Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 12.27):

Så trist liv du har, ikke bra nok til å få en singel mann men dømt til å forbli en tømmingsstasjon for utro menn. 

Det han forteller deg er ikke nødvendigvis sannheten heller, har en kollega som er skilt for flere år siden men har to damer som tror han fortsatt er gift og han sier ingenting for de er creeps som trenner på ideen om opptatt kuk.

Anonymkode: 771cc...c7b

Så genialt. Nesten så jeg heier litt på denne mannen! :ler: Håper han forteller dem det den dagen han blir lei av dem! :lur:

AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 13.12):

Tadadii tadadaaa. De ligger sammen etter å ha ledd av humoren din som du heller ikke har. Didudidudidam.

:spilledåse:

Anonymkode: 7c6dd...d4b

AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 15.34):

Oh man, er denne enda ikke oppbrukt?

Tada dii tada daaa :spilledåse:

AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 22.42):

Du skjønner hva jeg mener.

At du tror jeg er trådstarter og ligger med en opptatt mann. Hele tråden er jo full av mennesker som kommer med de samme dårlige vitsene og kjefter i vei på feil anonymbruker. Skulle tro alle satt sørpe fulle på en søndag.

Jeg driver så klart ikke og ligger med noen eller har dårlig selvtillit. Ikke er jeg så full som deg heller.

Hvorfor så sur og humørløs? Lev litt og le litt av dumme ting, så blir livet så mye bedre! :) 

AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.22):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

Det er ikke helt vanlig, selv om det forekommer. Det er jo tydelig at TS skryter og er en litt stakkarslig sjel, siden hun forteller masse fremmede kvinner at "mannen deres" ligger med henne, kysser henne og tenker på henne heeeele dagen. Og så klager hun etterpå over at hun ikke kan stole på menn på grunn av dette. Det er jo som damer som gang på gang havner i forhold med konebankere. De tror ikke det finnes andre typer menn, fordi de selv alltid roter seg opp i sånne menn. 

Du er jo dessuten ganske ødelagt om du seriøst tror at den eneste gleden i livet en mann kan ha, er den gleden en elskerinne kan gi ham. Hadde det vært tilfelle hadde alle elskerinnene vært nydama etter et brudd, og ikke den andre kvinnen år etter år. Grunnen til at mange menn velger å bli i forholdet er at de ikke vil gi slipp på det de har med dama si. Mange menn som er utro har til og med god sex med dama si, men liker bare spenningen ved å ha ei dame på si.
Det finnes mange menn som synes den største gleden i livet er å ha ei dame som har det meste og gir han de gledene han trenger i livet, så han ikke trenger å vurdere å ha ei ekstra dame i livet sitt.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Stolt eller ikke. Mannen vil dette. Hvorfor? 

Hvorfor menn er utro? Mange grunner; lei av kona, får ikke nok sex, søker spenning, er i midtlivskrise og søker bekreftelse, tror gresset alltid er grønnere på andre siden eller rett og slett bare sliter med å kun ha én dame i livet. 
Du kan jo også stille spørsmålet hvorfor mannen ikke vil forlate kona si, dersom han liker TS så godt. Menn som er gjentakende utro, er en egen type menn som alltid finner gode unnskyldninger for hvorfor de må ha i både pose og sekk. De kunne ha valgt å være single og ligge rundt med god samvittighet, men det vil de ikke. Noe av grunnen er at damer som TS ikke er gira på single menn, og den andre hovedgrunnen er at de er forvokste gutter som ikke vil forlate "mammaen sin" som rydder, vasker, lager mat og gir han et trivelig familieliv. Trygghet, rett og slett. Å ha både trygghet og spenning på samme tid er jo en berusende deal som er vanskelig, om ikke umulig, å få i én person.

Anonymkode: 9eec0...dc7

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 9/28/2025 at 3:48 AM, AnonymBruker said:

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Du er et forkastelig menneske, og derfor regner du med at andre også er forkastelige og stoler ikke på dem? 

Du har helt rett. Med et slikt verdensbilde og slike verdier vil du aldri finne en mann du kan stole på. Man høster som man sår

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Du virker stolt av å skreve for en "opptatt" mann, og liker å skryte av det. Du er like lite til å stole på, uansett om du er mann eller kvinne. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg aner ikke hvorfor mennesker tror at jeg er trådstarter. Har helt ulik kode og har ikke skrevet et eneste pip om at jeg ligger med menn og i alle fall ikke gifte menn. Likevel skriver den ene etter den andre til meg, som om det er jeg som er trådstarter.

Hvorfor?

Er dere hele rusa hele gjengen eller synes dere det er morsomt?

Fordi du er like sprø som ts, antageligvis..

Anonymkode: fad38...b99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg aner ikke hvorfor mennesker tror at jeg er trådstarter. Har helt ulik kode

Jeg har forøvrig skrevet i denne tråden før. Finner du igjen koden min? 😉 Du må sette deg inn i hvordan det store nettet virker..

• Nyttig 2
Skrevet

Pul på mannen min så mye du vil, ts. Er uansett meg han kommer hjem til og deler barn og hus med. Den dagen vi eventuelt skilles, la oss si fordi han vil pule videre på deg, får han bare med seg halvparten av formuen - den andre svinser jeg avgårde med. Så kan du bare innstille deg på å vaske tøyet hans, tåle prompene hans og stadig bli avbrutt av vakttelefonen som ringer døgnet rundt. Jeg tåler det fint, splrs om det er like spennende for deg med et slikt liv.

Og en annen ting: tror du virkelig ikke vi gifte kvinner blir sjekket opp selv av gifte menn? Skjer hele tiden. Jeg vet hvordan menn er. Jeg vet hvordan min mann POTENSIELT kan være. Bryr meg ikke nevneverdig. Lever for min egen lykke, og for meg handler ikke lykke om å gå masse oppmerksomhet fra andre mennesker (som f eks mannen). Forsvinner han ut av livet mitt, vil jeg fortsatt ha de tingene i livet som gjør meg lykkelig.

Anonymkode: 3b5a9...501

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har forøvrig skrevet i denne tråden før. Finner du igjen koden min? 😉 Du må sette deg inn i hvordan det store nettet virker..

Jeg aner ikke hvem du er og ikke bryr jeg meg. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Pul på mannen min så mye du vil, ts. Er uansett meg han kommer hjem til og deler barn og hus med. Den dagen vi eventuelt skilles, la oss si fordi han vil pule videre på deg, får han bare med seg halvparten av formuen - den andre svinser jeg avgårde med. Så kan du bare innstille deg på å vaske tøyet hans, tåle prompene hans og stadig bli avbrutt av vakttelefonen som ringer døgnet rundt. Jeg tåler det fint, splrs om det er like spennende for deg med et slikt liv.

Og en annen ting: tror du virkelig ikke vi gifte kvinner blir sjekket opp selv av gifte menn? Skjer hele tiden. Jeg vet hvordan menn er. Jeg vet hvordan min mann POTENSIELT kan være. Bryr meg ikke nevneverdig. Lever for min egen lykke, og for meg handler ikke lykke om å gå masse oppmerksomhet fra andre mennesker (som f eks mannen). Forsvinner han ut av livet mitt, vil jeg fortsatt ha de tingene i livet som gjør meg lykkelig.

Anonymkode: 3b5a9...501

TS skriver jo at hun ikke vil ta han fra deg. så du kan få beholde denne mannen du virker å mislike sterkt.

Poenget til TS slik jeg leser det var ikke at hun ville noe mer med denne mannen, men snarere tvert imot, at denne type erfaringer gjør at hun ikke stoler på menn. 

Det er to ting jeg synes er rart med folk som svarer i disse trådene:

For det første tror dere at målet med å være elskerinne alltid er å bli gift med mannen. Det er det selvfølgelig ikke. Poenget er nok ofte nettopp det å slippe å være kona og vaske bokserne med bremsespor, men heller bare skumme fløten og ha litt uforpliktende sex.

For det andre, så skjønner jeg ikke helt hvordan det skal være en slags flex å være førstevalget til denne teite prompende mannen som liksom bruker kvinner som tømmestasjoner. Gratulerer med dagen. Dere maler opp disse mannfolka som verdens største tapere, bunnslammet i samfunnet, som kvinnehatere og svin, for så i neste åndedrag å skryte av at de velger deg, dette er det beste du selv klarer å score. 

Anonymkode: 92fbc...337

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TS skriver jo at hun ikke vil ta han fra deg. så du kan få beholde denne mannen du virker å mislike sterkt.

Poenget til TS slik jeg leser det var ikke at hun ville noe mer med denne mannen, men snarere tvert imot, at denne type erfaringer gjør at hun ikke stoler på menn. 

For det første tror dere at målet med å være elskerinne alltid er å bli gift med mannen. Det er det selvfølgelig ikke. Poenget er nok ofte nettopp det å slippe å være kona og vaske bokserne med bremsespor, men heller bare skumme fløten og ha litt uforpliktende sex.

For det andre, så skjønner jeg ikke helt hvordan det skal være en slags flex å være førstevalget til denne teite prompende mannen som liksom bruker kvinner som tømmestasjoner. Gratulerer med dagen. Dere maler opp disse mannfolka som verdens største tapere, bunnslammet i samfunnet, som kvinnehatere og svin, for så i neste åndedrag å skryte av at de velger deg, dette er det beste du selv klarer å score. 

Bra kommentar.

• Liker 2
Skrevet

Du tenker at du har vunnet og jeg har tapt, jeg tenker at du skulle bare visst. 

Jeg vet, og jeg ser ned på deg fordi jeg synes det du gjør er å synke lavt. Jeg lar det gå, fordi det gagner meg. Jeg er ikke interessert i å skilles nå, jeg liker hverdagen og livet mitt, livsstilen min, og jeg liker en fornøyd mann. Han er utro mot meg, men på et vis utnytter jeg han også fordi jeg ikke går. 

Anonymkode: 2beab...f54

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Du er ufyselig. Du gjør ditt ytterste for å rasere en uskyldig familie. Kona KOMMER til å finne det ut. Alt kommer for en dag. Det du gjør er IKKE noe å være stolt over. Og ja vi kan alle være enig i at det er mannen som er utro, det er han som er i et forhold - men du er ikke et hakk bedre. Hvordan du greier å leve med deg selv forstår jeg ikke. En h*re uten moral som selger selvrespekten din for litt oppmerksomhet og kos fra en annens mann. Skam på deg. Karma kommer til å bite deg hardt i rompa 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gratis skrev (7 timer siden):

Hjelpes! Her er det noen som har overtenkt veldig mye. Og ekstremt mange påstander, som bare er feil. Det ER ikke sånn! Menn er ikke sånn. Og kvinner er ikke sånn. Noen, både menn og kvinner, helt sikker, men ikke alle. Snakk om å simplifisere verden. 

Anonymkode: 7e938...ca2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen.

Snakk om ansvarsfraskrivelse - har jo sex med gifte menn eller menn i samboerskap selv!! Kunne ikke levd med meg selv i meg gikk ut etter menn som var opptatt.

Om det kommer bort noen som sier at dere skal tenne på et hus- han tar med fyrstikker og du med bensin. Dere er begge ansvarlige , selv om han er den verste da han tente på fyrstikken og faktisk satt på bålet .

Anonymkode: 7003b...034

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Så du kan ikke stole på menn, pga deg selv da? Sånne som deg er jo en av grunnene til nettopp dette 🤣 At du nesten virker stolt, er for meg helt utrolig. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg aner ikke hvem du er og ikke bryr jeg meg. 

Nei, godt er nå det, det hadde ikke vært spesielt bra for noen her inne hvis de gikk rundt og brydde seg særlig om hvem noen er. 😅 Men poenget mitt fløy rett over hodet ditt; altså at du KAN være ts selv om du påstår dere ikke er det pga at dere har forskjellige koder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelpes! Her er det noen som har overtenkt veldig mye. Og ekstremt mange påstander, som bare er feil. Det ER ikke sånn! Menn er ikke sånn. Og kvinner er ikke sånn. Noen, både menn og kvinner, helt sikker, men ikke alle. Snakk om å simplifisere verden. 

Anonymkode: 7e938...ca2

Enig i det du sier her, synes like vel den var et passende svar til TS.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

👏🏻👏🏻👏🏻 Til alle koner: det er sånn det er, uansett hvordan dere vrir og vender på det. 

• Liker 1
Skrevet
UserBlqvla skrev (9 timer siden):

Du er ufyselig. Du gjør ditt ytterste for å rasere en uskyldig familie. Kona KOMMER til å finne det ut. Alt kommer for en dag. Det du gjør er IKKE noe å være stolt over. Og ja vi kan alle være enig i at det er mannen som er utro, det er han som er i et forhold - men du er ikke et hakk bedre. Hvordan du greier å leve med deg selv forstår jeg ikke. En h*re uten moral som selger selvrespekten din for litt oppmerksomhet og kos fra en annens mann. Skam på deg. Karma kommer til å bite deg hardt i rompa 

Mannen vil rasere sin egen familie, det er risikoen, og han tar denne risikoen. TS tar forresten ikke betalt for å ha sex med denne mannen. 

Skrevet

Jeg ligger med mora di, så tenker vi er skuls. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...