Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 6. juli 2006 Tror faktisk jeg har funnet en gullsmed i sentrum som graverer mens man venter tidligere en gang. Vi trodde kanskje de hadde noen ringer som var like våre, og vurderte å kjøpe identiske ringer ferdig gravert til bryllupet. (Og der gjorde de visst sånt.) De ringene de reklamerte med den gangen var helt forskjellige fra våre, og var derfor helt uaktuelle, men det går kanskje an å gå dit for gravering alikevel? De to siste brystbukettene ble bestillt igår, så nå er det i orden! Idag skal jeg få satt opp håret mitt igjen. Denne gangen skal forloveren min være med og se også. Tror hun kommer til å være like begeistret som meg! (Vi har ofte litt lik smak.) Blir hyggelig også! Det er begrenset hva jeg og frisøren klarer å prate om, etter å ha brukt flere timer på dette sammen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 6. juli 2006 Ting som må ordnes før dagen: Kjøpe inn en kasse med solo el.l. brus. Vinkarrafler? (Låne eller kjøpe) Handle snacks og frukt. Skaffe "bartender". Trene på dansing! Ordne spilleliste. Skrive på bordkort. (Har laget 1/4, så det er bare 3/4 igjen) Kjøpe stoff til bordet. Kjøpe inn det vi trenger til gjestebok. Gravere ringene. Snakke med presten. (I løpet av de siste 2 ukene.) Passe på at forloverene har antrekk Kjøpe juice og det som ellers skulle trenges til baren. Hente blomstene forloveren skal ha i håret. (Dagen før) Avtale hvem som ordner hva av frisørutstyr. Brunfarge på meg og mannen. Få tilpasset kjolen (Tid er avtalt) Sette opp plan for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. juli 2006 #263 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. juli 2006 #264 Del Skrevet 7. juli 2006 Oi! Her ser jeg jo at du faktisk gifter deg mens jeg er på ferie! Jeg har av en eller annen grunn tenkt at jeg skulle rekke hjem først. Da får jeg sende lykkeønskene allerede nå! Håper du og mannen får en fantastisk dag som dere nyter i fulle drag, og at kjolen passer perfekt med det lille nurket i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 7. juli 2006 Takk for lykkeønskningene, Fjellrypa! Fikk noen bilder fra UL igår. (Selv om jeg var syk, og måtte avlyse alle avtaler med frisør og forlover.) Noen ganske bra bilder der! Hyggelig så det ut! Men fikk gjort ferdig noen bordkort til igår, så nå er jeg hvertfall halvveis med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #266 Del Skrevet 10. juli 2006 No nærmar det seg her!! Blir spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 10. juli 2006 Ferdig med bordkortene! Fikk masse hjelp av Svigermor til gjestebok/album! Ble vedig bra! Hun er kjempeflink og kreativ, og har masse gode forslag! Nå sa mine foreldre at de var på tur på polet for å kjøpe det siste som manglet, dvs. vin til middagen, og fordrink. Så nå snører det seg sammen her! Må bare finne to ting: En eller annen som kan passe lokalet mens vi er i kirken. (Be serveringshjelpen komme tidlig? Eller spørre en annen som kanskje kan hjelpe?) "Bartender"... Kanskje noen kjenner noen som kan steppe inn? (Begynner å bli få å spørre, og lite tid igjen nå... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 10. juli 2006 #268 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er ingen kollegaer, eller barn av disse, som kan hjelpe til, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er ingen kollegaer, eller barn av disse, som kan hjelpe til, da? ← Har ikke noe spesielt god kontakt med mine kollegaer, for jeg er ganske fersk i jobben, og de er av en eller annen grunn fryktelig usosiale av seg? Tidligere kollegaer er enten invitert eller "forsvunnet". Av min kjæres kollegaer, så er det vel enten er de invitert, eller så er de ikke aktuelle å be. (Kanskje søsteren til ene venninna mi kunne stille opp, eller foreldre av venner? Hmmm.... Må spørre! Hvertfall til å passe stedet mens vi er i kirken.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 10. juli 2006 #270 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøv å bruke de kontaktene du har - noen finnes sikkert Vet at venner og kollegaer av mamma hadde stilt opp med en gang, hvis de hadde fått spørsmål om noe sånt. Hvor i landet bor du, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 10. juli 2006 Bor i Oslo... Tipper nesten at venner/kollegaer av foreldre er bedre kort enn noen av våre bekjente. Skal forsøke å spørre litt rundt etterpå idag jeg... (Skal uansett innom foreldre med "skrytebildet"/UL -bildet av babyen... ! ) Takk for tips, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 11. juli 2006 Skal møte forloveren etterpå, og da kan vi jo kjoleshoppe hvis hun ikke har gjort det alt! Foreldrene mine lovte å tenke litt på mulige "huspassere". Tror også vi har gått bort ifra å ha noen som "barpasser", for vi finner ingen, og det er ikke SÅ viktig. Kjøpe inn en kasse med solo el.l. brus. Vinkarrafler? (Låne eller kjøpe) Handle snacks og