Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Du kan aldri stole på en mann på grunn av din egen oppførsel?

Karma.

Anonymkode: c85ba...534

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan aldri stole på en mann på grunn av din egen oppførsel?

Karma.

TS egen oppførsel? Hva med mannens oppførsel? 

Anonymkode: c8d4c...0f1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS egen oppførsel? Hva med mannens oppførsel? 

Det virker som hun er stolt av å sørge for å opprettholde utroskap.

Kvinner er kvinner verst.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det virker som hun er stolt av å sørge for å opprettholde utroskap.

Kvinner er kvinner verst.

Stolt eller ikke. Mannen vil dette. Hvorfor? 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ts. Du ligger ikke med mannen min.

Anonymkode: c0603...bf3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Er da ingen bitter kone jeg, er lykkelig singel. ikke har jeg behov for å rote meg opp i opptatte tapermenn som trenger bekreftelse av random damer med variabel funksjonsevne heller, jeg passer ikke inn i det narrativet. :) 

Anonymkode: 771cc...c7b

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Så hyggelig av deg å la deg bruke da. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Du lar kona leve i uvitenhet? "Bare vit at jeg ligger med mannen din.." nei, hun lever fortsatt i uvitenhet, en tilfeldig tråd gir henne null opplysninger.

Vel, lykkelig uviten. Da er det vel greit å bare la det ligge. No pun intended.

Anonymkode: 9c626...423

• Nyttig 1
Skrevet

Not my circus, not my monkeys 😅

• Nyttig 3
Skrevet
Daria skrev (19 timer siden):

:rulle:

Lag en egen tråd om dette før det blir slettet som avsporing - jeg må vite hvordan dette utvikler seg. Syklende samferdselsminister, pirrende pinnedyr :fnise:

😆 

Mulig det må dukke opp en tom trikk på endestoppet der oppi. Ellers er det jo en eng i Torshovdalen, og det er jo en fin referanse til litt sånn Trine Skei Grandersk vibe. Venstre ligger i åkern, mens Krf og SV ligges på kollektiv eller offentlig parkområde 😆

I det hele tatt mange scenarier!

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (11 minutter siden):

😆

Mulig det må dukke opp en tom trikk på endestoppet der oppi. Ellers er det jo en eng i Torshovdalen, og det er jo en fin referanse til litt sånn Trine Skei Grandersk vibe. Venstre ligger i åkern, mens Krf og SV ligges på kollektiv eller offentlig parkområde 😆

Ooh, jeg liker trikkeidéen - en hyllest til de gamle som tas ut av tjeneste nå...

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (11 minutter siden):

Ooh, jeg liker trikkeidéen - en hyllest til de gamle som tas ut av tjeneste nå...

Herregud det tenkte jeg ikke på engang!

En gammel - med julelysene på! Litt feil sesong, men det gjør ikke noe.

»Hemmelige møter på juletrikken»

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Juletrikken! 😍 Dette kan jo bli en kalender-føljetong.

• Hjerte 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (58 minutter siden):

😆

KrF er i det hele tatt blitt mer sexy…

https://www.vg.no/nyheter/i/P13az/han-er-krfs-toppkandidat-i-bergen-sex-er-det-beste-som-finnes

Anonymkode: 7c6dd...d4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 16.37):

Og det samme med at dere tror jeg er den utro. 

Jrg tok hovedinnlegget som at det var ironisk. Du ligger altså ikke med gifte menn, men du er skreptisk til menn fordi du mener/føler at nesten alle er utro? Mulig jeg har missforstått helt, men det var slik jeg forsto det. Blir usikker når alle andre leser det du skriver og tror noe annet.

Anonymkode: dd1d0...07e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jrg tok hovedinnlegget som at det var ironisk. Du ligger altså ikke med gifte menn, men du er skreptisk til menn fordi du mener/føler at nesten alle er utro? Mulig jeg har missforstått helt, men det var slik jeg forsto det. Blir usikker når alle andre leser det du skriver og tror noe annet.

Å kom igjen. Jeg er ikke TS. Slutt å kall meg du. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke hvorfor mennesker tror at jeg er trådstarter. Har helt ulik kode og har ikke skrevet et eneste pip om at jeg ligger med menn og i alle fall ikke gifte menn. Likevel skriver den ene etter den andre til meg, som om det er jeg som er trådstarter.

Hvorfor?

Er dere hele rusa hele gjengen eller synes dere det er morsomt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Du er jo temmelig sprø hvis du fortsetter å ligge med opptatte menn, og så klager på at du ikke klarer å stole på menn. Selv om det er den som er i forhold som har hovedansvaret, så er du også medskyldig. Spesielt om du stadig gjentar greia med å ligge med menn du vet har kone/samboer/kjæreste. Og så skriver du at "bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten". Hva er greia med det? Er du stolt av det? Liker du spenningen ved å ligge med andres menn? Har du tenkt på at alle disse mennene ligger med dama si, kysser henne hver gang de har muligheten og at de fleste av dem aldri vil gå ifra dama si? 

Du kan ikke legge skylda på mennene da det er deg selv som velger å ligge med opptatte menn. Det er du som tydeligvis fortsetter å ligge med opptatte menn, og det virker som du har en slags syk stolthet over at du ligger med dem og blir kysset av dem. Du oppsøker jo faktisk menn som du vet er utro. Trist at du ikke kan stole på menn, men dette har du rotet deg opp i selv. Søk hjelp og begynn å vise deg selv og andre kvinner respekt ved å heller gå etter menn som er single.

Og nei, du ligger ikke med min mann. Han er en sånn mann man faktisk kan stole på. En sånn som avslutter forhold før han hopper videre til neste dame. 

Anonymkode: 9eec0...dc7

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Macro skrev (På 28.9.2025 den 5.54):

Jeg nekter å tro at folk som sykler til og fra jobb har det bra.

😂

Skrevet

Da syns jeg det er på tide at du sier ifra til den stakkars partneren til det r hølet vedkommende er sammen med. Et lite snev av respekt kan du jo i det minste ha. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...