Gå til innhold

alines dagbok


aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne og :klem: litt på dere - litt misunnelig for at dere kan leke .. uten meg :sur: - men her er det så masse mas atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::klem: klemmer tilbake på opptattt bille

har ikke så mye tid jeg heller altså, også prøver jeg nå seriøs multitasiing...

tar imot telefoner som vanlig på ene øret, sitter i telefonkø for restaurantbestilling på andre øret og taster med dere her... heeyyy.. dyktig!

*unner meg en kopp kakao til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Hei Billa, lurte litt hvor du var hen :vinke::klem:

Du har ikke tilfeldigvis sett en høy, mørk en i horoskopet mitt i det siste? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar imot telefoner som vanlig på ene øret, sitter i telefonkø for restaurantbestilling på andre øret og taster med dere her... heeyyy.. dyktig!

*unner meg en kopp kakao til*

Altså, med all den aktiviteten så tror jeg du trenger 2 x kakao. Må jo forbruke noe voldsomt med energi, og egentlig er det jo ingen kalorier i kakao for siden den er varm så har kaloriene dampet vekk :ler: .

Du har ikke tilfeldigvis sett en høy, mørk en i horoskopet mitt i det siste?  :ler:

....og har du en til overs, så kan vel jeg også få???? *snill* :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har funnet ut ulempen med å sovne når man ligger med akupunkturnåler... det gjør sabla vondt når man rykker litt i søvne, akkurat der man har nåla.. AAUUU... :ler:

men så har jeg shoppet litt på salg og blitt sliten og daff og er litt spent på hvordan helga kommer til å ende opp... litt både og planer her akkurat nå, så hei og hå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Billa, lurte litt hvor du var hen :vinke:  :klem:

Du har ikke tilfeldigvis sett en høy, mørk en i horoskopet mitt i det siste?  :ler:

....og har du en til overs, så kan vel jeg også få???? *snill*

Jeg bare jobber om dagen :overrasket: (uff :sur: )

.. har sett flere høye mørke jeg :sjenert: - men er ikke sikker på om dere vil ha dem .. (men så var de ikke i horoskopet da ;) )

Sove med akupunktur .. og med rykkninger - det er vondt det :frustrert: (been there - done that)

Noen spennende planer eller :sjarmor::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare jobber om dagen :overrasket: (uff :sur: )

.. har sett flere høye mørke jeg :sjenert: - men er ikke sikker på om dere vil ha dem .. (men så var de ikke i horoskopet da ;) )

Sove med akupunktur .. og med rykkninger - det er vondt det :frustrert: (been there - done that)

Noen spennende planer eller :sjarmor::sjenert:

jeg liker høye mørke... :sjenert:

ja, og jeg sovner jo nesten hver gang, har rykket til før, men aldri før der jeg har nåler.... det var en ukul opplevelse.. :ler: jaja, noen krise var det jo ikke, men kan godt unngå det liksom... det var skikkelig au.

:sjarmor: mulig spennende planer, uansett ser det ut til å bli en fiiiin helg, samme hvordan den ender opp. ;) har opptil flere ting jeg kunne tenke meg å få til jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilling til Billa: 3 stk. høymørkkjekk ønskes anskaffet til snille jenter. (Finne en til deg selv også i samme slengen ;) ?) Bestilling endret til 3. stk og opsjon på en nr. 4.

*kjempesnill* :engel:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

først begynte dagen bra, så var ikke lønn kommet... freste litt, for så å blåse det vekk og tenke: det fikser jeg på jobb! men.. nope, hun jeg jobber med er syk, så da må jeg ta hennes plass, herifra får jeg jo ikke fikset eller sjekket noe,

i tillegg blir det da en hektisk dag, andre tider for alt og bare æsj, lite pusterom med andre ord..

men pytt, det er fredag, det SKAL bli en bra dag. det er helg for pokker... :ler:

:frustrert::frustrert::frustrert:

bare så det blir gjort liksom.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::frustrert::frustrert:

måtte bare få ut litt mer... hater å sitte alene i en jobb som er satt til to!! det ER en grunn!! :frustrert::frustrert:

ååååååååhhhh... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da må du gi beskjed til sjefen din, venna mi.....  ;)

sjefen vet.. :forvirret:

ikke lært opp nok reserver, så når en av oss er borte, blir det helvetesdag for den som er igjen.

har fått litt hjelp altså, men det er for mye jobb å sitte alene innimellom også.

men nå er det supersnart helg, og jeg skal skravle og kanskje date og uansett bare kose meg, gleder meg iiiiiinnmari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått litt hjelp altså, men det er for mye jobb å sitte alene innimellom også.

men nå er det supersnart helg, og jeg skal skravle og kanskje date og uansett bare kose meg, gleder meg iiiiiinnmari.

1) Høres kjent ut.....

2) Høres ikke kjent ut. (Dvs. nix skravl og helt sikkert nix date, -men skal prøve å kose meg, altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...