AnonymBruker Skrevet 4. februar #81 Skrevet 4. februar Maleficenta skrev (12 minutter siden): Aldri opplevd stort frafall på søndager. Vi har som regel feiret på en søndag Jeg har ikke sagt at jeg har opplevd det på en søndag heller(jeg husker ikke hvilken ukedag det var), men jeg har opplevd det, og er derfor bevisst på å prioritere bursdager. Det vil si at om det er bursdag på en søndag så går barnet med mindre vi har forpliktet oss til noe annet, men fordi vi prioriterer bursdager så går søndagene til bursdager når disse legges da. Derfor synes jeg/vi det er fint når bursdagene er på ettermiddag på hverdager når barna er så store at de har begynt på skolen. Anonymkode: 231e6...dda 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #82 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): «alle andre»? Er jo ikke sånn at alle har mulighet til å reise bort i helgene på grunn av fritidsaktiviteter lørdag formiddag. Anonymkode: c3202...905 Alle andre enn de som arrangerer bursdagen. Det er virkelig ikke mange som har aktiviteter lørdag morgen. Anonymkode: 63e9e...992 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #83 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er det verste tidspunktet for alle andre. Helgen blir ødelagt. Søndag ettermiddag kl 17 så man kan reise bort eller hverdager etter skolen. Anonymkode: 63e9e...992 Men så reis på hytten din og takk nei! De som arrangerer inviterer til det tidspunktet som passer best for de. Jeg hadde ALDRI invitert rett etter skolen eller søndags kveld. Vi inviterer utelukkende på lørdager mellom 12-13 til 15-16 alt ettersom hva vi planlegger. At folk orker å reiser rundt og ha ferieboliger skjønner jeg svært lite av. Har mer enn nok med enebolig. Mine har forøvrig alltid trening lørdags morgen. I tillegg til cuper, kamper og stevner. Hytte er waist of money ass.. Anonymkode: e77d8...d62 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #84 Skrevet 4. februar Vi har de siste årene gått over til bursdag i ukedagene, og vi ELSKER det. Riktignok litt stress for oss som arrangerer, men det er jo da bare en gang i året for hvert av barna våre. Men, så sørger også vi som vertskap for å hente alle ungene på skolen. Vi har både gått hjem, og vi har busset til lekeland. Vi har også et par ganger feiret med andre slik at vi har hatt nok biler til å kjøre ungene til der feiringen holdes, og tilbake på skolen etterpå (for de som ikke heller ville hente direkte på lekelandet el). Da er det forhåpentligvis minimalt med stress for de andre foreldrene. Ungene kan gå sin vante vei hjem fra skolen, eller bli hentet der i 17-18 tiden. Vi har hatt mye bedre oppmøte i ukedagene enn da vi la feirigen til helger. Stort sett har nesten alle kommet, og vi ser at flere andre også har begynt å invitere i ukedagene etter ar vi startet med det. Men, bursdag i ukedagen forutsetter for min del at arrangørene tar seg av transporten. Hvis jeg som forelder til en gjest må avspasere for å frakte ungen til bursdag så blir jeg fort litt grinete. Ikke at vi er folk som skal på fjellet hver helg, men jeg setter likevel pris på å ha helgene fri. Det er mye cup'er osv i helgene, og når man da legger på x antall bursdager blir det fort få helger vi kan gjøre helt som vi vil - feks reise bort. Om feiringen først skal legges til en hwlg foretrekker jeg søndag etter 14 (så rekker man kanskje hjem hvis man har vært på hytten). Evt tidlig lørdag, gjerne 11-13. Det verste jeg vet er 13-15/14-16 en lørdag, da føler jeg hele dagen går med hvor vi hverken får gjort noe før eller etter. Anonymkode: e3bf5...e74 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå