Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi for mange er  ikke sex alt, eller viktig, i et forhold.

Anonymkode: 3baa1...d24

Elsker du han da? Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan man ikke kan ha lyst på en man er glad i.

Anonymkode: b1855...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis for han da, siden du synes det er bra at noen andre tar "jobben" med å ligge med han sånn at du slipper. 

Du må passe deg også.. nå skal ikke TS ta mannen din, hun virker ikke spesielt interessert i det. Men det er jo de som er det. 

Det er så mange som tar sin partner for gitt og tror de aldri kommer til å skille seg, uansett hvor drita dårlig stemning det er så tror de liksom at han vil bli resten av livet, de deler jo hus og barn osv. 

Men det er fort gjort for en mann som er totalt forsømt hjemme og ikke har følt seg begjært på mange år, å falle pladask for en kvinne som ikke ser sånn ned på han som du gjør. Og da kan det være kort vei til å se for seg et nytt kapittel i livet, særlig når midtlivskrisen setter inn og han tenker at å sitte med frigide deg resten av livet, er en forferdelig tanke, at det må jo være mer til livet. Jeg har sett det skje, så mange ganger.

Anonymkode: 92fbc...337

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Elsker du han da? Jeg klarer bare ikke å skjønne hvordan man ikke kan ha lyst på en man er glad i.

Anonymkode: b1855...0a4

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Tydeligvis for han da, siden du synes det er bra at noen andre tar "jobben" med å ligge med han sånn at du slipper. 

Du må passe deg også.. nå skal ikke TS ta mannen din, hun virker ikke spesielt interessert i det. Men det er jo de som er det. 

Det er så mange som tar sin partner for gitt og tror de aldri kommer til å skille seg, uansett hvor drita dårlig stemning det er så tror de liksom at han vil bli resten av livet, de deler jo hus og barn osv. 

Men det er fort gjort for en mann som er totalt forsømt hjemme og ikke har følt seg begjært på mange år, å falle pladask for en kvinne som ikke ser sånn ned på han som du gjør. Og da kan det være kort vei til å se for seg et nytt kapittel i livet, særlig når midtlivskrisen setter inn og han tenker at å sitte med frigide deg resten av livet, er en forferdelig tanke, at det må jo være mer til livet. Jeg har sett det skje, så mange ganger.

Det var ikke jeg som skrev den kommentaren om at andre tar "jobben". Jeg bare svarte at sex ikke nødvendigvis er så viktig for alle.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er viktig hvis det er viktig for den andre.

Anonymkode: 23ff6...ed6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er viktig hvis det er viktig for den andre.

Anonymkode: 23ff6...ed6

Ikke så viktig at man må gjøre noe man ikke vil. Pliktsex er drepen på fremtidig lyst og begjær. Oftest er sextørke forbigående, men tvinger man seg til å ha sex når man ikke vil, kan det fort bli permanent.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.22):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

Jeg vil si at de aller fleste er overraskende siviliserte. Tror du at en mann som hadde gått rundt og fortalt andre menn at han lå med kona deres hadde blitt behandlet noe bedre?

Anonymkode: a3cab...852

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så trist at du ser på det å være fysisk med mannen din som en fæl jobb. Det er jo ikke rart mange er utro... ! Det må være knusende for selvbilde og selvtillit å være sammen med deg.

Du burde forlate han, det er ikke ok at du bruker en annen bare for økonomiske fordeler. La han få finne noen som faktisk vil ha han og elsker han. Du klarer da fint å tjene penger selv.

Ingenting negativt oss imellom, dette er nok gjensidig fra begge parter :) Vi er gode venner, fungerer godt sammen i hverdagen, og trives i hverandres selskap. De økonomiske fordelene har jo han med meg også, da vi tjener omtrent like mye. Ingen av oss kunne ha sittet med huset alene. 

Med årene og hverdagslivet er det ikke lenger noe fysisk tiltrekning mellom oss, og siden jeg ønsker ham alt godt kunne han for min del gjerne ligget med noen andre. Han har jo behov, og slik det er nå sliter jeg med å dekke dem da jeg ikke finnes tiltrukket av ham fysisk. 

