Lucky? Skrevet 7. mai 2006 #81 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei vennen Nå har jeg endelig litt tid til kg her. Blir ikke mye av det om dagen nei, bare jobbe og så ut på tomta. Men sånn blir det vel i ett år fremover da, så kan jo ikke begynne å klage nå Men jeg har i allefall fått fiksa den bærbare da, så da er det litt lettere å komme seg en tur på kg eller msn og ta en prat Nå har jeg endelig fått sendt over alle byggebildene mine til fremkalling, så da må jeg få tak i en scrapbook og sette igang mens jeg ennå husker Nå er det kvelden God natt snuppa...love you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2006 #82 Del Skrevet 8. mai 2006 Vi slo Enga!! Bra kamp igår!! Endelig! Regner med at du hadde på deg sokkene og det var det som gjorde utslaget??? Idag er det jo bare utrolig vær!! Så nå må jeg ut og luke i blomsterbeddet! Gleder meg til lønn, for da kan jeg kjøpe nye blomster!!! Kose deg masse idag!! Håper dere har bra vær dere og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har: 1. røyka sigarett 2. røyka en sigar 3. vært full 4. klina med noen av samme kjønn 5. vært forelska 6. blitt dumpa 7. dumpa noen 8. fått sparken 9. rømt hjemmefra 10. hatt følelser for noen som ikke har visst det 11. blitt arrestert 12. klina med en ukjent 13. gått på en blind date 14. løyet for en venn (hm, husker ikke hvem egentlig, men har sikkert gjort det) 15. vært forelska i læreren 16. skulka 17. hatt sex med en medarbeider/medelev 18. sett noen dø 19. vært forelska i en jeg har snakka med på nettet 20. vært i Canada 21. vært i Mexico 22. fløyet (ikke selv...men i fly så...) 23. spydd i en bar 24. sett en del av meg selv brenne 25. spist sushi 26. stått på snowboard 27. crowdsurfet under en konsert 28. vært i et voldelig forhold 29. tatt smertestillende 30. elsker eller savner noen akkurat nå 31. ligget på ryggen og sett skyene sveve forbi 32. laget engler i snøen 33. hatt et te-party 34. bygget ett sandslott 35. hoppet i en vanndam 36. hoppet i en løvhaug 37. akt akebrett 38. jukset når jeg har spilt spill 39. vært ensom 40. sovna på skolen/jobben 41. brukt et falskt legitimasjonskort 42. sett på en solnedgang (i kveld faktisk) 43. vært et sted det er jordskjelv (hjemme) 44. tatt på en orm/slange (har hatt den rundt halsen) 45. sovet under stjernene 46. blitt kilt 47. blitt ranet 48. blitt misforstått 49. tatt hånd om et skadet dyr (reddet en mus fra katten i barndommen) 50. vunnet en konkurranse (Årets blekkulf som liten!!!) 51. gått på rødt 52. blitt utestengt fra skolen 53. vært i en bilulykke 54. hatt krampe 55. kjent meg som en utstøtt 56. spist en hel boks med is på en natt 57. danset i månelyset (jeg og søster på stranden i Thailand) 58. hatet mitt utseende 59. vært vitne til et innbrudd 60. ikke hørt på hva hjertet sier 61. vært besatt av post-it lapper (er besatt av alt som skaper orden) 62. gått uten sko i leire og presset leira mellom tærne 63. gått meg bort (sammen med Lucky i Valdres...) 64. vært på andre siden av landet 65. svømt i havet 66. kjent som om jeg holder på å dø 67. grått meg selv i søvn 68. lekt tyv og politi (sikkert som liten...) 69. sunget karaoke 70. betalt for mat med bare mynt (helt sikkert...) 71. gjort noe med meg selv som jeg ikke burde gjort (ikke noe farlig da) 72. tulleringt (til stadighet) 73. fanget et snøfnugg på tungen 74. dansa i regnet 75. skrevet brev til julenissen (gjør ikke alle det??) 76. sett på solnedgangen sammens med noen jeg bryr meg om 77. blåst bobler 78. gjort opp ild på en strand 79. ødelagt en fest 80. gått på rollerblades 81. fått et ønske oppfylt 82. hatt sex med en ape 83. hatt på ekte perler 84. hoppet fra en bro 85. spist hund/kattemat 86. sagt til en fremmed att du elsker han/henne 87. kysset et speil 88. sunget i dusjen 89. hatt på en svart klesdrakt 90. drømt at jeg gifta meg med noen 91. limt fast din hånd i noe 92. satt fast tungen på metall 93. kysset en fisk 94. vært en cheerleader 95. sittet på et tak 96. skreket så ille at jeg fikk problemer med å puste (hm...fødselen kanskje..??) 97. bygd en kjerre 98. pratet i telefon i mer enn fire timer 99. vært oppe hele natta 100. ikke dusja på en uke (bare på fjelltur da) 101. plukket og spist ett eple direkte fra treet 102. klatra i trær 103. hatt en hytte i et tre 104. er redd for å se på skrekkfilm alene 105. tror på spøkelser 106. hatt på stygge/annerledes klær på skolen for å høre hva folk sier 107. spist kylling 108. blitt kastet i et basseng med klærne på 109. blitt fortalt av en fremmed at du er sexy 110. brekt et ben 111. fanget en fisk og siden spist den 112. fanget en sommerfugl 113. ledd så mye at jeg gråt 114. grått så mye at jeg begynte å le 115. juksa på en prøve 116. glemt noens navn 117. besvimt 118. grått på bussen 119. pratet med en fremmed i mer enn fem minutter 120. gitt en uteligger mer enn 50 kroner 121. spytta på noen jeg ikke har likt 122. hoppet fallskjerm 123. vært utro (i min ungdom ja...) 124. vært sjalu 125. kan skrive uten å titte på tastene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 8. mai 2006 81 stk. Vet ikke om det er positivt eller negativt jeg...men det gikk i hvertfall opp for meg at jeg har gjort mye merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2006 #85 Del Skrevet 9. mai 2006 Ser at jeg hadde glemt å krysse av ett par, men uansett slo du meg. Men vet ikke om det er positvit eller negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mai 2006 #86 Del Skrevet 9. mai 2006 Se der ja...det var ikke dårlig Skal sjekke ut hva jeg har gjort også, men du slår nok meg kan jeg tenke meg Ringer deg etterpå jeg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #87 Del Skrevet 10. mai 2006 Innom for å ønske deg en fin dag!! Er så utrolig fint vær!! Du har vel blitt neger allerde du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 13. mai 2006 I dag er jeg litt fyllesjuk. Vi går hadde A. bursdag og vi hadde bestilt bestemor som barnevakt fordi vi skulle ut å spise! Det A. ikke visste var at jeg hadde planlagt overraskelsesfest nede hos noen venner. Der ventet alle hans venner, med mat, øl og champis. Jeg skulle liksom bare innom på veien å låne bort en krølltang til venninnen min. Plutselig hoppet alle ut med champis og greier. Drit bra! Han hadde ikke skjønt noe! Deilig med en liten fest igjen! Mammaen til A. sov over her, så da hadde vi barnevakt i dag tidlig også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mai 2006 #89 Del Skrevet 13. mai 2006 Så morsomt!! Og deilig med å ha barnevakt i dag tidlig og da! Gratuler han på etterskudd fra meg da Snart eksamensstresset over eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 13. mai 2006 Så morsomt!! Og deilig med å ha barnevakt i dag tidlig og da! Gratuler han på etterskudd fra meg da Snart eksamensstresset over eller??? ← Stresset har så vidt begynt! Har eksamen tirsdag og så har jeg en muntlig tre uker etter det igjen!! Men så er det sommerferie! Fått jobb i sommer? Så bra!!!!! Hvor er det hen da? Deilig med litt å gjøre da, og tjene penger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mai 2006 #91 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg fikk beskjed fra plassen jeg har jobba før at jeg kunne jobbe i sommer! har ikke lyst å jobbe der alene på sommeren med akuttsaker, men men.. Er tøft å jobbe med sånt alene... Når kommer dere nedover i sommer da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg fikk beskjed fra plassen jeg har jobba før at jeg kunne jobbe i sommer! har ikke lyst å jobbe der alene på sommeren med akuttsaker, men men.. Er tøft å jobbe med sånt alene... Når kommer dere nedover i sommer da??? ← Ja, skjønnet at det kan bli litt ensomt, men men...Det er i hvertfall en jobb da!! Vi får treffes i lunsjen dersom jeg er hjemme hos mamma og pappa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. mai 2006 #93 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei snuppa! Så morsomt med overraskelsesfest da! Snill du Huske på A jeg og sendte han mld Tidlig oppe i dag du også?? Tenkte jeg fikk stå opp litt tidlig i dag og prøve å få gjort litt her hjemme før jeg skal ut på tomta. Så er det familiebursdag i kveld da for mora og faren til E, så denne dagen går av seg selv Ha en fin dag og lykke til med lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2006 #94 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei vennen Hvordan gikk eksamen i går da? Håper dere har hatt en fin dag i dag og at L har kost seg med masse is Han var jo bare til å spise opp i den bunaden da Mathias hadde også bunad på seg i dag, det er jo såå vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mai 2006 #95 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei snuppa!! Håper eksamen gikk bra da!!! Du takla det du vettu Åssen har dagen vært da?? Her har det vært helt for j****** kaldt og surt! under 8 grader og pissregn.. Var så kald at jeg klarte ikke knytte neven Men fikk sitte på hjem av ho Iren da vettu, så kom meg hjem og under pleddet... Hils og ha en fin dag videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 17. mai 2006 Hei snupper! Vi har hatt en fin feiring i dag! Været har vært greit her, slapp unna regn da vi var nede i byen! Eksamen i går gikk bra, tror jeg..Fikk i hvertfall noe jeg hadde lest på. Men men, vi får se når sensurern kommer. Dette er en typisk sånn eksamen der jeg håper på å få B og så får jeg C. Jeg hadde liksom håpet å få B på en av eksamnene mine i år, det hadde vært en bra avslutning. Men men, C er jo greit det også da... Var ute i går og feiret vel overstått eksamen med noen pils, men tok det rolig, ville stå litt tidlig opp i dag. Vi trasket ned i byen i 1030 tiden, var så mye folk og nesten umulig med barnevogn, så vi ble bare halvannen time. Vi hadde invitert familie til lunsj kl 14, så da hadde jeg litt å gjøre. Vi lagde masse deilig mat, koldtbord, bakte brød og stor marsipankake med jordbær!! Nam nam... Lillegutt var kjempefin i bunaden sin! Har en venninne som går søm på høgskole, og hun har tilbudt seg å sy ordentlig bunad til Lukas neste år, bare vi kjøper stoff! Det hadde jo vært kjempekult, så vi får prøve på det! Jeg fikk klemt meg inn i bunad også, kejnner den strammer litt her og der, men det går for en kortere periode! Håper dere har hatt en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! I dag har jeg lastet ned Skype, så nå skal jeg bare kjøpe meg en mikrofon, så er jeg på nett! Ringte til iss i stad, hørte ho godt, men ho hørte ikke meg!! Hadde visst ikke mikrofon i dataen, satt å sa hei lenge jeg, men iss hørte meg ikke nei!! Jeg får ta turen til Clas i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 25. mai 2006 I dag har jeg solgt en bokhylle over finn.no. Genialt konsept!! ALltid noen som vil ha den driten du ikke vil ha, og alltid noe smart man kan kjøpe! Har en bokhylle som ikke er samme farger som de fire andre, og da var det like greit å selge den! Har liksom ikke så god plass, og gidder ikke dytte alt jeg ikke vil ha i stuen, inn til L. I morra skal vi til bestemor her i Bergen. Hun har bursdag, så da tar vi oss en tur. A. har skole og jobb hele dagen, så da er det koselig å ta seg en tur ut dit! SÅ kan jeg spise kake, mens hun passe L!!! God plan!! Nå venter jeg spent på to ting: iss sin testing og snuppa på skjæris. Kjenner jeg skvetter litt hver gang jeg hører telefonen pipe!! Lucky117: Hørt noe mer om tvillingene? HAr de kommet til verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 25. mai 2006 Forresten: Mini og jeg kommer hjem den 16., og blir i halvannen uke før kællen kommer. Da drar vi videre på torpet i en uke! Håper vi kan treffes litt da. Når er du hjemme fra syden, lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mai 2006 #100 Del Skrevet 25. mai 2006 Finn er jo genialt for skræp og sånn! Eller bare ting man vil kvitte seg med eller ikke trenger!! Morro at du hørte meg da! Blir nok snæksent når vi får oss skype, og kameraer og sånn!! Så får vi sett deg "live" og liksom! Er jo gratis å ringe med skype, og det er en stooor fordel altså! Planen for morgendagen hørtes genial ut! Kake! Så morro at du blir hjemme så lenge!! Da må du komme og se hvor fint det har blitt da vettø! Se på boblebadet og greier Og kanskje spise på den nye flotte spisestua!! Så du er spent på testing du og?? Jeg og!!! Og lucky Var forresten på besøk hos snuppa på skjæris i går, og ho var i god for, så tror ikke klekkinga skjer med det første!! Er glad ho har klart å knipe igjen til T kommer hjem i mårra!! Titta på rommet til knøttet Med seng og vogn og kommode og greier! :grine2: Snart bor det ett lite menneske der!! Nei nå må jeg nesten slutte, tar jo helt over boka di her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå