Gå til innhold

Mine tanker og opplevelser!


kipa81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:hoho: Så du har hatt det morsomt nå!! Jeg lo godt her jeg satt!!

Og jeg som ikke så det før nå ;)

Ikke tittet i katalogen enda, men den ligger klar...

Ja, nettet til lucky er nede enda.. Men i de siste par dagene har de hatt nok med å lage grunnmur da! Men håper å få ho på nett i løpet av uka. Vi får ringe T da vettu...

Sov godt snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 3 sider snuppa!!

Skal bli flinkere til å skrive her inne jeg, men har jo hatt litt kaos her da :sur:

Veldig koselig å snakke med deg i sta da :klem:

Ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg, snupper!! Alt hjelper på! Nå sitter jeg og jobber med oppgaven min, skal bli deilig å levere den 9. mai. Ser litt fotball i bakgrunn da, Brann-kamp. A. er på fotballpuben med neon kamerater! I morra er det min tur, da skal jeg ut med en venninne (hun dere møtte). Vi skal spise sushi og drikke noen øl! Sushi er favoritten, sinnsykt godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger et bilde av tomta i dagboka mi...de andre bildene er på den bærbare og der har jeg ikke nett vet du..men skal få ut fingeren å få fikset det snart jeg :ler:

Så koselig med sushi og øl i morra da. Dere får kose dere og så får du hilse ho mor og si det var hyggelig å hilse på ho når vi var hos deg

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri smakt sushi jeg :sjenert: Men elsker jo rått kjøtt så kanskje fisk og ;)

Du får hilse venninna di og si at ho virka kjempekos! Dere får kose dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha opp antall innlegg kan du gå inn på "snikk snakk" i forumet. Der finnes utallige tråder som du bare kan pjatte på! Da får du opp antall innlegg vettu snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åssen har frøkna det i helga da??

Her skal sambo på fyllefest ikveld, så jeg skal kose meg hjemme alene.. Gleder meg jeg! Deilig å være alene synes jeg da... :ler:

Idag har jeg vært hos lucky og krøllet litt av håret hennes, og teipa fast bhen hennes :ler: Så ikke den skulle tyte ut av den pene kjolen.. Hun har lånt den lyseblåe min! De skulle i bryllup.. Og vi fikk sagt klart ifra til E at vi forventet at han fikk mange fine og gode bryllups vibber...

Er snart ferdig med å sikle i katalogen din! Så du får mail snart...

Og så har vi kjøpt oss spisestuebord! får til mandag! Linker ligger i boka mi, men hvis du går inn på bohus.no, så heter bordet "jakarta" og stolene "marie"

Og jeg får det til mandag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har frøkna det i helga da??

Her skal sambo på fyllefest ikveld, så jeg skal kose meg hjemme alene.. Gleder meg jeg! Deilig å være alene synes jeg da... :ler:

Idag har jeg vært hos lucky og krøllet litt av håret hennes, og teipa fast bhen hennes :ler: Så ikke den skulle tyte ut av den pene kjolen.. Hun har lånt den lyseblåe min! De skulle i bryllup.. Og vi fikk sagt klart ifra til E at vi forventet at han fikk mange fine og gode bryllups vibber...

Er snart ferdig med å sikle i katalogen din! Så du får mail snart...

Og så har vi kjøpt oss spisestuebord! får til mandag! Linker ligger i boka mi, men hvis du går inn på bohus.no, så heter bordet "jakarta" og stolene "marie"

Og jeg får det til mandag!! :hoppe:

Hei snuppa!

Må nok svare deg i min dagbok, så jeg får opp antallet innlegg litt! hihi...

Var inne å så på Bohus! Likte bordet kjempe, kjempegodt! Det var et av de kuleste spisebordene jeg har sett! Kjempefint!!! Det kommer til å bli skikkelig stilig!

Så får jeg hjelpe deg med litt duker og stasj da vet du, så blir det bra!

Har nettopp vært en tur hos mammaen til A. Broren hans hadde bursdag i dag, så vi har vært og spist litt kake!

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte det!!! Ja, er ett av de fineste bordene jeg har sett faktisk! Og så kommer det til mandag og greier!!

Og tenk så stilig med nye duker og lys og sånn!! :hoppe:

Koselig med familieselskap da, iallefall når det innebærer kake!!

Nå skal jeg kjøre sambo på fyllefest! Har du spes planer for kvelden da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du likte det!!! Ja, er ett av de fineste bordene jeg har sett faktisk! Og så kommer det til mandag og greier!!

Og tenk så stilig med nye duker og lys og sånn!! :hoppe:

Koselig med familieselskap da, iallefall når det innebærer kake!!

Nå skal jeg kjøre sambo på fyllefest! Har du spes planer for kvelden da??

Hei! Håper du koste deg hjemme alene i går! Vi var bare hjemme i går kveld, fikk besøk av en venninne og typen hennes (henne dere hilste på), så vi satt bare her og skravlet litt.

I dag regner det for fullt her, så det blir vel en innedag, regner jeg med. Skal skrive litt på oppgaven etter at L. har lagt seg, skal ha siste veiledning til fredag, så er det endelig innlevering den 9. mai.

Vi snakkes sikkert i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...