Gå til innhold

Brev og postkort tråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnemat Helt Enkelt og en annen bok av Ida som jeg ikke husker helt navnet på

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frøkatalogen fra Botanisk Verden 🌻🌷

Alt kan ses på nett, men koselig å bla og kikke i fysisk katalog.

Anonymkode: d3468...fb0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Frøkatalogen fra Botanisk Verden 🌻🌷

Alt kan ses på nett, men koselig å bla og kikke i fysisk katalog.

Anonymkode: d3468...fb0

Anonymkode: ded54...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Julepostkort fra Spania og et brev fra Finland.

Skrevet

Nada sån som vanlig,og som jeg liker det. Etter posten ble 100% upersonlig MØL,så driter jeg i hele posten. Får alt fra årsmeldinger,regninger,tilbud etc i DIGIPOST - Om noe. Det meste går bare rett i nettbanken,eller som email.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk snusen min idag, og posten til ene "naboen" . Dumme er att jeg bor langt uti gokk, så må kjøre 4 km til den "naboen" . Men, bilen står kubb etter att den havna i grøfta forrige uke, så jeg må nok ta beina fatt, med sekk på ryggen og posten til naboen.

Men, må på butikken uansett, den ligger ganske nær "naboen", så legger bare posten der jeg, så får "naboen" hente den der.

Liker egentlig ikke "naboen". Nokså alternativ type med noen lettere rabiate geiter, så går helst ikke opp der om jeg ikke må. Dyr er kjekke de, men ikke når de oppfører seg som satan selv. 

Glemte helt de har vareutkjøring på butikken på onsdagene, er jo vant med bil, så jeg tabbet meg totalt ut der. Kaldt og surt å gå. Men åt såpass mye sjokolade i julen, har bare godt av det. 

Nå venter jeg i spenning på fredagens post, venter på en pakke. 

Anonymkode: 17ebf...aa4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (23 minutter siden):

Etter posten ble 100% upersonlig MØL, så driter jeg i hele posten.

Det ville være hyggelig om du også fikk noen postkort og brev i postkassen din igjen!

Jeg håper at folk som leser dette innser at mange synes at posten er meningsløs og tull, kun fordi de får aldri noe hyggelig i postkassen. Skriv postkort, skriv brev, så får vi alle hyggelige post i postkassen igjen. Mange savner det! Selv om de må venne seg til det igjen, å begynne å skrive postkort og brev, og å motta det. Kom igjen, folkens!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Strømregningen og postkort fra USA.

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg et brev fra en slektning 🥰 Koselig å holde kontakten og liker godt å ta samtalen per brev. 

Anonymkode: 7cd47...4a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag fikk jeg et brev fra en slektning 🥰 Koselig å holde kontakten og liker godt å ta samtalen per brev. 

Enig. Brev og kort kan man skrive når man har tid og ro og man er ikke avhengig av at mottaker har tid akkurat da slik man er når man ringer. Meldinger på telefon eller messenger/snap etc har blitt mere og mere masete med årene. Før var det å sende melding noe man gjorde når man hadde tid til å vente på svar men nå forventer folk ofte svar innen dagen er omme. Brev og kort er i en helt egen kategori. 

Anonymkode: 9d712...f2f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

en avis

pluss et brev.

Anonymkode: 54a92...4a0

AnonymBruker
Skrevet

10 musefeller med åte😄

Anonymkode: 0d843...1d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

10 musefeller med åte😄

Ble veldig nysgjerrig på hva åten er? Det er nok ikke den klassiske åten leverpostei, det hadde du sikkert ikke kjøpt separat 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått litt amok på Finn.no i det siste, med redusert pris på frakt 😅 Har fått beskjed om en pakke, og tror det er en meget etterlengtet gravidtights i merinoull!

Anonymkode: 3e81d...ad2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble veldig nysgjerrig på hva åten er? Det er nok ikke den klassiske åten leverpostei, det hadde du sikkert ikke kjøpt separat 😄 

Det er en slags karamellpasta som musene skal være ville etter. (Håper jeg)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I dag lå det en eske fra Glitter. Med glitrende smykker til meg fra meg 😍 My precious 💍

• Liker 1
Skrevet

I dag to pakker med bilder jeg har bestilt fremkalt. Forrige torsdag fikk jeg 4 kort, ett brev og en pakke :)

Skrevet

Berre kald vinterluft i postkassa mi idag.

• Hjerte 1
Skrevet

Medlemsbladet til ein helseorganisajon eg er med i

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

fikk bare litt reklame fra KIWI og ett par andre butikker...   

:bond:      

Anonymkode: e21ae...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...