Gå til innhold

alines dagbok


aline

Anbefalte innlegg

dating er lagt på hylla, har ikke verken tid eller energi til å bruke på mannfolk for øyeblikket.

(ha.. han har jeg ikke hørt fra på en stund, sto det greit til med ham da? han er jo sykemeldt, eller var ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

Hæhæhæhæ?! Hvem, hvem? Noe jeg har gått glipp av? :ler:

Må bare dytte litt på boka di, den har ramlet av lasset.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tidligere date, som billa kjører rundt på til tider, ser ham oftere en jeg noengang gjorde... :ler:

har litt å gjøre om dagen, så får ikke vært like mye innom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: - og det er ikke så ofte det heller.

Det virket som om alt sto bra til - skravlet minst like mye som vanlig - veldig engasjert osv. Virket som han var i full gang igjen - men på den andre siden - så snakket vi jo ikke direkte om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: nei, tror nok ikke han skravler ivei om akkurat det...

han var virkelig ikke bra før jul forsto jeg, fikk litt vondt av ham gitt.

men men, nå har jeg vært på lønningspils i fem-seks timer, alle andre har virkelig HELT neppå øl etc i fem-seks timer.. kjempekoselig, men gosj så deilig å komme hjem.. *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, intet er som å komme hjem etter en festlig aften på byen og få helt "utestedsstøyen" ut av ørene :ler: . Uansett hvor koselig det er, så er det masse støy på utesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er det, og det blei en sprite mer en jeg ba om, i tillegg til en kaffe-bailys-mix istedenfor bailys som jeg ba om..... så magen sa plutselig ifra at nå var det igrunnen greit å gå hjem og slappe av litt.

så det er godt å være hjemme nå, og deilig å komme meg i seng i grei tid selv om jeg fikk vært med ut etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig ikke, har ikke tid og energi.

har vært på sjekkern en periode, men det har ikke akkurat fungert supert...

jeg har jo stort sett ikke tid til dem... og det skal noe veldig spesiellt til før jeg er interessert i å ta meg tid til å ta tid til en mann, og de er sjeldne. (møtte en sånn en, men dessverre var det for manga ulikheter, så det ble bare vanskelig for oss begge)

så nå er jeg vekk fra sjekkearenaen igjen og tilbake på superaktiv-delen igjen.

og så lenge, har jeg en kjekkas på jobb + skal begynne å danse salsa, og der er det noen mulig-kjekkasser, men er der for å danse og kose meg og kanskje ha noe fint å se på om det er noe mer en dans.

merket når jeg prøvde, at jeg ikke er sterk nok i troen på meg selv til at det er helt lurt å sjekke... jeg liker meg selv nå, i motsetning til før, men den er ikke så sterk enda, så det skal så altfor lite til før jeg disser meg selv . så da får jeg vente til jeg har jobbet mer med meg selv og min liking av meg selv og selvtillitt.

men, jobber med det mandager, danse salsa tirsdager, behandling onsdager, dans torsdager, treningsstudio fredag og søndag og lørdag av og til fri... bortsett fra nå, for om dagen er det sying hver fridag... så har jeg stort sett ikke tid til noe sjekking nei... phju..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi....

jeg har vært hos bedriftshelsetjenesten og fikk idag svarene på blodprøver, og: jeg er knallfrisk!

fikk til og med håndskrevet skryt fra legen på utskriften... :sjarmor:

"Kolesterol - 4,8 er flott!" *fniser*

han wowa når han målte blodtrykket også, men det husker jeg ikke hva var på...

føler meg fryktelig sunn, sprek og frisk nå altså!

det er deilig.

såh, da har jeg spist supersunt i hele uka og skal nå ut å danse.

har det bra, om en litt hektisk, så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fniser enda mer*

jupp.

og selv om jeg har en kilo eller to som jeg fremdeles vil ned, så må jeg innrømme (mest for meg selv) at igrunnen har jeg en ganske fin kropp... *fniser enda mer*

(og dette midt i min premenstruelle periode, oh- salige velbehag)

FREEEEDAG!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

dansing i kveld, det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Fredag :sjarmor: - deilig.

Flott å få papir på at du er sunn og frisk .. kjekt å vite :ler:

Har hektisk kjørehelg .. så formiddagen i dag (en halvtime til - sløves bort)

:klem: god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig snart helg ja, og det blir deilig.

skal både trene, danse, sosialiseres, sy, trene mer og slappe av om jeg skulle få litt tid innimellom... hihi

god helg, kjør forsiktig og hils vennen vår om du treffer på ham. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...