frukt. Skaffe "bartender"? Trene på dansing! Ordne spilleliste. Kjøpe stoff til bordet. Kjøpe inn det vi trenger til gjestebok. Gravere ringene. Snakke med presten. (I løpet av de siste 2 ukene.) Passe på at forloverene har antrekk Kjøpe juice og det som ellers skulle trenges til baren. Hente blomstene forloveren skal ha i håret. (Dagen før) Avtale hvem som ordner hva av frisørutstyr. Brunfarge på meg og mannen. Få tilpasset kjolen (Tid er avtalt) Sette opp plan for dagen. "Huspasser" Informere alle involverte, og få bekreftet avtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 12. juli 2006 Da ser det ut som det ble kjole på forloveren igår! Den siste kjolen av den typen i butikken, som satt som støpt på henne! Ble champagne-farget, noe ingen av oss hadde tenkt på! (Men med min ivory brudekjole skulle vel ikke det være noe problem? Tror til og med det passer bra med dressen til min kjære! ) Så får vi bare håpe den ble godkjent hjemme hos henne! Spillelista ble påbegynt igår, og ser ut til å bli mer eller mindre ferdig idag! Tror det som mangler mest er at jeg ønsker å ha èn Kaizers Orcestra sang med på lista, men jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken eller hva slags type sang! MÅ til sentrum i kveld, og regner med jeg forsøker å ordne mye av det som må ordnes der da. Trenger sølvpenn til "gjestebok sidene" i albumet vårt! (Svarte sider med sølvdekor! ) Stoffet til bordet må kjøpes. (Må bare håpe de har igjen nå da! ) Og så tenkte jeg å kjøpe inn litt småting vi trenger til bryllupsreisen. Har jo ikke så mye tid til å ta det etter bryllupet. Hudpleietime halvannen uke før dagen er bestillt. (Jeg og forloveren skal ta hudpleie begge to.) Planene er lagt for litt lyssning av håret mitt, så da blir jeg vel kjempefin! (Frisøren var veldig fornøyd med seg selv igår, så da er vi vel i mål med prøvetimene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. juli 2006 #274 Del Skrevet 12. juli 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 12. juli 2006 Hadde tenkt å bytte tilbake til bryllupstickeren nå fram til bryllupet... Men idag måtte jo de tickerene være ute av drift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #276 Del Skrevet 13. juli 2006 afr0dite: Presten ringte igår, så nå har vi fått avtalt samtale med han! Greit å få det unna, så jeg kan få ferdig kirkeprogrammet, og vite hvor mange jeg skal printe. (Det kan jo ta litt tid, med print på begge sider... ) Har ikke kjøpt ark til dette ennå. Er litt usikre hvor mye penger vi skal legge i sånne ark, men jeg vet jeg har lyst på litt finere enn vanlige printerark. Stoff til bordet er kjøpt! Det samme er sølvpenner til gjesteboken. Mamma hadde muligens noen i kikkerten når det gjaldt "Huspasser", og Elsklingen har fått filtrert ned det meste av musikken til en ganske kort og fin spilleliste. Den mangler fortsatt litt preg av oss, så vi er nødt til å putte inn noe mer musikk vi virkelig liker selv. (Mest "fint å danse til" så langt.) I tillegg forsøker vi å få satt oss ned sammen med mødrene våre og diskutere smådetaljer. Oppdatert liste: Kjøpe inn en kasse med solo el.l. brus. Vinkarrafler? (Låne eller kjøpe) Handle snacks og frukt. Skaffe "bartender"? Trene på dansing! Ordne spilleliste ferdig. Klippe til stoff til bordet. Kjøpe inn det som trengs til "førstehjelpskurv på badet". Gravere ringene. Snakke med presten. (Er avtalt, vi må bare huske å møte opp.) Passe på at forloverene har antrekk. (Ser ut til å være i orden!) Kjøpe juice og det som ellers skulle trenges til baren. Hente blomstene forloveren skal ha i håret. (Dagen før) Avtale hvem som ordner hva av frisørutstyr. (Nesten klar) Brunfarge på meg og mannen. Få tilpasset kjolen (Tid er avtalt) Sette opp plan for dagen. "Huspasser" Informere alle involverte, og få bekreftet avtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #277 Del Skrevet 13. juli 2006 Her er alt under kontroll ser jeg!! Jeg glemte nesten, men kom på igår, at jeg må sende takkekort til frisør, systue & brudesalong. kjempeservice!! Hvordan skal du ha håret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei Epica! Lenge siden jeg har sett deg her inne! Takkekort til brudesalong slipper jeg. Frisøren må få, siden hun har lagt masse arbeid i dette! Sydamen får jeg se an. (Har jo ikke vært der ennå.) Men greit å huske på! Det er en link til noe som ligner veldig på hvordan jeg skal ha håret på forrige side i dagboka her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #279 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) *lete etter link* Ble nesten litt nostalgisk igår.. Når jeg var inne på brudesalongen sin nettside for å finne adressen.. At jeg aldri mer skal planlegge bryllupet.. Jeg ble lei islutten men det var kjempegøy også! :-D Endret 13. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #280 Del Skrevet 13. juli 2006 Så elegant frisyre, stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg