kari2 Skrevet lørdag kl 10:25 #1 Skrevet lørdag kl 10:25 Står mellom disse to. Er det mer taktisk lurt å stemme det ene framfor det andre?🤔
Pilleville Skrevet lørdag kl 10:27 #2 Skrevet lørdag kl 10:27 Sjå kva Kjersti Bergstø har lagt ut på FB. Ap kjem ikkje til å samarbeide med dei.
kari2 Skrevet lørdag kl 10:32 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl 10:32 Pilleville skrev (3 minutter siden): Sjå kva Kjersti Bergstø har lagt ut på FB. Ap kjem ikkje til å samarbeide med dei. Gjør de ikke? Finner bare gamle innlegg på siden hennes.
Pilleville Skrevet lørdag kl 10:34 #4 Skrevet lørdag kl 10:34 (endret) kari2 skrev (2 minutter siden): Gjør de ikke? Finner bare gamle innlegg på siden hennes. Eg og først, men trykk ganske langt oppe på den siden så kjem du inn på en nyere. Ser mangen i kommentarfeltet ber ho ti stille fram til etter valget. Trykk på navnet der det står 2 juni Endret lørdag kl 10:35 av Pilleville 1
anonym482 Skrevet lørdag kl 10:34 #5 Skrevet lørdag kl 10:34 Det absolutt siste du bør stemme på er SV. 5 2
kari2 Skrevet lørdag kl 10:37 Forfatter #7 Skrevet lørdag kl 10:37 anonym482 skrev (2 minutter siden): Det absolutt siste du bør stemme på er SV. Hvorfor mener du det?
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 10:39 #8 Skrevet lørdag kl 10:39 Hvis du virkelig vil stemme taktisk, burde du stemme de som ligger nærmest sperregrensen for å sikre at de kommer over, og dermed sikre mandater. 3
Pilleville Skrevet lørdag kl 10:40 #9 Skrevet lørdag kl 10:40 Eg personlig trur ikkje JGS gidd samarbeide med desse småpartiene so står laaangt fra hans meininger. Eg trur han vil inn i EU og kjem til å fri til Erna. Vent å sjå 2
Gaia Skrevet lørdag kl 10:44 #10 Skrevet lørdag kl 10:44 Jeg ville stemt SV fordi det er størst sjanse for at AP vil samarbeide med dem heller enn Rødt. I mange eldre AP-ere sine hoder er Rødt kommunister, og de ønsker ikke å assosieres med dem. 6
anonym482 Skrevet lørdag kl 10:47 #11 Skrevet lørdag kl 10:47 kari2 skrev (10 minutter siden): Hvorfor mener du det? Bergstø. Ikke god 4 1
Pippi Lotta Skrevet lørdag kl 10:54 #12 Skrevet lørdag kl 10:54 Selfølgelig sammarbeider AP med SV og R om det er det som skal til for å få makta. Jeg tenker det er størst sjanse for at SV blir store derfor stemer jeg på de. 4
Averyx Skrevet lørdag kl 10:58 #13 Skrevet lørdag kl 10:58 (endret) kari2 skrev (21 minutter siden): Hvorfor mener du det? .. Endret lørdag kl 10:58 av Averyx
Averyx Skrevet lørdag kl 11:00 #14 Skrevet lørdag kl 11:00 kari2 skrev (34 minutter siden): Står mellom disse to. Er det mer taktisk lurt å stemme det ene framfor det andre?🤔 Blir litt som å velge mellom pest og kolera. Ville valgt SV da kommunismen er det politiske systemet som har drept flest mennesker i verdenshistorien. 7 1
Bie-damen Skrevet lørdag kl 11:10 #15 Skrevet lørdag kl 11:10 Rødt er soleklart best på naturvern. Det er årets viktigste sak for meg. Vi er ingenting uten naturen. https://tv.nrk.no/program/KOID75003322 6 3
Kvittre Skrevet lørdag kl 11:11 #16 Skrevet lørdag kl 11:11 Pilleville skrev (43 minutter siden): Sjå kva Kjersti Bergstø har lagt ut på FB. Ap kjem ikkje til å samarbeide med dei. Hva gjelder dette? Ap vil ikke samarbeide med Sv?
Kvittre Skrevet lørdag kl 11:14 #18 Skrevet lørdag kl 11:14 Synes det er vanskelig og stemme og spesielt og stemme taktisk. Stemte Sv sist og Rødt nå. 2 1
Averyx Skrevet lørdag kl 11:23 #19 Skrevet lørdag kl 11:23 velociraptor skrev (9 minutter siden): Helt klart Rødt Kvittre skrev (7 minutter siden): Synes det er vanskelig og stemme og spesielt og stemme taktisk. Stemte Sv sist og Rødt nå. Dere liker urettferdighet, folkemord og pur ondskap med andre ord? 4
Kvittre Skrevet lørdag kl 11:25 #20 Skrevet lørdag kl 11:25 Averyx skrev (1 minutt siden): Dere liker urettferdighet, folkemord og pur ondskap med andre ord? Ja nettopp. Du skulle ikke bli politiker selv, du som er så god på debattere saklig og uten hersketeknikk? 7 1 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå