Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
Adrenalina1 skrev (19 timer siden):

Hvorfor skulle ikke folk som liker å holde seg i form og ta vare på helsa si ha det bra? Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.

Å reagere på dette i denne tråden er for meg helt merkelig. 😂

Anonymkode: 771cc...c7b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er en MYE bedre historie en ts sin! Kan du være så snill å skrive den kioskromanen?? 😅😅😅❤️❤️

Anonymkode: 657a8...988

«En het morgen ved Sinsenkrysset» 

Har tittelen iallefall.

Han var vel samferdselsminister på nåde av kona da - så vi måtte nok skrevet inn litt sånn dirtytalk om samferdsel. 
Kanskje telt vs sykler biler underveis osv. 

«Nakent trafikkaos». Mange muligheter!

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Du tar jo noe ifra henne. Hva innbiller du deg? 

Anonymkode: fbc81...a0e

• Nyttig 1
Skrevet

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Vet dere ikke at dette er helt vanlig? 
Mannen deres er drittlei deg, hus og barn. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 
En mann vil ha glede i livet sitt, kun en elskerinne kan gi han det. 

Anonymkode: c8d4c...0f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (21 timer siden):

Jeg syklet en gang til jobb og selveste Knut Arild Hareide kikket på meg i sikkert 20 sekund.

Enten ville han ligge med meg, eller så handlet det om at jeg ikke orket sykle opp bakken og han lurte på om jeg skulle omkomme. 

Men, i en kioskroman kunne dette lett blitt en het historie om møtet mellom de to gifte - med sykkelhjelmen på 😆😂

Ingen skal si vi ikke fulgte sikkerhetsregler!

😂😂 

Anonymkode: 618b3...bf1

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (7 timer siden):

«En het morgen ved Sinsenkrysset» 

Har tittelen iallefall.

Han var vel samferdselsminister på nåde av kona da - så vi måtte nok skrevet inn litt sånn dirtytalk om samferdsel. 
Kanskje telt vs sykler biler underveis osv. 

«Nakent trafikkaos». Mange muligheter!

Fantastisk 😂 Mer!
Innimellom er det gøy å ramle innom tilfeldige tråder. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis mannen min får mer energi, er gladere, orker mer og klager mindre så er det eneste jeg vil vite: når skjer dette? Kan han være hos deg litt lengre? 

1. Jeg orker ikke være sjalu. Livet er for kort. Sex BETYR ikke så mye. 

2. Hvis han får "leke med andre leker" utenom meg, så ønsker jo jeg også å få den muligheten. Jeg er ikke utro, men det er jo noen fristelser. Så hvis han er utro betyr det at jeg også burde ha den samme muligheten uten dårlig samvittighet.

Anonymkode: 0e1dd...bae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her var det mange bittre koner som tror TS skryter, er ensom eller er en stakkarslig sjel. 
Jeg har hatt to forhold til to familiefedre. Jeg var mennenes glede i hverdagen. 

Selvfølgelig er mannfolka drittlei oss, hus og barn. Akkurat slik vi koner er drittlei mannfolka, hus og barn. Det er ikke rart i det heletatt. Jeg ville bare satt pris på ærlighet slik at jeg kunne funnet meg en spennende "hobby" jeg også.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 3.48):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Nope, min samboer sykler ikke hjem fra jobb og vi har ikke barn. Så det er ikke min mann du ligger med. Men du er et avskyelig menneske.

Anonymkode: 9300f...0ee

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok gjensidig og i endel tilfeller.

Men om du som elskerinnen var gleden i livet - hvorfor valgte ingen av de deg?

Jeg har all forståelse for at man kan gi etter for en fristelse eller to, en liten hverdagsflukt uten realisme involvert der og da. 

Også forståelse for at ting kan overlappe en periode.

Men når man aldri blir valgt til partner selv etter superhot sex og fri tilgang - du er «hans/hennes eneste lyspunkt», da må man begynne å rette spørsmålene mot seg selv. 

Rimelig mange forhold på si ender med langvarig forhold og gjerne et evt barnekull 2.0, hadde kanskje ikke satt meg megahøyt på pidestallen når man forblir singel etter elsker(inne) nr 2+ som ikke vil noe annet enn tilgang på sex.

Og veldig ofte ljuger jo den i forhold som faen for å få lett tilgang, særlig menn ihht statistikken. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ryddet for hatefulle innlegg. 

_popcorn_, adm

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 10.48):

Artig å lese svarene. Vil ikke folk ta inn over seg at hun faktisk har rett? Man hører jo til stadighet om brudd som kommer som lyn fra klar himmel.

Anonymkode: 42a46...769

Tviler ikke på at hun har rett. Har selv  en affære med " den perfekte familiefaren "..på det niende året. Han fikser hotell hver uke og vil gjerne starte på nytt sammen med meg. 

Jeg derimot kommer aldri til å stole på ham..men vi passer perfekt mtp sex.

Anonymkode: 13ff5...882

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fantastisk 😂 Mer!
Innimellom er det gøy å ramle innom tilfeldige tråder. 

Det var en frisk augustmorgen, og solen skinte mot de vakre bygårdene på Øvre Torshov. Jeg syklet forbi Lofthus samvirkelag og formelig kjente duften av dobbel cortado og kanelboller strømme mot meg. 

Skal jeg stoppe og stikke innom? Nei, jeg har vært nok forsinket på jobb for et helt liv. Dessuten ville denne morgenen noe helt annet for meg.

Jeg prøvde tråkke opp den lille bakken mot Sinsen tbanestasjon, men bekkenet mitt - rettere sagt min piriformis tvsng meg til å trille.

Jeg gikk av sykkelen, og ser en skikkelse.

Der er han, selveste Hareiede aka Pinnedyret. Han står der med sin sykkel, og våre blikk møtes.

Det må være leppestiften min han legger merke til. Og min dårlige kondis. Eller kanskje at jeg bruker hjelm og følger Trygg Trafikk sine anbefalinger?

Jeg sjekker om jeg har alle påbudte lys iorden, dette er jo selveste samferdelsministeren. Jeg vil jo ikke han skal straffe meg for ureglementert lysbruk.

Eller vil jeg det?

Nei. Jeg kan ikke tenke denne tanken, vi er begge gift. Hva ville statsministeren og naboene sagt? 

Idet jeg går forbi ham tar tiltrekningen overhånd. Jeg mister med vilje årets klimarapport ut av sykkelkurven og later som jeg ikke ser det.

Stemmen bak meg sier «du mistet noe!» 

—————-

HVA SKJER VIDERE 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig er det helt vanlig, det er derimot ikke vanlig å føle at man må offentliggjøre det, og få andre til å tvile på egen mann/eget forhold.

Hvis ts synes det er viktig at kona får vite dette, kan ts utmerket godt si ifra direkte til henne. Men av en eller annen merkelig grunn velger hun heller å skrive det her, altså å skryte av det offentlig. Og noe sier meg at ts ikke har guts til å si noe direkte til kona...

Anonymkode: 657a8...988

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
AprilLudgate skrev (49 minutter siden):

Jeg vil jo ikke han skal straffe meg for ureglementert lysbruk.

Eller vil jeg det?

:rulle:

Lag en egen tråd om dette før det blir slettet som avsporing - jeg må vite hvordan dette utvikler seg. Syklende samferdselsminister, pirrende pinnedyr :fnise:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Det er nok gjensidig og i endel tilfeller.

Men om du som elskerinnen var gleden i livet - hvorfor valgte ingen av de deg?

Jeg har all forståelse for at man kan gi etter for en fristelse eller to, en liten hverdagsflukt uten realisme involvert der og da. 

Også forståelse for at ting kan overlappe en periode.

Men når man aldri blir valgt til partner selv etter superhot sex og fri tilgang - du er «hans/hennes eneste lyspunkt», da må man begynne å rette spørsmålene mot seg selv. 

Rimelig mange forhold på si ender med langvarig forhold og gjerne et evt barnekull 2.0, hadde kanskje ikke satt meg megahøyt på pidestallen når man forblir singel etter elsker(inne) nr 2+ som ikke vil noe annet enn tilgang på sex.

Og veldig ofte ljuger jo den i forhold som faen for å få lett tilgang, særlig menn ihht statistikken. 

Det virker som du tar utgangspunkt i at målet for alle alltid er å bli gift med de man ligger med?

Det er ofte bare pulvenner. 

Anonymkode: 92fbc...337

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 22.26):

Ok 

Takk for opplysningen. Min mann har ikke barn, ikke sykler han heller men tusen takk for opplysningen. Må være trist å ikke ha din egen sjelevenn, drømmemann og en som elsker deg for den du er ,ikke bare musa de. Så trist ts🥺

Anonymkode: 58440...e30

🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig er mannfolka drittlei oss, hus og barn. Akkurat slik vi koner er drittlei mannfolka, hus og barn. Det er ikke rart i det heletatt. Jeg ville bare satt pris på ærlighet slik at jeg kunne funnet meg en spennende "hobby" jeg også.

Så finn deg en hobby da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det virker som du tar utgangspunkt i at målet for alle alltid er å bli gift med de man ligger med?

Det er ofte bare pulvenner. 

Anonymkode: 92fbc...337

Nja.

Single som ligger fast sammen, er pulevenner.

Single som ligger med gifte menn og derretter lager tråd om alt hun vet personlig om han og kona, har andre typer motivasjon enn et greit ligg.

Anonymkode: 3a80f...66e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

«Alle» menns hobby og interesse er å finne seg  en  på si/elskerinne. 
Intet mindre.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...