Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

ooogså var det helg igjen, takk og lov.

hanglet fryktelig i går, sov av meg endel og har planer om å sove av meg litt mer idag, så jeg frisk nok til å trene litt i løpet av helga og være fit for fight før dans + annen trening til uka.

men først, arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: - og da var vi tilbake .. :Gjesp: Bråvåknet ti over syv ... litt stressende det ... men vi er utrolig effektive når vi må :ler:

Håper du har hatt en fin helg - det har jeg - både mye avslappning og litt sosialt.

Lurer forresten på om folk tror jeg er drikkfeldig :sjenert: -:ler: får "stadig" vinflaskler sånn "helt uten grunn" - eller for småting. Misforstå meg rett - det er kjempehyggelig. (men de kunne godt gitt meg hvitvin i stedet for rød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: - og da var vi tilbake .. :Gjesp:  Bråvåknet ti over syv ... litt stressende det ... men vi er utrolig effektive når vi må :ler:

Håper du har hatt en fin helg - det har jeg - både mye avslappning og litt sosialt.

Lurer forresten på om folk tror jeg er drikkfeldig :sjenert: -:ler: får "stadig" vinflaskler sånn "helt uten grunn" - eller for småting.  Misforstå meg rett - det er kjempehyggelig.  (men de kunne godt gitt meg hvitvin i stedet for rød)

:vinke::klem:

heia.

hatt en deilig helg, slappet mye av og sovet mye, for å bli kvitt hangletehet, og det funka det. fikk trent litt på lørdag, men det var det jeg gjorde på lørdag, ellers var det bare slapping, søndag var deilig, lang morgen, gikk til byen, møtte snuppe, leide skøyter på spikersuppa og fomla rundt på isen til vi hadde vondt både her og der... :ler: jeg syntes jo forsåvidt jeg var rasende flink på slutten der, gamle kunster begynte å komme tilbake og sånt, så det må gjøres oftere. og ble smilt til, med DET smilet, av råfin 25-åring... (lever lenge på sånt) *flirer*

også fikk jeg begynt på maleriet mitt etterhvert, kommer til å ta lang tid, men det gjør ikke noe, pusle litt nå og da.

trøtt idag da, men pytt, det går over. skal til legen for oppfølgingstime, så det blir bare jobb frem til ca to. så blir det litt spenning på angstringfronten, og ellers gledre jeg meg bare til i morgen med dans, håper jeg får med meg ho jeg tror jeg får med, hadde vært mye bedre det. drar uansett, men vil helst slippe å dra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut.

Hadde jeg visst at dere gikk på skøyter - skulle jeg kommet innom på vei til kamp - og filmet dere :ler:

Råfine 25-åringer er da morsomt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut.

Hadde jeg visst at dere gikk på skøyter - skulle jeg kommet innom på vei til kamp - og filmet dere :ler:

Råfine 25-åringer er da morsomt :sjarmor:

*fniser* bli med neste gang, men da får du pent stå på skøyter også, det er nok av folk som står langs kanten og flire, trenger ikke flere *gjeiper*

men du er hjertelig velkommen til å bli med altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og du tar ansvar for å bære meg til legen etterpå (masse bilder i hodet :ler:)

Prøvde meg på gamle kunster for 15 år siden eller noe sånt ... trodde jeg skulle slå meg ihjel - var blå alle tenkelige og utenkelige steder (skjønner ikke at jeg virkelig fikset det for lenge siden .. for det gjorde jeg faktisk) - så jeg har funnet ut at det er noe jeg er blitt for gammel til.

Behøvde forresten ikke flire når jeg sto ved kanten ... kunne gjort det forran tv'n etterpå :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja, tenkte i starten at dette her er IKKE som å sykle!!

vi sto jo MASSE når vi var små, kunne gå baklengs og snurre og alt mulig, snurringa begynte jeg å få dreisen på igjen,men baklengs trenger jeg litt mer trening for å få til.

og så stolt, raste av gårde, tok en rask spinn, elegant og selvsikker, før balansen forsvant og armer og bein veivet febrils i ett hyl om å klare å holde meg på beina!! :legrine: så helt sikkert kjempelekkert ut! :sjarmor:

snuppa tok ikke vågale sjanser, siden hun ikke har stått mye som liten, er igrunnen imponert over at ingen av oss datt... mange nestendetter, men ingen datt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kom seg etterhvert da, så om jeg er flink og får gått ett par ganger til, så kommer det seg nok.

tror det stod at de har is der til uti mars jeg, så har litt å gå på.

idag skal jeg til oppfølgingstime hos legen min, passe på at jeg tar vare på meg selv, så da må jeg gå tidlig fra jobb og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: veit, jeg tenkte på det etterpå, snuppa tok plenty sjanser, og holdt likevel balansen strålende!!

syns vi var flinke jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nå har jeg smakt de berømte kokosbollene - og det var vel det nærmeste jeg har vært en orgasme i 2007 :ler: Mørk sjokolade som smeltet i munnen og masse deilig skum :sjarmor:

Har såvidt begynt å skrape meg sammen etter helgen.

Gikk det bra hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh.. nå fikk jeg lyst p kokosboller jeg og...

gikk veldig bra hos lege, vi pratet en time vi, som vanlgi... :ler:

skal til bedriftshelsetjenesten på torsdag da, det gruer jeg mer for.. annen lege, annet sted, masse blodprøver og sånt... *skjelver i buksene* men men, det går vel greit det og regner jeg med.

idag skal jeg ut å danse salsa da, to kurs tenker jeg, om jeg orker og får lov, det blir knallgøy!

godt du kommer deg igjen, forstod det slik at det gikk bra i helga ja, det er alltid bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

... her er det mindre aktivitet for tiden jeg jeg - du er tom nede på side to på "mine innlegg" :ler:

Har hatt det vannvittig hektisk de siste dagene - 12 timers arbeidsdager - møter osv. Liker det ikke :frustrert:

Dessuten har PCen min bestemt seg for å bli "B-menneske" - funker som rakkern utover dagen - men er umulig å starte om morgenen. Kan bruke opptil en halv time på å "gå seg til" ... skulle tro det var en av gutta mine jeg prøvde å vekke :ler:

Skal ha fridag i morgen - det blir deilig - er ajour (så godt som ) med det som må gjøres - og jeg ser frem til en koselig/avslappende/hyggelig/sosial helg. Tror jeg trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. :klem:

jepp, stillere en vanlig, får vært inne og lest, skriver litt i svar, men får ikke skrevet like mye. På jobb er det tidvis hektisk og på fritiden har jeg så mye om dagen at jeg omtrent går i frø bare jeg tenker på det... :ler:

har satt opp vaskekjellern på lørdag formiddag, bare for at jeg skal tvinge meg til å være hjemme å slappe av litt... må sy også, så da er jeg nødt til å være litt hjemme innimellom.

idag skal jeg egentlig på sambakurs, har innmari lyst, men dras mellom om jeg skal være fornuftig å dra hjem, sy litt, trene, hjem og sy mer..

eller om jeg skal dra ned å danse og kanskje ikke få begynt på sying...

men det blir nok samba, det har vært planlagt og ønsket så jeg tror jeg vil prøve det.

lege skal ejg til idag og, så i morres var det sånn tisse-på-glass-seanse ... :ler: skulle ønske jeg var mann akkurat da ja.

i morgen blir det muligens ut med jobben, lønningspils, så den dagen forsvinner også.. skal puste litt på lørdag og søndag, go ut å danse salsa og samba på søndag kveld, det gleder jeg emg til.

og... neste uke blir antagelig nesten like mye borte fra hjemme ihvertfall, tror jeg har fikset meg onsdagen som rett-hjem-fra-jobb-dag da (muligens en raskt tur på treningssenter, men det tar ikke så mye tid), litt imponert over det! :ler:

Phju.. *tørker pannen, senker skuldrene og puuuuuuster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt svett bare av å lese om det jeg :ler:

... men er det plass til noe dating innimellom her da... :sjenert:

(og gjett hvem jeg kjørte hjem i går :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...