet 2. april #122 Skrevet 2. april Jeg følger ikke kjendiser av typen influencere på Snapchat, er ikke interessert i å gi dem inntekter, men snoker av og til på Instagram. Har tittet innom Tomine og hun har fått noen negative tilbakemeldinger der som har fått mange likes. Tilsvarene hennes har til sammenligning fått null likes. Hadde det vært meg, tror jeg (håper jeg) at jeg hadde tatt til meg kritikken, men hun virker overhodet ikke ydmyk. Hun har t o m tagget Jon Ludvig for å få medhold, men han har heldigvis ikke svart. 10
Lilique Skrevet 2. april #123 Skrevet 2. april Veldig kul start på Boksen med oppgaven med apen og bokstavrekkefølgen. Endelig et oppgaveorientert program som var verdt å følge med på! Så sklei det jaggu rett over i allianser og utstemming, er det mulig, var som å dra stiften over platen, slo av med det samme de satt i gang m de greiene der, helt uinteressant å se på. 4
makkapakka Skrevet 2. april #124 Skrevet 2. april kikio skrev (6 timer siden): Helt enig med deg angående Tomine. Men hva mener du med oppførselen til Tim Kristian? Han har vel ikke oppført seg dårlig ovenfor de andre? Trist at Tim Kristian røyk. Og ja, det var enkelt å skjønne at han ikke kom til å avsløre Erik basert på klippingen. Så forutsigbart. Skulle ønske de hadde bedre klippere i slike programmer. Spenningen forsvinner jo😫 Irriterende at ingen jobber for å få ut Erik. Jeg liker Erik altså, men han får null motstand. Og så er han stolt over å vinne oppgavene etterpå - selv om alt og alle legger opp til at nettopp han skal vinne😆 Nei Tim Kristian er ikke slem, men skiller seg veldig ut fra mengden han også 3
Vimsa84 Skrevet 4. april #125 Skrevet 4. april Trodde jeg skulle dø av latter der Frode krøp på gulvet, bjeffet og kalte Sofie for babe 7
Mollebolle Skrevet 4. april #126 Skrevet 4. april Vimsa84 skrev (2 timer siden): Trodde jeg skulle dø av latter der Frode krøp på gulvet, bjeffet og kalte Sofie for babe Jeg ble så flau på deres vegne, at jeg måtte spole over 🫣😂 7 1
Vimsa84 Skrevet 4. april #127 Skrevet 4. april Mollebolle skrev (2 timer siden): Jeg ble så flau på deres vegne, at jeg måtte spole over 🫣😂 regner med dette er noe han kommer til å få høre mye fremover🤣🤣 1
Perine Skrevet 4. april #128 Skrevet 4. april Vimsa84 skrev (5 timer siden): Trodde jeg skulle dø av latter der Frode krøp på gulvet, bjeffet og kalte Sofie for babe Mads Hansen har en helt syk form for humor. Han elsker slike flaue konkurranser. Det er gøy 3
Capricorn Skrevet 7. april #129 Skrevet 7. april Er det noen som vet hvor den hvite toppen Sofie hadde på seg i siste episode er fra?
ElectricScum Skrevet 7. april #130 Skrevet 7. april Mollebolle skrev (På 4.4.2026 den 10.32): Jeg ble så flau på deres vegne, at jeg måtte spole over 🫣😂 Enig. Jeg synes slike ting er så pinlig at jeg ikke makter å se på det, så de kunne fint skippet slike konkurranser for min del. Hadde jeg selv måtte stille opp på noe sånt så hadde jeg ikke engang giddi å forsøke, men glatt tatt i mot sisteplassen. Ev. hadde jeg dratt vitsen om to tomater og repetert den til jeg ble kastet av scena😑 Og Tomine viser igjen glitrende selvinnsikt da hun hevdet at hun, blant alle deltagere, nok var førstemann til å ofre seg for noen andre på laget. Kjøper ikke den, nei. 11
LibertyNoCap Skrevet 7. april #131 Skrevet 7. april (endret) ElectricScum skrev (2 timer siden): Tomine viser igjen glitrende selvinnsikt da hun hevdet at hun, blant alle deltagere, nok var førstemann til å ofre seg for noen andre på laget. Kjøper ikke den, nei. Ja, hun har spilt mere offer, enn hva hun har ofret. Det føyer seg vell inn i rekken av at hun sier noe, og da skal hun ha belønning for det fine hun har sagt. Jeg er førstemann til å ofre meg for laget her, så derfor skal jeg slippe å ofre eller bli ofret. (I realiteten er det hun som har sutret mest, om hun har havnet i utsatte situasjoner). Hun fokuserer også på hvor mye omsorg hun viser for andre, men har tydelig et reknskap som skal gjøres opp i etterkant. I motsetning til andre der som viser like mye omsorg, og noen mere. Som ikke virker å skulle kapitalisere på det. Hun er generelt dårlig i konkurranser, så dette er vell hennes spill for å kompensere. Altså å klatre i det sosiale spillet. Litt kjipt at hun kommer så dårlig ut av det, for jeg hadde lyst å like henne. Jon Ludvig tenkte jeg kom til å bli en irriterende besserwisser, men endte opp med å bli veldig glad i som deltaker. Endret 7. april av LibertyNoCap 12
pep Skrevet 7. april #132 Skrevet 7. april ElectricScum skrev (6 timer siden): Enig. Jeg synes slike ting er så pinlig at jeg ikke makter å se på det, så de kunne fint skippet slike konkurranser for min del. Hadde jeg selv måtte stille opp på noe sånt så hadde jeg ikke engang giddi å forsøke, men glatt tatt i mot sisteplassen. Ev. hadde jeg dratt vitsen om to tomater og repetert den til jeg ble kastet av scena😑 Og Tomine viser igjen glitrende selvinnsikt da hun hevdet at hun, blant alle deltagere, nok var førstemann til å ofre seg for noen andre på laget. Kjøper ikke den, nei. Var det ikke det Emil Meek gjorde i fjor når det var noe dansing eller noe? Det var ihvertfall noe han ikke gadd å gjøre husker jeg! 3
Irja Skrevet 8. april #133 Skrevet 8. april De avklipte genserne til Tomine ser helt grusomme ut. Og de joggebuksene.. hadde ikke gått rundt i de hjemme engang. Hele dama irriterer meg. 12
Moira26 Skrevet 8. april #134 Skrevet 8. april Spoiler Endelig er Tomine ute. Syns virkelig hun kommer dårlig ut av det her. Skjønner hun ikke at oppførselen hennes er forferdelig? Sier hun ikke spiller men det er jo så absolutt det hun gjør. 18 1
makkapakka Skrevet 8. april #135 Skrevet 8. april (endret) Tomine, heldigvis ble det ut for henne og det var helt riktig! kjørte akkurat samme argumentene på Morten som hun brukte på Jon Ludvig, men kom ingen vei med det denne gangen. Hun trenger fortsatt en slegge i huet! Gutta boys har jernring rundt hverandre, nå er det Sofie og Morten igjen utenom de. Heier på Sofie, Endret 8. april av makkapakka 10
kikio Skrevet 8. april #136 Skrevet 8. april Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige. 10
Benazim Skrevet 8. april #137 Skrevet 8. april kikio skrev (46 minutter siden): Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige. Morten viser rimelig mye kropp han også, da. Har opptil flere ganger vist seg i bar overkropp. Så hvorfor reagerer du ikke på det? 11 3
kikio Skrevet 9. april #138 Skrevet 9. april Benazim skrev (8 timer siden): Morten viser rimelig mye kropp han også, da. Har opptil flere ganger vist seg i bar overkropp. Så hvorfor reagerer du ikke på det? Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Han gjør det vel under litt mer naturlige settinger antakelig? Ikke helt på samme måte som Sofie. 3
Moira26 Skrevet 9. april #139 Skrevet 9. april kikio skrev (9 timer siden): Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige. Ser ikke problemet i det hele tatt. I starten av episoden filmet de inne i hytta mens hun kledde på seg. Under dansingen er det ganske naturlig å ha på litt mindre klær pga varme etc. Og ellers har jeg virkelig ikke det inntrykket av hun. 6 1
Mollebolle Skrevet 9. april #140 Skrevet 9. april Endelig er Tomine ute. Nesten på grensen til narssisisstisk oppførsel, slik hun holdt på. Så glad for å se at Morten snakket henne i mot. Nå håper jeg de får ut Erik og Kasper neste. Heier på Sofie 😀 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå