Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gorgonzola skrev (På 28.9.2025 den 12.04):

Den dagen, jo - det er absolutt sannsynlig at den dagen kommer fordi - som vi har lært på KG - så utvikler (primært) hun følelser, da "jeg skal ikke ta han ifra deg" endrer seg til "jeg vil at du skal bli min (ta han ifra deg)" da er helvete løs. Da sitter hun med bukta og begge endene, trusselen om å varsle hans kone om hva han har gjort, og hvilke risiko som ligger i det. Enten skilsmisse, hun tilgir han (men glemmer ALDRI), samlivet blir aldri det samme, han går i fra henne og blir sammen med elskerinnen (så lenge det varer etter at hverdagen og delt omsorg har truffet dem hardt eller siste alternativ: han blir rasende, legger henne for hat og vil ikke ha mere med henne å gjøre samtidig som kona kaster han ut. 

Pga av dette bør man heller ikke stole på ( en del) kvinner og som ekte mannfolk skal gjøre: ta bevisste valg og stå i dem. 

Veldig god oppsummering.

Eneste lille korreksjon er at siden så mange kvinner ikke er til å stole på, og du ikke vet hvem som eventuelt er verdt tillit, så bør du ikke stole på en kvinne i det hele tatt.

Anonymkode: 23ff6...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 15.34):

Oh man, er denne enda ikke oppbrukt?

Tada dii tada daaa :spilledåse:

Anonymkode: 7c6dd...d4b

Nei, men hvordan er status for din del?

Er det noe igjen i deg å tilby en mann?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 10.43):

Og dette tror du på, selv om du vet han lyver og er falsk mot kona 🥹

Anonymkode: f9b39...1ad

Det er nok sant til den grad at han vet at det ender i en syndig runde i senga.

Anonymkode: 94b44...766

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.31):

Selvfølgelig er mannfolka drittlei oss, hus og barn. Akkurat slik vi koner er drittlei mannfolka, hus og barn. Det er ikke rart i det heletatt. Jeg ville bare satt pris på ærlighet slik at jeg kunne funnet meg en spennende "hobby" jeg også.

Anonymkode: 0e1dd...bae

… men forpliktelse vil dere likevel ha når dere møter noen som single… 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, men hvordan er status for din del?

Er det noe igjen i deg å tilby en mann?

4b4 og d4b.

Sååå vanskelig å se forskjell altså.

Hvordan er din status?

Har du slutta å sniffe løsemidler nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

4b4 og d4b.

Sååå vanskelig å se forskjell altså.

Hvordan er din status?

Har du slutta å sniffe løsemidler nå?

Du er nå ei meget hyggelig sjel, det skal du ha...

Anonymkode: fad38...b99

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er nå ei meget hyggelig sjel, det skal du ha...

Jeg har gjennom hele tråden blitt beskyldt for å være trådstarter, også etter å ha sagt fra jeg ikke er det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Veldig god oppsummering.

Eneste lille korreksjon er at siden så mange kvinner ikke er til å stole på, og du ikke vet hvem som eventuelt er verdt tillit, så bør du ikke stole på en kvinne i det hele tatt.

Takk for komplimentet men jeg er ikke enig i det du sier. 

Altfor mange har forventninger til at partner for evig tid skal være ærlig, lojal, trofast og enig. Så er det sånn at livet skjer, mye og mange forandrer seg og til slutt handler det om å ta ansvar for både egne valg og handlinger. Jeg velger å stole på mennesker som er rundt meg og nær meg. Det har jeg gjort i mange år, har opplevd både samlivsbrudd og nære venner som blir perifere. Sånn behandler "livet" oss, og det må vi innerst inne være forberedt på, uten å bli naive eller i overkant mistenksomme. Hvis ikke blir det mye greier i topplokket som risikerer å koke over. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har gjennom hele tråden blitt beskyldt for å være trådstarter, også etter å ha sagt fra jeg ikke er det. 

Så da synes du det er greit å slenge ut eder og galle? Hvorfor i alle dager tar du det så personlig at folk tar feil? Det er jo ikke sånn at det er fare for ts havner hverken i fengsel eller blir angrepet på gata av gale kg-damer? 

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

så skriv "jeg er ikke ts" først, så slipper du det

Anonymkode: dd1d0...07e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

så skriv "jeg er ikke ts" først, så slipper du det

Anonymkode: dd1d0...07e

Ja, begynner å innse at det er dette nivået man må holde på hele kvinneguiden.

Nytter ikke skrive et innlegg, man må dele ut fargeblyanter så mennesker har noe å gjøre på mens de voksne snakker.

Trådstarter hadde neppe klart å tildra seg en mann om hun hadde måttet gå med hjelm på flatmark. Kanskje det er derfor de tror jeg er henne, fordi vi har det til felles…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

hakke noen mann jeg så sorry 

Anonymkode: c17ee...9a8

Skrevet

Forstår ikke diskusjonen. Å ligge med en gift mann kan hvem som helst få til. 

Anonymkode: 5b0a2...313

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Gorgonzola skrev (19 timer siden):

Altfor mange har forventninger til at partner for evig tid skal være ærlig, lojal, trofast. 

Det burde da virkelig være et mininum, at partneren er trofast og forsetter å være glad i deg, også når såkalt livet skjer. Synes faktisk det er latterlig at det sees på som fantasisk å tåle livet uten å hive partner på dynga 

Anonymkode: 3a80f...66e

Skrevet

Kona har sikkert fått sitt flere ganger når hun oppdaget at mannen var en simp,

TS ligger med en Beta å skryter av det på nett, fatte den som kan. :D 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Flott, da slipper jeg! Jeg får stabiliteten, friheten og økonomiske fordeler - mens du stakkar, du må ta den fysiske jobben. Håper han i det minste betaler for hotellrom og sender deg blomster iblant. Gi beskjed dersom ikke, så skal jeg bidra. 

Anonymkode: 9a102...411

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flott, da slipper jeg! Jeg får stabiliteten, friheten og økonomiske fordeler - mens du stakkar, du må ta den fysiske jobben. Håper han i det minste betaler for hotellrom og sender deg blomster iblant. Gi beskjed dersom ikke, så skal jeg bidra. 

Hvordan klarer du å være sammen med noen du ikke har lyst på?

Anonymkode: b1855...0a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så trist at du ser på det å være fysisk med mannen din som en fæl jobb. Det er jo ikke rart mange er utro... ! Det må være knusende for selvbilde og selvtillit å være sammen med deg.

Du burde forlate han, det er ikke ok at du bruker en annen bare for økonomiske fordeler. La han få finne noen som faktisk vil ha han og elsker han. Du klarer da fint å tjene penger selv.

Anonymkode: 92fbc...337

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.22):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

Har aldri vært gift.

Har derimot hatt forhold til flere gifte menn. De i åpne forhold er som regel mer ærlige, og jeg må bare beklage å sprekke bobla di..

De er lei av livet de har ja, men ville aldri og kunne aldri tenkt tanken på å forlate det de har. De har det godt og fint og ser etter noen de kan knulle på.

Det er ikke mer enn det. Utløsning og forløsning. De som faktisk ser på elskerinna som noe mer, forlater selvfølgelig kona med en gang.

Å tro at man er gleden i livet deres er et nivå av desillusjon man nesten ikke kan fatte 😂

Anonymkode: f7739...5ad

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarer du å være sammen med noen du ikke har lyst på?

Anonymkode: b1855...0a4

Fordi for mange er  ikke sex alt, eller viktig, i et forhold.

Anonymkode: 3baa1...d24

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...