Gå til innhold

alines dagbok


aline

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske yndlings-Aline'en min en super helg!

Så godt å høre at du er fornøyd med kroppen din! Jeg er vel stort sett også det, men irriterer meg på noen kilo som jeg kunne tenkt meg å bli kvitt. For selv om jeg ikke er overvektig, har det noe med trivselsvekt å gjøre. Høres ut som om du stort sett har funnet den!

Kos deg med dansing og sying og sosialisering. Det hørtes ut som mye bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men...aline :overrasket: , nå var du helt nede på side tre - på "mine innlegg". Er du gått fra å være travel til å bli hyper ???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: fra travel til enda travlere ihvertfall, har nok å gjøre kan du si, og skulle gjerne hatt noen timer til i døgnet og noen dager til i uka.. men de hadde vel bare blitt brukt opp de og tenker jeg, så det er vel like greit. :ler:

og på jobb har jeg EGENTLIG ikke tid til å skrive... men sniker meg til det likevel.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og :klem: er litt på du - lenge siden sist.

... er hjemme i dag - skikkelig forkjølet - og liker det ikke :sur: - men håper jeg blir bedre mot helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. ikke bra med forkjølelse, men det er maaaange som sliter, vi har skikkelig fravær på jobben over hele landet grunnet forkjølelser.

håper du blir bedre til helga da, det er liksom det lille avbrekket jeg hadde planlagt.. hihi.. ellers blir det bare sying sying sying med litt trening innimellom om jeg får tid. :ler:

masse god bedring da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det er en reaksjon på at nå var jeg ferdig med alt jeg MÅTTE gjøre - så skuldrene senket seg et par hakk - og nå skulle jeg bare "gjøre hyggelige ting" noen dager.

Ser for meg iltre bassilusker sittende på lur - og klare til å kaste seg på en stakker som tror man skal kunne nyte noen rolige hyggelige dager. :frustrert:

- men jeg må blir frisk til i kveld/i morgen - så da får jeg bare satse på et lynkjappt sykdomfsforløp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: superraske sykdomsforløp synes jeg må være en glimrende oppfinnelse

må man så må man liksom

jeg må jaggu jobbe... *grynter og er mer en klar for helg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg iltre bassilusker sittende på lur - og klare til å kaste seg på en stakker som tror man skal kunne nyte noen rolige hyggelige dager. :frustrert:

De gjør det, "-luskene".... Sitter på lur, altså. Jeg er sikker på de er onde av natur. Alltid er de der hvis man skal reise bort eller på fest eller gjøre noe annet hyggelig.

Dumme -lusker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh... så var det lørdag, og jeg har sittet time etter time, på gulvet, bøyd over metervis med stoff... måtte ta meg en pause, ryggen skriker etter litt utretting.... hihi

har trykt innpå sjokolade og pizza, så får se om jeg har energi til å krype ned på gulvet igjen etterhvert... og i morgen... :ler:

er ihvertfall ikke syk! *banker febrilsk i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jeg!!! Syk, altså. Dvs. ikke syk, men øyenbetent. Tusler rundt som "lille rødøye" nå og klisser og kliner salve. Æsj.

Men har begynt å trene :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

*innom og veiver*

Er jo bare deg igjen, her jo. Ikke at det er BARE, altså :ler: men alle de andre er jo over alle hauger :forvirret:

Ønsker deg en god uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og veiver*

Er jo bare deg igjen, her jo. Ikke at det er BARE, altså  :ler: men alle de andre er jo over alle hauger  :forvirret:

Ønsker deg en god uke!  :klem:

*veiver tilbake*

neida, er ikke bare meg, synes det er endel andre her også jeg, om en ikke de som har flyttet over til annet forum. ;)

er litt begge steder jeg, men er nok mest trofast her.

God uke til deg og snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her jeg :klem: - og :vinke:

- men etter to syke dager - en fridag og helg - var det et helvete å komme på jobb - så jeg har ikke en gang fått meldt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo bare deg igjen, her jo.

Nåhhhhh *snurt* Og hva med browniesene mine da? Ikke bra nok lenger nei... Nei, for guds skyld hold deg til Søs du, men vær obs på at hun baker HELT makne brownies som meg.

Hei forresten, Aline :) Nå er det SÅÅÅ lenge siden vi har møttes at vi må få det til en dag. Vi er borte de to neste helgene, men så er vi i hus en helg. Har du tid til å komme en ettermiddag kanskje? Eller er du ledig helgen om tre uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåhhhhh *snurt* Og hva med browniesene mine da? Ikke bra nok lenger nei... Nei, for guds skyld hold deg til Søs du, men vær obs på at hun baker HELT makne brownies som meg.

Hei forresten, Aline :) Nå er det SÅÅÅ lenge siden vi har møttes at vi må få det til en dag. Vi er borte de to neste helgene, men så er vi i hus en helg. Har du tid til å komme en ettermiddag kanskje? Eller er du ledig helgen om tre uker?

jepp, jeg baker akkurat makne, de ER gode, men bare like gode.

og hei hei Sissansøs, har litt problemer med ettermiddagene jeg, er hektisk for meg i ukedagene, men helga om tre uker, altså 24.-25. ser grei ut. Det er vel vinterferie da, men sånt påvirker ikke meg, så om det ikke gjør det upassende for dere, så passer det med en helgevisitt for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bake cookies også da :sjarmor: *frister Fiona* (etter oppskrift fra Aline riktignok, men hun baker dem IKKE :ler: )

Vinterferie=ukjent begrep. Trer vel inn rundt skolealder vil jeg tro. Jeg har skrevet deg ned, så da gleder vi oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og cookiesene er knallgode, etter oppskrift av den søte Glammy, Sissan sine blir like gode som glammy sine og jeg sitter bare som mellomledd (en så lenge, har ingen tro på at jeg får prøvd meg som baker med det første heller)

tenkte kanskje i forhold til eldstemann jeg, det med vinterferie, at han har og at dere tok fri pga det. Men det er veldig greit at dere ikke gjør det da, så kan vi jo bake brownies og kose oss i helga. :)

har skrevet ned i kalender jeg og, gleder meg.

og ellers, var jeg på første av fire nybegynner-salsakurs i går, kunne det vi lærte, var ett par karer som hadde danset lenger, som var der for å fylle opp mannedelen, og selvsagt klarte jeg å kapre to av dem når vi skulle danse litt "fritt", så da fikk jeg utfordret meg selv bittelitt ihvertfall.

blir nok noen søndager der også tenker jeg, da er det salsaparty både for nybegynnere og mer viderekomne, så det kan bli interessant. (er litt utålmodig på å komme meg videre, go foreløpig lærer vi merengue "bare")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...