Gå til innhold

alines dagbok


aline

Anbefalte innlegg

eldstemanns mor har alltid fri i skoleferiene, så da "slipper" vi og kan spare ferien til sommeren... Men jeg skjønner tanken altså.

*vil også danse salsa* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah, ja det er jo igrunnen kjekt da.

og ja, du skulle vært med å danset salsa, det er gøy!!

og du kjenner jo ho ene jeg har med meg, men sånn er det når man har jobb og barn, er gift og bor langt borti vekkistan! *gjeiper*

(NOEN goder har vi som er single og barnløse også, vi kan prioritere tiden vår annerledes, men det er gjerne det også da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Morsom du. "det eneste" er at dere kan prioritere tiden annerledes....

Det eneste jeg tenker på er hvordan jeg skal få tiden til å strekke til,o g det eneste jeg ønsker meg er mer av den så jeg kan prioritere annerledes.... Nuvel - gresset på andre siden osv.

Er så sliten at jeg ikke orker mer snart, har det skikkelig tøft nå. Ikke lyst til å stå opp om morgenen, aldri en hel natts søvn, kjempepress på jobb og i mitt andre engasjement. Har ikke hatt verken tid eller ork til å være på helsestudio eller kafe i år, og vil bare sove sove sove. Helst på et hotell langt borte uten mail, telefon etc. Men - det var sutring i din dagbok og ikke meningen. Måtte bare få ut litt frustrasjon, for nå kjennes det som om jeg ikke orker mer snart. Skulle så gjerne gjerne hatt anledning til å prioritere litt salsa :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du er sliten, og at du har mer en meg å gjøre, men tro meg, jeg skulle gjerne stått ved din side og bedt om 24 timer til i døgnet!

jeg sover heldigvis om natten, og er ikke like sliten (mye fordi jeg sover på natten, OG fordi min hektiske timeplan er fritidsbetinget og kun for mitt eget velvære?) men har likevel altfor lite tid, skulle gjerne hatt mye mer tid til å besøke familie, pleie venner, gjort litt husarbeid hjemme og lest litt bøker, men har ikke alltid like mye tid til det. praktisk sånn sett at jeg har endel venner PÅ disse fritidssysslene mine, så kan jeg både gjøre det jeg prioriterer og være sosial på en gang.

men det er helt sikkert alltid grønnere på andre siden av gjerdet, savnet (og sorgen) over å IKKE ha noen som krever og ønsker min tid, er større en det kanskje virker som. Det er jo noe av grunnen til at jeg fyller opp tiden min med andre ting også, ellers ville jeg vært rett ut ensom. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, men det er ganske enkelt å skjule så lenge jeg holder meg aktiv hele tiden, da rekker jeg ikke tenke over det på en måte, fordi jeg har det gøy OG får brukt meg 100%, tar vare på meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert::frustrert::grine:

jævla skitdag.... både i går og idag, og jeg har nå prøvd å ignorere det, men hjelper det? neida, det detter stadig fler og dyre dumme ting deisende ned i hodet mitt..

og nå sist, mista jeg en jævla flik av fortanna mi IGJEN!!!! :sur::sur::sur:

så nå må jeg først fornye pass= 1000 kroner

lappe på fortann= ca 500-1000,-

i tillegg til at jeg MÅ få kjøpt meg nye dansesko snart, de jeg har detter nesten av foten så hullete er de... og det finnes ikkeno beskyttelse igjen i sålen, så jeg får vannblemmer hver gang jeg har tatt noen turner....

jeg er dum, feit og ekkel go har ei fortann som har fått forbanna flik i... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen, da...

:kose:

Uff, sånne dritdager er bare pyton. Håper det kommer seg.

Sender massevis av positive vibber og gode tanker.

Og håper du vinner i LOTTO!!!

Har du levert inn kupongen, forresten? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går nok over håper jeg ja..

har ikke levert kupong, så innser vel at lottoen, den vinner jeg ikke

hadde vært fornøyd med å vinne litt rolige dager som gikk slik de skulle jeg.... men får ta til takke med det jeg får. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Huffda :tristbla:

Hvis du vil kan du jo ønske deg noe i bursdagspresang på forhånd da.... Jeg var så sent ute i fjor, at det bare skulle mangle om jeg ikke kunne være tidlig ute i år. Du fyller jo nesten rundt i år også - eller ihvertfall ser tallet ut som mange rundinger ;) . Jeg kan godt hjelpe til med noe nå som en tidlig bursdagspresang altså, bare si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: - sånne dager burde det vært forbud mot.

ja-ah... *snufser*

:klem: Huffda :tristbla:

Hvis du vil kan du jo ønske deg noe i bursdagspresang på forhånd da.... Jeg var så sent ute i fjor, at det bare skulle mangle om jeg ikke kunne være tidlig ute i år. Du fyller jo nesten rundt i år også - eller ihvertfall ser tallet ut som mange rundinger ;) . Jeg kan godt hjelpe til med noe nå som en tidlig bursdagspresang altså, bare si fra :)

takk, det skal jeg huske på. Klarer jo å få det til, har spart meg opp litt igjen, men hadde ikke regna med at jeg fikk ENDA en tannlegeregning, og vet ikke helt hvor lenge de går med på å lappe den, når jeg egentlig burde bytta den.. men 5000,- på rappen har jeg ikke sjans til for øyeblikket.

og passet trodde jeg jeg kunne vente med også, men så skal jeg til køben med jobben, og de har visst blitt strengere på flyplassen så jeg må ant ha pass der selv om det bare er til danmark (sa mannen på postkontoret, har postens ID, så jeg spurte der om det holdt).

skoa har jeg visst om en stund, men utsatt.... men nå som jeg danser to dager i uka, må jeg snart kjenner jeg.

DET hadde kanskje vært en fin ting å ønske seg i tidlig bursdagsgave, ihvertfall hjelp til de (koster en 6-700,- så litt hjelp på veien hadde vært en fin gave ja).

er mest irritert over den dumme tanna for øyeblikket, kikket litt på baksiden også, og den er IKKE pen.. (det sa tannlegen sist også, men hun SA at jeg ikke måtte ta den nå.. så satser på at jeg klarer meg litt lenger, og at den ikke er PEN.. på baksiden, det overlever jeg, så lenge den gjør nytta si).

Må få ringt dem og fått meg time, min "faste" jobber i utlandet for øyeblikket, men får vel gå med en av de andre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

brr.... :fryser:

nå har jeg altså droppet ut trening utover dans flere ganger, bare fordi jeg hangler og har tatt helsestudiodagene hjemme på sofaen under pledd og med varm drikke, hjalp det da?

Neeeeida, idag ga jeg etter og har tatt min første sykedag fra ny jobb... liker det ikke, og jeg har jo ikke feber (det har jeg meeeeget sjelden, uansett hvor syk jeg er ellers) så jeg vet jo at ifølge mange burde jeg gått på jobb.

våknet med vondt i kroppen, hodet var vondt, skuldrene ristet, kroppen føltes som en klump gele, så lite styrke føles det... så at en mandel var blitt hoven og betent i går kveld, men det pleier ikke bety at det setter seg.

håper håper at jeg klarer meg med en dag, i morgen blir det py for medarbeidern min om jeg ikke kommer... idag får hun ihvertfall halveis hjelp, men i morgen er det ingen andre der. (og jeg VET, ikke mitt problem, men jeg vet hvordan det er å sitte der alene, og jeg vil ikke min kollega så vondt om jeg ikke absolutt må.)

dessuten så har jeg planer om søsterbesøk i helga, så ser helst at formen bedrer seg når jeg er flink og ligger stille under pledd og holder meg varm og i ro i hele dag...

får jeg til, tar jeg akupunktur idag, men dansinga får hoppes over idag,

VIL IKKE VÆRE SJUK..... :sur:

*kryper tilbake under pleddet og ser på .... sport???... på tv..

kanskje jeg skal finne en ulest bok etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. prøvde deg på msn - men der var du ikke...

Synes veldig synd på deg altså - vet hvor pyton det er - det er ikke så lenge siden jeg hadde "min uke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når prøvde du meg på msn? i går?

jeg var på jobb, måtte nesten det pga fridag til ho andre, så gikk jeg rett hjem og la meg på sofaen, hadde på data etterhvert, men ikke før etter første blund. :ler:

koste dere dere? og holdt dere på lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag formiddag .. prøvde tom å riste på deg :ler: - så du var borte - men regnet med at du var syk .. så du kom på etterhvert .. men men

Hadde veldig koselig. God (og spennende) mat - men oser hvitløk i dag. Skravlet masse - og var de siste som gikk fra restauranten. Noen av oss dro tidlig - jeg var vel hjemme litt over elleve .. men noen fortsatte - og hvor lenge de holdt på vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

logget meg på tidlig, men sovnet litt etterhvert igjen... men rart at jeg ikke så det sånn etterpå, trodde at meldingene ble liggende oppe jeg, så lenge jeg har msn åpen? hmm, rart.

du er sikker på at det var meg du ristet på da... jeg mener... etter en sen kveld i går og sånt... *fniser*

holder meg hjemme i hele dag, droppet ut behandlig og dansing og alt, var i butikk og kjøpte meg litt appelsin, pastiller, posjons-ris og kjeks, så nå har jeg litt forskjellig "syk-mat" å kose meg med resten av dagen.

men er nok fare for at jeg tar noen soverunder litt nå og da ja, soving er en fin ting når man er syk.

i tillegg kjenner jeg at jeg slapper mer av i magen når jeg ikke sitter fremoverlent slik jeg gjør når jeg er på datan hjemme (er ikke akkurat noen godt tilrettelagt arbeidsplass her... hihi), så er ikke på hele tiden heller.

godt dere koste dere, vi får ta igjen etterhvert, både oss to og få med siste sjuklingen når ho blir frisk igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble jammen hjemme idag og jeg.... :forvirret:

spratt opp klokka halv sju, marsj ut på badet...

krøyp tilbake til sengs og innså at det lureste for MEG, var å bli hjemme.

har litt vondt av kollegaen min, som blir sittende alene og må sitte en time lenger en hun pleier (jeg sitter alltid alene siste timen, hun jobber bare til tre..), men men.

Er jo absolutt bedre, men om jeg vil bli helt kvitt det, så var det rett å være hjemme og slappe av en dag til.

hater å være sjuk, og hater at jeg får dårlig samvittighet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...