Capazitet Skrevet 3. desember 2025 #61 Skrevet 3. desember 2025 Et par brev fra veldedige organisasjoner og en pakke som Helt hjem ikke hadde hentet i natt.
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2025 #62 Skrevet 3. desember 2025 Lå en sjekk, får en hver 3 mnd er et legat mine foreldre satte opp til meg og har fått hvert år siden mamma døde. Ikke mange kr men ca 2k hver gang 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #63 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ingen forpliktelse. Det er mulig og lov å deaktivere/avslutte Digipost. Det er mulig å reservere seg mot digital post fra kommunen osv. Anonymkode: ded54...e2b Du trenger ikke avslutte Digipost, jeg får begge steder. Anonymkode: e6219...0a3
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2025 #64 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 0.16): Nei det er det vel ingen som gjør lenger Anonymkode: 1a424...0b2 Her i huset sender vi tilogmed takkekort i posten etter jul/bursdag/konfirmasjon osv osv 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #65 Skrevet 3. desember 2025 Fru Uperfekt skrev (13 minutter siden): Her i huset sender vi tilogmed takkekort i posten etter jul/bursdag/konfirmasjon osv osv De siste årene har vi vert i tre konfirmasjoner og en dåp, ingen nære (barn av tantebarn, blir vel grantante da) og har ikke fått takkekort hvilket føles litt...ja vi ser jo at de har gitt takkekort til andre i slekta så ja..det blir jo litt rart for meg å ikke sende til alle. Anonymkode: 9d712...f2f
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2025 #66 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): De siste årene har vi vert i tre konfirmasjoner og en dåp, ingen nære (barn av tantebarn, blir vel grantante da) og har ikke fått takkekort hvilket føles litt...ja vi ser jo at de har gitt takkekort til andre i slekta så ja..det blir jo litt rart for meg å ikke sende til alle. Anonymkode: 9d712...f2f Oi, det hadde jeg faktisk latt meg bli fornærmet av. Synes det er en uting å ikke takke skikkelig for gaver 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #67 Skrevet 3. desember 2025 Motor, medlemsblad. Regninger fra telenor og Telia. Og en del reklame Anonymkode: d55c8...d7a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #68 Skrevet 3. desember 2025 Fru Uperfekt skrev (39 minutter siden): Oi, det hadde jeg faktisk latt meg bli fornærmet av. Synes det er en uting å ikke takke skikkelig for gaver Det stakk litt når jeg så at de hadde takkekort men ikke til oss. Det var i grunn starten på flere små ting hvor jeg ble bevisst på at jeg ble oversett/ignorert. Takkekort er i grunnen en veldig grei og skikkelig måte å sørge for at man får takket, ikke ett halveis takk i farten når alt koker i ett selskap. Anonymkode: 9d712...f2f 2
Fru Uperfekt Skrevet 3. desember 2025 #69 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det stakk litt når jeg så at de hadde takkekort men ikke til oss. Det var i grunn starten på flere små ting hvor jeg ble bevisst på at jeg ble oversett/ignorert. Takkekort er i grunnen en veldig grei og skikkelig måte å sørge for at man får takket, ikke ett halveis takk i farten når alt koker i ett selskap. Anonymkode: 9d712...f2f Jupp, og konfirmanten har godt av å lage takkekort for å vise at hen så deg og satte pris på gaven. Ikke alle jeg har fått med bilde, men alltid takkekort 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #70 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Der var jeg frelst, sender to kort i morgen og meldte meg inn etter å ha lest dette. Jeg har også profil på Snailmail.com og har skrevet litt brev mtp å finne ett par genuine brevvenner. USA ser ut til å ha mange ivrige brevskrivere, jeg sender dit men ønsker meg egentlig helst faste brevvenner fra ulike land nå Postcrossing har også et forum hvor du kan spørre om eller finne brevvenner. F.eks i delen her Anonymkode: ded54...e2b 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #71 Skrevet 3. desember 2025 Boken til tegnehanne, signert til mannen min! Og julekort som vi skal få sendt ut Anonymkode: 2218a...3cb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #72 Skrevet 4. desember 2025 en avis pluss litt mer reklame. 😁 Anonymkode: 33e37...d64
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #73 Skrevet 4. desember 2025 Fem blanke julekort, kjøpt fra en av butikkene på Epla. Som ila de neste dagene skal skrives på og sendes til fem mottakere. Ps, de er så klart bare blanke inni, men vakkert dekorert på utsiden ❤️ 🎅🤶 Anonymkode: 7cd47...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #74 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 6.05): Postcrossing har også et forum hvor du kan spørre om eller finne brevvenner. F.eks i delen her Anonymkode: ded54...e2b Fant forumet også, mye bra lesestoff så den delen kan jeg bruke litt tid på. Anonymkode: 9d712...f2f
Sinsiew Skrevet 5. desember 2025 #75 Skrevet 5. desember 2025 Hårprodulter(hårkur x2 og shampoo). Miniatyrfigurer til maling som ungen i hus ønsket seg. Julekjole fra Brando kids. Og en pakke med klistremerker, ark til scrapbooking og pigment til å lage stearinlys. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #76 Skrevet 5. desember 2025 Det er to innlegg. - Brev- og postkort tråd - Om å sende post. - Hva lå i postkassen din i dag? - Om det å få post. Anonymkode: ded54...e2b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #77 Skrevet 5. desember 2025 Brev om pensjon og noe fra banken. Anonymkode: ded54...e2b
Biloba Skrevet 5. desember 2025 #78 Skrevet 5. desember 2025 Samboer fikk ut fra konvolutten et standardbrev fra en organisasjon han støtter, ellers ingenting.
princeofithilien Skrevet 5. desember 2025 #79 Skrevet 5. desember 2025 Fikk akkurat SMS fra Posten om at en pakke var levert i postkassa mi - noe spennende jeg har bestilt i julegave til broren min som han ønska seg veldig, så gleder meg til å gi ham det på julaften. ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #80 Skrevet 5. desember 2025 Fikk en lokalavis i dag... Anonymkode: 33e37...d64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå