Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morten kommer faktisk godt ut av dette programmet altså. På mer enn en måte.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kikio skrev (14 timer siden):

Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? 

Man kler seg etter kroppen man har, og Sofie har en kropp som kan kle seg sånn, så det er nok bare du som synes er kleint🤓 Hun er vel 28 år(?), uten barn, så hun kan fint kle seg sånn enda🥰

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
kikio skrev (12 timer siden):

Det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.

Grunnen til at du ikke har tenkt på det er fordi han er mann, og ingen dømmer menn den samme harde måten man dømmer kvinner. Det kan være greit å bli litt bevisst på dette, for da vil du raskt se hvor urettferdig kvinner behandles.

Både Sofie og Morten er trygge i egen kropp og seksualitet, og begge viser det, men kun en av dem får kritikk for det (fordi hun er kvinne) .

Endret av Undrende123
  • Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Undrende123 skrev (9 minutter siden):

Grunnen til at du ikke har tenkt på det er fordi han er mann, og ingen dømmer menn den samme harde måten man dømmer kvinner. Det kan være greit å bli litt bevisst på dette, for da vil du raskt se hvor urettferdig kvinner behandles.

Preach

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
kikio skrev (På 8.4.2026 den 23.01):

Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. 

Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? 

Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige.  

Nei egentlig ikke. Synes de buksene til Tomine er helt rediculous å se på

• Liker 12
Skrevet

Jeg befinner meg ganske langt unna konservativ islam og kristendom - så nei. Jeg synes ikke det er kleint.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Sofie er pen og har fin kropp. Samtidig er hun en dame som ikke spiller på å være "dum og deilig". Hun kler seg heller ikke spesielt utfordrende så skjønner ikke problemet.

Jeg syns oppgavene er litt kjedelige, blir en del sånn gjette hva slags tvist Mats har laget. Likte forrige sesongs oppgaver bedre. Alt trenger selvsagt ikke være sånne ekstreme hoppe fra høyder oppgaver, men de var mer konkrete. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
makkapakka skrev (På 8.4.2026 den 22.36):

Tomine, heldigvis ble det ut for henne og det var helt riktig!  kjørte akkurat samme argumentene på Morten som hun brukte på Jon Ludvig, men kom ingen vei med det denne gangen. Hun trenger fortsatt en slegge i huet!

Gutta boys har jernring rundt hverandre, nå er det Sofie og Morten igjen utenom de. Heier på Sofie, 

Jernring rundt hverandre? De har jo prøvd å sende ut Kasper flere ganger...

Skrevet

Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. 

Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige.  

Fredet som vanlig? Glemt duellene de har sendt Kasper inn i?

Skrevet
Spoiler

F***, at de ikke fikk ut Kasper eller Erik i dag. 

Nå håper jeg Morten, Frode eller faktisk Emil vinner. 

• Liker 1
Skrevet
Mollebolle skrev (55 minutter siden):
  Skjul innhold

F***, at de ikke fikk ut Kasper eller Erik i dag. 

Nå håper jeg Morten, Frode eller faktisk Emil vinner. 

Spoiler

Enig! Fader jeg er lei av Kasper. Det virker det som Erik og Morten også er. Dritt at Sofie ønsket seg Frode i dag, var det en øvelse hun hadde bedre sjanse mot Kasper enn ham så var det i dag.

• Liker 3
Skrevet

Av de gjenværende deltakerne er det egentlig bare Morten jeg heier på. Erik fremstår ganske kjip, konkurranseinstinktet tar for mye over, slik at han fremstår ganske kjip på TV. Jeg skjønner ikke helt hvordan Emil fungerer som komiker, for meg er det ikke humor i det hele tatt, bare en barnslig måte å snakke på. 

• Liker 7
Skrevet

Heier nå på gamlisen Frode...Han har endelig roet seg og blitt voksen..

• Liker 4
Skrevet

Bare Sofie jeg heiet på. Nå er det samme for meg hvem som vinner 

• Liker 3
Skrevet

Må bare nevne at Tomine har gjort en podkast, den til Siri Kristiansen og legger all skyld på klippingen og at noen der ikke likte hun, derfor kommer hun så dårlig ut av det 😂

• Liker 4
Skrevet
Moira26 skrev (3 minutter siden):

Må bare nevne at Tomine har gjort en podkast, den til Siri Kristiansen og legger all skyld på klippingen og at noen der ikke likte hun, derfor kommer hun så dårlig ut av det 😂

Pluss at hun har fjernet innleggene sine på Instagram hvor det kom kritikk.

Skrevet
Babyface skrev (1 minutt siden):

Pluss at hun har fjernet innleggene sine på Instagram hvor det kom kritikk.

Hun har det også ja! That tracks, altså hun klarer virkelig ikke å se at oppførselen hennes var dårlig, null selvinnsikt. Så klart kan det være ting vi ikke har sett men av det vi fikk se så var det jo veldig tydelig at hun ikke oppførte seg fint mot f.eks JL 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Moira26 skrev (5 timer siden):

Javel, men det hun har sagt, har hun sagt, og det var pokker meg ikke pent!

Endret av makkapakka
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor har folk så imot Kasper? Har ikke noe imot han. Liker egentlig alle som er igjen så for meg er det litt det samme hvem som vinner. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg håper Emil vinner. Han er hel ved. 

Endret av Beneath the Moon
  • Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...