Gå til innhold

Cola sin dagbok.


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble sofa-kjøp på oss :) Den var kjempefin. Nå er den innstallert i stua, og innvidd :humpe: Absolutt godkjent :ler:

Nå skal jeg om-møbelere litt her. Gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Troms. På innlandet. Heldigvis la ikke snøen seg idag. Er jo fryktelig tidlig ennå, selv til Nord-Norge å være :ler:

Det er nå, på høsten og våren man merker den største forskjellen på Sør- og Nord-Norge, syns jeg. Dere har ennå sommervær, mens vi må tenke på vinterdekk og snømokking :) Neida, ikke såå ille akkurat, men forskjell er det. Misunner alltid søster og pappa (som begge bor i Sør- Norge) været på denne tiden av året...

Nå er jeg på tur i køya allerede. Skal jo begynne på jobb i morra. Halv åtte allerede! Tror det blir litt tungt å stå opp. :sjenert: Redd for å forsove meg. Gleder meg, men gruer meg litt også. Kan jo det meste, men har jo vært borte i 9 mnd så jeg trenger nok litt "oppfrisking" før jeg husker alt.

Gruer meg mest til "alle" folkene...plutselig mange folk rundt seg hele tiden. Har blitt vant til å sitte inne uten å tyreffe så veldig mange. Men det går vel bra, det også.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i morgen :hoppe: dette kommer du til å fikse som bare det!!

:klem: og god natt!

Takk for det! :klem: til deg også!

Gikk kjempegreit på jobb idag. Huska det meste, og alle var hyggelige :) Men det var uvant å stå opp så tidlig, så nå er jeg stuptrøtt. Skal finne køya straks.

Sambo skal til vetrinæren i morra med pus. Er bekymra for henne så håper de finner på noe lurt. Nå vil hun ikke ha mat heller :tristbla:

Sov godt, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, noen dager siden sist jeg skrev :sjenert: Har ikke hatt det så travelt heller...

Går virkelig bra på jobb, men det er tungt å stå opp så tidlig på morran, vanskelig å komme seg i seng i "rett" tid.

Med pus går det sånn passe. Var hos vetrinæren på onsdag, da fikk hun klyster og ny medisin. Igår oppdaget sambo ett langt sår på halen hennes som kom av at hun har slikket så mye på den. Så nå går hun med "lampeskjerm" på seg. Dvs hun ligger med den på...Ligger i buret hele dagen :tristbla: Er så kjipt å å se henne sånn...

Satte klyster på henne idag igjen, etter beskjed fra dyrlegen, men det har ikke skjedd noe enda, og nå er det 4,5 timer siden :klø:

Håper det går bedre med henne i morgen

Går bare bra på jobben heldigvis. Trives som bare det!

Nå skal jeg køye. Bare 6,5 timer til jeg skal opp............

God :klem: natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hvordan går det med deg, har du det fint på jobb om dagen?

:klem:

:vinke: Joda, går helt fint på jobben! Trives sååå utrolig godt! Deilig å gjøre noe nyttig.Første fridagen min idag forressen. Har vært hos psykologen, og rydda og vaska huset.

I morgen skal vi til vetrinæren med pus. Halen har fortsatt ingen følelse, men nå har hun iallefall begynt å bevege seg litt rundt på kjøkkenet, og spiser litt mer. Gleder meg til timen i morgen. Er så spent på om de kommer til å amputere eller ikke. Tror de blir å gjøre det for nå er det gått 14 dager siden hun ble skada, og det er fortsatt ingen følelse. Men bare hun blir frisk så spiller det ingen rolle hva de gjør.

Med morfar er det ikke noe bedring egentlig. Er helt fælt å se han. Han ser ut som en konsentrasjonsleir-fange så tynn er han. Uff, håper han begynner å spise snart.

Er litt bekymra for mormor også. Er ikke noe særlig form hun heller. Blir fort andpusten og sliten. Men nå har hun fått innkalling til undersøkelse av hjerte og mage. Håper de finner ut noe.

Nå står sambo på kjøkkenet å steker seibiff til oss. Syns det er godt, så jeg gleder meg til det er ferdig :Nikke:

Har ikke gjordt så mye den siste uken. Har vært litt tungt å begynne å jobbe igjen så jeg har sovet 2-3 timers middagslur hver dag :sjenert:

Men vi har nå begynt å stable inn ved for vinteren. Skal bli deilig å få den i hus.

Har forressen ikke sett Hotel Cæsar siden 11.september så på torsdagen har jeg planlagt HC-maraton foran dataen :ler:

Men nå er middagen ferdig, så nå må jeg avslutte.

Ha en fin ettermiddag, alle sammen!

:klem: til deg, Drua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake, koselig å lese at det går bra med deg!

Håper det går bedre med pus og besteforeldrene dine! Trist når det er sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe HC-maraton på meg idag :tristbla: Vet egentlig ikke hvor dagen har blitt av. Syns tiden går så fort. Dagene bare forsvinner :sjenert:

Har skifta dekk på bilen idag. Kjedelig, men godt å ha det gjordt. Liker ikke å kjøre nå som den begynner å bli glatt på kveldene og morgenen.

Var med pus hos dyrlegen igår. De fant ut at halen var død, så de måtte amputere. Leverte henne kl 1600, og kvart over seks ringte de og sa at hun var ferdig. Alt hadde gått greit under operasjonen. Spurte om jeg kunne få lov til å se på, men det fikk jeg ikke. Er jo veldig forståelig da. Er vel ingen som liker at folk står å ser på at man jobber. Men hadde jo vært gøy da...

Nå har hun bare 2-3 cm av halen igjen, men hun er så søøøt. Selv om det ser litt rart ut at bakparten er barbert :) Har 6 eller 7 sting som skal taes om 14 dager. Tipper det kommer til å bra med henne nå. Ble som en helt ny katt etter at halen ble borte. Nå ser hun jo glad ut igjen :klappe:

Igår var jeg å shoppa. Fant en kort kåpe som jeg falt helt for. Bestemte meg for å ikke kjøpe den. Hadde egentlig ikke råd, for den kosta 1000,- Men det endte med at jeg dro tilbake til butikken å kjøpte den likevel :) Trengte jo vinterjakke uannsett... :sjenert:

Var også på drop-in hos frisøren. Fikk komme til ei som var lærling. Hun var kjempeflink, syns jeg. Ble nå fornøyd iallefall, og det er det ikke ofte jeg blir. Syns alle andre er så fine på håret, men jeg vet aldri hvordan jeg vil ha der. Hadde jo egentlig tenkt til å spare, men nå tror jeg bare dropper det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er planen å:

* Vaske sengetøy

* Besøke mormor og morfar (ta med fiskegrateng)

* Dra til trygdekontoret

* Betale regninger

* Rydde til helgen (trenger ikke vaske noe særlig for det er ganske rent for en gangs

skyld...)

* Handle til helgen (pante flasker)

Endret av cola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake, koselig å lese at det går bra med deg!

Håper det går bedre med pus og besteforeldrene dine! Trist når det er sånn :(

Ja, det er ikke noe gøy. Da jeg prata med morfar idag sa han at det gikk dårlig med dem begge. Men han skal til legen i morgen, og hun har fått ny innkalling til undersøkelse på sykehuset. Får bare krysse fingrene, men de er jo gamle da. Er ikke bare-bare å bli gammel og syk...

:klem: til deg, Drua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæh, så daff jeg er idag...Har nettopp stått opp og sitter enda i pysjamasen. Må "kvinne" meg opp, og komme meg i dusjen snart. Skal jo rekke trygdekontoret før de stenger halv tre.

Håper pakken min fra SparKjøp kommer idag. Har bestilt meg ett belte og ett par støveletter (som jeg sikkert ikke passer). Den var sendt fra Oslo den 4. så den burde være her idag, syns jeg. Kjedelig å vente på pakker når man er så utålmodig som jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg snuppa!! :hoppe:

Og god søndag til deg :klem:

Idag regner det...kjedelig! Sto opp for en halvtime siden. Så lett det er å bli vrangsøvd på bare en uke. I morgen skal jeg på jobb, så må prøve å komme meg tidlig i seng i kveld.

Gårdagen ble brukt til å bytte om sengene på to rom her i huset. På det ene rommet hadde vi en køyeseng stående og på det andre en enkel rammemadrass. Ble såå mye finere når vi bytta plass på de. Fatter ikke hvorfor vi ikke har tenkt på det før...

Mormor ringte igår å takka for nydelig fiskegrateng. Morfar hadde spist litt han også :) Han hadde vært hos legen på fredagen. Fikk ny kur med pencillin. Den 3. nå på kort tid. Håper denne hjelper. Han har blærebetennelse, og det er visst ganske vondt sier han.

Skal begynne å vaske hos dem annenhver uke. Nå har de hjemmehjelp, men de er ikke fornøyd med hva de gjør, og ikke gjør. Helt greit å hjelpe dem, selv om vasking ikke er det morsomste jeg foretar meg...

Fikk Spar-Kjøp pakken igår. Støveletter og belte. Begge delene var kule, men jeg passa selvfølgelig ikke støvelettene. Er alt for tjukk i leggene :tristbla:

Har så lyst på støveletter. Helst noen billige...og kule...

Med pus går det bra. Ser ikke ut som om hun bryr seg om at halen er borte heldigvis. Men hun er ikke så fornøyd med å måtte gå med krage, og ikke få lov til å gå ut.

Men jeg lurer på om det er noe feil med gamlepus...Etter at hun hadde vært på kassen igår så jeg at det var friskt blod i skiten hennes. Holder henne inne nå så vi kan følge med om det blir verre. Håper virkelig at hun ikke blir syk nå for det har gått med ca 2000,- i vetrinær-utgifter til den andre katta den siste mnd. Står litt dårlig til med økonomien for tiden....

Dagen planer er

* kjøre søppel

* sette bort esker på loftet

* The O.C på tv kl 1800

* betale regninger

* sende sykemelding

Nå skal jeg fyre opp og lage frokost før jeg benker meg foran dataen med ørten episoder av Hotel Cæsar. Gleder meg! Er alt for lenge siden jeg så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, det er noe feil med dataen så jeg får ikke sett HC alikavell...

Men har fått satt på et brød. Har lånt brødbakemaskina til en venninne i helga for å teste. Er spent på resultatet. "Bare" 3 timer og 10 minutter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...