Gå til innhold

alines dagbok


aline

Anbefalte innlegg

og det er vanvittig lenge siden vi var der sist også, stakars, de har aldri noen som sitter etter stengetid lenger nå da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*fniser*

men nå gleder jeg meg fryktelig til torsdag altså, må innrømme at det driver og løper rundt oppi hodet mitt ganske ofte...

også skal det bli deilig å få seg noen dager fri, komme meg vekk og gjøre noe helt annet. Og blir jo nesten ei hel uke og, det er deilig for stakkarer som meg som ikke i utgangspunktet får noe særlig ferie i år.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe: wow, utrolig helg!

var en snartur i london sentrum på fredag formiddag, shoppet ikkeno da, men var innom ihvertfall, også begynte festen....

salsa ble plutselig noe mye mer en hva jeg har sett hittil i norge, nivået lå laaangt over alt jeg har sett her, det var dritstilig og jeg følte meg så nybegynner som du kan få det... :ler: så tok jeg kurser på kurser på kurser på kurser... og husker jeg noe? nope! :ler::ler:

også så masse fine mannfolk!! :sjarmor:

vel, nå skal det slappes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var veldig bra ja, nå må jeg bare jobbe av litt av moroa.. hihi.

Har nesten ikke betalt noe, hadde jo egentlig ikke råd til å dra, så snart må jeg begynne å jobbe litt for å få gitt litt tilbake.

Fikk shoppet meg salsasko da, har ikke fått dem enda, bestilte av ei som driver sammen med familien, håndlager salsasko. Bestilt kjempestilige i mørkblått denimstoff med blått glitter, annerledes og likevel ikke for prangende, likte de utrolig godt og får dem til nesten halve prisen av det jeg måtte betalt om jeg bestilte dem her hjemmefra, eller kjøpte tilsvarende annet her hjemme.

og ja, ny basill har satt inn... :sjenert::ler:

har blitt etterspurt på linedancen nå, var visst lenge siden jeg har vært der gitt... har liksom tatt litt pause, og nå som jeg skal hjelpe mer til med salsaen så blir det vel ikke noe bedre tenker jeg.. kan ikke rekke alt, og for tiden er ikke linedance prioritet.

men, nå er det senga, i morgen er det jo jaggu jobb.... etter nesten en uke fri, blir det jo jammen litt uvant. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og ønsker god helg :klem:

Jeg får besøk av en barndomsvenninne - gleder meg til det .. og så skal vi i 50-års lag - så da håper vi været holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: god helg til deg og snuppa, krysser fingre for pent vær jeg og.

Tenkte jeg skulle prøve å få vært litt ute i sola dersom været holder, ellers har jeg alltids nok ting å finne på altså... vaske bad f.eks.. trene... vaske kjøkken og klær og i det hele tatt... eneste unnskyldning er om det er pent vær, da må jeg ut. :ler:

kos deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

fryktelig lenge siden jeg har vært her inne og skrevet gitt.. :fnise:

Men, nå har jeg vært en bitteliten tur innom veggen igjen, og har sett lyset.... :sol:

så idag har jeg sendt mail til kunstskole for å forhøre meg om hvilket av kursene deres som vil passe meg best med tidligere utdanning og slikt, skal melde meg på kveldskurs en kveld i uken i første omgang for å hente opp litt, og for å få tatt tak i ting uten at jeg trenger kutte ut dansinga.

Har mange planer i hode for tiden, mange kreative planer som jeg tror kommer til å gjøre meg veldig godt, det FØLES veldig godt å ta tak i disse tingene, jobbe mot å kunne tjene litt penger på egenproduserte ting, både av tegning og søm, fy søren det blir deilig! :rødme:

åh, det made my day å gå forbi den kunstskolen, komme på at jeg faktisk KAN, at det overhode ikke er for sent å ta tak i ønsket om å jobbe mer med kunsten og sømmen.

tror dette blir bra jeg. :)

nå har jeg hatt tre deilige og glimrende dager etter hverandre, sånt kan man få energi og motivasjon av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...