Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Tim Kristian var da ikke spesielt hyggelig med Jon Ludvig han heller. Jeg synes generelt Jon Ludvig fikk lite støtte i den episoden. Produksjon kunne f eks lett spilt av klippet som viser alt Tomine sa til han på tomannshånd. Mads kunne sagt noe.

Tim Kristian hjalp jo å forklare, og JL spurte ham jo også om råd. Han var rolig og fin, ikke karikert, og forklarte også JL at de hadde prøvd å si til Tomine at JL ikke hadde skutt på henne med vilje. 
Morten sin prat med JL dagen derpå var jo kjempefin. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym90059005 skrev (35 minutter siden):

Produksjonen kan selvfølgelig ikke blande seg inn i spillet og hjelpe deltakere her og der, det ville jo aldri fungert. Det er jo ett av hovedprinsippene i alle slike program.

Selvfølgelig kan de det i slike tilfeller. 

• Liker 1
Skrevet
ElectricScum skrev (22 timer siden):

Hun er et kroneksempel på den mennesketypen som liker å kalle seg "ærlig og direkte" når de egentlig a*holes som ikke klarer regulere egne følelser og stamper, driter og trykker ned andre når ting går dem i mot.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Kroneksempel!! 

Tomine er ingen bra person. Hvem skjeller og snakker sånt til et annet menneske, konkurranse eller ei? Jon Ludvig fortjente bedre. 

Tim Kristian, han sier og gjør så mye gøy- liker han bare bedre og bedre. I tillegg er han god i konkurranser.  Smart fyr! 

Også irriterende at ingen prøver å ta ut f.eks Erik. Men spark nå for guds skyld først ut Tomine. 

• Liker 9
Skrevet

Tomine "beskyttet" aldri JL. Spill for galleriet. Hun var bare en outsider selv til å begynne med, og brukte JL for å ha en alliert. Så igler hun seg innpå de som har størst sosial makt der inne. Lyser lang vei at hun desperat prøver å komme inn i den varmen. Spesielt tydelig da hun gikk til Erik for å be om råd... Virker ikke som om hun bryr seg om hvem hun tråkker på på vei "oppover". Lurer på hvor mange ganger hun sa "Jeg" i siste episode?

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Sagt det før,og sier det igjen..Hele Boksen er ødelagt. Konseptet i seg selv var jo nytt og spennende,og mer enn nok i seg selv. Utstemming og og allianser ødelegger både for deltakere og seere. Lurer på om det er noen i det hele tatt som syns dette er bedre enn forrige sesong? 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Nettopp sett ferdig ukas episode og det måtte bare bli sånn at enten JL eller Tomine gikk ut ellers hadde det ikke blitt noe gøy for de andre deltakerne de neste dagene. Å stå mellom dem og høre på dem diskutere uten å komme videre. Tomine ville jo ikke høre på JL når han prøvde å si at han ikke hadde på seg briller under den første oppgaven. 

• Liker 7
Skrevet

Gikk jeg glipp av noe? Det var vel mulig for Morten og Tomine å skyte seg oppover? Jeg synes oppgaven var så kjedelig, så fulgte ikke så nøye med😅

Skrevet
Matas skrev (3 timer siden):

Gikk jeg glipp av noe? Det var vel mulig for Morten og Tomine å skyte seg oppover? Jeg synes oppgaven var så kjedelig, så fulgte ikke så nøye med😅

kun Jon Ludvig kunne det... derfor tok han Morten som nummer 2..fordi han antok at Morten ville la han skyte (og det stemte jo det.. ble stadig flere skytere i vinduene). det viser jo også hierarkiet ganske godt.  ikke la Jt få noen fordeler.. men meg selv først

• Liker 2
Skrevet
Pasha skrev (24 minutter siden):

kun Jon Ludvig kunne det... derfor tok han Morten som nummer 2..fordi han antok at Morten ville la han skyte (og det stemte jo det.. ble stadig flere skytere i vinduene). det viser jo også hierarkiet ganske godt.  ikke la Jt få noen fordeler.. men meg selv først

Så da var det sånn at kun den nederste ikke kunne skyte? Ja, det var ganske tydelig mtp. hierarki. 

Skrevet
Matas skrev (6 minutter siden):

Så da var det sånn at kun den nederste ikke kunne skyte? Ja, det var ganske tydelig mtp. hierarki. 

kunne skyte, men hadde jo ikke hatt noen betydning for hennes plassering 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også at oppgavene er kjedeligere. Det var jo så mange artige oppgaver i sesong 1. Nå virker det som at de har erstattet oppgavefokuset og heller satser på stemmefokus. Allianser og intriger. Noen synes kanskje drama er gøy, men det som skjedde rundt Jon Ludvig ga meg bare vondt i magen... 

Hvorfor ødelegge noe som funka supert? 

• Liker 12
Skrevet
Spoiler
Tim Kristian har gjort en veldig god figur i Boksen, synes jeg. Det kan bli litt mye til tider, men samtidig har han kommet med noen av de morsomste kommentarene der inne. Jeg liker måten han håndterer det på når tapte, det står det respekt av.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
mippakk skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Tim Kristian har gjort en veldig god figur i Boksen, synes jeg. Det kan bli litt mye til tider, men samtidig har han kommet med noen av de morsomste kommentarene der inne. Jeg liker måten han håndterer det på når tapte, det står det respekt av.

Og ikke minst den gleden han viser over ting! Jeg takla ham ikke før, men synes også han kommer godt ut av dette programmet. 

• Liker 9
Skrevet

Jon Ludvig var annerledes og det er ikke alle som respekterer dette, og han er en sånn som blir rangert nederst av de som er høye på seg selv. Tomine er en som rangerer etter popularitet og derfor hadde hun null respekt for Jon Ludvig, han skal liksom ikke ha lov til å ha fordeler i spillet og hun tar ikke 5 øre for å rakke han ned og tråkke godt over han, ikke bare ikke i aktiviteten men også etterpå. Sånne personer håper jeg får seg en skikkelig, skikkelig smell til slutt. Hun skal selvsagt være med Erik som leder hele spillet.

Tim Kristian er også veldig spesiell, men hans væremåte er så "søt" at man må bare beundre at han klarer å kjøre løpet helt ut med en slik oppførsel. 

• Liker 18
Skrevet

Foruten Tomine liker jeg egentlig alle deltagerne på hver sine måter. Bra cast, ikke så bra oppgaver.

Var veldig forutsigbart at Tim ikke kom til å velge Erik basert på klippingen. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Endelig røk Tim Kristian.

Jeg håper Emil, eller Sofie vinner.

Endret av Beneath the Moon
  • Liker 3
Skrevet
makkapakka skrev (3 timer siden):

Jon Ludvig var annerledes og det er ikke alle som respekterer dette, og han er en sånn som blir rangert nederst av de som er høye på seg selv. Tomine er en som rangerer etter popularitet og derfor hadde hun null respekt for Jon Ludvig, han skal liksom ikke ha lov til å ha fordeler i spillet og hun tar ikke 5 øre for å rakke han ned og tråkke godt over han, ikke bare ikke i aktiviteten men også etterpå. Sånne personer håper jeg får seg en skikkelig, skikkelig smell til slutt. Hun skal selvsagt være med Erik som leder hele spillet.

Tim Kristian er også veldig spesiell, men hans væremåte er så "søt" at man må bare beundre at han klarer å kjøre løpet helt ut med en slik oppførsel. 

Helt enig med deg angående Tomine. Men hva mener du med oppførselen til Tim Kristian? Han har vel ikke oppført seg dårlig ovenfor de andre? 

Trist at Tim Kristian røyk. Og ja, det var enkelt å skjønne at han ikke kom til å avsløre Erik basert på klippingen. Så forutsigbart. Skulle ønske de hadde bedre klippere i slike programmer. Spenningen forsvinner jo😫 Irriterende at ingen jobber for å få ut Erik. Jeg liker Erik altså, men han får null motstand. Og så er han stolt over å vinne oppgavene etterpå - selv om alt og alle legger opp til at nettopp han skal vinne😆

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes fortsatt at Tim Kristian er rar og gjør seg litt for mye til. Men, når han er helt vanlig og prater, uten nødvendigvis å gjøre seg til, er han veldig ok. Å ikke minst er han smart - der overrasket han meg positivt. Skulle gjerne sett at Erik eller Kasper røyk ut før Tim.

• Liker 6
Skrevet
Beneath the Moon skrev (2 timer siden):

Endelig røk Tim Kristian.

Jeg håper Emil, eller Sofie vinner.

Enig med deg.👍 Tim Kristian ble litt vel spesiell for meg. 

Erik er en slu rev, som nok når langt, og han har oppført seg rimelig greit synes jeg.

Likevel har jeg mer sansen for Emil og måten han er på. Sofie er smart og kan også nå langt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ALLE liker Erik så godt? Jeg har et skikkelig dårlig inntrykk av han fra sportsklubben og andre ting jeg har sett han i. Skjønner at noe er sikkert et image han prøver å ha og at han er annerledes privat men likevel. 
Skjønner hvertfall ikke at ingen prøver å få han ut, de spiller jo ikke på lag så jo lengre han får bli jo større sjanse er det for at han vinner hele greia, de begynte jo i går å ta av sine egne. 

jeg var innom snappen til Tomine, og hun holder 100% på at hun ikke gjorde noe feil i den episoden. At det er klippet for å vise henne i et dårlig lys og at JL sa mye mer stygge ting til henne etc (det kan jo forsåvidt stemme siden vi bare fikk se litt) men virker ikke som at hun har noe selvinnsikt. 

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...