Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sykla litt til og fra jobb i en periode og fikk så hinsides vondt i rævva, så kan relatere meg til den der gitt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😅 Men poenget mitt fløy rett over hodet ditt; altså at du KAN være ts selv om du påstår dere ikke er det pga at dere har forskjellige koder. 

Anonymkode: fad38...b99

Og poenget mitt fløy over hodet ditt, at det er trakassering når en hel gjeng påstår at jeg er trådstarter, om og om igjen, gjennom en hel tråd. Antar at det er deg med ulike koder da. Rapporterer neste gang det skjer. 

Anonymkode: 7c6dd...d4b

• Liker 1
Skrevet

Kona giftet seg med en pc-nerd som ikke sykler til jobb, så ho har ingenting å beakymre seg for 

Anonymkode: 7707f...ede

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

👏🏻👏🏻👏🏻 Til alle koner: det er sånn det er, uansett hvordan dere vrir og vender på det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

De fleste koner har nok ikke ektemenn som ligger med ts.

Og de fleste elskerinner driter nok i at han er gift, de vil bare ha sex med en villig, erfaren mann.

Det rare her er ts sin hule advarsel, som fremstår mer som et oi, gift mann vil ha meg. Som er forståelig at man iblant trenger et egoboost. Men virker jo ikke som situasjon gjør ts noe godt når hun tviler på kjærligheten av det hun har gått inn i.

Anonymkode: 3a80f...66e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 7.58):

Dette høres jo ut som en skikkelig kjip tilværelse. Og som du skriver selv, din egen uempatiske atferd får deg til å miste tillit til andre mennesker i samme slengen. Gratulerer. Du lever uten integritet og har ureflekterte verdier. Føler du deg spesiell og utvalgt, liksom..? Det er jo nettopp det du ikke er. Du brukes. Bygg opp eget liv på et bedre fundament, og øv opp empati, etikk og refleksjonsevne, så kanskje du også greier å stole på noen igjen.

Anonymkode: f538f...2ef

Hvordan vet at du at ts blir brukt? For alt du vet er det hun som bruker han. Hun høres ikke akkurat veldig forelsket ut.

Anonymkode: f5283...1c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra vi har FB så Egmont har et sted å bidra til å opplyse verden med viktige saker.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 18.22):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Komisk å lese fra kvinner som har så til de grader lurt av menn 😅 

Som mann så kan jeg avsløre at 9 av 10 utro menn som klager på kona og hvor fælt sexlivet, de sier det kun for å lure dere til sengs, så dere kan føle dere mer spesiell enn kona i håp om at dere sprer bena. Men dere lar dere lure gang etter gang. Både komisk og patetisk 

Anonymkode: c8ae9...cfe

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er trakassering når en hel gjeng påstår at jeg er trådstarter, om og om igjen, gjennom en hel tråd. Antar at det er deg med ulike koder da. Rapporterer neste gang det skjer. 

Kjære deg, det er ikke trakassering at flere tenker det samme ut ifra innlegg her inne. De færreste leser anonymkodene, derav fordelen med å ikke være anonym. Jeg er svært skjeldent her inne, men bruker ikke anonymknappen når jeg først er her.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som mann så kan jeg avsløre at 9 av 10 utro menn som klager på kona og hvor fælt sexlivet, de sier det kun for å lure dere til sengs, så dere kan føle dere mer spesiell enn kona i håp om at dere sprer bena. Men dere lar dere lure gang etter gang. Både komisk og patetisk 

Skrevet av en kone ja. Nei, det er ikke sexlivet menn klager på.  Og det siste en elskerinne tenker på er kona, hun eksisterer knapt. Så ingen elskerinner føler seg bedre enn en kone. Men det tror konene, for å føle seg bedre. Sannheten er at mennene søker etter kvinner, for noen passer en gift mann bra. De blir ikke lurt,  de velger det. De dummeste mennene, skiller seg, og tror de har finnet kjærligheten. Men det er ikke det kvinnene vil ha. 

• Nyttig 3
Skrevet

Finner jeg ut at det er min partner du er utro med så er dere begge to døde.

Fengselstraffen tar jeg med glede.

Tenker du aldri over faren ved det du gjør? Plutselig møter du en som meg.

Anonymkode: 5e7a9...af0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke mann og har heller ingen erfaring med å være utro eller elskerinne. Så det er ganske komisk at du skal uttale deg, attpåtil med statistikk dratt ut at ræva.

Denne myten om "elskerinnetalen" som noen her kaller det, eksisterer utelukkende i hodet på koner på Kvinneguiden. 

Det er nemlig ikke et sjekketriks å snakke ned kona. Man sjekker opp andre ved bruk av sjarme, personlighet, utseende, humor, intelligens etc. Kona er et ikke-tema. 

Og ja, det finnes de som bruker elskerinna som psykolog og klager sin nød. Men selv om du åpenbart blir sprengkåt av at folk snakker ned sine nærmeste, siden du mener det er noe du hadde spredd beina for, så er det ikke sagt fordi det er forspill. Men fordi det er sant. 

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men alle er dessverre ikke lykkelige i forhold/ekteskap.

Anonymkode: 92fbc...337

• Nyttig 3
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Pul på mannen min så mye du vil, ts. Er uansett meg han kommer hjem til og deler barn og hus med. Den dagen vi eventuelt skilles, la oss si fordi han vil pule videre på deg, får han bare med seg halvparten av formuen - den andre svinser jeg avgårde med. Så kan du bare innstille deg på å vaske tøyet hans, tåle prompene hans og stadig bli avbrutt av vakttelefonen som ringer døgnet rundt. Jeg tåler det fint, splrs om det er like spennende for deg med et slikt liv.

Og en annen ting: tror du virkelig ikke vi gifte kvinner blir sjekket opp selv av gifte menn? Skjer hele tiden. Jeg vet hvordan menn er. Jeg vet hvordan min mann POTENSIELT kan være. Bryr meg ikke nevneverdig. Lever for min egen lykke, og for meg handler ikke lykke om å gå masse oppmerksomhet fra andre mennesker (som f eks mannen). Forsvinner han ut av livet mitt, vil jeg fortsatt ha de tingene i livet som gjør meg lykkelig.

Anonymkode: 3b5a9...501

Fysisk bitcoin er løsningen på det. Vanskelig å ta halvparten i et skilsmisseoppgjør om ingen vet hvor verdiene er 

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelpes! Her er det noen som har overtenkt veldig mye. Og ekstremt mange påstander, som bare er feil. Det ER ikke sånn! Menn er ikke sånn. Og kvinner er ikke sånn. Noen, både menn og kvinner, helt sikker, men ikke alle. Snakk om å simplifisere verden. 

Anonymkode: 7e938...ca2

Gidder du faktisk å se disse spam videoene som deles når folk ikke har et reelt poeng? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skrevet av en kone ja. Nei, det er ikke sexlivet menn klager på.  Og det siste en elskerinne tenker på er kona, hun eksisterer knapt. Så ingen elskerinner føler seg bedre enn en kone. Men det tror konene, for å føle seg bedre. Sannheten er at mennene søker etter kvinner, for noen passer en gift mann bra. De blir ikke lurt,  de velger det. De dummeste mennene, skiller seg, og tror de har finnet kjærligheten. Men det er ikke det kvinnene vil ha. 

Det dere damer glemmer er at nesten samtlige menn som er utro lyver så det renner av de for å lure til seg litt mus. En gjenganger er å klage på kona, for å gi et inntrykk av at de har dårlig sexliv eller samliv, uten at det nødvendigvis stemmer, denne historien hører jeg fra 9 av 10 damer som ligger med gifte menn. Men det funker tydeligvis, for dere lar dere jo lure av det de sier

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er ikke mann og har heller ingen erfaring med å være utro eller elskerinne. Så det er ganske komisk at du skal uttale deg, attpåtil med statistikk dratt ut at ræva.

Denne myten om "elskerinnetalen" som noen her kaller det, eksisterer utelukkende i hodet på koner på Kvinneguiden. 

Det er nemlig ikke et sjekketriks å snakke ned kona. Man sjekker opp andre ved bruk av sjarme, personlighet, utseende, humor, intelligens etc. Kona er et ikke-tema. 

Og ja, det finnes de som bruker elskerinna som psykolog og klager sin nød. Men selv om du åpenbart blir sprengkåt av at folk snakker ned sine nærmeste, siden du mener det er noe du hadde spredd beina for, så er det ikke sagt fordi det er forspill. Men fordi det er sant. 

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men alle er dessverre ikke lykkelige i forhold/ekteskap.

Beklager å måtte skuffe deg, tror du svarte feil person, jeg er en 40 år gammel mann, og sett nok av det jeg har skrevet iløpet av de årene 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Beklager å måtte skuffe deg, tror du svarte feil person, jeg er en 40 år gammel mann, og sett nok av det jeg har skrevet iløpet av de årene 

Jeg er en 40 år gammel kvinne, har blitt lagt an på av uendelig mange flere menn enn du har. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 19.20):

Å kom igjen. Jeg er ikke TS. Slutt å kall meg du. 

Åh, gid a meg, tok jeg feil. Så prippen du er da. Huff. Håper du får sove i natt, som blir fornærmet for så lite, hahahaha

Anonymkode: dd1d0...07e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, gid a meg, tok jeg feil. Så prippen du er da. Huff. Håper du får sove i natt, som blir fornærmet for så lite, hahahaha

Og hva skal jeg kalle deg da? Deres majestet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det dere damer glemmer er at nesten samtlige menn som er utro lyver så det renner av de for å lure til seg litt mus. En gjenganger er å klage på kona, for å gi et inntrykk av at de har dårlig sexliv eller samliv, uten at det nødvendigvis stemmer, denne historien hører jeg fra 9 av 10 damer som ligger med gifte menn. Men det funker tydeligvis, for dere lar dere jo lure av det de sier

En gjenganger er å ikke klage på kona. Verken mann eller elskerinne snakker ikke om kona. Har aldri sett noen gifte menn klage på kona, jeg blir kontaktet av mange opptatte menn hver uke på forskjellige sider. De er kun ute etter et hett sexliv på si, fordi de har et kjedelig liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

En gjenganger er å ikke klage på kona. Verken mann eller elskerinne snakker ikke om kona. Har aldri sett noen gifte menn klage på kona, jeg blir kontaktet av mange opptatte menn hver uke på forskjellige sider. De er kun ute etter et hett sexliv på si, fordi de har et kjedelig liv. 

Min erfaring også. Å bli sjekka opp av en crybaby er turnoff for de fleste oppegående kvinner. Dette er vanskelig å ta inn over seg for de fleste, fordi det betyr at partner anstrenger seg og byr på sjarme og veltalenhet som han ikke (av ulike grunner) byr på på hjemmebane..

Endret av Langline
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...