AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #121 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 26.12.2025 den 2.10): Jeg har postboks Hva lå i postboksen din i dag? Anonymkode: ded54...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #122 Skrevet 29. desember 2025 To brev, fra nav og en fra et blad jeg er medlem av. Venter fortsatt på en del postkort/julekort. Anonymkode: ded54...e2b
Million Skrevet 30. desember 2025 #124 Skrevet 30. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 17.02): Hva var i den fysiske postkassen din? Hva slags (fysisk) post fikk du i dag? Avisen? Et brev fra et firma? Et postkort? Et brev fra utlandet? En pakke? Et kjærlighetsbrev? Kan/vil du fortelle noe om det? Hva fikk du? (brev, postkort, pakke, osv) Fra hvem? (Ikke nevn navn, men beskriv personens rolle eller hva slags bedrift det gjelder.) Hvor kom det fra? (Norge? Utlandet?) Hvorfor fikk du brevet, postkortet, pakken osv.? Anonymkode: ded54...e2b Hva jeg har fått i postkassen de siste årene er stort sett reklameaviser, uadressert post. Unntaket er adressert post i konvolutter som SIM-kort til telefonen eller et fornyet bankkort. Slike fysiske ting som ikke kan sendes via Digipost, efaktura eller epost.(skal skaffe meg e-SIM snart!) I dag tømte jeg postkassen og det lå 4-5 reklameblader der fra dagligvare og Europris etc. Julekort er det ingen som sender lenger i snailmail. Unntatt svigerinnen min som er gift med yngste bror, hun holdt stand i mange år. Sendte gammeldagse julekort i posten til alle, helt inntil i år. Da har jeg ikke fått noe av de. Ikke så rart, jeg har ikke sendt noe tilbake på sikkert 15 år. Endret 30. desember 2025 av Million
Karnanna Skrevet 30. desember 2025 #125 Skrevet 30. desember 2025 Jeg har ikke sjekket i dag, men sist fikk jeg brev fra en offentlig etat. Ingen julekort, men jeg sender ingen heller, så det var ikke overraskende. Det begynner å bli noen år siden siste julekortet ble sendt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #126 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 17.02): Hva var i den fysiske postkassen din? Hva slags (fysisk) post fikk du i dag? Avisen? Et brev fra et firma? Et postkort? Et brev fra utlandet? En pakke? Et kjærlighetsbrev? Kan/vil du fortelle noe om det? Hva fikk du? (brev, postkort, pakke, osv) Fra hvem? (Ikke nevn navn, men beskriv personens rolle eller hva slags bedrift det gjelder.) Hvor kom det fra? (Norge? Utlandet?) Hvorfor fikk du brevet, postkortet, pakken osv.? Anonymkode: ded54...e2b Null, nix, nada. Anonymkode: 1b272...ede
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #127 Skrevet 30. desember 2025 Karnanna skrev (2 minutter siden): Det begynner å bli noen år siden siste julekortet ble sendt. Da er det tid at du starter med det igjen. Det er ikke for sent til å sende noen postkort nå i år. Det er så hyggelig å få noen postkort. Og enda mer fra folk du ikke har hørt fra på en stund. Anonymkode: ded54...e2b
Karnanna Skrevet 30. desember 2025 #128 Skrevet 30. desember 2025 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det tid at du starter med det igjen. Det er ikke for sent til å sende noen postkort nå i år. Det er så hyggelig å få noen postkort. Og enda mer fra folk du ikke har hørt fra på en stund. Anonymkode: ded54...e2b Ja, du har nok rett i det. Jeg tenker på det før hver eneste jul, men det blir med tanken dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #129 Skrevet 30. desember 2025 Karnanna skrev (Akkurat nå): Ja, du har nok rett i det. Jeg tenker på det før hver eneste jul, men det blir med tanken dessverre. Men du kan sende 1-2 postkort i morgen (hvis du vil det). Til å ønske folk godt nyttår. Og du trenger ikke å vente til jul. Du kan også sende postkort pga bursdag, flytting, bare fordi du tenker på noen, fordi noen er syk, alene, påske, eller..... uten grunn. Anonymkode: ded54...e2b 1
Karnanna Skrevet 30. desember 2025 #130 Skrevet 30. desember 2025 Just now, AnonymBruker said: Men du kan sende 1-2 postkort i morgen (hvis du vil det). Til å ønske folk godt nyttår. Og du trenger ikke å vente til jul. Du kan også sende postkort pga bursdag, flytting, bare fordi du tenker på noen, fordi noen er syk, alene, påske, eller..... uten grunn. Anonymkode: ded54...e2b Jeg vet ... Husker jo hvor koselig det var å faktisk finne noe i postkassen. Så skjerpings må til! Tusen takk for dytten, den trengte jeg. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #131 Skrevet 30. desember 2025 I dag fikk jeg romjulsjulekort fra en venninne på vestlandet (jeg bor på østlandet) 🥰 Og så fikk jeg reklame fra Gudrun Sjøden om at de har vintersalg 👍 Anonymkode: 7cd47...4a6 1 1
Zenobia Skrevet 30. desember 2025 #132 Skrevet 30. desember 2025 Bare en sånn gul greie som alltid har ligget der, fra den gangen man hadde ekstraservice fordi man bor langt unna alt. Ellers ingen post.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #133 Skrevet 30. desember 2025 Karnanna skrev (43 minutter siden): Jeg vet ... Husker jo hvor koselig det var å faktisk finne noe i postkassen. Så skjerpings må til! Tusen takk for dytten, den trengte jeg. ❤️ Bare hyggelig. Jeg håper at du snart også får hyggelige postkort og brev i postkassen igjen. Anonymkode: ded54...e2b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #134 Skrevet 30. desember 2025 Fikk pakke fra Temu i dag. Anonymkode: e2acf...1c1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #135 Skrevet 30. desember 2025 Karnanna skrev (3 timer siden): Jeg vet ... Husker jo hvor koselig det var å faktisk finne noe i postkassen. Så skjerpings må til! Tusen takk for dytten, den trengte jeg. ❤️ Bli med på postcrossing da Anonymkode: 9d712...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #136 Skrevet 5. januar To vakre postkort! En fra Hawaii og en fra England. Anonymkode: ded54...e2b
AnonymBruker Skrevet 6. januar #137 Skrevet 6. januar et forsinket julekort. et annet brev. en lokalavis og en haug med reklame. 😄 Anonymkode: 33e37...d64 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #138 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 18.12): Tjue år siden noen sendte deg et julekort og/eller et gratulasjonskort? Det må være tøft. Anonymkode: 7cd47...4a6 Papir har ikke mer verdi enn digital post. Du kan velge å ilegge papir mer verdi, men det er jo et aktivt valg du tar for deg selv - personlig. Det gjelder (som alle dine livsvalg) kun for deg og er bestemmende for ingen andre. Vet du ikke at dine meninger ikke er førende for omgivelsene er det en sak ikke for kg, men for helsevesenet. Anonymkode: a330d...2d5
AnonymBruker Skrevet 6. januar #139 Skrevet 6. januar I dag var det: 1 julekort, 1 nytt visa-kort, to brev fra organisasjoner fra jeg støtter og et informasjonsskriv fra menigheten i kommunen min. Anonymkode: 7cd47...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #140 Skrevet 6. januar Bare reklame for salg..Og jeg har ikke råd til å kjøpe noe enda.😩 Anonymkode: 6452c...11b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå