Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
kikio skrev (3 timer siden):

Kasper må bare vinne nå. I mine øyne er han allerede en vinner. All den motgangen han har møtt, og så står han der med et smil hver gang og kjemper videre. Erik hadde aldri taklet samme motgangen. 

Tenk at Erik har blitt så skjermet gjennom hele greia. 

Og tenk at Frode klarte å sende seg selv hjem med den tragiske bommingen...

Når han ikke gidder ta på seg brillene før på siste skyting, så kan han vel takke seg selv. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rar holding av våpenet, de kan ikke ha fått opplæring. 🙈

• Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

Sitter å ser på kveldens finale. Håper på Morten eller faktisk Kasper. Emil er for meg en fjott. Er det mulig 🙄

• Liker 3
Skrevet

Nei, fa**! Men, hyggelig at Morten fikk andre plass. 

Skrevet
Spoiler

Jeg syns det var synd at Kasper ikke tok denne men det er jo litt som han sa selv, han bare gønner på ute å tenke at det kanskje er noe lureri på gang. Syns Emil fortjente denne siden han faktisk har vært oppmerksom og skjønt reglene! Men det tullet hans med å vinne for Erik etc er litt patetisk😂Syns det var bra av Erik å nekte Emil å bare gi fra seg plassen! Og litt gøy at Morten fikk andre plass ved å basically ikke gjøre noe som helst i siste oppgave! 

• Liker 7
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men er Emil norsk?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Unnskyld at jeg spør, men er Emil norsk?

Ja 

Skrevet
Moira26 skrev (10 minutter siden):

Ja 

Ok, men hvorfor prater han slik han gjør, som en utlending?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (14 minutter siden):

Ok, men hvorfor prater han slik han gjør, som en utlending?

Syns ikke han prater som en utlending jeg? 

• Liker 5
Skrevet
Moira26 skrev (2 timer siden):

Det gjør han da. Det er nærmest gebrokkent noen ganger. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
kikio skrev (På 8.4.2026 den 23.01):

Gutta er fredet som vanlig✌️ De slipper så lett unna. 

Flere som synes det er kleint at Sofie en hver anledning skal vise frem pupper og kropp? De små plaggene. Det er jo sånn tenåringer kler seg, men nærmer ikke dama seg 30? 

Jeg heier på Morten eller Emil. Begge er herlige.  

Hun er en av de vakreste damene i landet, så det er helt greit  😍

• Liker 3
Skrevet

Synes det var en kjedelig finaleoppgave, så jeg bare spolte meg gjennom den😴 

Og Emil... ønsket å gi finaleplassen sin til Erik. Hvorfor? Er han forelsket i Erik? Det er helt merkelig den greia der. Erik ville jo aldri gjort det samme. Naturlig nok. Virker som at det handler om død og liv for Emil.. 

Synd at Kasper ikke vant. Surrete oppgave. 

• Liker 8
Skrevet
kikio skrev (44 minutter siden):

Og Emil... ønsket å gi finaleplassen sin til Erik. Hvorfor? Er han forelsket i Erik? Det er helt merkelig den greia der. Erik ville jo aldri gjort det samme. Naturlig nok. Virker som at det handler om død og liv for Emil.. 

Dårlig selvtillit osv osv…? Synes Erik viser at han er en bra fyr da, når han skjønner hva Emil har tenkt å gjøre, og sier fra at glem det.

• Liker 7
Skrevet
kikio skrev (55 minutter siden):

Det gjør han da. Det er nærmest gebrokkent noen ganger. 

Hvis du ikke hører forskjell på en som snakker en Østfoldialekt, og en utlending som snakker gebrokkent, er det vel heller du som har en utfordring med ditt språkøre.............. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
mammamia1 skrev (26 minutter siden):

Hvis du ikke hører forskjell på en som snakker en Østfoldialekt, og en utlending som snakker gebrokkent, er det vel heller du som har en utfordring med ditt språkøre.............. 

Joda, østfolddialekten hører jeg da godt. Men jeg hører også det som flere andre her påpeker, en litt utlending-aktig måte å snakke på. Er vel heller du som ikke hører det.

Men hva så? Emil virker som en veldig bra fyr han.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Moira26 skrev (7 timer siden):

Jo det synes jeg og mange flere har merket det. Men okay.

• Liker 8
Skrevet
Sen ve ben skrev (1 time siden):

Jo det synes jeg og mange flere har merket det. Men okay.

Ja det syns du, men det syns ikke jeg. Det er ikke noe fasit her. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
kikio skrev (9 timer siden):

Det var ikke en surrete oppgave, oppgaven var i grunn helt genial. Bare spillerne som var igjen som ikke var så flinke, så deltagerne var surrete, ikke oppgaven.

Jeg forsto opplegget ganske fort. Det var om å gjøre å få en annen spillers ball fort ned, samtidig som man måtte ta risken med å være nære bunnen selv, for å få et forsprang når det kun var to baller igjen. Skrek til TVen når Kasper var først og presterte å trykke sin egen farge.

Var ganske tydelig på hvordan banen var konstruert, hva som var poenget. At Kasper (eller seere) ikke klarer å se hvordan sklien funger gjør ikke oppgaven surrete. For oss som liker logiske oppgaver og taktiske spill så var dette en suveren oppgave, iværtfall i min bok :) 

Finalen var bygget slik at det skulle være mest mulig taktikk, og det tror jeg vi hadde fått om deltagere som Erik eller Sofie hadde stått igjen til slutt, for tror de hadde skjønt poenget. Derfor synd at ikke en eller begge av de hadde stått igjen i finalen.

Det var om å gjøre å få en annen spiller fort ned, uten å selv spille safe. For hvis man fikk en annen spiller ut, men spilte safe selv, så ville man i runde to gitt bort førsteplassen. Et genialt opplegg om man faktisk forsto oppgaven fra start.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):

Det var ikke en surrete oppgave, oppgaven var i grunn helt genial. Bare spillerne som var igjen som ikke var så flinke, så deltagerne var surrete, ikke oppgaven.

Jeg forsto opplegget ganske fort. Det var om å gjøre å få en annen spillers ball fort ned, samtidig som man måtte ta risken med å være nære bunnen selv, for å få et forsprang når det kun var to baller igjen. Skrek til TVen når Kasper var først og presterte å trykke sin egen farge.

Var ganske tydelig på hvordan banen var konstruert, hva som var poenget. At Kasper (eller seere) ikke klarer å se hvordan sklien funger gjør ikke oppgaven surrete. For oss som liker logiske oppgaver og taktiske spill så var dette en suveren oppgave, iværtfall i min bok :) 

Finalen var bygget slik at det skulle være mest mulig taktikk, og det tror jeg vi hadde fått om deltagere som Erik eller Sofie hadde stått igjen til slutt, for tror de hadde skjønt poenget. Derfor synd at ikke en eller begge av de hadde stått igjen i finalen.

Det var om å gjøre å få en annen spiller fort ned, uten å selv spille safe. For hvis man fikk en annen spiller ut, men spilte safe selv, så ville man i runde to gitt bort førsteplassen. Et genialt opplegg om man faktisk forsto oppgaven fra start.

Eller skjønte du det fordi Mads sa til oss det hintet om at de kunne trykke på hverandres knapper med en gang der.

Finaleoppgaven var elendig, lite spenning og deltakerne skjønte ikke oppgaven. Selv Emil som fant ut det med første/siste, ante jo ikke etterpå om han ville bli nr 1 eller 2. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Jeg likte finaleoppgaven, men jeg likte ikke at den var så avhengig av hjelperne. Hjelperne hadde svært mye å si for om finalistene forstod oppgaven, og Morten gikk jo rundt i blinde, stakkar. Han kom heldigvis godt ut av det med en andreplass.

Jeg heiet egentlig på Kasper, siden han har hatt mest motgang i serien. Samtidig fortjente han å tape når han får overtenning og ikke tar inn omgivelsene. Det var ganske opplagt når man så trakten, at ballen ville falle ned.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...