Det er som sagt gjensidig, og så lenge vi har det fint sammen på alle måter ellers, er vi enige om å holde sammen i et stabilt og godt liv, så får vi se når småbarnsperioden og er over og nye epoker og andre behov står for tur; enten blomstrer romantikken igjen, eller vi kan gå hver vår vei som gode venner. 

Anonymkode: 9a102...411

• Liker 2
Skrevet

Gidder du å booke en helg med han i uke 44 eller 48? Veninna mi fra hjemstedet vårt, som du sikkert har hørt om, har turnuslangfri da og ungene skal overnatte hos besteforeldrene, så hadde vært koselig med veninnehelg 😍 skal du først knulle han så dynes jeg du kan dra din del av lasset om du ikke vil ha han på fulltid. 

Anonymkode: 8a66e...4d0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Kos deg med han. :) 

Kona er nok glad for at du tar jobben med å ligge med han. Han maser fortsatt om sex, fint hvis du kan få han til å slutte!

Anonymkode: 43f40...c38

• Nyttig 1
Skrevet

Gidder du å booke en helg med han i uke 44 eller 48? Veninna mi fra hjemstedet vårt, som du sikkert har hørt om, har turnuslangfri da og ungene skal overnatte hos besteforeldrene, så hadde vært koselig med veninnehelg 😍 skal du først knulle han så dynes jeg du kan dra din del av lasset om du ikke vil ha han på fulltid. 

Anonymkode: 8a66e...4d0

Kos deg med han. :) 

Kona er nok glad for at du tar jobben med å ligge med han. Han maser fortsatt om sex, fint hvis du kan få han til å slutte!

Herregud, er det INGEN som liker ektemennene sine her? 😂😂

• Liker 1
Skrevet
Gorgonzola skrev (På 4.10.2025 den 13.57):

Takk for komplimentet men jeg er ikke enig i det du sier. 

Altfor mange har forventninger til at partner for evig tid skal være ærlig, lojal, trofast og enig. Så er det sånn at livet skjer, mye og mange forandrer seg og til slutt handler det om å ta ansvar for både egne valg og handlinger. Jeg velger å stole på mennesker som er rundt meg og nær meg. Det har jeg gjort i mange år, har opplevd både samlivsbrudd og nære venner som blir perifere. Sånn behandler "livet" oss, og det må vi innerst inne være forberedt på, uten å bli naive eller i overkant mistenksomme. Hvis ikke blir det mye greier i topplokket som risikerer å koke over. 

Dette er jeg enig med deg i. Jeg har også opplevd utroskap. Det var så vondt der og da,  men jeg kom meg forbausende fort over det. Forholdet fortsatte og jeg brukte aldri utroskapen mot han i senere anledninger. Det følte jeg ikke for, jeg hadde kommet meg over det. En erfaring rikere. Ikke den første og ikke den siste som opplever sånt.  Jeg er i et nytt forhold nå. Det andre tok slutt av andre årsaker enn utroskapen. 

Han jeg er sammen med nå er veldig sjalu av seg. Han henger seg opp i at jenta han var sammen med da de var 16 år flørtet med andre. Jeg på min side orker ikke å tenke sånn lenger. Jeg velger å fokusere på å ha det bra og trives godt i eget selskap.  Til syvende og sist er det seg selv man har. Jeg har gode venner jeg verdsetter mer en annet. Jeg pleier såklart forholdet også.  Men blir sliten av de stadige forhørene om jeg har hatt kontakt med andre menn. Det er tydelig at noen ikke er helt grunda i seg selv.

AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 15.35):

Så trist at du ser på det å være fysisk med mannen din som en fæl jobb. Det er jo ikke rart mange er utro... ! Det må være knusende for selvbilde og selvtillit å være sammen med deg.

Du burde forlate han, det er ikke ok at du bruker en annen bare for økonomiske fordeler. La han få finne noen som faktisk vil ha han og elsker han. Du klarer da fint å tjene penger selv.

Nå har vedkommende forklart at de er venner og har det bra sammen, men mangler den fysiske tiltrekningen.  

Ellers er det mange grunner til at kvinner eller menn ikke orker sex. Enten så er det fordi de kjipe og tar den andre for gitt. Eller så er den andre kjip og oppfører seg på en måte som gjør at deres partner mister lysten på dem. Og det er visst ikke alltid like lett å bare gå for alle.

Anonymkode: c2dcb...7fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.22):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

Du er 100 prosent sikker på at de ikke ville bedratt deg hvis dere ble sammen? 

Noen menn har det dårlig i forholdet, men det er menn som juger også. De har det kjempefint og elsker kona mer enn annet. Tro det eller ei. Men man kan faktisk elske noen å bedra dem. Men så er det noen veldig svake sjeler som trenger oppmerksomhet for å føle seg bra. Kanskje de er ekstremt glad i sex. Kanskje de er veldig kvinnegærne.  

Eksen min var utro, men det ble slutt av helt andre grunner enn det. Han aldri valgt henne han var utro med. Helt i begynnelsen syns han det var hyggelig å møte og oppleve noe annet. Pluss at han dopet seg en del den tiden, som også bidro til mye av atferden hans. Men da de ble litt mer kjent så mislikte han dama mer og mer. Det tok ikke lang tid. Hun hadde helt andre verdier enn han. Og det var pga meg han sluttet med dop. Han så hva det gjorde med oss. Han er en fin mann. Ikke noe galt å si om han. Savner han veldig 

Anonymkode: c2dcb...7fa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Haha, jeg liker mannen min, jeg. :) Ellers hadde jeg jo ikke delt hverdagen med han. Sex betyr lite i det store bildet. Særlig når man har vært sammen i et tosifret antall år.  I gjennom et langt samliv opplever man gjerne at partneren er småforelska i andre. Mange merker det nok aldri, men par som er tette og nære vil selvsagt lukte lunta. :) Det er sånt som skjer, og i de aller fleste tilfellene går det over. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg liker mannen min. Knuller ham jevnlig også, like ofte som i starten. Og deler mye ilag.

Men hadde han vært utro, løyet, og babla om vårt forhold, hadde jeg sagt til elskerinna at hun bare kunne få ham gratis. Jakter ikke på noen mann, selv ikke min egen. 

Anonymkode: 3a80f...66e

• Nyttig 3
Skrevet

Good for you, men det er vel en grunn til at han er sammen med henne og ikke deg. 

Anonymkode: 5e46e...f3d

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kona fant ut av det. Vi ligger fortsatt sammen da, bare skjuler det bedre. Og hun tror de reparerer. Hun skulle bare visst...

AnonymBruker
Skrevet

Kona fant ut av det. Vi ligger fortsatt sammen da, bare skjuler det bedre. Og hun tror de reparerer. Hun skulle bare visst...

Jada, du er søt lille troll som vil ha oppmerksomhet av fremmde på forum. 

Eller kanskje mer trist enn søt.

Anonymkode: 9300f...0ee

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min later som vi fortsatt er gift. Sjekker opp damer og forteller at han er gift men forholdet er dårlig osv. Han forteller at gjør det fordi det er så deilig befriende at hun ikke kan stille noen krav. Trenger ikke ta henne med på reiser eller spandere middag, likevel sitter hun der og venter, skrever når han kommer innom og jobber intenst for å konkurrere med meg 🫣 Chicks for free, som han kaller det. Vi bor ikke sammen engang, men det vet ikke hun, for han «kan jo ikke» invitere henne hjem. 

På en måte synes jeg han er tosk som holder på sånn, for det andre tenker jeg at den kvinnen som er så tosk at hun går for opptatte menn fortjener det. 

Anonymkode: 7e938...ca2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Stakkar er du redd noen tar igjen med samme mynt? 

Anonymkode: dd735...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 9.24):

Forstår ikke diskusjonen. Å ligge med en gift mann kan hvem som helst få til. 

Anonymkode: 5b0a2...313

Ts vil nok at de som har menn som sykler til og fra jobb skal bli usikre.

Men skjønner ikke at hun dummer seg ut med å fortelle at hun er tømmestasjon for noen hun i utgangspunktet visste var gift.

Og så påstår hun det er denne gifte mannen hun valgte sin  feil at hun ikke stoler på menn. 

Anonymkode: dd735...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...