Gå til innhold

Cola sin dagbok.


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

KG er blitt litt forsømt i jula...men nå er jeg tilbake igjen :)

Har mange planer for det nye året. Skal begynne å trene, komme meg mer ut, og begynne å spise sunt! Får se hvor lenge det varer da... :sjenert:

Har vært en stille og rolig jul. Har bare sløva og kost oss. Deilig med sånne dager, men det er godt å komme i "normal" modus igjen. Begynte på jobb igår, men måtte dra hjem etter 2 timer for da fikk jeg migrene. Har ikke vært på jobb idag heller, men nå er jeg frisk og skal på jobb i morgen.

Nå skal jeg ta meg en tur ned til sambo å høre om han skal stå opp snart. Skriver mer senere.

GODT NYTTÅR, ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å se deg her igjen, har savnet deg :)

Har han ikke stått opp ennå når klokka 16:30? Så kjedelig at dere sliter med det der ennå :(:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Så koselig å se deg her igjen, har savnet deg :)

Har han ikke stått opp ennå når klokka 16:30? Så kjedelig at dere sliter med det der ennå :(  :troest:

Har savna å skrive her å...men tiden strekker aldri til! Har blitt for mye spising og soving i jula :sjenert:

Ja, kjedelig med den døgnrytmen hans...Har tenkt for meg selv at han får "frist" til i mars med å få orden på det...etter det vet jeg ikke hva som skjer. Noe må gjøres iallefall.

Skulle egentlig ha friuke denne uka, men pga. forskjellig så skal jeg jobbe hele uka. Fra 08 til 20. Slitsomt, men deilig å spare seg opp litt overtid.

Har lyst til å sove...er trøtt som en strømpe...men får vente til jeg kommer hjem iallefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisefeber!! Drar sørover i forbindelse med jobb om 4 timer! Og har ikke pakka ferdig, ikke dusja, og ikke spist noe enda...

Blir bare borte til onsdagen, men etter kofferten å dømme ser det ut som om jeg skal vært borte minst 14 dager :sjenert: Tror jeg må prøve å luke ut noe, men er så redd for å glemme noe "viktig"... Lurer dessuten hvilket yttertøy og hvilke sko jeg skal ta med. Uff, liker meg best hjemme.

Har ikke gjordt noenting i huset den siste uken, så det ser ikke ut her. Lurer på om sambo rydder litt til jeg kommer hjem...Er egentlig en liten protest fra min side det at jeg ikke har gjordt noe den siste uken. Kanskje han ser alt jeg gjør til vanlig hvis det ikke blir gjordt på en stund...

Skal forressen slutte å røyke på mandagen. Gleder (og gruer) meg...

Nei, nå må jeg hoppe i dusjen.

Endret av cola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur da :)

:klem:

Takk for det! :klem:

Har ikke gjordt noe fornuftig idag. Bare gått rundt å svirra, og pakka ut og inn av kofferten :ler: Nå driver sambo å lager middag til meg :) Skal bli godt å få noe mat i magen.

*lurer på om det er noe jeg har glemt å pakke ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hatt en fin tur og en fin helg da?

:klem:

Joda, har hatt en helt grei tur, og en akkurat passe fin helg. Enn du da? :klem:

Har drevet å pakket idag også. Skal ut å reise igjen imorgen. Jobb i 3 dager, og så besøk til tante sørpå. Gleder meg til å besøke tante.Skal være der til lørdag.

Skal se etter en hvit kattunge også. Har satt 2 av søskenbarna mine "på saken". Hadde vært gøy med en kattunge nå :)

Kjenner jeg har litt reisefeber, og burde gå å legge meg nå, men skal pakke ferdig først. Er så redd for å ta med meg for lite av noe, eller glemme noe "viktig", men det går vel bra denne gangen også. Fatter ikke hvordan folk som er på ferie i månedsvis klarer å pakke uten å ta med seg hele garderoben :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vurderer å slette boka mi. Har lest igjennom den nå og funnet ut at jeg har utlevert meg litt for mye :sjenert:

Men må tenke litt på det først.

Tusen takk til Rosin/ Drua for alle fine innlegg du har kommet med :) Tror faktisk ikke jeg hadde vært i live hadde det ikke vært for deg og dine gode råd og oppmuntringer. Mange :klem: til deg!!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Tuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Rosin/ Drua for alle fine innlegg du har kommet med :) Tror faktisk ikke jeg hadde vært i live hadde det ikke vært for deg og dine gode råd og oppmuntringer. Mange  :klem:  til deg!!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Tuusen takk!

Neimenn, tullejente! :grine: Nå ble jeg jo helt satt ut her! *snufs*

:klem: :klem: :klem:

Du må ikke finne på å slette deg fra KG da, ikke bli borte!

Du kan jo lage en ny dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...